Policie měří hloubku dezénu „mozkovým myšlením“

68 komentářů

fikovnik
12. listopadu • 14:10

1) na snímcích v reportáži není zachycena jedna a tatáž pneumatika
2) řidič moc dobře věděl, že to má sjeté na doraz (za předpokladu, že policejní snímek zachycuje skutečně pneu na jeho autě) a taky moc dobře věděl, že pokud by tam těch 1.6mm čirou náhodou nebylo, je to za 5 bodů. A patří mezi ty, kteří rádi všechno natáčejí, aby se mohl bránit. OK, 5 bodů není málo, pokuta je nepříjemná vždycky.
3) policista si naběhnul, protože tu pneumatiku vyfotil tak, že z toho není průkazně vidět opotřebení v místě TWI (které je 1.6mm z výroby).
4) Pokud by byl ten snímek lépe (chytřeji) pořízen, mohl by argumentovat i bez certifikovaného měřidla - např. pro posouzení díry ve výfuku nemusím mít certifikovaný měřič hluku, díra často bývá i vidět pouhým okem... Pro posouzení barvy světla nemusím mít certifikovaný spektrometr, k posouzení nefunkční žárovky/funkce některého osvětlení nemusím být vyučený elektrikář
5) policista si naběhnul
6) řidič s ním vyběhnul
7) ať si každý sám v sobě odpoví na otázku, jak dlouho jezdit na sjetých gumách (nebudu v autě nosit digitální šupléru, jestli náhodou nemám 1.61 nebo 1.59, ale chápu, že i takoví mezi námi jsou a jistě toto od policistů budou přísně vyžadovat...), přede mnou ze sebe v reportáži udělali blbce všichni - řidič, protože se nechal nachytat s pneumatikama, co už to mají zřejmě za sebou a neváhá se s tím předvádět v televizi, na druhé straně policista, který neprůkazně zachytil domnělý přestupek a ještě ty řeči...
8) já tady ze sebe taky dělám blbce, jinak bych se k tomu nevyjadřoval

Aleš
5. října • 13:16

Až mě nějakej debil sejme na sjetejch gumách, můžu přijít vyliskat redaktory autorevue?

R
5. října • 16:19

Není sjetá jako sjetá...

borix
5. října • 11:29

Ten policajt je taky blb. Hlídky, které provádějí kontrolu vozidel, jsou obvykle hloubkoměrem vybaveny. Jeden blb, kterej se nevyzná v předpisech a ještě machruje, opět kazí pověst i těm, co to dělají, jak se má.

Milda
5. října • 11:16

Kdybych to neviděl, neuvěřím..

honziss
5. října • 11:02

Me taky chteli jednou pri kontrole dostat na sjety dezen na hrane michelin pilot sportu, kdyz stred mel asi 4mm, ale rozmysleli si to, kdyz jsem jim rovnou nastinil dalsi scenar (spravni + zverejneni). V mem pripade meril policista hloubku vzorku daleko sofistikovaneji - pohledem :-D

Fantomas
5. října • 11:22

Takže se vlastně chlubíš, jak dokážeš se vším vyje..t.
To je u nás taková moderní společenská norma - vyje..t se vším a s každým.
A až do tebe jednou bouchne někdo se stejně sjetýma gumama, tak budeš vykřikovat něco o debilech co jezdí na sjetých gumách a budeš křičet kde je policie a zákon. A oni s tebou taky vyje..u.

Honziss
5. října • 20:35

Jde o to, ze ne vsechny nove pneu maji stejnou hloubku po cele plose. Hloubka na hranach byva u novych gum klidne jen 3 mm (piloty, conti sc5, ...) coz je proto aby guma v zatackach lip vedla. Pro odvod vody jsou dulezity ty podelny siroky drazky.Navic me policista zastavil proto, ze se mylne domnival, ze jsem to byl ja, kdo ho vytroubil kdyz stal kde nemel. Zkousel doklady, alko, drogy, lekarnicku a technicky stav byl posledni co mu zbylo. No a kdyz policista slidi u vaseho 2 roky stareho auta v A+ stavu aby neco nasel a mohl se pomstit, kolem projizdi jedna popelnice za druhou, tak bohuzel neprekypuji zavratnym mnozstvim respektu B-]

Xenob
5. října • 12:55

Správné měření hloubky dezénu je uprostřed běhounu pneumatiky. Jestli tam měl 4 mm, jak píše, a policajt ho buzeroval na základě "pohledu" na kraj pneu, pak se zachoval zcela logicky a jediným možným způsobem, tj. nesouhlasil s tvrzením policajta a požadoval správní řízení. Jestli sebou necháš vláčet, vyjebávat, státním orgánem, je to tvoje věc, ovšem necpi to ostatním jako normu, je to norma maximálně nesvéprávných ovcí.

