Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

110 komentářů

M
9. dubna • 19:40

Pokud při těchto akcích budou vysvětlovat lepičům, že se nemají lepit (hlavně mimo dálnice), budou mít moji plnou podporu.

jenicek54
25. června • 14:14

můžete se za ním projet a natáčet jeho přestupky. určitě by to zakázali odvysílat. :-D

Henlein
22. června • 9:22

Ono v hajzlistánu nelze čekat od státu nic jiného,místo aby ty silnice opravili a hlavně postavili nové tak raději vynakládají prostředky na pomáhání a chránění dalekohledem.

nakobyl
11. června • 11:22

Dělat skrytě represi je návrat ke starým pořádků. Vždy je lepší prevence. Proč nejsou poliši nikde vidět? To by byla prevence bez pokut. V naší okresní vesnici se už jezdí jak v Práglu - na červenou. Vždyť si tam pajdulák či dokonce měšťák může stoupnout a na řidiče mávat

Mára
24. března • 9:18

Nechápu jak někdo hýká štěstím a pěje chválu na no name busy, Octavie se zakázanými tmavými skly a policejními drony nad dálnicí, jenž nás mohou sledovat na rozdíl od civilních.
Já netoužil po novém policejním státě a myslím si, že takto prováděnými kontrolami policie ČR snižuje svou prestiž a je plna psychicky narušených jedinců, neboť zdravý jedinec by se nemohl podívat do zrcadla.
P.S. Na jiných stránkách na webu je video, jak příslušníci SNB čile hopkají v uličce busu a natáčí. Přitom na začátku je záběr na cedule jak se nemá mluvit s řidičem a něco o povinosti cestujících být připoutaní. Chudák Orwell! V hrobu se musí obracet!

Petr
25. března • 9:12

Máte naprostou pravdu.Máme sice demokracii,ale nějakou podivnou.Všichni jsou sledování ve městech a na pracovišti kamerou,telefony jsou taky sledovány,např.sms se uchovávají v databázi půl roku než je smažou.Zlatý komunismus,ten byl na šmírování občanů uplný začátečník.Dnes je to katastrofa.Nejhorší je,že lepšolidi si mohou dělat co chtějí a nikdy se jim nic nestane.Soudci mají rádi desátek do kapsičky.

Pavel
24. března • 8:48

Takže aby jsme si to shrnuly, při policejní kontrole si pořizovat záznam nesmím, při případném soudním jednání se moje video nepovažuje za důkaz, avšak natáčení policí z jedoucího autobusu a následné zastavení hlídkou a udělení pokuty na základě videa natočeného vlastně cestujícími ( policisty ),ke kterému jsem nedal souhlas je legální? Tak to mi nějak nebere.

Georgo
23. března • 23:16

C o se takle při tom natáčení soudruzi připoutat.

ash
21. března • 16:37

IDIOTI MAJÍ DRAHÁ AUTA A NEUMÍ SPÁROVAT CHYTRÝ TELEFON PŘES AUTORADIO A HLAVNĚ BLONDYNY PÍŠÍ ZA JÍZDY SMS POSBÍRAT BODY A POKUTY NA 10000 ONO JE NAUČÍ PŘEMÝŠLET A ZMÁČKNOUT KNOFLIK POD VOLANTEM.I KDYŽ U ŽEN TY TEN KNOFLIK NENAJDOU.

Jarmilek
21. března • 20:50

A pak je tu pár vzdělanců, kteří neumějí ani používat caps lock. A to, že si o tebe nechtěla blondýna, kterou si toužil ojet, ani opřít kolo, to si nech na terapii, tady nás to nezajímá.

Polo
21. března • 16:28

Záměrem je “ukázat nekázeň”. Prasata už ani nepřestírají starost o bezpečnost provozu. Prostě někoho vyprovokovat k “nekázni” a vybírat pokuty.

JirkaX
21. března • 18:15

Můžeš se trochu rozepsat, jak tímto někoho vyprovokují a k čemu? To by nás zajímalo.

Michal
21. března • 13:57

Telefón v ruce nebo handsfree při volání je jedno.V obou případech nevím kudy jsem jel a proto asi v A se nesmí myslím používat ani handsfree.

Vykolej Rozkašil
21. března • 13:06

Super, to se mi líbí :)

MXC
21. března • 12:46

Za mne je řidič telefonující za jízdy s telefonem u ucha v dnešních moderních autech pitomec. Říká světu jsem pitomec, který si neumí nastavit ve svém voze sadu pro telefonování. Tato sada je dnes integrovaná téměř v každém novém autě. Přesto se najde spousta pitomců za volanty s telefony v ruce.

Petr
21. března • 10:09

Jen díky těmto šmírovacím akcím se vyboduje spoustu řidičů,kteří potom půjdou na pracák a budou čekat až jim vrátí papíry.Hlavně díky novému bodování kdy se začíná na 4 bodech např. za telefonování.Málokdo si však uvědomuje,že točící se kola kamionu=točící se kola ekonomiky.Ale teď už je to stejně jedno.Ekonomika míří do další recese a spousta řidičů a kamionů brzo půjdou na odpočinek,protože nebude co vozit.V USA se snaží vyjít řidičům kamionům vstříc kdy mají svůj pruh,na dálnici povolenou vyšší rychlost než osobní auta a taky AETR tam ještě není tak přísný.Dřív si řidič dělal v USA přestávky jak sám potřeboval a stačil součet přestávek za celý týden aby mu vyšel čas kdy má stát a odpočívat.Tak přesně na minutu zasatvit jako tady v Evropě to samozřejmě nemají,prptože je to nesmysl.Není vždy možné z kolosem zastavit a stát jenom proto,že uplynula doba pro jízdu.Kamion není Matiz,který se dá leckde odstavit.

vana
21. března • 9:13

"...Policisté s kamerami v ruce poté vysílačkou informovali ..."Zákon č. 361/2000 Sb., § 7
(1) Řidič nesmí...
c) při jízdě vozidlem držet v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové nebo záznamové zařízení.

M
9. dubna • 19:50

Boha jeho, je to autobus s N lidmi, a ne jednomistna motorka.
A policie ma vyjimku, tam muze natacet i ridic, prectete si zakon, nez zacnete neco psat nebo nedej boze vyrazite jako chodec do provozu.

Lord Owl
22. března • 12:01

objevil se právník "vana" novodobého věku. S prstem v paragrafech všechny strčí do kapsy. Co naplat, že realita je zcela v jiné míse....

JirkaX
21. března • 11:37

Někde se píše, že ten řidič autobusu drží kameru?

q
21. března • 13:32

Je tam psano "Ridic". Ne "Policista".. :D

q
21. března • 13:33

To melo byt o koment vyse :) Omluva ...

a
21. března • 8:34

šmírovat, buzerovat a chovat se arogantně.. to by jim šlo B-]

Láďa
21. března • 9:02

Milý pane. V tomhle je můžu pouze podporovat. Jen je škoda, že se to dělá pouze na dálnici. Denně potkávám idio...y, který telefonujou za jízdy a jedou 60 až 70 na rovné silnici a za nimi se tvoří kolona. Dával bych za to pokutu 5000,- a 1/2 roku bez řidičáku. Pak se lidi snaží tyto id předjíždět a je to v mnoh PŘÍPADECH HAZARD jen kvůli tomu, že se někteří potřebujou vykecat a zdržujou bezdůvodně provoz.

Petische
21. března • 13:36

Naprosto souhlasím a přidávám, že pak si ti agresivní pitomci seženou dobrého právníka který se v těch našich překroucených paragrafech umí orientovat a přestupkáře na ú)řadech setře.....a tito ha..li zase dělají na cestách bo...del a navíc se zvýšeným sebevědomím, že se jim nic stát nemůže

Martin Liška
21. března • 8:10

Němci na toto používají VW Caddy s kamerami v nákladovém prostoru. Jeden chlap jezdí za pár Euro po dálnicích, snímá kamiony a jejich řidiče a pak se to v kanclu vyhodnotí a pošle majiteli. Tady vyjedou s velkou slávou autobusem jako na výlet, píšou o tom jako o zázraku, udělají to jednou za rok. VW Caddy s podivným sklem v zadních dveří potkáte na A3 v Německu několikrát za den.

Martin
21. března • 6:49

Není povinnost pro cestující autobusu být připoután? :-D A ten záběr jak ten řidič zadává svůj pin platební karty si taky mohli odpustit.

Tomáš Jedno
21. března • 6:45

Uz tomu rozumim, jak muze Bures vyhrat volby. V dobe, kdy je stat zcela nadrazen nad obcanem (pro ty mene zdatne, melo by to byt obracene), za tleskotu ovci stat nasazuje fizl autobus, aby vybral z kapes ridicu dalsi penize, kteri jedou po naprosto strasnych silnicich. <sarkasmus>Bravo, vic autobusu, vic pomerovych radaru, pokud je to mozne na co nejprehlednejsich mistech. A na silnice, na ty serte, ovce unesou vse. </sarkasmus> Dojde vam vubec nekdy, ze statu je vase zdravi/bezpecnost uplne u zadele, a zajimaji ho pouze vase bankovky?

expat
20. března • 23:16

STBus....fuj!

Fic
20. března • 22:48

Dneska vážili dodávky někde u Žatece. Pěkný porce navíc. Servis na bagry prej měl +700kg... No tak už jim to klukům začlo...
Ještě autobusy a karavany s kamerama, a za chvíli si budete jezdit pro všechno sami, raději se na to všichni profišoféři vysejou.... Anebo se to zdraží tak jak to má být. Jak v DE. A budete čumět na drát.

fracht
20. března • 23:03

plus sedmset je běžné u dodávek typu transit, dokonce jsou na to stavěný, nicméně legislativně se musí vejít do 3,5 t ... souhlas, až se to rozšíří, tak se bude opět zdražovat a budeme se mít jako v DE - ale jen nákladově

Petr
20. března • 21:31

Proč tyto autobusové kontroly nejsou na denním pořádku ? Přemíra nehod kamiónů a následků z nich je více než alarmující !!!

Michal
20. března • 21:46

Většinou je problém nedostatečný odstup od vpředu jedoucího vozidla takže stejně jak u osobáků jen s horšími následky.Měření odstupu se neprovádí a řidiči nejenom kamiónu jezdí nalepení jak tepláci.

Aladin
20. března • 21:49

A to v těch vozech není už standart inteligentní tempomat?

.
9. dubna • 19:49

Vlajky do toho netahejte.
Kdyz nevite, jak se pise standard, pouzivejte slovo norma.

Michal
21. března • 5:06

Radar tempomat je v 10m odstupu zbytečná výbava.

Aladin
20. března • 20:56

Největší průser jsou přetížené, většinou polské dodávky, které řídí unavení kluci, v extrému i 40hod v kuse. Je to rychlejší a levnější než kamion

Michal
20. března • 21:24

Aladin v česku to není jinak.Šéf řekne a řidič/zaměstnanec udělá.Nelíbí se ti to tak výpověď a tak dokola.Pokud je někdo placený od kilometru a ještě od odvezené tuny nebo doručeného zboží tak toho chce udělat co nejvíc pro lepší výplatu.

Charlie
20. března • 19:49

Nemá cestujicí v autobuse náhodou za povinost použít bespečnostní pás?
Natož potom za jízdy po dálnici stát v uličce.

george
21. března • 11:04

Pokud je jím autobus vybavený, pak ano.Ale jsou i vyjímky pro některé.Např. vojáci nemusí mít na náklaďák profesní průkaz, mohou převážet osoby na korbě náklaďáku atd.

busopás
20. března • 20:27

Co si tak napřed přečíst normy kdy,a co stojící cestující?

petr r. (petrumr)
20. března • 20:16

jestli autobus je vybaven a jsou vyjímky, jestli máte řidičák, tak je aji znáte.

Stádo_Kokotů
20. března • 20:16

tohle je ale policejni bus, stejne tak nebudes jebat fýzla, že není pripoutany ve sluzebnim aute... on je zakon a skoro bůh a ty ses jen to hovno, ktery bude jebat, kdyz bude chtit :-P

expat
28. března • 14:08

Já to věděl.....Babišstapo je tu.........3-[

Michal
20. března • 17:57

Němci používají i karavany a to včetně busu jsou případy kdy dávám mobil stranou když píšu za jízdy jako třeba teď.

expat
28. března • 14:06

Nekeke....karavany? Jako velbloudi, beduíni a doprovod? To zírám....

p.
20. března • 19:11

;-)) v prvni chvili me pri cteni vaseho prispevku vytanula na mysli karavana velbloudu v Africe... to by tam uz pomalu zacinalo sedet

Michal
20. března • 19:21

Z velbloudu by mě do kabiny bylo vidět tak akorát.Dobrej postřeh :)

čert
20. března • 17:36

Hmmmm. Tak napřed se v autoškole rozdají řidičáky. Bez ohledu na předpoklady k řízení, na profil osobnosti, na užívání alkoholu a jiných návykových látek. Potom se pustí tito ,,absolventi" do provozu. Tam dělají přestupky a působí havárie. A policie radostně hýká, že může exemplárně předvést, proč potřebuje peníze daňových poplatníků na řešení bezpečnosti v dopravě. A potrefené husy tomu souhlasně kejhají, aniž by si uvědomovaly, že tahle hra nepostihuje skutečné silniční piráty. No, ale je to pro policii rozhodně jednodušší, než řešit příčinou problému. Kdo, proč a za kolik rozdal řidičáky feťákům, alkoholikům a sociopatům.

Petische
25. března • 9:22

O této problematice vím docela hodně a řeknu Vám, že to je o tom, jak která autoškola k tomu přistupuje. Bohužel není málo těch, pro které to je jen vcelku dobrý bysnys nebo je to už prostě nebaví a když se k tomu přidá pěstovaný "kamarádšoft" s podobně "založeným" komisařem je zaděláno na neštěstí. Oni Ti vstřícní tupci si zřejmě neuvědomuji, že i jim může taková rychlokvaška zabít dítě nebo kohokoliv z jeho okolí. A ještě jeden smutný názor. Když se objeví takový, který má zájem to dělat jak se má je brzy upozorněn aby zapřemýšlel zda mu stojí za to případné potíže v práci či jiné problémy......

expat
28. března • 14:03

Ty máš výjimečně kvalitně vymytý mozek. Která soudružka učitelka ti to udělala?

Petische
3. dubna • 13:22

S hlupákama nemíním diskutovat!

george
21. března • 11:02

Tak ho vraťte!;-)

Ceptn
20. března • 21:32

Policie radostně hýká? Na to jste přišel jak? Zkuste jim poradit, jak to mají správně dělat. Docela by mne zajímalo, jak by jste postupoval Vy, aby se na silnicích jezdilo bezpečné. To, že se nedodržuje rychlost a každý pátý nebo šestý řidič, to je celkem jedno telefonuje, to je pravda. Ale jak tomu zabránit jinak, než preventivní kontrolou.

Jig
21. března • 7:00

Stejně jako umí zázrakem postavit x kilometrů dálnice jen převedením rychlostních silnic na dálnice, tak by mohli např. zvednout rychlost na dálnici na 150-160 (plošně, v místech s hustým provozem dle proměnného značení). Tím rapidně sníží počet přestupků a legalizují stávající stav :-D Protože jet s moderním autem 130 po dálnici je, dá se říci, až nudné - což právě odvádí pozornost k jiným činnostem viz. zmíněný telefon / SMS / net.
Argument, že naše dálnice na to nejsou konstruované neberu - ten se totiž ve skutečnosti týká pouze délky některých nájezdů a několika málo úseků (což by šlo řešit lokálním dopravním značením omezení rychlosti či u nájezdů zákazem přejetí z levého do pravého... jako v DE)

expat
28. března • 13:59

Vypadá to tak, že tě tu sleduje pár policajtů........:-))

Terazky
20. března • 18:18

Že je příprava v autoškolách nedostatečná a že chybí psychotesty snad nebudu ani rozmazávat. Ale jediné, co prokazatelně ukáže, že umíte řídit (nebo cokoliv jiného dělat) je nechat si vás to zkusit naostro. Tudíž se i nemotorní řidiči na silnici pustí a uvidí se, pak je to na odpovědnosti každého.

Polo
21. března • 16:33

Psychotesty jsou úplně k ničemu.

čert
20. března • 18:34

Hm, a co kdyby k takovému výběru pilotů přistupovali aerolinky? To by bylo podle vás tky správně?

Mirek
20. března • 20:22

To jsou blbosti, dovedeš si představit, kolik by takový řidičák stál, kdyby s každým začínajícím šoférem měl jezdit například 200 hodin instruktor? Kolik je pilotů a kolik je řidičů, víš kolik by těch instruktorů muselo být? A aerolinky jsou hromadná doprava, to není soukromé letadlo pro čtyři lidi a raději nechtěj vědět, jaké jsou náklady na vyškolení pilota. Pokud nejsi multimilionář, tak bys to nezaplatil. A podívej se, co všechno musí splňovat a umět "pilot", než se stane pilotem. Když bych to přenesl na řidiče, tak by tady jezdila sotva dvacetina dnešních řidičů.
http://blueskyaviation.cz/2017/03/10/jak-se-stat-pi... ...

expat
28. března • 13:56

Instruktora netřeba. V některých zemích, třeba v Austrálii může budoucího řidiče od 17 let věku instruovat kdokoliv vlastnící tzv. plný řidičský průkaz. Obvykle to je rodinný příslušník. Až se budoucí řídič "cítí" na absolvování formální zkoušky, bookne si par jízd s autoškolou a jde ke zkouškám.

čert
20. března • 21:19

Tak na průkaz PPL, což je nejběžnější průkaz pilota pro neobchodní lety je 25 hodin teorie a výcvik s instuktorem trvá 25 hodin a sólo lety 15 hodin a zkušební let 1 hodinu. Teorie stojí 19.100,- Kč, instruktor 31.500,- Kč. Pronájem letadla Cesna 152 stojí 130.000,- Kč. Z toho je vcelku zřejmé, že položka za pronájem auta by byla maximálně desetinou toho, co stojí pronájem ledadla, teorie by při 10 žácích ve třídě vyšla na jednoho žáka na cca 1.000,- Kč. Takže jsme zaokrouhleně na nějakých 33.000,- Kč. Což je běžná cena za A+B, nebo za B VIP gold.
A dále je z uvedéného zřejmé, že ani samotný letecký výcvik pro privátní potřebu netrvá 200 hodin, nýbrž pouhých 40 až 45 hodin, podle okolností.
Tudíž ten, kdo by potřeboval jezdit v autoškole s instruktorem 200 hodin, jak uvádíš, tak ten zjevně nemá k řízení předpoklady.
Nicméně, můj původní příspěvek nesměřoval ani tak k rozsahu autoškoly, jako k tomu, že řidičáky dostanou i lidé, jejichž osobnosti k tomu nejsou disponovány z morálněvolního hlediska. Nedisponují dostatečnou vůlí k samoregulaci svého jednání. Nejsou schopni se ovládnout (před pitím, fetováním....),nemají sebekritičnost (blbec nechápe, že je blbec...)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
20. března • 21:54

Jenže ty jsi nepsal o soukromém létání, ale o pilotech aerolinek. Nejdříve si uvědom co píšeš a potom chytře odpovídej. nehledě, že jsem tě na to ve svém příspěvku upozornil, že se nejedná o soukromé letadlo pro čtyři lidi.
Takže sis doufám přečetl i větu v tomto odstavci:
Cena výcviku na pilota dopravního letadla
Celkové náklady na kompletní výcvik v tomto pořadí včetně typové zkoušky vyjde přibližně na 1.5 – 2 mil. Kč.
:-D

čert
20. března • 22:11

Ježkovy voči. Ty si tady vytváříš odpovědi na něco, o čem jsem vůbec nepsal. Psal jsem, jak by Terazkymu líbilo, kdyby aerolinky přistupovali k výběru pilotů podle jeho představ. Což je něco zcela jiného, než kalkulace jejich výcviku. Ale pokud v tom nevidíš rozdíl, tak to je tvůj problém.

Mirek
20. března • 22:20

Vždyť ano, aerolinky, proto jsem ti naznačil, že kdyby ten přístup byl stejný, tak na to moc lidi kvůli ceně nedosáhne. Letecká škola na PPL je licence soukromého pilota, to nejsou aerolinky, to se holt musíš naučit správně věci pojmenovávat.
Opravdu je těžké pochopit, že tyhle dvě věci se takto nedají porovnávat? V autoškole dostane uchazeč to, co předepisuje zákon a nic víc a nikoho nezajímá, jestli je to dostatečné, nebo ne, ale všichni minimálně tuší, že to je minimum, spíše nedostatečné minimum.

Mirek
20. března • 22:03

A zapomněl jsem, syn mého kamaráda se snaží stát pilotem dopravního letadla, má již pilotní průkaz na malá letadla a můžu tě ubezpečit, že ho to stálo podstatně více a nekonala se žádná třída o 10 žácích, to opravdu není autoškola a nutnost znalosti angličtiny byla opravdu potřeba i tady, neboť komunikace s řídicí věží je v angličtině. Nyní léta v Irsku, ale ne na dopravních letadlech, nemá zatím na to zaplatit to ze svého, tak přes firmu, která piloty zaměstnává a časem se může u této firmy o pilotní průkaz ucházet, pokud bude vybrán.

JirkaX
20. března • 16:14

"šmírovací autobus" Tohle by slušný řidič nevymyslel.

skolniq komiq
20. března • 17:24

Kdo to vymyslel, to vazne netusim. Nemci to delaji take a pak to davaji v televizi jako reality show. Tipuji, ze to okoukali nekde v zahranici. Ale jinak je to "Akce vytvořená ve spolupráci s BESIPem a Krajským úřadem Olomouckého kraje". :-D :-D :-D

expat
28. března • 13:49

Jo, za peníze dělníků a rolníků.....hajjzzlové....3-[

JirkaX
20. března • 18:54

Já jsem ale psal o tom titulku.

šofér
20. března • 16:12

tak co mi chybí je kontrola bezpečné vzdálenosti u kamionu."Vláčky jsou evidentně polská specialtia na českých silnicích. V Rakousku, Německu ani Itálii tak nalepení na sebe nejsou...

Lord Owl
22. března • 11:55

Jóoo, Leszek v kamiónu, všichni do škarpy....

JirkaX
20. března • 16:18

Tady za to nejsou adekvátní tresty. Němci jsou na tohle dost vysazení.

skolniq komiq
20. března • 17:21

Nemci to hodne a tvrde resi. B-]

expat
28. března • 13:46

To jo, ve čtyřicátých letech minulého století Němci tvrdě "vyřešili" 6 milionů Židů....:-/

Miroslav Hoření
20. března • 16:10

Tak to má být, dohled v provozu a ne někde za bukem jak pavouci.

p.
20. března • 19:07

ale oni byli za bukem... a ten, kdo zrovna nic neprovedl, tak ho nechytli a tim padem se nejspis ani nedozvedel, ze byl kontrolovan.... coz odporuje te prevenci.... kazdy by mel spravne vedet, ze byl kontrolovan a ze to bylo v jeho pripade ok... coz se v pripade neoznaceneho autobusu jaksi nestane... proste ho mine a nevi, ze prosel...

george
21. března • 11:00

Pokud budete dodržovat pravidla, pak se nemáte čeho bát.

Jig
21. března • 13:08

Touto větičkou se při "utahování šroubů" zahalují všemožná zvěrstva (to jen k té argumentaci)

expat
28. března • 13:44

Tak tak....to si říkali i Židé než je začali vozit do koncentráků...:-(

Jig
20. března • 16:01

jj neoznačený autobus je pro prevenci k nezaplacení :) (sarkasmus)

skolniq komiq
20. března • 17:20

Prevence k nezaplaceni?Hmm, to mne napada ponekud jiny scenar: Policie vypravi na dalnice a silnice tolik autobusu, ze se tam civilni doprava jiz nevejde. To by pak uz nebyli mrtvi a zraneni civiliste a ani materialni skody na civilnim majetku. Parada, ne!? No a Policisty by asi nikdo prilis nelitoval. :-D

eLzyx
20. března • 15:36

úspěšným by ten zásah byl, kdyby nechytili nikoho, tj. prevence by byla 100% úspěšná. Takto akorát potvrzují starou známou pravdu ... na bezpečnost kálí Alík, jde jen o prachy

ACE
20. března • 16:27

Pravda je bohužel taková, že jediná prevence co má smysl, je fungující represe, ať se to někomu líbí nebo ne. Natáčení nějakejch jakoby poučnejch pořádů, nebo vysvětlování či besedy atd. atd. jsou totálně na.....

Petische
21. března • 13:25

Naši řidiči patří mezi jedny z nejhorších v Evropě. Agresivita, bezohlednost a totální absence dodržování pravidel provozu. A proč, protože PČR na cestě neuvidíš, nejsou finance na jejich provoz, je jich málo a nevím ještě proč! Za každým rohem policajt, flastry desetitisícové, řidičáky na roky odebrané a byl by větší pořádek, tak jak tomu bývalo dříve.

expat
28. března • 13:38

Česko má nejvíc policajtů na světě na hlavu jestli nevíš....a že je nevidíš, to je jen proto, že každý policajt má kancelářský stolek s počítačem a kávovar na dosah.....B-]

Polo
21. března • 16:31

no, naštěstí už komouši s t touhou pi starém “pořádku” brzo vychcípou.

vankr
21. března • 20:28

Také vychcípeš,žádná škoda.

Boh
21. března • 13:49

Jsem na silnicích každý den. Spoustu řidičů je bezohledných a agresivních, jak píšete. Budou vždycky. Nemyslím si, že máme nejhorší řidiče v Evropě ale nejhorší silniční a dálniční síť v Evropě. Špatně udržované, zničené a přetížené silnice. Díky tomu je téměř nemožné přijet včas. Z toho poté ve spoustě případech vzniká ta agresivita a bezohlednost. Nepotřebujeme dohled PČR které nezajímá bezpečnost ale pouze výběr pokut. Pokud by je zajímala bezpečnost, nebudou jezdit v utajeném autobusu. Pokud nařídíme trest smrti za krádež žvýkaček, už nikdo nebude krást? Je to stejné jako s pokutami.

