Policie v Dubaji myslí na ekologii. Koupila si hybridní Panamery

Policie v Dubaji myslí na ekologii. Koupila si hybridní Panamery

Policie v Dubaji má ve své flotile už kde co. Tak například Bugatti Veyron, Ferrari FF, Lexus RC F, Mercedes třídy G od Brabusu nebo Lamborghini Aventador. Auta to jsou krásná, jenže ekologům z takové koncentrace velkých motorů musí vstávat vlasy hrůzou. Dubajská policie se ovšem tento fakt (možná) snaží napravit. Nejnovějším přírůstkem je totiž hybridní Porsche Panamera.

Dubajská policie má další přírůstek ve flotile: Bugatti Veyron

Dubajská policie má další přírůstek ve flotile: Bugatti Veyron

Přestože jde o hybrid, ani Porsche Panamera S E-Hybrid není nijak pomalé auto. Kombinace dvakrát přeplňovaného benzinového šestiválce a jednoho elektromotoru dává k dispozici 306 kW (416 k) a 440 Nm. Stovka je záležitostí na 5,5 s a maximální rychlost činí 270 km/h. A navíc mohou policisté z Dubaje jezdit trasy dlouhé až 36 km na elektrickou energii.

Porsche Panamera S E-Hybrid se chlubí spotřebou 4,4 l/100 km

Porsche Panamera S E-Hybrid se chlubí spotřebou 4,4 l/100 km

Hybridní Porsche Panamera ale není prvním ekologicky zaměřeným automobilem ve flotile. Zhruba v polovině března zamířilo do služeb této policie také BMW i8. Na českém trhu stojí Panamera S E-Hybrid „pouze“ 2 940 000 Kč, takže jde v kontextu jiných dubajských speciálů o docela levné auto. Možná i proto byly nakoupeny hned tři exempláře.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků