Policie převzala tajná auta nakoupená z vašeho povinného ručení

88 komentářů

Honza
11. dubna • 23:24

Policejní auta z našeho povinného ručení !!! To hlava nebere. Na to se peníze dají. Ale aby pojišťovna proplatila škodu v plné výši na mém autě když mi ho naboural kamion, tak to ne. Staré auto, amortizace apod. kecy. A určitě nejsem sám kdo si za opravu musí doplácet když mu někdo jiný způsobí škodu. To co se tady děje je opravdu k pos. . . .

pavel zahrada
30. prosince • 11:31

:-O celé je to jen komedie, "FOND NA ZÁBRANU ŠKOD !", hasiči asi ano, ale policie... zase další vyhozený prachy, viděli jste někdo auta po 10 letech od policie-hnus,jako by v tom vozili hnůj na pole.., oni překračovat předpisy můžou KDE CHTĚJÍ, to je rovnoprávnost, stačí jen maják :-O za cenu dostižení pachatelů ohrožují ostatní a to je tady OK,ONI MŮŽOU I STŘÍLET LIDI V AUTĚ,za to že nezastaví a nic se neděje...
50 Km/h v obci je fraška, motorka stará víc jak 10 roku zastaví ze 100Km/h na méně jak 20 metrech !!!! /tak tak to je tady v Kocourkově.../

Karlik2017
29. prosince • 15:12

Můj názor co se týče dodržování max. povolených rychlostí je po technické stránce úplně jiný. V dnešní době, kdy auto je skoro počítač, by stačilo dodat hardware (ze zákona povinný už z výroby....bez možnosti daktivace) na způsob sledování rychlosti auta kontra max. povolené rychlosti jednotlivých úseků(dálnice, státní silnice, "okresky", obce...). Z GPS stahovat data nejen pro navigaci ale i pro hardware....omezovač rychlosti..., který by nedovolil...v rámci dov. rychlosti v daném úseku jet dlouhodobě rychleji....kromě např.: předjetí a nestandartních situací. Nemusely by se pak řešit radary a vše s tím související. A veškeré prachy z fondů by mohly jít jako dotace pro toto zařízení do nových aut a i do aut již v provozu.

Michal
29. prosince • 8:52

At uz na ne nekdo hodi sit.....:-D drahe, zbytecne a stejne to zase rozsflakaj jako ty predtim... Na Barrandovskem moste 6 novejch kousku skodovek v sobe... hahaha a to si rikaji ridici profici ????

Aleš K.
19. ledna • 19:00

Jenom doufám, že palubní počítač bude chytřejší než řidič. Plně automatické parkování také neuškodí, aspoň nebudou najíždět čenichem na chodníky a budou dodržovat parkovací stání. Také by auta mohla číst myšlenky řidiče, resp. směr, kam pojede. Postačí dát blinkr vlevo, vpravo, když už to řidič neumí. Také jízda s prázdným kolem není zrovna košer. U řidičky v uniformě... Objíždění nástupních ostrůvků mezi uskakujícími chodci, když není zapnutý ani maják ani siréna... Zkrátka, aby řidiči těchto aut byli pod kontrolou osoby starší 10let.

Aleš K.
19. ledna • 19:07

Zkrátka, co mne na policii a strážnících děsí nejvíce? Kombinace pravomocí a kvality uniformovaného mozku. Toť vše.

ST
20. prosince • 12:20

Osobně nemám nic proti měření rychlosti, ale nechápu proč PČR tak vehementně chce používat civilní vozy. To se stydí? Nebo, že by tak tu nešlo o plynulost a bezpečnost silničního provozu, ale o to, aby se co nejvíce vybralo na pokutách?

Player
17. prosince • 1:00

Co to tady blábolíte, vy zastánci bezpečné jízdy? Nepřizpůsobení rychlosti situaci či stavu vozovky, vysoká rychlost - to není totéž jako dodržovat předpisovou rychlost - leckdy úplně nesmyslnou.Pokud na konci obce jedu 62 místo 50 na přehledném úseku bez chodníků a domů, tak jsem porušil předpis, ale zcela určitě jsem nejel nebezpečně. A v tom je ten rozdíl! Chytráci policajti akorát dostali kasičky, protože přesně takový úseky si vybírají, aby mohli inkasovat. Ale to s nehodovostí nemá co dělat. Nabourá kretén, který jede na 90 přepisovou rychlostí v mlze, na ledě, usne nebo neumí předjíždět a vůbec přitom nemusí předepsanou rychlost překročit.Naprosto určitě by daleko lépe udělali, aby byli víc vidět na silnicích v pomalovaných autech. To je skutečná účinná prevence a ne jen buzerace za účelem výběru pokut.

Fanda
17. prosince • 10:24

Ano a jsme u toho,jeden usoudí ,že 62 na konci obce je v pohodě,u dalšího už je to 70 atd.Jednou tu máme určitá pravidla a nemůže si je každý uzpůsobovat dle svého uvážení.Zajímavé je,že i většina největších divočáků přejetím našich hranic směrem na západ hodně zkrotne,ale doma je to pro ně v pohodě.Sám jsem již také za poslední leta platil nějakou tu pokutu,ale holt za chyby se platí,ale nestalo se se mi ještě,že by měla policie radar hned za značkou obec.Zrovna tak,když ze sebe člověk nedělá aroganta,tak se ta pokuta nechá stlačit k dolní hranici.

JoG
16. prosince • 8:50

Podle mě je úplně jedno jestli jsou ta auta označená nebo ne, důležité je aby byly pořád na cestách, protože to co se děje na našich silnicích to není vidět nikde okolo (snad kromě Polska (i když i oni se doma chovají líp než u nás).

Karel
29. ledna • 23:25

Plnej souhlas s JoG-em. Velmi často jezdím na D11-ce Praha - Hradec. Tam co Poláci předváděj (pospíchající domů nebo naopak do práce). To je mazec. Tam když vás někdo předjede ve 170 km/h s Pasátem a velkou anténou ani nemusíte koukat na zvnačku je to Polák. Když předjíždějí kolonu v zatáčce do který neviděj vyjede jim z ní auto. Tak to už je prostě moc. Snad nemusím připomínat nehody kamionů Poláků na přejezdech. To jak jezděj u nás si nedovolej ani v polsku !!!. Asi jsem na ně už alergickej ale jsou to hovaďáci.

manga
16. prosince • 16:05

A kde jezdíš? To by mě opravdu zajímalo, kde je to tak strašné.. Já nikde nic hrozného nevidím, prostě normální provoz a to jezdím v podstatě po celé ČR. Ale možná mám těch 15 let jen štěstí. Nikdo mě nikdy nevyblikával a ani neohrožoval (mno párkrát se kamioňák nepodíval do zrcátka, ale s tím musí řidič přece počítat), možná to bude tím, že se snažím předvídat a počítat s nejhorším. Pro někoho je zase lepší brečet na diskuzích a honit si ego, jak je slušný řidič a všichni okolo piráti.Jednou jedinkrát jsem viděl nějaké Audi předjet dva kamiony odstavným. Ti dva se ale předjížděli několik kilometrů a kdoví, kam ten v Audi spěchal, mohl mít dobrý důvod.

Martin
17. prosince • 11:18

Já jednou jel k známé, pichnuté včelou a alergickou na píchnutí, abych ji podal lék. Měl jsem to 10minut (sanitka 15) a opravdu jsem ten čas chtěl zkrátit. A spěchat mezi závistivými, co musí všem ukázat a neuhnou a neuhnou je opravdu depresivní. Uvědomuji si, že se tak můžou stát vrahy?

Fanda
16. prosince • 18:25

Já osobně mám tu zkušenost,že většina řidičů jezdí v pohodě,ale pár jich předvádí nezkutečné věci a bohužel vídám to dost často.Jsem rád,že mě již volant neživí.Manželka ,ale jezdí 50 km do práce a cesty po klientech a uleví se mi když je v pořádku doma.Té většině řidičů,co jezdí rozumně nemusí nové policejní vozy vadit.A těm co kličkují např. po dálnici z pruhu do pruhu,jak tu jeden pisatel psal,tak těm přeji.

matt
16. prosince • 8:50

...a k vystavenym pokutam budu pridavat sponzorske balicky od poistovni...;)

puk123
16. prosince • 23:36

Ne, protože pojišťovna auta nepořídila. Jestli chceš dárek od sponzora, pošli mi bloček a já ti pošlu tričko s podpisem. :-)

Quebe
15. prosince • 20:51

To bylo keců, jak se ty peníze vybírají na to, aby se mohly koupit nové sanitky, hasičské auta a další vybavení, které pomáhá odčinit a minimalizovat následky nehod. Hovno s octem, nakoupíme buzerační auta pro simíry, aby si měli s čím hrát. Že mě to vůbec ještě překvapuje.Hlavně ten bezpečnostní přínos neoznačeného auta je přímo k popukání. Zrovna jak jsem jel předevčírem do Brna, tak si nějaký polák spletl civilní passat s policejním, zadupnul to a málem z toho byla hromadná nehoda. Hned jsem se cítil zase o něco bezpečněji :-)

manga
16. prosince • 16:08

No ale vidíš, tady na diskuzi je spousta lidí, kteří tento bezpečnostní prvek vítají tleskáním. Kolem nich se koncentrují samí piráti, tak se teď budou cítit bezpečněji :) kdyby to zachránilo jediný život... :D

Quebe
16. prosince • 16:56

Jen jestli to nebude jejich jízdním stylem, že kolem vidí samé piráty. Já totiž asi jezdím po jiných silnicích, když sám se na nich cítím dobře a bezpečně a naopak pořád poslouchám, jaká je to u nás divočina. Holt, když jezdím zbytečně pomalu, pořád někomu překážím a nejsem ochotný, brát ohledy na své okolí, pár lidem nakonec vytečou nervy.Ne, že by se dotyčný zamyslel především nad sebou. Bude nadávat na ostatní a volat, aby se s "hentěmi piráty" zatočilo.

Petr
15. prosince • 16:42

To musel psat nejakej curak :-D kde to vzal. Ze policie ma penize z povinneho ruceni :D

Karel
15. prosince • 18:42

Chce to přečíst článek, případně otevřít odkazy v něm.

Mrdokvas
15. prosince • 13:51

hlavně je třeba trestat idioty co jezdí 70 tam kde je limit 90! B-] těm ať to dávaj o papíry! 3-[

Peter
15. prosince • 20:38

Jenomže ten limit je maximální a ne minimální povolená rychlost. Minimální vyhláška popisuje a označuje jinak !!!

Fantomas
15. prosince • 14:21

To byl pokus o ironii, nebo lze něco takového myslet vážně?

Mrdokvas
17. prosince • 11:15

:-D ty taky jezdíš jak připos*anej co! ty tajtrlíku a ještě si rosviť zadní mlhovku ikdyž jen prší, abych měl celý rudý vokno kkt! :-P

mpolan
15. prosince • 15:36

Realita českých silnic mě utvrzuje v tom, že to nejspíš myslel vážně. :-( Dovolíš si v horším počasí jet pomaleji a už máš lepiče v kufru, problikávání za zády a v prvním možném místě předjetí za každou cenu. I kdyby to mělo stát život všechny okolo...

brk77
15. prosince • 18:43

Při nepříznivém počasí to je celkem logické, ale potkat v létě na přehledné okresce za hustého provozu vola, co jede 70, to je taky celkem o zdraví. V protisměru pořad někdo, takže předjet ho není úplně jednoduché, za ním kolona, kam jen člověk v zrcátku dohlédne. Ti přidrzlejší na konci kolony se snaží předjíždět ty, co taky uvízli za ním, ale ne každý se chce nechat předjet a oddálit tak možnost být co nejdřív před ním, čím vznikají velmi rizikové situace. Rozhodně větší, než kdyby místo 70 jel sto a všichni jeli tak nějak kolem maximální povolené rychlosti. Úplně nejlepší je, když člověka takový ocas předjede v obci, protože on jezdí těch svých 70 všude a pak to ucpe.

mpolan
15. prosince • 19:09

Co říká zákon? Není tam, čistě tak náhodou (nebo spíše záměrně) pasáž o přizpůsobení rychlosti jízdy také schopnostem a možnostem řidiče?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
brk77
15. prosince • 22:29

To nic nemění na tom, že takový řidič je nebezpečný svému okolí.

homer
16. prosince • 7:37

já třeba znám úseky kde zvěř pořádá adrenalinový hrátky 24hodin denně a tam mám kvůli tobě jet bezpodmínečně 90km/hod? Se prober Schumachere...

Neurotic
15. prosince • 21:14

pokud řidič není schopen s autem, které nemá zrovna žádnou závadu a neveze v kufru paletu vajec, udržet na rovné široké silnici za slunečného dne, kdy slunce nesvítí do očí 90km/h tak jeho schopnosti neodpovídají tomu, aby vlastnil řidičák, kdyby to byl aspon 100 letý děda ve škodě 120, ale většinou je to někdo "normální" v HTP, I20 apod. takže ani žádná stará auta, ale klidně 2014...

puk123
16. prosince • 23:39

Sice chápu příčiny tvé neurózy, ale tak jako není důvod řešit, proč jede někdo nad limit, moc nepřemýšlej v provozu nad tím, z jakého důvodu jede někdo pod limit.

Pepa
16. prosince • 8:06

To museli předci hodně vyslat do prostěradla, aby toto vzniklo. Nejhorší je, že se to i chce množit občas. Pak vznikají takový anomální sobečtí jedinci a rozrůstají se geometrickou řadou, bohužel.

mpolan
15. prosince • 22:39

Ty i následující kolega jste pěkní hlupáci a sobci, ale jsem už moc unavený na to, abych tady ty provozní zásady vysvětloval pořád dokola.
Nebezpeční jste tu vy, ne ti pomalejší. Vaše ego dělá problémy.

Martin
17. prosince • 11:14

Sobec seš ty. Já když jedu normálně, tak neblokuji 50aut jen pro pocit uspokojení. A když toho co si jede 70 v devadesátce nejde předjet, tak ho holt nepředjedu. Jenže naopak to neplatí, že? On blokuje všechny. Stejně tak ta nenávist plyne právě ze zamindrákovaných co jedou 70 a nevěnuji se řízení. To není o předpisech, oni jedou 70 pořád, i v obci i kolem školky. Naopak - Oni jezdi kolem školky rychleji než v lese, protože v lese se bojí.
Jediným problémem na cestách je to, že se tam "přesunuji" i ti, které řízení nezajímá, otravuje a nevěnuji se mu a neumí to. To jsou ti praví sobci. A to je důvod většiny havárii - někdo dělá něco, co neumí. A někdo mu dal řidičák jen za prachy.

ST
20. prosince • 12:32

Asi tak nějak. Navíc když už jedu pomalu, nechci nechci předjíždět, tak není problém zajet k pravé krajnici a umožnit ostatním aby mě v klidu a bezpečně předjeli. Bohužel se mnohdy stává, že za pomalu jedoucím vozidlem se udělá kolona a tu pak se snaží někteří co spěchají předjet a pak bohužel vznikají nebezpečné situace.

Sparrow75
15. prosince • 21:04

Tohle dodržovat tak půlka účastníků provozu musí jezdit max.30

Mirek
15. prosince • 13:13

A jsem vůbec povinen neoznačenému vozu zastavit???

dave
16. prosince • 8:01

Precti si zakon a dozvis se to a nebo to zkus nezastavit a taky se to dozvis

sokar
15. prosince • 16:21

To by me taky zajimalo. Kde to ma oporu v zakone ze me muze zastavit neoznaceny auto s blikatkama.?

pet52
15. prosince • 17:08

Skús si vo voľnom čase naštudovať zákon. Uľaví sa predovšetkým iným účastníkom premávky.

Sarcasticus
15. prosince • 14:03

Na neoznačené vozidlo se skrytými modrými majáky by asi bylo vhodné zavolat policii? ;-)

praktik
16. prosince • 20:18

Takový postup by šlo aplikovat třeba i na prezidentskou limuzínu či jiné neoznačené vozidlo s majáky, které by zrovna převáželo nějakého politika. Ale takové vozidlo by se asi nepokoušelo zastavovat nebo sledovat jiná vozidla. Nicméně by to šlo možná využít jako výmluvu - např. Myslel jsem, že v tom neoznačeném autě s majáky vezete ministra a protože nebylo kde uhnout nebo zastavit, tak jsem jel rychleji, abych ho nezdržoval. :-)

Nene Nemo
15. prosince • 13:31

Ne nezastvuj

Prvy v EU
15. prosince • 9:41

"Policie se chlubí tím, že jako první v Evropě nemusí používat střešní majáky." Ja ti teda nevim karle, ale zda sa mi ze na slovensku je toto uz par rokov, neoznacene fabie, superby, passaty, leony. Behaju po mestach, dialniciach aj okreskach. A zase si nemyslim ze by to bolo nieco extra zle, ten kto jazdi podla pravidiel nemusi mat starosti a praveze to cloveka potesi, ked tato "cobra11" odchyti niakeho vola co jazdi ako prasa, lebo takyto idiot ked vidi oznacene auto ide podla predpisov.