Inoz
1. srpna • 16:25

Ale to jsou jenom hloupe vymluvy. Agresivne a nebezpecne se chovaji i ti, kteri zjevne nikam spechat nemusi, ale proste nemini jet za nekym jinym, kdo je zdrzuje dodrzovanim povolene rychlosti. To, ze doprava casto vázne, je stav dopredu predvidatelny a treba s tim pri planovani cesty pocitat. Jestli je pak nekdo nervozni a nedovede se kontrolovat, nemel by vubec mit co pohledavat v provozu.

skolniq komiq
20. března • 17:16

A veril byste, ze jsou i taci, na ktere neplati ani ta represe? :-P

george
21. března • 10:58

Věřil-zbohatlíci

ACE
21. března • 12:04

Proto zdůrazňuji, fungující. Netvrdím že je to u nás. :-D

ACE
20. března • 17:58

Nevěřil.

Joe Doe
20. března • 15:31

Policia dohliada na bezpecnost premavky. To ma byt news?

...
20. března • 20:44

ano, v ČR to je breaking news

skolniq komiq
20. března • 17:14

Zda se, ze je to povazovano za neobvykle i v radach Policie, kdyz o tom musi s takovou vitezoslavnou pompou informovat i nejsirsi verejnost. :-D

george
21. března • 10:57

Víte proč takhle informuje? říká všem řidičům jen tohle "Dejte si pozor, neporušujte zákony a předpisy, protože používáme i tohle k prokázání přestupků"

Brutus
20. března • 15:31

Schvaluju to. Takový autobus bude za 1 rok zaplacený. Co hlavně zvýšit pokuty za předjíždění přes plnou, přejezd na červenou, volání atd. Pokuty min. 20 000 pokuta a ne 200 kč

george
21. března • 10:55

Pokuty podle příjmu-pro někoho kdo vydělává 300000kč měsíčně se tomu jen zasměje,když dostane 20tis.-pro někoho kdo vydělává min. mzdu, je samoživitel, tak je i těch 200Kč likvidační.

Julo19
23. března • 11:14

Tak to si mal vidieť včera na parkovisku jak sa hadal pražskej Pepa s mestským poldami o 10€ za nedanie prednosti v jazde, nejaké SUV od Mercedesu, na Pepine snáď kilo zlatae

Lord Owl
22. března • 11:52

A jak v tomto státě chcete zjišťovat, kolik kdo bere ??
Všichni "co něco znamenají" jsou buď v daňových rájích nebo na daňových paušálech.....zjistíte tak leda p.r.d.... jinými slovy, všichni by měly pokuty vyměřené od těch nižších sazeb....Jedná se o legislativně neprůchodný nesmysl, na kterém už dávno vyhořel jakýsi Bárta z VV.

Polo
21. března • 16:29

Bolševický nesmysl.

dpcstb
18. dubna • 8:45

a co takto trocha stredoveku? dohodnime, ze ak ma ohrozis, mozem ta po chlapsky zabit. potom pokuty nebude treba.

Petische
21. března • 13:19

Tak proč se ten s minimální mzdou nechová jak má? Pak mu žádná pokuta nehrozí!

smejkal
21. března • 14:39

Aha, pán "mám prachy, můžu si dělat co chci" promluvil ...

Petische
25. března • 13:47

Nevím z čeho tak soudíte? Jezdím přes 30 let a pokutu 50 Kč jsem dostal v minulém století a kilometrů mám jako bych objel zeměkouli, tak si nechte ty svoje přitroublé odpovědi...

Vilda
20. března • 20:42

Brutus :Máte naprostou pravdu, ale pokud kážete vodu tak nezapomínejte tu vodu také pít. Ve většině případů každý nadává a prstem ukazuje na toho druhého a přitom sám se chová stejně. Nezapomínejte, že občas ten přestupek poruší každý tak aby ste se poté nedivil až dostanete flastr za to co tady odsuzujete.....

dpcstb
18. dubna • 8:44

cez plnu a cervenu nechodim. to su miesta kde ide o zivot, pokuty by mali byt likvidacne.

v
20. března • 18:50

ten autobus je zralý na trpišovku, nebo ho alespoň pořádně vybrzdit..:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud