Policie měří hloubku dezénu „mozkovým myšlením“

Policie měří hloubku dezénu „mozkovým myšlením“

Jak policie zjišťuje, zda pneumatiky na kontrolovaných vozidlech mají zákonem předepsanou hloubku dezénu 1,6 mm? Pokud si myslíte, že schváleným a ověřeným měřidlem, mýlíte se. Stačí jí k tomu zrak a hmat. Upozornila na to Česká televize.

Pan Adamec dostal při silniční kontrole v Holešově pokutu 500 Kč za sjeté pneumatiky. Pokutu odmítl zaplatit, protože policisté nepoužili ke kontrole hloubky dezénu žádné měřidlo, natož ověřené. Ve správním řízení pak úřad stanovil pokutu na 1500 Kč, pan Adamec se ale odvolal a nakonec dosáhl zrušení trestu. 

Mlží šéf dopravní policie úmyslně, nebo z nevědomosti? [Komentář]

Mlží šéf dopravní policie úmyslně, nebo z nevědomosti? [Komentář]

„Když jsem přes to přejel prstem a podíval jsem se na to zrakem, tak jsem zjistil, že těch 1,6 tam není. Tím pádem jsem mozkovým myšlením zjistil, že ta hranice tam není. To je ten selský rozum,“ cituje Česká televize výpověď policisty, který kontrolu prováděl. 

Jak má policie kontrolovat pneu? Podle indikátorů a následně měřidlem

Jak má policie kontrolovat pneu? Podle indikátorů a následně měřidlem

Jako daňoví poplatníci rádi vidíme, že policie se odklání od zbytečných výdajů za represivní techniku a raději uplatňuje vyvinuté smyslové schopnosti svých příslušníků. Budeme se zájmem sledovat, kdy se „mozkové myšlení“ začne používat také při kontrolách dodržování rychlostních limitů, vážení kamionů nebo měření hladiny alkoholu. 

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

včera | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků