Policie koupí nové Škody Superb. Pomáhat a chránit budou opět bez označení

Jig  |  09. 11. 2017 15:46

Nahánět a kasírovat... neoznačené superby nejsou moc pro prevenci, z jejíhož fondu je to hrazeno.

Odpovědět  |   | 
Cerwik  |  09. 11. 2017 17:45

Je hezke vedet kolik hasicum nasetrily a zaroven znarodnily. Todle je nejvetsi zlodejina, kterou zlegalizovali. O 4% zdrazi pojistky jen kuli kecum okolo a skutek utek. Dulezite je omladit vozovy park zlodejum, kteri nas jeste oberou o par korun. Dulezite je, ze je to vse legalni. Zajimalo by me, cim zalepily pusy vykrikujicim sborum. Treba z pokut? To neee, to uz je jina pohadka o ceskem raji. Pokutovat se prece musi i kolobezky .

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 11. 2017 18:14

Když budeš dodržovat plus minus limity, tak je neprinutis k pokutě.

Odpovědět  |   | 
čech  |  09. 11. 2017 19:06

To by ale člověk umřel dřív, než by někam dojel. Navíc dělat brzdu provozu je nebezpečné.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 11. 2017 21:48

a) nauc sa jazdit
b) nemas pravo hodnotit, kto a za akych podmienok je brzda premavky. Ja mam pravo jazdit po 1.triede 70 km/h. Ty nemas pravo jazdit po rovnakej ceste 95 km/h. Ak toto nevies pochopit, nepatris na cesty.
c) najrychlejsia premavka je ta, ktora sa hybe plynulo. Ak sa do medzery v plynulo iducej kolone @ 70 km/h natlaci kreten iduci 120 km/h, plynulost je ta tam, kreten pojde dalsich par kilometrov 70 km/h a v konecnom dosledku dorazi do ciela o 10 minut skor.

Odpovědět  |   | 
jean  |  10. 11. 2017 06:44

A na to si ako prišiel, že máš právo jazdiť po ceste 1. triedy 70km/h? Takýchto bezohľadných chujov mám najradšej.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 11. 2017 07:23

Právo neprávo, to je každého rozhodnutí. Maximální rychlost je 90. Pokud člověk pojede 70 nic neporušuje. Má se smysl bavit o tom, že je to neohleduplné vůči okolnímu provozu, ale na devadesátce jezdit 70 prostě dle zákona jde. Respektujme zákony této země, dělá to z nás lepší lidi, to je můj pohled na věc.
A přesto, že to není můj případ (jezdím lehce nad limit), tak pokud někdo jede 70 a já za něj dojedu brzdíc ze 115, tak já musím respektovat jeho a prostě nějakou dobu jet za ním 70, než mi situace umožní bezpečně předjet. Co tady chceš řešit?

Odpovědět  |   | 
jean  |  10. 11. 2017 09:00

No napr. § o bezdôvodne pomalej jazde.... On totiž nenapísal, prečo sa šuchce po 1. triede pomaly...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 11. 2017 09:00

70 na 90 nikdo nikdy nebude považovat za porušení zákona. Nebo zkus zavolat policii, s tim, ze někdo jede 20 km pod limit. Tenhle paragraf směřuje na opravdu pomalou jízdu. Na 90 bys musel jet v podstatě krokem.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 11. 2017 07:27

Ovšem stejně nebezpečné je jezdit mimo limit a nebýt kompatibilní s provozem. Navíc, já miluju pomalou jízdu (rozuměj, pokud mi to situace a provoz dovolí, jinak se přizpůsobím a nepřekážím). Je to fantastické vnímat skrytou sílu motoru, V8 jen tak přede, masážní sedadla masírují a z 23 reproduktorů do těla proudí klidná a relaxační hudba. Nevyměnil bych to za stres. Ale jsou chvíle, kdy těch 435 koní a 900Nm člověk pobídne k trysku, bez toho by nebyla zábava.

Odpovědět  |   | 
jean  |  10. 11. 2017 09:25

Tiež sem tam idem domov 50-70 km/h a kochám sa okolím, dokonca aj na motorke s objemom motora 1200, ale určite nie, pokiaľ za mnou ide nejaké auto a v protismere je premávka. To je jednoducho bezohľadné.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 11. 2017 09:01

Však to píšu v závorce.

Odpovědět  |   | 
Cerwik  |  09. 11. 2017 19:12

Ano stim souhlasim, zatim jsem zaplatil pokutu jen jednou za rychlost prekrocenou o 13km. Ano jsem lump, bylo to mimo obec a na mou obranu jsem pouzil, ze jsem predjizdel kamion a musel jsem zrychlit kuli blizicimu se rychleji jedoucimu vozidlu v protismeru, abych ho neohrozil ci neomezil. Pry je to lacina vymluva. No, ale jak se na tak prehlednem useku vyskytl me uz nerekli, protoze jeho nikdo nemeril. No jinak. Ziju v cizine, tady maji mimo obec skryte radary na mistech, kde je zvysene riziko, ze se rychlost dodrzovat nebude, jezdi zde taktez neoznacena vozidla, ale myslim si, ze policie se na pokutovani spise zameruje ve mestech, ci obcich, kde se to hodi vice. Ale jet od hranic cirka 50 km v CR a potkat takovychto neoznacenych vozidel s kamerama kolem 3 az 5 mimo obec, tak si rikam, todle je jen ulehcovani penezenek danovych poplatniku. Meli by ty penize odvadet do Babisovo resortu a verte, ze by sefiky moc nelakalo vysilat superdraha auta na silnice.

Odpovědět  |   | 
Ko  |  09. 11. 2017 15:55

Skoro 2 miliony za jeden Suferp je hodně

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  09. 11. 2017 16:34

Tak zaprvé, je to cca. 1,7 milionu, což má ke dvěma ještě docela daleko, a zadruhé - měřící a další policejní technika taky není zrovna levná.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  09. 11. 2017 17:52

A ta policejni technika se vzdycky sesrotuje, kdyz to auto vyradi? Predpokladam, ze nejaky radar, nebo blikacky budou mit vetsi zivotnost, nez samotne auto.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 11. 2017 16:19

Neoznačený policejní Superb bude z logiky věci jen těžko Pomáhat a chránit... maximálně nahánět a zachraňovat, v čemž - jak všichni s alespoň selským rozumem tušíme - je přece jen rozdíl (a minimum prevence).

Odpovědět  |   | 
Karel  |  09. 11. 2017 17:27

Policejní Superby tak, jako Octavie jsou tu jen proto, aby vymámily peníze z řidičů ... měsíčně najezdím 4 000 km a když vidím, jak se tito lovci většinou chovají, tak se nedivím, že se jim říká blbci ... naposledy jeli "tajně" za felicií, která z kopce vyřadila a když jela na čtyř proudové silnici z kopce rychlostí 100 km/h namísto 90 km/h, kde mimochodem nikdo nejel, tak okamžitě akce a potrestat tohoto neslušného řidiče, zastavili jak jinak felicii uprostřed cesty v zatáčce, takže pokud by jel kamion, má co dělat, aby to ubrzdil, opravdu prevence a chránění ... naopak, polské kamiony, jedoucí 95 km/h je vůbec nezajímají, je jim to putna, i když mají jet 80 km/h, ale to je složité, je to přece cizinec! Pokud takový kamion začne brzdit zároveň s felicií, tak jeho brzdná dráha bude 5× delší, proč se raději nezaměřují na tyto řidiče? Proč také neřeší neustálé blokování pruhů na dálnici? Raději budou buzerovat řidiče jedoucího o 10 km/h více na dálnici, než aby trestaly řidiče, co na trojproudé dálnici najedou doprostřed a jedou 100 km/h a blokují pruhy. Policie by se měla zamyslet a s rozumem přistupovat k provozu, ne jenom vybírat, člověk který jede na dálnici 140 km/h je méně nebezpečný, než řidič, co tam jede 100 km/h a kličkuje zleva doprostřed, kolem kamionu raději o jeden pruh dále. Těch situací je více, kdyby policie řešila opravdové problémy, tak je na silnicích lépe, namísto nesmyslného pokutování za rychlost, která není viníkem nehod. Naopak, viníkem je nepozornost, nedání přednosti apod. Na dálnicích zvlášť, pokud je dopravní nehoda, vždy je v tom kamion (většinou polský) a dodávky.

Odpovědět  |   | 
Arcturus  |  09. 11. 2017 18:07

nějaký divný - já teda za rok najedu jen cca 20.000 km, ale ve městě jezdím 55 km/h, mimo město 100 km/h na dálnici 140 km/h a to klidně i kolem policajtů a radarů a za posledních cca 10 let jsem dostal celkem 0 pokut za rychlou jízdu...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 11. 2017 18:16

Ja dostal pokutu v roce 2004 a nedávno. Na 40 jsem jel s autem (320kW - 900Nm) 43 km/h odečtení odchylky. Mel jsem to za tři sta.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 11. 2017 19:07

Jeste ze ne za 320 Zmeril te automat nebo realny policista?

Odpovědět  |   | 
čech  |  09. 11. 2017 19:10

A to se nestydíš, takhle ohrožovat bezpečnost provozu? Buď rád za těch 300k.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  09. 11. 2017 22:23

Jezdím úplně stejně, akorát 30 tis. ročně. A bez problému. A vím, jak mají např. u nás ty Octávky nastavený. Na 62 km/h. Až skoro nechápu proč taková tolerance.

Odpovědět  |   | 
Maňas  |  10. 11. 2017 15:20

Je to proto, aby se nemuseli s každým hádat. Tak je to přesvědčivé a na tachometru zřetelné. Minimální tolerance je 9% + 3km/h.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 11. 2017 15:28

A slušnej řidič se do toho v pohodě vejde.

Odpovědět  |   | 
dilema  |  10. 11. 2017 07:01

Znamená to, že se to BMW i8 před půl rokem zapůjčené policii (a po dvou týdnech nabourané) při dohledu nad provozem příliš neosvědčilo?

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  12. 11. 2017 22:32

Kdoví, potom tuším dostali náhradní, které prý ukazovalo nějakou poruchu ještě dřív, než ho předali do služby (např. https://brno.idnes.cz/policejni-supersport-bmw-... ... ). Asi by bylo zajímavé vědět, kolik km s tím BMW i8 vlastně celkem najeli, jestli to mělo nějaké problémy nebo další poruchy, k čemu to vlastně používali, případně jak se daří tomu řidiči, který to při nehodě řídil, ...?

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  10. 11. 2017 07:32

budme pomyslne radi, ze to jsou aspon Superby, ne nejaky hnujday apod. havěť...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 11. 2017 09:47

Dusevni mrzacek?

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  10. 11. 2017 11:39

Tohle je z toho možná ta nejzajímavější informace: "Ško­da ja­ko je­di­ná spl­ni­la kri­té­ria vý­bě­ro­vé­ho ří­ze­ní." Podle toho to totiž vypadá, že podmínky výběrového řízení mohly být nastaveny tak, aby je mohl splnit jen jediný dodvatel?

Odpovědět  |   | 

nevypadá... Byly tak nastaveny.. Koneckonců jako vždy...

Odpovědět  |   | 
dilema  |  10. 11. 2017 22:28

Možná to jednou nebude "jako vždy", pokud by ovšem někdy spravovali Ministerstvo vnitra nebo dopravy třeba Piráti?

Odpovědět  |   | 
Jiří Červený  |  11. 11. 2017 21:06

Tak jen doufejme, že je nedostanou u Policie lidé, jak je ten z Plzeňského speciálního útvaru ...

Odpovědět  |   | 
st  |  13. 11. 2017 18:27

Doufám, že brzy někdo zveřejní jejich RZ aby si člověk mohl dávat pozor.
Osobně nemám nic proti tomu, že PČR měří a pokutuje. Ale pokud má opravdu pomáhat a chránit, tak by to mělo být zásadně v označených vozidlech a na místech kde rychlá jízda opravdu může způsobit problémy. Takto je to jen o jednom jediném o bezpracném výběru pokut které s bezpečností silničního provozu nemá nic společného.

Odpovědět  |   | 
Dusty  |  03. 01. 2018 18:51

Kdyz si to tak tady procitam, tak se mi chce skoro az brecet. Nepatrim mezi "pomale" ridice, ale co se oznacenych/neoznacenych aut tyka, tak jsem pro neoznacena. Clovek aspon zustane ve strehu. A co se dalnice tyka, tak uz se mi podarilo projet kolem passata cca 145-150 (tachometr) a svete div se, bez pokuty... Btw, za 4 roky mam najeto jenom cca 170000km...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A