Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Brutus  |  20. 03. 2019 15:31

Schvaluju to. Takový autobus bude za 1 rok zaplacený.

Co hlavně zvýšit pokuty za předjíždění přes plnou, přejezd na červenou, volání atd. Pokuty min. 20 000 pokuta a ne 200 kč

Odpovědět  |   | 
v  |  20. 03. 2019 18:50

ten autobus je zralý na trpišovku, nebo ho alespoň pořádně vybrzdit..

Odpovědět  |   | 
Vilda  |  20. 03. 2019 20:42

Brutus :

Máte naprostou pravdu, ale pokud kážete vodu tak nezapomínejte tu vodu také pít. Ve většině případů každý nadává a prstem ukazuje na toho druhého a přitom sám se chová stejně. Nezapomínejte, že občas ten přestupek poruší každý tak aby ste se poté nedivil až dostanete flastr za to co tady odsuzujete.....

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  18. 04. 2019 08:44

cez plnu a cervenu nechodim. to su miesta kde ide o zivot, pokuty by mali byt likvidacne.

Odpovědět  |   | 
george  |  21. 03. 2019 10:55

Pokuty podle příjmu-pro někoho kdo vydělává 300000kč měsíčně se tomu jen zasměje,když dostane 20tis.-pro někoho kdo vydělává min. mzdu, je samoživitel, tak je i těch 200Kč likvidační.

Odpovědět  |   | 
Petische  |  21. 03. 2019 13:19

Tak proč se ten s minimální mzdou nechová jak má? Pak mu žádná pokuta nehrozí!

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  21. 03. 2019 14:39

Aha, pán "mám prachy, můžu si dělat co chci" promluvil ...

Odpovědět  |   | 
Petische  |  25. 03. 2019 13:47

Nevím z čeho tak soudíte? Jezdím přes 30 let a pokutu 50 Kč jsem dostal v minulém století a kilometrů mám jako bych objel zeměkouli, tak si nechte ty svoje přitroublé odpovědi...

Odpovědět  |   | 
Polo  |  21. 03. 2019 16:29

Bolševický nesmysl.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  18. 04. 2019 08:45

a co takto trocha stredoveku? dohodnime, ze ak ma ohrozis, mozem ta po chlapsky zabit. potom pokuty nebude treba.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  22. 03. 2019 11:52

A jak v tomto státě chcete zjišťovat, kolik kdo bere ??
Všichni "co něco znamenají" jsou buď v daňových rájích nebo na daňových paušálech.....

zjistíte tak leda p.r.d.... jinými slovy, všichni by měly pokuty vyměřené od těch nižších sazeb....

Jedná se o legislativně neprůchodný nesmysl, na kterém už dávno vyhořel jakýsi Bárta z VV.

Odpovědět  |   | 
Julo19  |  23. 03. 2019 11:14

Tak to si mal vidieť včera na parkovisku jak sa hadal pražskej Pepa s mestským poldami o 10€ za nedanie prednosti v jazde, nejaké SUV od Mercedesu, na Pepine snáď kilo zlatae

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 03. 2019 15:31

Policia dohliada na bezpecnost premavky. To ma byt news?

Odpovědět  |   | 
skolniq komiq  |  20. 03. 2019 17:14

Zda se, ze je to povazovano za neobvykle i v radach Policie, kdyz o tom musi s takovou vitezoslavnou pompou informovat i nejsirsi verejnost.

Odpovědět  |   | 
george  |  21. 03. 2019 10:57

Víte proč takhle informuje? říká všem řidičům jen tohle "Dejte si pozor, neporušujte zákony a předpisy, protože používáme i tohle k prokázání přestupků"

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 03. 2019 20:44

ano, v ČR to je breaking news

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  20. 03. 2019 15:36

úspěšným by ten zásah byl, kdyby nechytili nikoho, tj. prevence by byla 100% úspěšná. Takto akorát potvrzují starou známou pravdu ... na bezpečnost kálí Alík, jde jen o prachy

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 03. 2019 16:27

Pravda je bohužel taková, že jediná prevence co má smysl, je fungující represe, ať se to někomu líbí nebo ne. Natáčení nějakejch jakoby poučnejch pořádů, nebo vysvětlování či besedy atd. atd. jsou totálně na.....

Odpovědět  |   | 
skolniq komiq  |  20. 03. 2019 17:16

A veril byste, ze jsou i taci, na ktere neplati ani ta represe?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 03. 2019 17:58

Nevěřil.

Odpovědět  |   | 
george  |  21. 03. 2019 10:58

Věřil-zbohatlíci

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 03. 2019 12:04

Proto zdůrazňuji, fungující. Netvrdím že je to u nás.

Odpovědět  |   | 
Petische  |  21. 03. 2019 13:25

Naši řidiči patří mezi jedny z nejhorších v Evropě. Agresivita, bezohlednost a totální absence dodržování pravidel provozu. A proč, protože PČR na cestě neuvidíš, nejsou finance na jejich provoz, je jich málo a nevím ještě proč! Za každým rohem policajt, flastry desetitisícové, řidičáky na roky odebrané a byl by větší pořádek, tak jak tomu bývalo dříve.

Odpovědět  |   | 
Boh  |  21. 03. 2019 13:49

Jsem na silnicích každý den. Spoustu řidičů je bezohledných a agresivních, jak píšete. Budou vždycky. Nemyslím si, že máme nejhorší řidiče v Evropě ale nejhorší silniční a dálniční síť v Evropě. Špatně udržované, zničené a přetížené silnice. Díky tomu je téměř nemožné přijet včas. Z toho poté ve spoustě případech vzniká ta agresivita a bezohlednost. Nepotřebujeme dohled PČR které nezajímá bezpečnost ale pouze výběr pokut. Pokud by je zajímala bezpečnost, nebudou jezdit v utajeném autobusu. Pokud nařídíme trest smrti za krádež žvýkaček, už nikdo nebude krást? Je to stejné jako s pokutami.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  21. 03. 2019 16:31

no, naštěstí už komouši s t touhou pi starém “pořádku” brzo vychcípou.

Odpovědět  |   | 
vankr  |  21. 03. 2019 20:28

Také vychcípeš,žádná škoda.

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 13:38

Česko má nejvíc policajtů na světě na hlavu jestli nevíš....a že je nevidíš, to je jen proto, že každý policajt má kancelářský stolek s počítačem a kávovar na dosah.....

Odpovědět  |   | 
Jig  |  20. 03. 2019 16:01

jj neoznačený autobus je pro prevenci k nezaplacení :) (sarkasmus)

Odpovědět  |   | 
skolniq komiq  |  20. 03. 2019 17:20

Prevence k nezaplaceni?

Hmm, to mne napada ponekud jiny scenar: Policie vypravi na dalnice a silnice tolik autobusu, ze se tam civilni doprava jiz nevejde. To by pak uz nebyli mrtvi a zraneni civiliste a ani materialni skody na civilnim majetku. Parada, ne!? No a Policisty by asi nikdo prilis nelitoval.

Odpovědět  |   | 

Tak to má být, dohled v provozu a ne někde za bukem jak pavouci.

Odpovědět  |   | 
p.  |  20. 03. 2019 19:07

ale oni byli za bukem... a ten, kdo zrovna nic neprovedl, tak ho nechytli a tim padem se nejspis ani nedozvedel, ze byl kontrolovan.... coz odporuje te prevenci.... kazdy by mel spravne vedet, ze byl kontrolovan a ze to bylo v jeho pripade ok... coz se v pripade neoznaceneho autobusu jaksi nestane... proste ho mine a nevi, ze prosel...

Odpovědět  |   | 
george  |  21. 03. 2019 11:00

Pokud budete dodržovat pravidla, pak se nemáte čeho bát.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  21. 03. 2019 13:08

Touto větičkou se při "utahování šroubů" zahalují všemožná zvěrstva (to jen k té argumentaci)

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 13:44

Tak tak....to si říkali i Židé než je začali vozit do koncentráků...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 03. 2019 16:12

tak co mi chybí je kontrola bezpečné vzdálenosti u kamionu."Vláčky jsou evidentně polská specialtia na českých silnicích. V Rakousku, Německu ani Itálii tak nalepení na sebe nejsou...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 03. 2019 16:18

Tady za to nejsou adekvátní tresty. Němci jsou na tohle dost vysazení.

Odpovědět  |   | 
skolniq komiq  |  20. 03. 2019 17:21

Nemci to hodne a tvrde resi.

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 13:46

To jo, ve čtyřicátých letech minulého století Němci tvrdě "vyřešili" 6 milionů Židů....

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  22. 03. 2019 11:55

Jóoo, Leszek v kamiónu, všichni do škarpy....

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 03. 2019 16:14

"šmírovací autobus" Tohle by slušný řidič nevymyslel.

Odpovědět  |   | 
skolniq komiq  |  20. 03. 2019 17:24

Kdo to vymyslel, to vazne netusim. Nemci to delaji take a pak to davaji v televizi jako reality show. Tipuji, ze to okoukali nekde v zahranici. Ale jinak je to "Akce vytvořená ve spolupráci s BESIPem a Krajským úřadem Olomouckého kraje".

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 03. 2019 18:54

Já jsem ale psal o tom titulku.

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 13:49

Jo, za peníze dělníků a rolníků.....hajjzzlové....

Odpovědět  |   | 
čert  |  20. 03. 2019 17:36

Hmmmm. Tak napřed se v autoškole rozdají řidičáky. Bez ohledu na předpoklady k řízení, na profil osobnosti, na užívání alkoholu a jiných návykových látek. Potom se pustí tito ,,absolventi" do provozu. Tam dělají přestupky a působí havárie. A policie radostně hýká, že může exemplárně předvést, proč potřebuje peníze daňových poplatníků na řešení bezpečnosti v dopravě. A potrefené husy tomu souhlasně kejhají, aniž by si uvědomovaly, že tahle hra nepostihuje skutečné silniční piráty. No, ale je to pro policii rozhodně jednodušší, než řešit příčinou problému. Kdo, proč a za kolik rozdal řidičáky feťákům, alkoholikům a sociopatům.

Odpovědět  |   | 
Terazky  |  20. 03. 2019 18:18

Že je příprava v autoškolách nedostatečná a že chybí psychotesty snad nebudu ani rozmazávat. Ale jediné, co prokazatelně ukáže, že umíte řídit (nebo cokoliv jiného dělat) je nechat si vás to zkusit naostro. Tudíž se i nemotorní řidiči na silnici pustí a uvidí se, pak je to na odpovědnosti každého.

Odpovědět  |   | 
čert  |  20. 03. 2019 18:34

Hm, a co kdyby k takovému výběru pilotů přistupovali aerolinky? To by bylo podle vás tky správně?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 03. 2019 20:22

To jsou blbosti, dovedeš si představit, kolik by takový řidičák stál, kdyby s každým začínajícím šoférem měl jezdit například 200 hodin instruktor? Kolik je pilotů a kolik je řidičů, víš kolik by těch instruktorů muselo být? A aerolinky jsou hromadná doprava, to není soukromé letadlo pro čtyři lidi a raději nechtěj vědět, jaké jsou náklady na vyškolení pilota. Pokud nejsi multimilionář, tak bys to nezaplatil. A podívej se, co všechno musí splňovat a umět "pilot", než se stane pilotem. Když bych to přenesl na řidiče, tak by tady jezdila sotva dvacetina dnešních řidičů.
http://blueskyaviation.cz/2017/03/10/jak-se-stat-pi... ...

Odpovědět  |   | 
čert  |  20. 03. 2019 21:19

Tak na průkaz PPL, což je nejběžnější průkaz pilota pro neobchodní lety je 25 hodin teorie a výcvik s instuktorem trvá 25 hodin a sólo lety 15 hodin a zkušební let 1 hodinu. Teorie stojí 19.100,- Kč, instruktor 31.500,- Kč. Pronájem letadla Cesna 152 stojí 130.000,- Kč. Z toho je vcelku zřejmé, že položka za pronájem auta by byla maximálně desetinou toho, co stojí pronájem ledadla, teorie by při 10 žácích ve třídě vyšla na jednoho žáka na cca 1.000,- Kč. Takže jsme zaokrouhleně na nějakých 33.000,- Kč. Což je běžná cena za A+B, nebo za B VIP gold.
A dále je z uvedéného zřejmé, že ani samotný letecký výcvik pro privátní potřebu netrvá 200 hodin, nýbrž pouhých 40 až 45 hodin, podle okolností.
Tudíž ten, kdo by potřeboval jezdit v autoškole s instruktorem 200 hodin, jak uvádíš, tak ten zjevně nemá k řízení předpoklady.
Nicméně, můj původní příspěvek nesměřoval ani tak k rozsahu autoškoly, jako k tomu, že řidičáky dostanou i lidé, jejichž osobnosti k tomu nejsou disponovány z morálněvolního hlediska. Nedisponují dostatečnou vůlí k samoregulaci svého jednání. Nejsou schopni se ovládnout (před pitím, fetováním....),nemají sebekritičnost (blbec nechápe, že je blbec...)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 03. 2019 21:54

Jenže ty jsi nepsal o soukromém létání, ale o pilotech aerolinek. Nejdříve si uvědom co píšeš a potom chytře odpovídej. nehledě, že jsem tě na to ve svém příspěvku upozornil, že se nejedná o soukromé letadlo pro čtyři lidi.
Takže sis doufám přečetl i větu v tomto odstavci:
Cena výcviku na pilota dopravního letadla
Celkové náklady na kompletní výcvik v tomto pořadí včetně typové zkoušky vyjde přibližně na 1.5 – 2 mil. Kč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 03. 2019 22:03

A zapomněl jsem, syn mého kamaráda se snaží stát pilotem dopravního letadla, má již pilotní průkaz na malá letadla a můžu tě ubezpečit, že ho to stálo podstatně více a nekonala se žádná třída o 10 žácích, to opravdu není autoškola a nutnost znalosti angličtiny byla opravdu potřeba i tady, neboť komunikace s řídicí věží je v angličtině. Nyní léta v Irsku, ale ne na dopravních letadlech, nemá zatím na to zaplatit to ze svého, tak přes firmu, která piloty zaměstnává a časem se může u této firmy o pilotní průkaz ucházet, pokud bude vybrán.

Odpovědět  |   | 
čert  |  20. 03. 2019 22:11

Ježkovy voči. Ty si tady vytváříš odpovědi na něco, o čem jsem vůbec nepsal. Psal jsem, jak by Terazkymu líbilo, kdyby aerolinky přistupovali k výběru pilotů podle jeho představ. Což je něco zcela jiného, než kalkulace jejich výcviku. Ale pokud v tom nevidíš rozdíl, tak to je tvůj problém.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 03. 2019 22:20

Vždyť ano, aerolinky, proto jsem ti naznačil, že kdyby ten přístup byl stejný, tak na to moc lidi kvůli ceně nedosáhne. Letecká škola na PPL je licence soukromého pilota, to nejsou aerolinky, to se holt musíš naučit správně věci pojmenovávat.
Opravdu je těžké pochopit, že tyhle dvě věci se takto nedají porovnávat? V autoškole dostane uchazeč to, co předepisuje zákon a nic víc a nikoho nezajímá, jestli je to dostatečné, nebo ne, ale všichni minimálně tuší, že to je minimum, spíše nedostatečné minimum.