Bu
15. ledna • 17:16

vy co se považujete za "profi řidiče" když jedete podle značek jste mega sračky,sračky co se bojí zákonů,sračky co si nechaj srát na hlavu od státu!...a blbec co to narve do levýho pruhu a jede o 20 km/h mín než je maximálka,tak tam vážně nemá co dělat,každej ví že levý pruh je pro rychleji jedoucí,podle vás "prasata"....zákony mám v piči a řidiči řídící se dle značek mi mohou políbit mou černou řit,popřípadě koncový světla

Karlik2017
29. prosince • 15:15

...a ty seš asi psychopat, který se musí bát podívat i do zrcadla.....

řidič
15. prosince • 21:51

No, blbé je, že ten střešní maják je tam kvůli bezpečnosti. Má být viditelný ze všech stran.
Jestli budou ti trotlové stavět auta tak, jako doteď, čili si stoupnou před zastavovaný vůz, tak do poslední chvíle, ty jejich slavné nové majáky, vidět nebudou. Proto maják na střeše.
Ale už jsme se nesčetně krát přesvědčili o tom, že přece zákony a zejména ty fyzikální, pro policii neplatí.
BTW: zajímalo by mne, jaký předpis byl ohnut tentokráte, protože předpis 341/2014 byl nedávno novelizován a pořád předepisuje "maják na střechu".

Ubral
15. prosince • 10:52

Nepřipadám si jako idiot a prase když jedu 160 z Frýdku až do Brna. Spíš by mě zajímalo jak budou trestat ty spořádané "řidiče" co to bez rozmyslu napálí do levého pruhu v předpisových 110.

dave
16. prosince • 7:58

Tak to si zajdi k Chocholouskovi,kvuli takovym se ty auta nakupujou,doufam,ze te za tu cestu do Brna aspon 3x zastavi

pet52
15. prosince • 17:04

Ty si možno tak nepripadáš, druhá vec je, že si horší ako ten idiot a prase.

Sparrow75
15. prosince • 21:03

Co kdybys ses vrátil k vám na Slovač a neotravoval tady ;-)

Prvy v EU
15. prosince • 14:15

Na volnej ceste si chod kolko chces, hlavne neohrozuj ostatnych, ale potom sa necuduj, ked sa ti tam niekto "pichne" lebo ta nevidel v spetaku.. jazdit ako prasa som myslel, ked sa na niekoho lepis, predbiehas cez plnu a pod, proste ked ohrozujes ostatnych, takych soferov nemam rad, co si honia ego v aute. Myslim si ze ked ides +10 alebo +20km/h ako je povolene sa strielat nebude. ;) Kazdopadne, aj tajne auta su psychologicke, pretoze nikdy nebudes vediet kde su a teda budes jazdit podla predpisov :-D

jogurt
15. prosince • 16:14

Nehodnotím slovenský zákon ale podle českého nesmíš při změně jízdního pruhu omezit ani omezit řidiče, který v něm jede. Neomezit = nijak nepřekážet. O tom, zda ten druhý dodržuje rychlost či má v pořádku lékárničku, není v zákoně ani slovo.

bubenij
16. prosince • 8:40

Přesně kvůli takovejm musim na dálnici každou chvíli brzdit místo předjíždění.
Jezdím tacho 140 a když chci předjet kamion, tak musim brzdit, aby mohlo to pako v klidu jet. Když tam nikoho nevidím a předjíždim, tak je taky na denním pořádku, že mě někdo dojede a začne problikávat jak debil. Prdel je, že mu pak uhnu a on není schopnej se ani pořádně rozjet...
Já s těma oktávkama problém nemám, ty co nadávaj, že nejsou označený by jako první držkovali i proti označenejm (už vidím poznámky o policejním státě...).

Adam
15. prosince • 12:33

Pokud budou chytat jen rychle ridice a ne ty co jedou v 90 o 10km vic protoze je cesta rovna prehledna bez provozu pak ano. Ale bude to opet jen policejni sikana.

Peter
15. prosince • 11:57

A proč mysliš, že bez rozmyslu. Třeba tam najiždeji normálně, jenom nepočítají s tím, že ty letiš 160 bez majáku. Při normální rychlosti by ti pravděpodobně nezavazeli.

Sparrow75
15. prosince • 21:01

Idioti co jezdí 100-110 v levém by meli dostat vic pokut než ti co občas jedou 150.
Neni nad to když cestou domu kvůli temhle debilum klickuju jak zajíc i když jedu predpisovych 130.V prostrednim kreten co jede 100 a v levém další debil 110 a pravý no ten je prázdný.Ukazkova je v tomhle D1 od Prahy az k Odbočce na Benesov

atsalvs8
15. prosince • 13:28

bla bla bal kecy

LOL
15. prosince • 12:32

rozdíl 20km/h je docela značný a pomalík jedoucí 110km/h nemá v levém co dělat, pokud omezí rychleji jedoucí auta.A to, zda to druhé auto jede 130, 160 či 250 km/h je zcela podružné. Maximálně se vina rozdělí mezi pomalíka i rychlíka.

mpolan
15. prosince • 13:11

Přesně kvůli takovým sobcům, jako jsi ty, je to potřeba... Kdo ti dal právo rozhodovat, co je na silnicích správné?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R
15. prosince • 16:30

Selský rozum...

Sir CHerokee
15. prosince • 8:32

A pořád stejná písnička u této vlády a jim podřízených. Žádná prevence, pouze perzekuce. Na každém rohu na tebe občane bude dohlížet úředník a plácat tě přes prsty.

jogurt
15. prosince • 16:11

Welcome to Česká republika, former ČSSR, former Österreich-Ungarn, paradise of byrokracy.

Zelí
15. prosince • 8:27

Myslím, že to vysvětluje nedávné články v tisku o tom, že se musí povinné ručení plošně zdražit. Zajímalo by určitě všechny plátce, jakým mechanismem se dostane státní orgán k penězům, které platíme soukromým firmám. A kdo o tom rozhoduje.
Jedná se snad o nějaký sponzoring policie čr..... Očekával bych na každém autě obrovský bilboard s poděkováním. Při zastavení pak hlubokou úklonu, poděkování se služebníčkem.

Atomas
15. prosince • 9:39

Vše najdeš na www.fondzabranyskod.cz

Miloš
16. prosince • 12:02

Poněkud v té rozdávačné komisi chybí zástupce sprostého platícího lidu.

puk123
15. prosince • 11:23

Já tam tu cestu k penězům neobjevil. Leda, že by ta 9 členná komise fond prohlásila peníze za své s právem utratit je, jak se jim zlíbí bez ohledu na zákony a poslání fondu. Ani se neodvážili zveřejnit jména členů, natož, jak hlasovali o jednotlivých požadavcích. Ještě by mě zajímal jeden detail. Když teda auta nebyla nakoupena z rozpočtu ministerstva, ale z prostředků fondu, kam půjdou peníze z vybraných pokut? Logicky předpokládám, že po odečtení ostatních nákladů zpátky do fondu prevence. Potvrďte mi, že se nemýlím, prosím.

dave
16. prosince • 7:53

Penize z vybranych pokut jdou na ministerstvo financi, na rozdil od pokut vybranych mestskou policii, ktere jsou prijmem mest. A mimochodem, kazde z tech aut se min. za 1,5 roku zaplati a pak uz bude jen prispivat do statniho rozpoctu,tak tu neplakejte,kolik to stalo, ta investice se min. 5x vrati a to diky tem, co maji zakony na haku a jedou 30 km/hod. kdyz vidi policejni auto, a pak to seslapnou a mysli si jaky jsou borci

puk123
16. prosince • 11:10

Díky za informaci. Podle toho co píšeš teda asi 1,5 roku bude ministerstvo financí posílat pokuty jako splátky do našeho fondu prevence škod, dokud nebudou auta splacena a pak budou pokuty příjmem státního rozpočtu. To má jistou logiku. Kde se o tom dá dočíst více?

Fantomas
15. prosince • 14:15

Co je to členná komise? Hledal jsem, ale žádné slovo členný jsem nenašel, takové vůbec neexistuje.

puk123
16. prosince • 11:14

Díky za včasný zásah. Už jsem dobrovolně zaplatil tučnou pokutu ve formě kolku na krabičce cigaret. Teď obsah hromadně pálím ve starém popelníku, abych si nakonec vysypal popel na hlavu. :-P

Atomas
15. prosince • 12:10

Pouze jsem poukázal, odkud PČR sebrala peníze na auta. Logiku v tom nehledejte, jako ve všem v ČR. Zajímavý odkaz:
http://dfens-cz.com/uz-vite-proc-platite-vyss... ...

