Policie upozorňuje na německý semafor. Čeští řidiči ho totiž nechápou

62 komentářů

ST
12. srpna • 18:57

Co to tak udělat jednoduše. Když svítí červená, tak Ti kteří odbočují doprava, červenou berou jako značku dej přednost v jízdě, samozřejmě, že by dávali přednost chodcům na přechodě. Jak prosté. Stejné by to mohlo platit i pro stopky.
Myslím, že by se podstatně zrychlil provoz bez ohrožení bezpečnosti silničního provozu.

pilous
12. srpna • 13:09

Pokud se pamatuji a to mám řidičák od 18 ti let a jsem skoro v důchodu, tak tato zelená šipka byla ve vyhlášce o provozu vždy, pouze s tím rozdílem, že se nemuselo úplně zastavit. Jinak přednost vozidlům ve volném směru , chodcům a cyklistům platila vždy. Nešvarem se to stalo, až při modernizaci světelných zařízení, kdy ve většině případů mají vozidla z levé strany už červenou, což ale není žádným pravidlem.

whitenight
12. srpna • 10:44

Jak nechápou, to se normálně učí, jako žák autoškoly jsem si tím poměrně jistý, ale co já vim, třeba se s tim začlo až teď....

Dušan
12. srpna • 6:53

Policie upozorňuje na německý semafor. Čeští řidiči ho totiž nechápouNECHÁPOU? Když českým řidičům semafor nikdo nevysvětlil, tak ho ani chápat nemohou!

Driver
6. srpna • 23:00

Quebe: Až budeš mít skutečný přehled, tak jej můžeš zkusit popisovat. Zatím Ti tady trapně hraje struna národní hrdosti. Bohužel koncert s tím nezahraješ. Příliš jsi nepoznal. Němec umí předjet tak, aby Ti neškrtl oba nárazníky a nepískaly pneu, umí si spustit světla, když naloží auto, a drží si svou rychlost. Mlhy zapíná 2x do roka a nebliká ani netroubí na Tebe. Na bundeskách nejezdí na šestku protože nic nenaspěcháš. Němce nemusím ale tam jezdit je úplný relax. V pohodě se dá sledovat film. Potkal jsem asi 5x Veyron a nikdy nejel vic než 160. Východní blok je rodeokross. Všichni chtějí být první. Bohužel jsou rychlejší než jejich myšlení, a potom couvají i na dálnici. Klidně vybrzdí i nadměr, on je totiž zdržel taky. A kdo není první, ten letí ven ze silnice, protože Felicia sice jezdí 180 ale brzdy a kola má asi jako čínský skútr a zejména volantem točit neumí 95% splašenců. Bohužel Češi mají pocit, že volant se drží ve 12h a auto se řídí řadičkou, proto na ní mají ruku neustále. Jednou rukou řídit při předjíždění může jen trotl. Ještě lepší je když u toho kouří ale neudrží se v pruhu. Tohle je zoufalství, jediné řešení na bezpečnou jízdu v CZ je předvídat vždy všude a vše. A s tím mám problémy i po 2mega km. Celé tohle se dá shodit jako osobní pocity. Zkusím to jinak. Nehodovost v CZ a v DE je asi argument. Nebo není? :-D

Fantomas
7. srpna • 5:51

Ty při řízení sleduješ filmy??

samtony
7. srpna • 9:59

Tato úprava je asi dobrá, ale proč to není ve vyhláškách sjednocené když jsme v EU. Kde je pak smysl celé EU. Jezdím na skútru 125 ccm na papíry skupiny B zde povoleno , např. Německo to má také takto udělané, ale já tam nemohu jezdit . Není to k posrání?:-/

Quebe
6. srpna • 23:41

No já nevím, mně se jednoduše všude jezdí zhruba podobně. Většinou pohoda, sem tam dement. Ať už je to Česko, Německo, Rakousko nebo Slovensko. Rozhodně nemám pocit, že po návratu k nám začínají jatka.Kvalita řidičů jistě není zdaleka jediný parametr, vstupující do statistiky nehodovosti. Je rovněž ovlivněna například kvalitou silnic, hustotou dálniční sítě (dle mého kámen úrazu a hlavní důvod rozdílu CZ vs DE) a třeba i tím, jakým způsobem pracuje dopravní policie. Nelze takto jednoduše říci, že kde je nižší nehodovost, tam jsou lepší řidiči.