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 13:56

Instruktora netřeba. V některých zemích, třeba v Austrálii může budoucího řidiče od 17 let věku instruovat kdokoliv vlastnící tzv. plný řidičský průkaz. Obvykle to je rodinný příslušník. Až se budoucí řídič "cítí" na absolvování formální zkoušky, bookne si par jízd s autoškolou a jde ke zkouškám.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  21. 03. 2019 16:33

Psychotesty jsou úplně k ničemu.

Odpovědět  |   | 
Ceptn  |  20. 03. 2019 21:32

Policie radostně hýká? Na to jste přišel jak? Zkuste jim poradit, jak to mají správně dělat. Docela by mne zajímalo, jak by jste postupoval Vy, aby se na silnicích jezdilo bezpečné. To, že se nedodržuje rychlost a každý pátý nebo šestý řidič, to je celkem jedno telefonuje, to je pravda. Ale jak tomu zabránit jinak, než preventivní kontrolou.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  21. 03. 2019 07:00

Stejně jako umí zázrakem postavit x kilometrů dálnice jen převedením rychlostních silnic na dálnice, tak by mohli např. zvednout rychlost na dálnici na 150-160 (plošně, v místech s hustým provozem dle proměnného značení). Tím rapidně sníží počet přestupků a legalizují stávající stav Protože jet s moderním autem 130 po dálnici je, dá se říci, až nudné - což právě odvádí pozornost k jiným činnostem viz. zmíněný telefon / SMS / net.
Argument, že naše dálnice na to nejsou konstruované neberu - ten se totiž ve skutečnosti týká pouze délky některých nájezdů a několika málo úseků (což by šlo řešit lokálním dopravním značením omezení rychlosti či u nájezdů zákazem přejetí z levého do pravého... jako v DE)

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 13:59

Vypadá to tak, že tě tu sleduje pár policajtů........

Odpovědět  |   | 
george  |  21. 03. 2019 11:02

Tak ho vraťte!

Odpovědět  |   | 
Petische  |  25. 03. 2019 09:22

O této problematice vím docela hodně a řeknu Vám, že to je o tom, jak která autoškola k tomu přistupuje. Bohužel není málo těch, pro které to je jen vcelku dobrý bysnys nebo je to už prostě nebaví a když se k tomu přidá pěstovaný "kamarádšoft" s podobně "založeným" komisařem je zaděláno na neštěstí. Oni Ti vstřícní tupci si zřejmě neuvědomuji, že i jim může taková rychlokvaška zabít dítě nebo kohokoliv z jeho okolí. A ještě jeden smutný názor. Když se objeví takový, který má zájem to dělat jak se má je brzy upozorněn aby zapřemýšlel zda mu stojí za to případné potíže v práci či jiné problémy......

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 14:03

Ty máš výjimečně kvalitně vymytý mozek. Která soudružka učitelka ti to udělala?

Odpovědět  |   | 
Petische  |  03. 04. 2019 13:22

S hlupákama nemíním diskutovat!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 03. 2019 17:57

Němci používají i karavany a to včetně busu jsou případy kdy dávám mobil stranou když píšu za jízdy jako třeba teď.

Odpovědět  |   | 
p.  |  20. 03. 2019 19:11

) v prvni chvili me pri cteni vaseho prispevku vytanula na mysli karavana velbloudu v Africe... to by tam uz pomalu zacinalo sedet

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 03. 2019 19:21

Z velbloudu by mě do kabiny bylo vidět tak akorát.Dobrej postřeh :)

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 14:06

Nekeke....karavany? Jako velbloudi, beduíni a doprovod? To zírám....

Odpovědět  |   | 
Charlie  |  20. 03. 2019 19:49

Nemá cestujicí v autobuse náhodou za povinost použít bespečnostní pás?
Natož potom za jízdy po dálnici stát v uličce.

Odpovědět  |   | 
Stádo_Kokotů  |  20. 03. 2019 20:16

tohle je ale policejni bus, stejne tak nebudes jebat fýzla, že není pripoutany ve sluzebnim aute... on je zakon a skoro bůh a ty ses jen to hovno, ktery bude jebat, kdyz bude chtit

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 03. 2019 14:08

Já to věděl.....Babišstapo je tu.........

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  20. 03. 2019 20:16

jestli autobus je vybaven a jsou vyjímky, jestli máte řidičák, tak je aji znáte.

Odpovědět  |   | 
busopás  |  20. 03. 2019 20:27

Co si tak napřed přečíst normy kdy,a co stojící cestující?

Odpovědět  |   | 
george  |  21. 03. 2019 11:04

Pokud je jím autobus vybavený, pak ano.Ale jsou i vyjímky pro některé.Např. vojáci nemusí mít na náklaďák profesní průkaz, mohou převážet osoby na korbě náklaďáku atd.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 03. 2019 20:56

Největší průser jsou přetížené, většinou polské dodávky, které řídí unavení kluci, v extrému i 40hod v kuse. Je to rychlejší a levnější než kamion

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 03. 2019 21:24

Aladin v česku to není jinak.Šéf řekne a řidič/zaměstnanec udělá.Nelíbí se ti to tak výpověď a tak dokola.Pokud je někdo placený od kilometru a ještě od odvezené tuny nebo doručeného zboží tak toho chce udělat co nejvíc pro lepší výplatu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 03. 2019 21:31

Proč tyto autobusové kontroly nejsou na denním pořádku ? Přemíra nehod kamiónů a následků z nich je více než alarmující !!!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 03. 2019 21:46

Většinou je problém nedostatečný odstup od vpředu jedoucího vozidla takže stejně jak u osobáků jen s horšími následky.Měření odstupu se neprovádí a řidiči nejenom kamiónu jezdí nalepení jak tepláci.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 03. 2019 21:49

A to v těch vozech není už standart inteligentní tempomat?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 03. 2019 05:06

Radar tempomat je v 10m odstupu zbytečná výbava.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  20. 03. 2019 22:48

Dneska vážili dodávky někde u Žatece. Pěkný porce navíc. Servis na bagry prej měl +700kg... No tak už jim to klukům začlo...
Ještě autobusy a karavany s kamerama, a za chvíli si budete jezdit pro všechno sami, raději se na to všichni profišoféři vysejou.... Anebo se to zdraží tak jak to má být. Jak v DE. A budete čumět na drát.

Odpovědět  |   | 
fracht  |  20. 03. 2019 23:03

plus sedmset je běžné u dodávek typu transit, dokonce jsou na to stavěný, nicméně legislativně se musí vejít do 3,5 t ... souhlas, až se to rozšíří, tak se bude opět zdražovat a budeme se mít jako v DE - ale jen nákladově

Odpovědět  |   | 
expat  |  20. 03. 2019 23:16

STBus....fuj!

Odpovědět  |   | 
Tomáš Jedno  |  21. 03. 2019 06:45

Uz tomu rozumim, jak muze Bures vyhrat volby. V dobe, kdy je stat zcela nadrazen nad obcanem (pro ty mene zdatne, melo by to byt obracene), za tleskotu ovci stat nasazuje fizl autobus, aby vybral z kapes ridicu dalsi penize, kteri jedou po naprosto strasnych silnicich. <sarkasmus>Bravo, vic autobusu, vic pomerovych radaru, pokud je to mozne na co nejprehlednejsich mistech. A na silnice, na ty serte, ovce unesou vse. </sarkasmus> Dojde vam vubec nekdy, ze statu je vase zdravi/bezpecnost uplne u zadele, a zajimaji ho pouze vase bankovky?

Odpovědět  |   | 
Martin  |  21. 03. 2019 06:49

Není povinnost pro cestující autobusu být připoután? A ten záběr jak ten řidič zadává svůj pin platební karty si taky mohli odpustit.

Odpovědět  |   | 
Martin Liška  |  21. 03. 2019 08:10

Němci na toto používají VW Caddy s kamerami v nákladovém prostoru. Jeden chlap jezdí za pár Euro po dálnicích, snímá kamiony a jejich řidiče a pak se to v kanclu vyhodnotí a pošle majiteli. Tady vyjedou s velkou slávou autobusem jako na výlet, píšou o tom jako o zázraku, udělají to jednou za rok. VW Caddy s podivným sklem v zadních dveří potkáte na A3 v Německu několikrát za den.

Odpovědět  |   | 
a  |  21. 03. 2019 08:34

šmírovat, buzerovat a chovat se arogantně.. to by jim šlo

Odpovědět  |   | 
Láďa  |  21. 03. 2019 09:02

Milý pane. V tomhle je můžu pouze podporovat. Jen je škoda, že se to dělá pouze na dálnici. Denně potkávám idio...y, který telefonujou za jízdy a jedou 60 až 70 na rovné silnici a za nimi se tvoří kolona. Dával bych za to pokutu 5000,- a 1/2 roku bez řidičáku. Pak se lidi snaží tyto id předjíždět a je to v mnoh PŘÍPADECH HAZARD jen kvůli tomu, že se někteří potřebujou vykecat a zdržujou bezdůvodně provoz.

Odpovědět  |   | 
Petische  |  21. 03. 2019 13:36

Naprosto souhlasím a přidávám, že pak si ti agresivní pitomci seženou dobrého právníka který se v těch našich překroucených paragrafech umí orientovat a přestupkáře na ú)řadech setře.....a tito ha..li zase dělají na cestách bo...del a navíc se zvýšeným sebevědomím, že se jim nic stát nemůže

Odpovědět  |   | 
vana  |  21. 03. 2019 09:13

"...Policisté s kamerami v ruce poté vysílačkou informovali ..."

Zákon č. 361/2000 Sb., § 7
(1) Řidič nesmí...
c) při jízdě vozidlem držet v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové nebo záznamové zařízení.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 03. 2019 11:37

Někde se píše, že ten řidič autobusu drží kameru?

Odpovědět  |   | 
q  |  21. 03. 2019 13:32

Je tam psano "Ridic". Ne "Policista".. :D

Odpovědět  |   | 
q  |  21. 03. 2019 13:33

To melo byt o koment vyse :) Omluva ...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  22. 03. 2019 12:01

objevil se právník "vana" novodobého věku. S prstem v paragrafech všechny strčí do kapsy. Co naplat, že realita je zcela v jiné míse....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 03. 2019 10:09

Jen díky těmto šmírovacím akcím se vyboduje spoustu řidičů,kteří potom půjdou na pracák a budou čekat až jim vrátí papíry.Hlavně díky novému bodování kdy se začíná na 4 bodech např. za telefonování.Málokdo si však uvědomuje,že točící se kola kamionu=točící se kola ekonomiky.Ale teď už je to stejně jedno.Ekonomika míří do další recese a spousta řidičů a kamionů brzo půjdou na odpočinek,protože nebude co vozit.V USA se snaží vyjít řidičům kamionům vstříc kdy mají svůj pruh,na dálnici povolenou vyšší rychlost než osobní auta a taky AETR tam ještě není tak přísný.Dřív si řidič dělal v USA přestávky jak sám potřeboval a stačil součet přestávek za celý týden aby mu vyšel čas kdy má stát a odpočívat.Tak přesně na minutu zasatvit jako tady v Evropě to samozřejmě nemají,prptože je to nesmysl.Není vždy možné z kolosem zastavit a stát jenom proto,že uplynula doba pro jízdu.Kamion není Matiz,který se dá leckde odstavit.