Fantomas
5. října • 13:08

Takže když z okrajů gumy polezou dráty, ale uprostřed bude mít 4 mm, bude to podle tebe logické a v pořádku?
Nikomu nic necpu, jen konstatuju jak se lidé chovají (a ještě se tím veřejně chlubí a považují to za úspěch a správné). A tihle samí lidé, kteří se snaží s každým vyje..t si pak stěžují, že s nima druhá strana vy..be taky. No a takto se všichni navzájem oje..váme a zároveň na všechno nadáváme a divíme se, že kolem nás nic nefunguje. Kdo za to asi může?

Xenob
5. října • 14:54

Psal o 4 mm uprostřed a sjetějším okraji, o drátech nikde nic nečtu. Fabuluješ a následně nálepkuješ... Ta omáčka kolem je mimo mísu. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
5. října • 18:07

No a je teda taková pneumatika (4 mm uprostřed, viditelné dráty po okrajích) v pořádku?

bafunak
6. října • 2:10

To je technický nesmysl.

Fantomas
6. října • 8:22

Teoreticky by to šlo, stačí mít chvíli v háji geometrii a pak gumu otočit.
Mě ale zajímá odpověď na moji otázku. Moc mě to totiž zajímá vzhledem k tomu článku a tvrzení pana Xenoba tady v diskuzi, že se měří jen uprostřed.
Jenže nikdo nemá odvahu mi odpovědět, protože by museli uznat, že měřit jen uprostřed je nesmysl a článek je na tom podobně.

Xenob
6. října • 8:35

Hrneš to bokem, chápu, dostat debatu od obsahu původního příspěvku k "řešení" nesmyslu (4mm uprostřed, na kraji dráty) je asi jediný způsob, jak zachovat "důstojnost" ve vlákně, kde jsi prostě napsal jako první příspěvek povýšenecký blábol. O.K., ale beze mně, zelená hlavo. ;-)

Fantomas
6. října • 9:52

A proto jsem situaci schválně přehnal a ptal se tě, jestli taková guma je podle tebe v pořádku. Podle očekávání jsi neodpověděl.

Xenob
6. října • 14:11

Je fajn, že sis k měření konečně něco přečetl, ale měl bys číst pořádně:
"Je-li pneumatika vybavena indikátory opotřebení, provádí se kontrola hloubky drážek běhounu pneumatiky v hlavních drážkách běhounu pneumatiky po celém obvodu pneumatiky."
Dnes se vyjma speciálů vyrábějí všechny konfekční pneumatiky s indikátory. Jedním z důvodů je právě to, že postranní zářezy končící na hraně pneumatiky, jejichž funkce je primárně zlepšení jízdních vlastností, ne odvod vody, mají z výroby hloubku výrazně menší než 8 mm. Taková pneumatika, která má např. 4 mm v hlavních drážkách a 1,5 mm na okraji, je pořád o.k.Ale tohle je v naší debatě nepodstatné, tady šlo o to, že se někdo ohradil proti soudu policajta udělaném na základě pohledu, a ty jsi ho následně onálepkoval coby vychcánka a vydrbávače, kterej mezi sušnejma lidma nemá co dělat. To je to ovčí pokrytectví, o kterém píšu, zelená hlavo. ;-)

Fantomas
6. října • 9:49

Je to přesně opačně. To ty se bojíš uznat svůj omyl, že se dezén neměří jen uprostřed, jak jsi tvrdil, ale po celé šířce běhounu (ostatně, v jiném článku máš na to přesnou metodiku). Kdybys to totiž uznal, tak bys musel uznat i můj příspěvek o tom, jak se všichni snaží všechno nějak och.at a ještě to považují za úspěch, jak umějí se zákony vyje..t.

funTomas
5. října • 13:51

Nevymejšlejte tady coby kdyby. Jednou platí směrnice na objektivní posouzení stavu dezénu a tak by se měla dodržovat. Pokud myslíte, že je směrnice špatná, máte možnost iniciovat její změnu.
Ještě k tomu vašemu předešlýmu argumentu "až do vás nabourá někdo se sjetýma gumama" - jestli jsou sjeté nebo ne, určí opět měření v souladu s platnou směrnicí MD.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
5. října • 18:25

Nevymýšlím žádné co kdyby, normálně se ptám, jestli je ta mnou popsaná pneumatika v pořádku.
Odpovíte mi na to?

XXX
5. října • 15:36

A není náhodou nařízeno, že vzorek nesmí mít a to po celé ploše behounu hloubku drážky méně než 1,6 mm (v případě "letních" pneu) ?

Jkntar
5. října • 14:59

"směrnice na objektivní pozouzení stavu dezénu"... co to proboha je??????

Kankunen
5. října • 11:10

Ano, tohle piloty dělají, na první pohled jsou sjeté. Mají měkkou bočnici a jsou daleko víc comfort než pilot.

Jkntar
5. října • 11:09

Že by po téhle superaféře policejní prezídium nakoupilo 30 000 počítačem řízených měřičů hloubky dezénu s online napojením na centrální databázi, vybavílo jimi všechny orgány a za lidovou cenu několikanásobku ceny obvyklé (individuální adaptace SW či jiná taškařice) vyhlásilo dopravně bezpečnostní akci Guma.....??

Kankunen
5. října • 10:58

Já jem proti debilním příkazům, ale zrovna toto je případ, že bych dal policajtovi za pravdu.
Ta drzost, namísto aby si šel koupit nové gumy namísto těch zliskaných, tak si ještě otevírá hubu. Stejně ty gumy musí koupit.

Xenob
5. října • 12:24

Hloubka dezénu je exaktně měřitelná věc, má-li policie pravomoc ji kontrolovat, má mít jasně stanovený postup a nástroj. Na tomto případě jde hezky demonstrovat, jak tě kdejaký zahradník s maturitou v uniformě na základě svého mozkového myšlení může libovolně šikanovat. "Pané, přeci vidim, že to máte vojetý..." Jednou se může stát, že ti řekne, "přeci slyšim, že vám ten motor nějak divně vrčí..." A s tím, jak dostanou pravomoc sebrat OTP přímo na silnici, bude podobných lahůdek přibývat. Nevidím důvod tomu tleskat. B-]

Jkntar
5. října • 15:04

Ano, spektrum levelů intelektu u policie je velice pestré a dopravní služba je v hierarchii tam kde je. Maturita z milosrdnosti za čtyři na zemědělské průmyslovce není zárukou ničeho.

Ludek_II
5. října • 12:13

Hele, já nevím, kdo si začal se slovíčkařením. Myslím, že to byl tento debilní stát. A zástupce tohoto debilního státu, který si neumí ochránit ani hranice, ani u soudu neumí říct, že na pneu jsou výstupky, které ukazují, že je to sjeté. Státní orgán se chytil do vlastní pasti, udělal ze sebe debila a ještě pomalu brečí do novin.
Ne, tomu fakt nerozumím. Asi nemám to pravé policejní "mozkové myšlení". B-]

pekr
5. října • 11:21

Já být vámi, tak zjistím o co šlo přesně. Policista přejel prstem po OKRAJI pneu a řekl že je sjetá. Toto je výslovně proti předpisům - pneu se posuzuje podle "měřících můstků" ve středu dezenu. Viz "METODIKA Kontrola a hodnocení opotřebení dezénových drážek běhounu pneumatik z MD ČR". To že řadový policajt postupuje v rozporu s metodikou ministerstva je sice podivné, ale budiž, dalo by se to přežít. Někteří policisté prostě nemají IQ na to, aby si nastudovali potřebné předpisy. Daleko větší průšvih je, že ten pán, který se odvolával (a bojoval za nás ostatní) půjde opět k soudu, protože dokonce krajský policejní orgán se rozhodl odvolat proti rozhodnutí soudu, který řidičovi zrušil nutnost platit poplatek vyměřený ve správním řízení.
Já osobně jsem v šoku, když řidič, který nic neporušil a měl pneu ve zcela správném stavu, byl 1. rádoby pokutován policistou, který nezná platná zákony a související předpisy. 2. Byl nesprávně popotahován břídily ve správním řízení a teď 3. bude popotahován podivnými individui z krajské policie, kteří neznají platné zákony.

Pepik
5. října • 13:55

Pokud je ta reportaz pravdiva... V prvnim kole slo o pokus resit to "prikazem". Tam urad nic nezkouma a pokud to je jen trosicku mozne, zkusi to ridici napalit. Obcan se branil, podal odpor. Bylo zahajeno klasicke spravni rizeni, kde byla vzpominana tezko uveritelna vypoved svedku, buh vi co jeste, a uz v tomto momente spravni urad rozhodl, ze se o pokutu nadale snazit nebude, protoze by to pozdeji u odvolaciho organu pripadne soudu neudrzel. Proti cemu se budou policajti odvolavat, to vi asi jen oni, kdyz nejsou ucastnikem rizeni...

Jkntar
5. října • 11:03

Jenže tyhle formalismy u nás zavedla česká byrokracie. Občané používají její vlastní metody k obraně a takhle to dopadá. Pokud vás stavební úřad, městapo, sociálka a kdekdo další v jakémkoli ouřadu sekýruje kvůli formalitám, nad kterými si klepete na čelo a máte naservírovanou možnost jim to oplatit stejnou metodou, neuděláte to?

řidič
5. října • 11:19

Dost nelogická argumentace :-/ možná vám to nedošlo, ale ta byrokracie je nutná pro fungování státu, a je taková, jakou občané skrz politické strany chtějí. Nelíbí se vám zákon? tak žádejte jeho změnu, ale dokud není změněn, platí ten původní....tak je to po celém světě. Nádávat u piva nezmění nic.:-(

Jkntar
5. října • 12:25

Pokud jste přesvědčen, že česká podoba byrokracie, která začíná nemít v Evropě konkurenci, je nutná k fungování státu, pak je mi vás upřímně líto a měl byste se jít léčit. Zároveň bych rád znal vaše vysvětlení, proč většina evropských států českou formu hypertrofované byrokracie ke svému fungování nepotřebuje a vesměs fungují znatelně lépe než Česko. Zkuste se například seznámit se stavebním, rozvodovým či důchodovým řízením ve Švédsku, zřejmě vám vypadnou oči z důlku. A taková malá nápověda: úřední šikana či průtahy v řízení jsou v řadě zemí přečinem a příslušný úředník může skončit . (někdy v úřadu, jindy ve vězení).

řidič
5. října • 15:22

Vy chytráku, doporučuji léčbu vám, a dost intenzivní, pokud totiž máte s nesprávnými úkony byrokratů problém, máte právo se obrátit až na Nejvyšší správní soud. Dokonce Vám dají finanční náhradu za nesprávný postup či průtahy. Nepindejte tady o švédském stavebním, rozvodovým či důchodovém řízení, víte o tom asi tak z knížky, ale sám jste si to nevyzkoušel, nevíte vůbec jak funguje u nás...
A další bláboly si nechejte do hospody, tam vás snad nějaké jelito bude brát vážně.:-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
karel
17. října • 9:46

Chudak řidič...ten tvrdy chleba ma

Daniel
5. října • 13:23

Máte naprostou pravdu. Současný stav je obrazem společnosti(jak u nás, tak i v cizině). Jaká je společnost a lidé v ní, takoví jsou úředníci, policisté, řidiči... Proč je možné u nás diskutovat s policistou deset minut o jasném přestupku a pak si nechat napsat oznámení na úřad(kde se následně vykroutíte)? Zkuste to v Rakousku, Neměcku, Švédsku, nebo stačí jenom zajet na Slovensko. To budete koukat, co se bude dít. Na druhou stranu se s tím ale nedá moc dělat. Ke slušnosti se musí dospět.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
adfgda
1. července • 14:25

Ale Daniely, on je rozdíl, že v Rakousku držíš hubu necháš konat, pak podáš stížnost a skutečným rozumem ne tím policejním selským jako příslušník, kontrola řekne "pochybyl" a letí... U nás naopak povíšení a vyhlasí se, že příště tak musí konat všichni... Viz policejní systém hodnocení úspěšnosti jednotlivých policajtů, místo toho, jestli v rajonu maji malo kradezi jednou an body. Pak na konci mesice, treba u pokud musi splnit limit a je jedno jak kdo jezdi...Takze lide jako ty musi dospět, aby pochopili, že v Rakousku je to jiné, protože i ty úředníci jsou jiní a lidé nemají pak potřebu se bránit stejnou mincí jako stát používá vůči nim...

ACE
5. října • 10:27

Jo působí to vtipně, ale fér by bylo říct to komplet. Jako třeba že část pneu byla sjetá do hladka, tudíž drážka neměřitelná, konečný problém že se údajně pneu nemá měřit na drážkách při kraji, ale při středu. Alespoň tak jsem reportáž pochopil já.