iuos
6. srpna • 20:09

Tak to jsme skoro vyrovnaní, protože němečtí řídiči zase neumí jezdit po českých kruháčích. Oni ostatně jakmile přejedou hranice a tudíž ztratí nad sebou pevnou ruku policie, přestanou býti těmi opěvovanými slušňáky a jezdí jak čuňata.

osoba
7. srpna • 2:51

to ale nejsou Němci. to jsou čeští emigranti.

*(1387gdgdgdh*9*&&&hHHFD
6. srpna • 16:14

Hlavne by cesti ridici meli vedet o jedne skutecne libustce nemecke policie: Mereni odstupu od predchoziho vozidla.Ackoliv muze byt na konkretnim useku neomezena rychlost, odstup od predchoziho vozidla se dodrzovat musi. Hrozi za to dost huste pokuty https://www.bussgeldkatalog.org/abstand/.... Plati, ze mate mit odstup od predchoziho vozidla polovinu rychlosti v metrech. Kdyz tedy jedete ceskych 130 km/h, mate mit odstup 65 m (coz jsou temer 4 kamiony!). Pokud mate odstup jen na delku jednoho kamionu, cca 18 m (coz je mene nez 3/10 = 19.5 m vyzadovaneho odstupu) a zmeri Vas, dostanete pokutu 240 EUR, dva body ve Flensburgu a 1 mesic zakaz rizeni v Nemecku.

manga
7. srpna • 15:27

Takovéto rozestupy tam ale nikdo nedodržuje...

*(@8976Gfgaghff--@13+3
7. srpna • 19:51

Cekal jsem, kdo takovy komentar napise. ;-)Mate pravdu, nedodrzuje. A prave proto je tento zpusob vyberu prispevku na uprchliky u nemecke Policie velmi popularni. Myslet si, ze kdyz to nikdo nedodrzuje, tak se to prece nemuze pokutovat, je neskutecne blahove. A ani to neukecate, protoze jste zmereni, vyfoceni a je porizen videozaznam. Vse od mereni az po rozesilani pokut je provedeno automatizovane a obsluha radaru vubec provinilce nezastavuje. :-) Korupcni prostor neni temer zadny.Takze az za sebou uvidite Nemce udrzujiciho si temer sileny odstup, budete vedet proc. ;-)

kokin
6. srpna • 14:10

Tak jako starsi clovek si to pamatuji,ze to u nas jiz bylo.Jak pise kolega nize -pokud tady nebudou ridici ukazneni,jako jinde ve vyspelych statech-tim nemyslim CR a policie bude tvrde trestat dnesni FRAJIRKY a dnesni soukr.autoskoly daji ridicak kde-komu,tak se s tim nic neudela a ridici se budou liskat jako v Praze.Ja mam najeto pres 2mil.km a muzu to s klidem posoudit.Takovy bordel na cestách nebyl nikdy.

*(231789yFFsadgad--/1/-9&
6. srpna • 16:56

Cemu se, probuh, divite?Ono ridici v jinych statech Evropy nejsou o nic lepsi, nez cesti ridici. Zajedte si do Neapole, Maresille a co ja vim kam jeste. Budete se hruzou krizovat!Pokud mate temi vyspelymi staty na mysli Nemecko a Rakousko, tak ani tam to neni kdo vi co. Specialita Nemcu je prebujele ego snoubici se s pocitem mistrovske pilotaze vozu a z toho plynouci neochota pustit kohokoliv pred sebe, dat prednost, zastavit na stopce, tlacit predchoziho kupredu kdyz jede prilis pomalu atd.
Vubec nejnevyzpytatelnejsi jsou Nemci na kruhovych objezdech. Kruhovy objezd, to je vlastne takova pokrocilejsi "kriz"-ovatka. Nemci, majice historicky ke krizum vseho druhu blizko, jsou timto kruhovym krize-nim neskutecne zmateni a nevi kudy kam.
Vubec nejvyssi formou nemecke pilotni skoly je Geisterfahrer. To je clovek, ktery nema chut cekat na ucpane nemecke dalnici a misto toho jede zkratkou - protismerem.Takze, mily pane, nechte laskave na hlave. My Moravane a Cesi nejsme sice zadni svatousci, ale nasazovat osli hlavu si snad jeste nemusime. Zvlaste, kdyz jine narody jsou na tom dost podobne.

Karel
28. května • 12:21

Tak to by mne zajímalo, kam na ty bláboly chodíte. Od německých řidičů bysme (a byste) se mohli učit. Jakmile opustím silniční džungli plnou psychopatů s názvem Česko, a přejedu hranice do Německa, jsem jako v řidičském nebi. Německý provoz jsou lázně na naše českým provozem pocuchané nervy. Němci jedou v klidu za sebou, jako vláček. Nikdo není nervózní, a už vůbec ne agresivní. Nikdo nikomu nic nedokazuje a nepředvádí. Nikdo neřeší jestli před ním jede mini a on má mercedesa. Dodržují zákony a pravidla, lehce překračují rychlost (tak cca o 3 km/h). Pravda je, že vám nikdo neuhýbá ke straně a nepouští vás - ale i to je vlastně správné, neboť v německu je podobné počínání přestupkem (nesmí se např. jet odstavným pruhem při uhýbání). Nikdo vás neproblikává, nelepí se na zadek (přísně postihováno), nevybrzďuje. Takže milej zlatej, porovnávat české a německé řidiče je naprostý nesmysl. Vy tady plácáte ani nevíte o čem.

Brouk
6. srpna • 11:30

"Jestliže nezastaví při odbočování pokuta 70 eur a bod, za ohrožení provozu vozidel ve volném dopravním směru to je 60 eur a jeden bod." To je úplně absurdní. Takže to že udělám nějaký přečin proti nastavenému systému stojí o 10eur víc než když uvedu někoho v reálné nebezpečí?!

Krajsic
6. srpna • 10:26

Za nezastavení je pokuta 70 €, ale za ohrožení provozu 60 €?! To už i v Německu je neposlušnost větší prohřešek než ohrožování ostatních? To so inspirovali u nás ne? :-))

Terminator3
6. srpna • 10:08

Ani u nás tato zelená šipka s červenou neznamená, že je zcela volno, řidič musí dát přednost řidičům na křížené silnici. Akorát tu není povinnost zastavit..

Pippo
16. října • 12:42

V Německu je v tom tento rozdíl:
světelná doplňková šipka = přednost absolutní, čili jedu a nedávám přednost ani přímému směru ani chodcům (těm totiž v tuto chvíli vždy svítí červená)
plechová šipka (nesvítící) = můžu odbočit, ale musím zastavit, dát přednost v jízdě přímému směru i chodcům a cyklistům
Je v tom tedy oproti ČR jistý rozdíl.

runner42
6. srpna • 10:02

Co s tím německým bodem bude český řidič dělat?

Noclaf
6. srpna • 10:29

Totez co nemeckej s ceskym - ridic bude mit po vybodovani v dane zemi zakaz rizeni.

Sarcasticus
6. srpna • 10:17

Kdoví, za by bylo možné jeden německý bod směnit na body české. Jen je otázka v jakém kurzu - jestli 1:1 nebo třeba 1:27,040, podle aktuálního kursu EUR:CZK? :-)

Fantomas
6. srpna • 9:32

"pokuta 70 euro"
"pokutu 150 eur"
Tak jak tedy, budeme euro skloňovat, nebo nebudeme? Tři eura, nebo tři euro? Tři koruny, nebo tři koruna?
http://prirucka.ujc.cas.cz/...

Jirka
6. srpna • 9:41

Vždyť to máš jedno,než se to naučíme skloňovat tak euro stejně zanikne.

Fantomas
6. srpna • 9:55

Takové argumenty jsou nejlepší. Proč dělat něco pořádně, když na to ostatní kašlou.

osoba
7. srpna • 2:42

po našom je to ojroň a dá se to i lehce skloňovat ani žilka nám z toho nepraskne

Sir CHerokee
6. srpna • 9:16

A platit a platit a platit....:-O

ixb1
6. srpna • 13:16

Stačí šipku ignorovat a odbočit na zelenou jako obvykle.Za to postihy snad nejsou, doufám.

moose
6. srpna • 13:30

asi ne, protože můžete argumentovat tím že jste si to rozmysleli až při zelené, pokud tedy nemáte blinkr již dříve - ale brzdíte tím provoz, takže tak jak se to má, najet ke křižovatce, stůj dej přednost v jízdě a odbočit (platí to samosebou jen pro odbočování doleva) kéž by toto přišlo i do ČR, leckde by se tím urychlil provoz...

jj
6. srpna • 9:12

Super, uz se to z USA priblizilo az do Nemecka... Ted uz to jen zavest u nas :)

Karel
28. května • 12:10

Super, uz se to z USA priblizilo az do Nemecka... chachá! V Německu to bylo už dávno, když jsi ještě tahal kačera :-D (hádám na tvůj věk dle vykulenosti) Když jsem v roce 1982 drandil po NDR, už to tam dááááávno bylo. A bylo to celkem příjemné. Vždy jsem litoval, že to není i u nás.

Pepiko
12. srpna • 14:15

To není žádný zázrak z USA, to už tu bylo, a nevím co na tom není k pochopení, má to stejný význam jako světelná šipka, rozdíl jen v tom zastavení před odbočením!

Kobyla
6. srpna • 13:35

Jasné zavedeme to u nás a bude tady ještě více nehod, protože každý má telefon u ucha, sere na dopravní značení a myslí si, že je pán cest... Do toho chce ještě jeden kripl zavést toleranci na alkohol... Dokud se 95% řidičů a debilů nenaučí jezdit, tak další takové vychytávky budou na škodu.

petan
7. srpna • 11:27

Hm, akorát řidiči se to opět musí zase naučit na silnicích na poli nejsou tyto značky.. a další zařízení

Quebe
6. srpna • 14:39

Zase někdo se syndromem "Češi, podnárod světa"? Tohle sebemrskačství, ještě přesněji mrskačství všech ostatních kromě sebe, je už hodně ubohá a obnošená póza.

Mirek
6. srpna • 15:19

Nejsem si jistý, jestli by nebylo od věci přejít od sebemrskačství, k opravdovému výprasku některých řidičů a to veřejně. Když se v současnosti řeší tak populární "červená". Předevčírem jsem projížděl Ostravou. Při průjezdu světelnou křižovatkou mi těsně před vjetím naskočila žlutá, ale já jel, jinak bych zabrzdil uprostřed křižovatky. Na tom není nic zvláštního, ale ti, co za mnou projeli, jeli již na červenou. V Ostravě naprosto běžná věc, myslím si, že nejen tam.
Na zpáteční cestě mi jeden specialista nedal přednost, na okresce, z krátkého připojovacího pruhu, mimo obec. To mne snad osvítili všichni svatí a začal jsem brzdit podstatně dříve, když se mi zdálo, že dotyčný idiot nebrzdí, jinak to byla celkem pěkná bouračka. Za tímto idiotem jsem jel několik kilometrů. Na křižovatkách nejprve nedával vůbec blinkr, potom na následující dal doleva, přestože jel rovně a na další křižovatce toto zopakoval. Potom se naštěstí naše cesty rozešly.
Kdo zná Valašské Meziříčí, ví kde je tohle: https://www.google.cz/maps/@49.475005,17.971584... ...
Pře několika dny jsem jel v levém pruhu, v koloně, pomalu, s mnoha dalšíma. Pravým odbočovacím pruhem jela také auta, výrazně rychleji než my, a řidiči těchto aut se snažili nacpat do levého pruhu těsně před ostrůvkem. Snažili se kolonu stůj co stůj předjet i za porušení dopravních předpisů.
Každý den, co jezdím, vídám mnoho podobných dopravních přestupků, většinou naprosto vědomých, a nezdá se mi, že to vídám jen já a nezdá se mi, že v okolních státech tohle vídám a navíc tak často.
Tak co je to sebemrskačství, nebo přejít k mrskání naostro.