Bimbo
15. prosince • 8:26

Výborně! hned se cítím na silnicích bezpečněji.

jogurt
15. prosince • 16:09

Jednoduchou úvahou se dopracuji k závěru: O dálnice nejde, tam drandí 22 passatů a superbů. Jde o ostatní komunikace. Krajů je 14, každý má jedno až tři podobná auta, teď jich bude na jeden kraj v průměru pět, z toho v provozu, než je rozštípají, budou reálně tři. Takže piráti (myslím ti skuteční, ne ti mediální) se nemají čeho bát. Kamionisti, hájení aby je policie záchvatem aktivity za měsíc nevylovila na nulu, se taky nemají čeho bát. Ostatní řidiči, kteří nečučí permanentně na rafičku tachometru, ale sledují i provoz kolem sebe, ti se terčem lovu čárek a peněz nepochybně stanou. Ostatně vůči nim je to zjevně namířeno.

Tom
15. prosince • 8:25

Označené vozy by jako prevence posloužili 100x lépe. :-/ Tohle je jen vybírání pokut za překročení rychlosti o 5 km/h.

leon
15. prosince • 11:40

přesně,...rozdíl v označeném a neoznačením voze, bude ten, že to "zašlápnou" na poslední chvíli a NAOPAK přibude kolizních situací,......jenže to by se zase tolik "nevybralo",.že !!!!.........dokud výběr pěněz bude upřednostěn před bezpečným a plynulým provozem, NIC SE NEZMĚNÍ !

Zdeněk
15. prosince • 12:40

A kdyby dodržoval rychlostní limit,nemusí to na poslední chvíli zašlápnout 😉 ...co je za blbost,že pomalované vozidlo působí více preventivně? Vlastně je to jen o tom,že někteří pravidla dodržují jen,když tam to pomalované auto vidí,jinak to je vlastně zbytečné,že?

praktik
16. prosince • 20:07

Pro Zdeňka: stačí vidět pomalované auto a spousta řidičů, kteří nejedou nad limit to stejně zašlápne, tedy zpomalí preventivně tak nějak automaticky hluboko pod povolený limit.

Čech
15. prosince • 12:58

Ono by stačilo změnit rychlostní limity ze 70-tých let na limity 21-tého století.

Maverik
16. prosince • 6:53

Ony se změnily fyzikální zákony?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
16. prosince • 12:36

Fyzikální zákony jsou stejné ale technika jde mílovými kroky dopředu, brzdná dráha třetinová, všelijaké asisstenty, ABS apod. Při projektování komunikací se bere v úvahu návrhová rychlost, to má vliv na šířku komunikace poloměr oblouků apod. všechno má dost velkou rezervu právě proto aby se do budoucna nemusely stavět silnice celé znovu a vyhověly i větší rychlosti. Povolená rychlost je ale stejná jak před 25 lety kdy všichni jezdili škodou 120 apod. asi mi nechce nikdo tvrdit že současné vozy mají stejné jízdní vlastnosti že ne.
Nikdo neříká že má být povolená rychlost neomezená, ale třeba 150 na dálnici jedou skoro všichni, to samé 110/120 na rychlostních komunikacích. Ale to by pak nebyly penízky na odměny politiků a dávky příživníků.

Kert
17. prosince • 12:37

150 je super nápad, taky raději jedu 160 a soustředím se než 110 a pořád někomu uhýbat. Nicméně 150 je reálných pouze když se zároveň zakáže předjíždění kamionů a vlastně všem autům které nemají vzadu v kolečku alespoň těch 150. Takže nereálné.

mpolan
16. prosince • 22:18

Podle toho to pak taky vypadá... Změnilo se leccos v autech, ale fyzika ne a lidská mentalita šla spíš o několik skoků zpět.

homer
16. prosince • 7:26

bubnový brzdy nahradily kotoučovky s abs, diagonálky jsme přezuli na radiálky, do standartu přibyli aktivní tempomaty , asistenti jízdy v pruzích, stabilizační systémy, deformační zóny, 12 pytlů atp. a ty potřebuješ měnit fyzikální zákony abys vyjel z garáže?

Fantomas
15. prosince • 13:42

Říkáš si Čech a píšeš jako Tatar.

mpolan
15. prosince • 13:10

Souhlasím, z každého ubrat tak 10 km/h... To je realita 21. století.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ST
20. prosince • 12:22

Ne ne, ono by stačilo nechat v obci 60. Jenže to by se vybralo na pokutách podstatně méně....

Doporučujeme

Články odjinud