řidič
5. října • 11:14

Tak vzorek musí být po celé ploše pneu, zrovna pán v reportáži pneumatiku na videu ukazoval, a bylo vidět, že okraje jsou sjeté, bez vzorku. Policajt měl pravdu, selským rozumem bylo viditelné, že tam vzorek není. Bohužel se blbě vyjádřil. Že ale nevadí nikomu, že ten videozáznam o projednávání přstupku byl pořízen tajně, to nikoho neštve, jo??Navíc, až vám takový d° bil naparkuje do auta, proto že na mokru nemá co vodu pod koly odvádět, nenadávejte na policajty, oni se nás před takovými hlupáky snaží chránit!

Pepik
5. října • 13:58

Policistu i urednika ve sluzbe si nahravat mohu, ani nemusim zadat o svoleni, ani nemaji pravo to odmitnout. Duvodem je, ze ve sluzbe nevykonavaji zadny ukon osobni povahy. Osobne jeste nez otevru okno pri silnicni "kontrolni kontrole", tak je vzdy zapnut mobil/diktafon a kazdemu bych to doporucil.

řidič
5. října • 15:15

Viděl jste ten záznam?? Je to natočeno skrytou kamerou. Pokud chcete nahrávat, ofiko, musí o to mdotyčný vědět, vážený pane!

Pepik
5. října • 16:47

Pletete se. Urednik, policista,... treba i takove zastupitelstvo obce jsou behem vykonu sve funkce placeni z mych dani, neprojevuji zadne soukrome/osobni veci, ptat se jich rozhodne nemusim. Dejte si do vyhledavace nejakou frazi v duchu "nahravani policisty rozsudek" a projdete si to, budete se hodne divit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Clone
5. října • 22:52

Z Vašich daní? Kdo je placen z Vašich daní? Nevím jaké daně platíte, ale předpokládám, že každý zastupitel a každý polda platí větší daně než vy.

Ezredfordulo
17. října • 20:21

Daně platí pouze ten, kdo produkuje zisk. Policista je z daní sám placen, a pokud z těchto daní odvádí část zpět jako "daň", nejedná se v žádném případě o daň v pravém slova smyslu. Pokud půjdu do lesa, uříznu tam strom,udělám z něj násady na lopatu, ty prodám a ze stržených peněz zaplatím daň, jsem plátce daně.Policajt z této daně bere plat, takže je jedno, jestli dostane 20.000 hrubého a 2.000 vrátí na "dani", nebo z mé daně dostane rovnou 18.000 a nezaplatí žádnou "daň". Tak či tak daně prostě neplatí.

Pepik
6. října • 8:20

Me dane jsou odvadeny do statniho rozpoctu, jejich seznam by se sem nevesel, mesicne to tipuji kolem triceti tisic cisteho (no dobra, mozna si za tricet let neco malo vyberu na zdravotni peci a duchodu) pro stat.U zastupitelu je velky rozdil, zda se bavime o mensich obcich nebo "Praze". V malych obcich zastupitele dostavaji za svoji funkci minimum (vetsina z nich dela naplno jinde), vice samozrejme za clenstvi v rade, starosta,...S temi policisty platicimi dane to predpokladam bylo mysleno jako vtip. Pokud si nekdo z kosiku vezme dve jablka a pak jedno vrati, tak se snad poklada za cloveka, ktery jablka prozira a ne prinasi. Nebo se pletu?

Dart
5. října • 23:38

A mohu se Vás zeptat z čeho konkrétně jsou placení policisté, coby státní zaměstnanci?

Bob
6. října • 8:27

No když "každý zastupitel a každý polda platí větší daně než vy", tak jsou asi placeni z těch vlastních odvodů, na které si sami vydělají :-DTo je přece jasné každému, kdo použije mozkové myšlení ;-)

adfgda
1. července • 14:20

Bobánku, ale on rozporoval tvrzení, že prý z jeho daní placeni nejsou... Což Bobánku neznamená, že nejsou placeni z daní i jiných lidí, ale pochopit psaný text umíž asi stejně jako ten policista co selským rozumem měřil až doměřil... Hlavně, že máš to mozkové myšlení, škoda, že stejného druhu jako ten policista :D

Daniel Uchytil
24. března • 23:07

A co umíŽ ty? pravopis to nebude.

Bobánek
1. července • 18:10

To je hrůza, skončila škola a děcka bez smyslu pro humor se zas sejou do diskusí dospělých B-]

Daniel
5. října • 20:36

Ano, Pepik má pravdu, nahrávat policisty můžete i bez jejich svolení(vědomí). Ale pakliže vysloveně nepochybí tak je to výborný důkaz proti vám samotným. A kdo je při silniční kontrole tím zkušenějším? Vy nebo policajt, co denně zastaví dva, tři právníky(nebo idioty), co se hádají, slovíčkaří atd.

Pepik
5. října • 21:07

Nahravku mam ja a pak se snad rozhodnu, zda ji budu pouzivat, ne?Mam zkusenost s mnoha policisty (ani jednou ucastnik nehody, ani jeden bod) a uprimne... v drtive vetsine jsou to lide s nulovym pravnim povedomim, hodne podprumernou inteligenci, bezduvodne arogantni, zastavujici a zdrzujici naprosto bezduvodne ridice, pozadujici doklady, na ktere nemaji pravo, neschopni pochopit smysl "zaznamu o prestupku", neschopni pochopit rozdil mezi urednim zaznamem a dukazem, neschopni pochopit spravni rizeni a svou roli (jen) svedka v nem. Omlouvam se vyjimkam.

Clone
5. října • 22:49

Vážený Pepíku....jste neskutečně hloupý člověk, který si hraje na vzdělance.

Jakub
6. října • 8:47

Myslím, že Pepík se bude jednoho dne divit až mu ''vyjímečný policista'' mobilní telefon odejme.

Ezredfordulo
17. října • 20:08

Jakube, policista nemá v žádném případě právo odebírat někomu telefon při nahrávání. Nevím, kde na ty Vaše názory chodíte, ale rozhodně jste vedle. §88 občansk. zákoníku o pořizování nahrávek veřejné správy hovoří jasně a doporučuji si ho přečíst, než budete plácat nesmysly v diskusi.

Pepik
6. října • 14:02

Divit ne. To by me u nich opravdu neprekvapilo...

Jkntar
5. října • 10:58

Údajně? Takže kromě drážek u kraje může být sjetá na kord? Ale no tak....

ACE
6. října • 9:38

Jaký ale no tak, to je prostě vyjádření co proběhlo v televizi. Údajně se měření pneu nemá probíhat v krajních drážkách, ještě k tomu měli animaci se zvýrazněním aby každej pochopil že policajt pochybil. Pro mě to byla novinka.

Ludek_II
5. října • 10:05

Policie a mozek ?! Ale no tak :-D

jakubp999
5. října • 10:02

Tak to je rozhodně posun k lepšímu. Zatím totiž používali nemozkové myšlení.

Jkntar
5. října • 10:56

Kdyby policista nebyl hlupák a místo žvanění u soudu uvedl, že pneumatiky mají TWI značky, označující právě hranici 1,6mm a jsou-li opotřebené, znamená to, že pneumatika má hloubku dezénu nižší, nemusel být za šaška. Pán co s ojetými gumami hazarduje se životem svým i ostatních by dostal zasloužený flastr a soud by se nemusel zabývat takovou pakárnou.
Jenže policista jaksi tu úvodní podmínku nesplnil. A ještě tím pindáním dal důvod k záchvatům smíchu.

Marcel
4. prosince • 13:59

Nemyslel - zaplatil :-D:-D:-D

LOL
6. října • 6:55

Bengáček hlavně "pohledově měřil" na nesprávném místě (na kraji běhounu, správně se měří hloubka hlavní drážky), takže pindy o sjetých gumách jsou celé o ničem.Možná tě to udiví, ale i úplně nové pneumatiky lze označit za "sjeté", pokud by se použila ona bengáčkova mozková metoda. To píšu jako člověk, který mění gumy při 5mm (zimní) a 3mm (letní), pokud nejsou opotřebeny jinak.

Ne321
5. října • 11:20

To by mu nepomohlo, protoze k vymereni pokuty (stejne jako treba k vymereni ceny) lze ze zakona pouzit pouze pracovni meridlo stanovene, tedy takove meridlo, ktere je overene patricnou autoritou. Tread Wear Indicator (TWI) slouzi pouze k orientacnimu zjisteni stavu pro uzivatele nemuze byt zakladem pro pokutovani.

k22
5. října • 12:58

Ale houby, dostaneš flastr a ještě pendrekem za uši :-D

Jkntar
5. října • 12:27

Jakým měřidlem se vyměřuje pokuta? Pokutometrem?

Ne321
5. října • 20:21

Pracovnim meridlem stanovenym urcenym k mereni te konkretni veliciny (rychlost, hloubka dezenu), ktera je zakladem pro udeleni pokuty.

Kankunen
5. října • 11:02

Přesně.

Doporučujeme

Články odjinud