Policie opět chystá velké akce. Počet nehod o prázdninách ale roste

luke  |  24. 06. 2015 08:24

takže to že počet nehod roste je chyba policie? nebude to spíš chyba řidičů, kteří výrazně nedodržujou předpisy?

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  24. 06. 2015 08:55

Spíš to podle těch hlavních příčin nehod vypadá na řidiče, kteří dodržují předpisy tak výrazně, že se řízení příliš (nebo vůbec?) nevěnují. Jestli věnují více své pozornosti třeba vyhlížení nějaké policejní hlídky než řízení, to už se nejspíš ze statistik nedozvíme.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 06. 2015 09:44

Hele to nemá logiku, když se věnuju dodržování předpisů, nemusím vyhlížet hlídku a obráceně, no ne? :D A navíc co by to bylo za trotla, kterej by se při dodržování předpisů už nedokázal věnovat řízení, já s tím problém nemám, ty ano?

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  24. 06. 2015 11:25

Lze si představit 2 typy řidičů - jeden, který spíše sleduje tachometr, aby náhodou nepřekročil rychlost a druhý, který spíše sleduje provoz než tachometr. Ten první by mohl být účastníkem nehody proto, že přehlédl toho druhého a ten druhý by se mohl leknout a způsobit tím nehodu, když spatří policejní hlídku a pak mrkne na tachometr a třeba prudce přibrzdí

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 06. 2015 15:58

Ano dá se říct že se zjevují i tyto dva typy řidičů a oba jsou začátečníci a nebo dřeva. Pak je pár dalších co dokážou předvídat, odhadovat a mají pro řízení cit, tudíž nepotřebují výmluvy, že nezvládají dvě věci naráz (nedejbože víc činností než dvě), pak jsou další co nedodržují předpisy protože jsou pro ně omezující a oni se necítí vázáni jejich dodržováním (to se přiznám že jsem někdy i já v případě třeba třicítek) a pak jsou libovolné kombinace všech těchto možností.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  24. 06. 2015 20:14

souhlas, pěkná třicítka stojí za hřích!

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  24. 06. 2015 19:00

Ano, problém se sledováním tacho tu je.
Vemte si tacho na motorce. Klepe se, je daleko od řidiče. A vzdálenost mezi číslicí 140 a 160 je cca 3mm. Moto má třeba 160HP a i malé přidání plynu znamená velkou změnu rychlosti. A tempomat chybí.... .

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 07. 2015 11:52

Občas zažiju i třetí druh řidičů, který na rovném přehledném úseku bez důvodu zabrzdí, pak zase přídá a opět zabrzdí. U každé DZ s omezením rychlosti náhle zabrzdí např. u 70 na padesát a u cedule obce na 45. Většinou mají PZ okresu Vyškov, Brno-venkov nebo Blansko. Když není kolona tak si dávám od nich odestup. Vrcholné číslo včera předvedl pán, který dal blinkr vlevo, najel na střed a odbočil vpravo.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  24. 06. 2015 10:11

Spíš si myslí, že když jede podle předpisů tak se mu nic nestane. Navíc když k tomu přidáme lidi, kteří jsou zvyklí akorát na svoji naučenou trasu 10km tam 10 zpátky a 7km do obchodu. Pak přijedou někam jinam a jsou v ****

Odpovědět  |   | 
7&25523jgFrdfdagd^^^^542  |  24. 06. 2015 13:40

Je to tak! Vem si treba takovou jizdu vpravo: Lidi to tak uzkostlive dodrzuji, ze uplne zapominaji sledovat provoz. Pritom o nic nejde, protoze moderni auta jsou jiz tak vyspela, ze zvladaji uz jizdu nejen uprostred, ale dokonce i vlevo. Navic, kdyz k tomu pridame lidi, kteri jsou zvykli akorat na svoji naucenou pravou stranu 10 km tam, 5 km zpátky a 7 km do obchodu, pak prijedou nekam jinam na prostredek a jsou v ****

Odpovědět  |   | 
k22  |  24. 06. 2015 09:20

Všechny hluchavky bych o prázninové akci postavil u škol všech stupňů a bude POKOJ!

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  24. 06. 2015 09:34

a co tam budou o prázdninách dělat?

Odpovědět  |   | 
k22  |  24. 06. 2015 09:50

Tys to nepochopil viď?

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  24. 06. 2015 11:32

Ne. Já je nevidím skoro nikde,ne tak u škol. A místa kde se schovávají s LASEREM už znám v okrese všechna.

Odpovědět  |   | 
k22  |  24. 06. 2015 09:52

" pro letošní léto, se příliš neliší od toho, co jsme viděli v minulých letech. Policisté tak budou ve větší míře operovat u základních škol "

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  24. 06. 2015 19:02

Pochopitelně. U škol bejvá největší mumraj. Hlavně o prázdninách.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 06. 2015 09:47

No a to bude možná jeden z problémů, že kolikrát velí u policie lidé s obdobnou inteligencí.

Odpovědět  |   | 
**&^635^&^%%#kjgyGT__)  |  24. 06. 2015 13:23

Problemem spis je, ze Policie nema dostatek velitelskych pozic, aby saturovala vsechny takove 'experty', kteri se nam pak dostavaji do bezneho zivota mimo tento ustav.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  24. 06. 2015 10:07

Může mi někdo říct, jaký má smysl, o prázdninách hlídkovat u škol?

Odpovědět  |   | 
&565%$524ghgFFFDg  |  24. 06. 2015 13:20

V dobe prazdnin by dopravni hlidky u skol nikdo necekal. Je to naprosto dabelsky protrely plan!

To takhle prolitnes v dobe prazdnin kolem skoly rychlosti blesku, protoze prece o nic nejde, kdyz je poter u rybnika. A ejhle, mas ho tam!

Propriste muze Policie hlidkovat pred mistnim krematoriem!

Odpovědět  |   | 
R  |  24. 06. 2015 15:27

...-)

Odpovědět  |   | 
policie cr  |  24. 06. 2015 10:58

Dopravní policie o Velikonocích opět předvedla, že je k ničemu
Pokud počty obětí dopravních nehod stoupají zrovna v době, kdy dopravní policie vykonává svoji činnost s maximální intenzitou, něco je špatně.
http://www.autorevue.cz/dopravni-policie-ovelikon... ...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  24. 06. 2015 15:51

To je přeci z logiky věci naprostý nesmysl, počty nemocných taky kolísají nahoru a dolů, bez ohledu na to jestli jsou lékaři v práci a nebo ne. Je spousta ukazatelů co se neprojevují bezprostředně, ale pokud je to jen o zhanobení určité složky za každou cenu, tak to potom jo.

Odpovědět  |   | 
&565%$524ghgFFFDg  |  24. 06. 2015 13:14

" Policisté tak budou ve větší míře operovat u základních škol a na dopravně významných komunikacích."

"Větší přítomnost policistů na silnicích ..."

"Do terénu vyrazí..."

Take Vam text naramne pripomina nejakou policejni svodku?

Odpovědět  |   | 
7&25523jgFrdfdagd^^^^542  |  24. 06. 2015 13:24

Z tech se totiz take neda nic moc pochopit. Tady napriklad jeden netusi, kde tedy policiste budou.

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  24. 06. 2015 17:24

Běžte raději nahánět běžence! Buzerovat a pokutovat řidiče je snazší a výnosnější, že?

Odpovědět  |   | 
Kočkopes  |  25. 06. 2015 11:35

Stále stejný problém a nechápu, proč se nemůžeme inspirovat v Německu... Kdyby se policie věnovala skutečně potírání nebezpečných věcí - nevěnování se řízení, nedodržování bezpečné vzdálenosti a agresivita, což v Německu poměrně dobře potírají, a podle toho tamní provoz také vypadá; tak by počet nehod skutečně mohl klesat, ale ne tím, že číhají na přehledných úsecích (ideálně mírně s kopce) za bukem, kde očekávají, že to každému trochu ujede a vyberou nejvíc.

Nejhorší je, kolik lidí neustále kýhá, jak by policie měla ty vrahouny na silnicích pořádně změřit, že za všechno může rychlost, a že to jsou piráti. Krásným příkladem jsou dvě nehody z mého okolí za poslední dobu: obě způsobené telefonem (jedna psala sms, druhá ho hledala, aby jej mohla zvednout), ale hlavně že naprosto striktně dodržují předpisy, protože jsou správné řidičky a v jejich mezích se nemůže nic stát.

Nejvyšší dovolena a možná rychlost jsou totiž rozdílné pojmy - jednu zavedl zákon, aby se podle ní mohli lépe zařídit ostatní, zatímco druhou určuje fyzika + aktuální situace, a to je pro mnoho řidičů problémek.

Odpovědět  |   | 
&62374JHJHgdf-/23+  |  25. 06. 2015 17:59

Policajti meri rychlost predevsim proto, ze je to nejpohodlnejsi zpusob, jak penalizovat ridice. Prekroceni povolene rychlosti se velice dobre kvantifikuje, protoze je to cislo. Zjisteni, zda jsi prekrocil, ci ne, je zcela trivialni a zvladne to i ditko skolou povinne. Tezko to pak nejak zpochybnovat.
Zatimco u vetsiny ostatnich prestupku je 'potiz' s vykladem pojmu jako jsou 'nevenovani se rizeni', 'bezpecne vzdalenost' atd. Vzhledem k tomu, ze je prokazana nemoznost definice ani tak trivialniho pojmu, jako je 'zidle', dokaze chytry pravnik de facto jakykoliv 'nemeritelny' prestupek lehce zpochybnit.

Odpovědět  |   | 
kočkopes  |  26. 06. 2015 05:43

Chápu, to je mi jasné, ale stále nechápu, jaktože německá policie to kvantifikovat umí - v tom vidím hlavní rozdíl. Já bych rozhodně byl pro stejný systém, protože u nich funguje, klidně i s jejich, pro mnohé neférovou /u nás/ výší pokut, ale dokáže to vyřešit naše silniční problémy :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A