Net
7. srpna • 9:37

S těi kolonami je to těžké, spousta řidičů nezná zip a zejména, když se jeden pruh mění v odpočovací není vždy jasné, kde se zipovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
7. srpna • 11:36

Ale tam je to naprosto jasné, že je to odbočovací pruh a hezky dlouho a navíc plná čára. Bylo naprosto evidentní, že se takto chtěli dostat dopředu kolony.

Quebe
6. srpna • 15:45

A v těch ostatních státech jezdíš stejně dlouhou dobu v roce a se stejnou intenzitou, jako v Česku? Ona na cizím ta travka často vypadá zelenější, ale jen proto, že nemáme dostatek času, si ji pořádně prohlédnout.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
7. srpna • 11:47

Jestli jsi zaměřený na spásání trávy, prosím, tvoje volba. Abych pokaždé, když vyjedu , na úseku cca 30 km, viděl tolik přestupků, to tedy v zahraničí rozhodně ne. Velice často jezdím např k sousedům na Slovensko. Sem tam nějaký závodník a tím to končí. To co vídám tady, to jsem tam opravdu nezažil a již delší čas si říkám, že hodnocení, že řidiči v tomto státě opravdu patří, v tomto směru v EU, k nejhorším, je pravdivé.

Quebe
7. srpna • 12:25

Opravdu zajímavé, že já si nějakého velkého množství přestupků nebo nebezpečných situací nevšímám. Dokonce se tam u vás ve Valmezu už naučili i zipovat. Kdybych sám nejezdil, měl bych z těchto řečí dojem, že je u nás snad štěstí, dojet ve zdraví - dělá ti dobře, strašit nezkušené, aby se báli vůbec vyjet? Naštěstí vlastní zkušenost mám, a tak vím, kde je pravda.

Mirek
7. srpna • 23:08

Předně nejsem z Valmezu a začínám si pomalu myslet, že to nevidí jen ten, kdo tak jezdí a proto to nechce vidět. Speciálně kvůli takovým názorům bych si nejraději pořídil kameru a potom poskytl video. Otázkou zůstává, jaký trest za zveřejnění bych dostal.
Ano, máme "špičkové" řidiče, přesně jak píšeš, že z vlastní zkušeností víš, kde je pravda. Hlavně se nepodceňovat, spíše se přeceňovat. Dnes mi známy povídal, jak mu jeho spolupracovník říkal, co to tam v tom městě máme ten informační radar za zmetka, že jel kolem čtyřicítky a ten blikal s převráceným úsměvem a nápisem zpomal. Blbec nevěnoval pozornost tomu, že přejíždí retardér, kde je značka obytná zóna. Na dotaz známého, jestli ví, kolik je povolená rychlost v obytné zóně nejprve odpověděl, že "kde že ta zóna má být" a po vysvětlení hodnotu rychlosti stejně nevěděl, řekla asi 30 km/hod. Fakt máme skvělé a znalé řidiče a ty víš, kde je pravda. Doporučil bych ti vidět, jak rychle tam mnozí jezdí. Troufnu si říci, že pod padesát tam jezdí málo málokdo a ti závodníci nejsou místní. Řidiči to využívají jako zkratku, která jim ušetří asi něco přes kilometr jízdy při průjezdu městem.
Je mi zcela jasné, že to je vše náhoda a jen já mám štěstí na idioty za volantem. Hlavně nepřipustit, že zde jezdí také prasata za volantem. A co povíš na řidiče zásilkových přepravních společností.

manga
7. srpna • 14:04

Mám kamaráda, který každý pátek u piva vykládá, jaké ten týden zažil krizovky a holedbá se, jaký jsou všichni prasata a on jakej je řidič, že vyvázl živý a zdravý... Jeho kamarádi jsou totiž téměř neřidiči, tak mu to žerou a plácají ho po zádech. Když pak s nimi občas někam jdu i já a on tohle vypráví, tak jim pak povím, jak jsem najel několikrát víc a i po stejných trasách co on a jak jsem neměl ani jednu krizovku ani ohrožení, tak kouká jak puk :-D jistí lidé asi krizovky přitahují svou jízdou a pak si stěžují na ostatní. Ale je možné i to, že mají fakt smůlu na debily no...neustálou smůlu :-D

Quebe
7. srpna • 15:02

No, dokážu si představit, že pro jisté lidi může být dojem z cest takto hrůzostrašný. Třeba takoví, co jedou mimo město 60 - 70, neumí se rozjet svižně na křižovatce - zkrátka zdržovači provozu, potkají za svou cestu hodně prasat, tedy spíše nasraných normálních řidičů, kterým po delší době rupnou nervy a dotyčného "oprasí". To ale holt není problém zbytku provozu, nýbrž bezohlednosti zdržovače.Je hezké si říkat, že správný řidič se tímto nesmí nechat vytočit, ale pravda je, že jsme prostě lidi a trpělivost každého má své limity. Dříve či později za této situace ujede každý.

Fantomas
6. srpna • 14:31

Mluví z tebe přesně stejná arogance, zloba a neúcta k ostatním, jakou projevují ti řidiči, o kterých píšeš.
Jak chceme něco zlepšit, když jsme všichni stejní, ale chybu vidíme jen v těch druhých?

kaktus
7. srpna • 8:27

No, jestli jsi jeden z těch debilů s telefonem u ucha, tak se nedivím ,že ti jeho názor připadá arogantní a neuctivý.
Po najetí 100 tis. ročně mi také připadá více než 50% debilů, 25 % kreténů a zbytek celkem v pohodě...MJ. tu značku znám, byla by super ale pro policii, která nedokáže vymýtit bludičkáře s dioda lampičkami z frcu namísto denních světel je to momentálně nadzemsky nedosažitelná meta. Vždyť nedokážou ani nastavit zelenou vlnu na semaforech aby vydržela déle, než kvartál, semafory hážou zelenou ve stejnou chvíli, co naskočí zelená chodcům na přechodu atd...atd...

Net
7. srpna • 9:34

Horší jsou semafory, co hodí chodcům zelenou až poté, co se auta rozjedou, takových řidičů se diví, že jim najednou někdo vešel do cesty...nebo naopak chodci neseberou odvahu vstoupit na přechod na zelenou, protože se bojí, že je odbočující auta nepustí...Další specialitou je protrubování chodců, kteří vstoupili na přechod na zelenou, ale blikla červená a oni jen dokončují přecházení... jsem zvědavý, zda se u nás jednou objeví blikající zelený panáček.

Fantomas
7. srpna • 9:31

Jestli chceme něco zlepšit, musíme sami být pozitivním vzorem pro ostatní. Funguje to překvapivě dobře.

Fantomas
7. srpna • 9:26

Zlo plodí zase jenom zlo. Od fáze "všichni jsou debilové" je už jen krůček k tomu začít jim to vracet, tedy chovat se stejně - stát se stejným debilem. Člověk musí být hodně silná osobnost, aby tomu odolal.

mpolan
6. srpna • 16:54

Ač nerad, musím mu dát za pravdu. Hrajeme si na vyspělou a západní Evropu, chlubíme se EU, ale chování lidí (a v autech zejména), je hůře než balkánské...

Quebe
6. srpna • 17:13

Víš, co by mě docela hodně zajímalo? Proč za takových okolností ty a tobě podobní ještě v tomhle hrozném státě vlastně žijete? Vždyť pořád máte na očích, jak je to tu špatné, sami většinu jejich obyvatel morálně vysoce převyšujete, dokonce tak výrazně, že to vnímáte na každém kroku a všude musíte poukazovat, jak jsou zdejší lidé ubozí a zaostalí. To musí člověka strašně ubíjet, žít v takovém společenství.Nebylo by přeci lepší, se na ten vyspělý západ odstěhovat a plnými doušky si užívat té dokonalé společnosti, která by daleko lépe vyhovovala vašemu intelektu? Vždyť tady to je horší, než na Balkánu. Promarníte tady svůj život, je to jako perly sviním házet.A nebo že by to nebyla pravda a všechny tyhle kecy slouží jen vašemu egu, abyste se cítili před ostatníma morálně na výši? Mám zkušenost s tím, že právě ti, co vedou tyhle řeči, jsou ve svých vlastních činech ty největší morální trosky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
manga
7. srpna • 13:15

Přesně! A pěkně napsáno...Já tu nic výše jmenovaného nepozoruji. Ano, občas někdo jede jako prase, ale 95% lidí se chová slušně.

inferno
7. srpna • 8:11

Neee,,je to pravda. V cr je to presne jak pisete....uplne na hovno....takze jsem se odstehoval na zapad a ted konecne stastne ziju. Uz bych se v zivote nevratil.

osoba
7. srpna • 2:23

a já mám zkušenost, že ti, kteří nejsou se vším spokojené ovce, nevyznačují se ve svých činech jako morální trosky. spíše naopak.
ten šlendrián bolí, samozřejmě, ale návrh vystěhování kvůli tomu je, lehce řečeno, poněkud slaboduchý. zrovna tak použití slova EGO v této souvislosti je zcela zcestné.
pěkný den.

istarix
8. srpna • 8:52

" ...ti, kteří nejsou se vším spokojené ovce ... " - Myslíte tedy se vším nespokojené ovce? :-))

Quebe
7. srpna • 9:56

Sic to nejsou se vším spokojené ovce, nicméně nedokáží se na situaci dívat objektivně. To stěhování bylo jen popíchnutí, které naznačovalo, že pokud by situace byla skutečně taková, jak popisují, je stěhování logické východisko. Že tak zatím neučinili, naznačuje, že podvědomě tuší, jaké blbosti melou. A poté musí ty řeči mít nějaký důvod. A to buď bývá potřeba, cítit se před ostatními nadřazený nebo snaha si před sebou kompenzovat vlastní nemorální jednání.

Fantomas
6. srpna • 17:01

Já přece neříkám že ne, jen ta chyba není "v nich", ale v nás.
Nebo jinak - těžko můžu někomu něco vyčítat, nebo po někom něco chtít, když se sám chovám stejně.

Jig
6. srpna • 11:54

Přesně... jen tam je to automaticky bez šipky, resp. svítí-li červená a auto potřebuje odbočit do prava, tak ta červená fuguje jako Dej přednost v jízdě. Pokud je toto zakázané doplní to o dodatkvou "dont turn on red". Tohle by tu mělo být už dávno, zrychluje to provoz - logicky, když nic nejede, proč stát a čekat a zbytečně blokovat křižovatku.

Ach jó
12. srpna • 9:49

Zase novinka, která u nás byla dávno, díky za zastararé chytré novoty. Dokonce v dobách, kdy měl policajt bílou čepici a bílé rukávy, za zády mu jel provoz, při volné před sebou ukázal pendrekem jeď ... to byli rytíři "muž v koženém a helmě bílé ..."

x12345678
7. srpna • 16:09

Nejde jen o Německo, stejné je to v Rakousku a řadě dalších zemí. Otázka spíš zní takto: A co vlastně čeští řidiči, vychovaní dvacetiletým nicneděláním české dopravní policie, chápou?Pro vylizovače policejních rekt dodávám, že měření rychlosti nepovažuji za smysluplnou policejní aktivitu, pokud "represní orgán" zároveň teatrálně ignoruje páchání daleko nebezpečnějších, leč na pokutách méně či složitěji výnosných chování řidičů. A opět Česko je v tomto směru evropský unikát, skanzen, prakticky všechny ostatní policejní sbory v EU (zombie typu Bulharsko a Chorvatsko nepočítám) se už dávno chovají jinak.

lethal924
10. srpna • 12:04

Amen!

Doporučujeme

Články odjinud