Odpovědět  |   | 
MXC  |  21. 03. 2019 12:46

Za mne je řidič telefonující za jízdy s telefonem u ucha v dnešních moderních autech pitomec. Říká světu jsem pitomec, který si neumí nastavit ve svém voze sadu pro telefonování. Tato sada je dnes integrovaná téměř v každém novém autě. Přesto se najde spousta pitomců za volanty s telefony v ruce.

Odpovědět  |   | 
Vykolej Rozkašil  |  21. 03. 2019 13:06

Super, to se mi líbí :)

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 03. 2019 13:57

Telefón v ruce nebo handsfree při volání je jedno.V obou případech nevím kudy jsem jel a proto asi v A se nesmí myslím používat ani handsfree.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  21. 03. 2019 16:28

Záměrem je “ukázat nekázeň”. Prasata už ani nepřestírají starost o bezpečnost provozu. Prostě někoho vyprovokovat k “nekázni” a vybírat pokuty.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 03. 2019 18:15

Můžeš se trochu rozepsat, jak tímto někoho vyprovokují a k čemu? To by nás zajímalo.

Odpovědět  |   | 
ash  |  21. 03. 2019 16:37

IDIOTI MAJÍ DRAHÁ AUTA A NEUMÍ SPÁROVAT CHYTRÝ TELEFON PŘES AUTORADIO A HLAVNĚ BLONDYNY PÍŠÍ ZA JÍZDY SMS POSBÍRAT BODY A POKUTY NA 10000 ONO JE NAUČÍ PŘEMÝŠLET A ZMÁČKNOUT KNOFLIK POD VOLANTEM.I KDYŽ U ŽEN TY TEN KNOFLIK NENAJDOU.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  21. 03. 2019 20:50

A pak je tu pár vzdělanců, kteří neumějí ani používat caps lock. A to, že si o tebe nechtěla blondýna, kterou si toužil ojet, ani opřít kolo, to si nech na terapii, tady nás to nezajímá.

Odpovědět  |   | 
Georgo  |  23. 03. 2019 23:16

C o se takle při tom natáčení soudruzi připoutat.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 03. 2019 08:48

Takže aby jsme si to shrnuly, při policejní kontrole si pořizovat záznam nesmím, při případném soudním jednání se moje video nepovažuje za důkaz, avšak natáčení policí z jedoucího autobusu a následné zastavení hlídkou a udělení pokuty na základě videa natočeného vlastně cestujícími ( policisty ),ke kterému jsem nedal souhlas je legální? Tak to mi nějak nebere.

Odpovědět  |   | 
Mára  |  24. 03. 2019 09:18

Nechápu jak někdo hýká štěstím a pěje chválu na no name busy, Octavie se zakázanými tmavými skly a policejními drony nad dálnicí, jenž nás mohou sledovat na rozdíl od civilních.
Já netoužil po novém policejním státě a myslím si, že takto prováděnými kontrolami policie ČR snižuje svou prestiž a je plna psychicky narušených jedinců, neboť zdravý jedinec by se nemohl podívat do zrcadla.
P.S. Na jiných stránkách na webu je video, jak příslušníci SNB čile hopkají v uličce busu a natáčí. Přitom na začátku je záběr na cedule jak se nemá mluvit s řidičem a něco o povinosti cestujících být připoutaní. Chudák Orwell! V hrobu se musí obracet!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 03. 2019 09:12

Máte naprostou pravdu.Máme sice demokracii,ale nějakou podivnou.Všichni jsou sledování ve městech a na pracovišti kamerou,telefony jsou taky sledovány,např.sms se uchovávají v databázi půl roku než je smažou.Zlatý komunismus,ten byl na šmírování občanů uplný začátečník.Dnes je to katastrofa.Nejhorší je,že lepšolidi si mohou dělat co chtějí a nikdy se jim nic nestane.Soudci mají rádi desátek do kapsičky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A