Policie kontrolovala použití bezpečnostních pásů. Radarem...

jendabenda  |  17. 03. 2015 17:51

Skvělé. Ta akce má svůj přínos. Bylo zabráněno celkem 0 dopravním nehodám, při kterých by se 0 osob zranilo a 0 zahynulo. A celkem se podařilo zabránit hmotným škodám v hodnotě 0 Kč. Takže statisticky velmi úspěšná akce. Tedy pokud pomineme zanedbatelný fakt, že popularita policie jako celku poklesla z 23 na 22%, důvěra v dopravní policii z 11,874% na 10,941% a po započtení náklady policistů a správních úředníků versus výnosy z pokut je celkové saldo akce -275 937,11 Kč.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  17. 03. 2015 18:41

Jako pokutovat bezpečnostní pásy a rychlost je kravina, to né že ne.
91 lidí co nadejchalo....to mi nepřijde málo :/ ikdyž často asi zbytkáč, ale i tak je to průser.
Ale těch 39 feťáků bych postavil rovnou ke zdi....

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  17. 03. 2015 19:11

Takze nadranej pivar je pruser, ale kdyz si nekdo da trochu perniku, tak hned strilet? Tve myslenkove pochody jsou zajimave.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  17. 03. 2015 19:59

Nevim, jestli to je ironie, nebo si uplně nepochopil můj příspěvek.
Když si někdo sedne vožralej za volant tak to je stejný hovado jak ty feťáci. Ovšem ta statistika neuvádí kolik z nich mělo ,,jen,, ráno zbytkáč, což taky není nic bezpečnýho. Ale je prostě rozdíl mít 2‰ večer a 0.02 ‰ ráno.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 03. 2015 20:27

A jak jsi přišel na to, že rychlost a pásy jsou kravina. Ty dopředu víš, že se nestane nehoda?
Před léty jsem zažil osobně dopravní nehodu, kdy nám, byl jsem spolujezdec, zkřížilo cestu auto a my v tu chvíli jeli něco těsně pod stovkou. Vím jak jsem se probíral a vím, že nějakých deset sekund jsem netušil co se stalo a ani jsem nestačil naprosto na nic zareagovat. Příštích čtrnáct dnů se mi jen špatně dýchalo a bolely mne žebra. Nedovedu si představit výsledek bez zapnutých pásů.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  17. 03. 2015 21:26

Když jedeš nepřipoutanej a zabiješ se, tvoje chyba (jako sice ohrožuje tvoje letící tělo okolí, ale asi minimálně). Když jede sjetej/vožtalej a zabije tebe, tak s tim naděláš velký kulový....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 03. 2015 21:49

Tvé myšlenkové pochody jsou hodny hloubkového výzkumu. Takže když tě zabije ožralý, protože jsi nebyl připoutaný, tak pohoda, co? Stačí si aplikovat můj případ a odepnout si pásy. Já přežil a kamarád řidič také.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  17. 03. 2015 22:21

Dal si dva různé příklady do jednoho, ale klidně. No když se nepřipoutáš, tak zbytečně riskuješ, ale co....riskuješ svůj život!! Když jedeš nadranej, tak né jen svůj, ale i životy ostatních.
Takže k tomu tvému příkladu, pohoda to není, ale kdybys nebyl vůl a připoutal se, tak si mohl žít, kdyby on nejel nalitej, tak by se nic nestalo.
Doufám, že ti to je už jasné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 03. 2015 15:28

Tak jinak, zjevně nechceš pochopit, když nebudeš připoutaný a sám se nabouráš, ale přežiješ, budeš postižený a budeš invalida. Bude to stát moc peněz, lékaři, léčba, invalidní důchod. Budeš to snad platit ty jako invalida? Stále se ti zdá zbytečné aby se kontrolovalo, že se někdo nepřipoutá? Podle tebe je to ok, že se musí kvůli takovéhle hlouposti vynaložit tolik úsilí, peněz...., místo toho, aby se použily na smysluplnější případy léčení?
Jinak, dva různé příklady to nebyly. Řešilo se jen připoutání a způsob, jak k nehodě může dojít jsem vybral náhodně. Klidně nemusíš zvládnout zatáčku a šup do stromu, klidně může být řidič druhého auta střízlivý a jen ti nedá přednost.... Nám tehdy řidič nedal přednost a navíc se otáčel přes plnou čáru.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  25. 03. 2015 03:21

Ty budeš, mladej, ještě nedokonale duševně rozvinutej.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  17. 03. 2015 22:59

A nikde jsem nepsal, že používání pásů je kravina, pouze pokutování za jejich nepoužití!! A ta rychlost je snad jasná, lepší jet podle pocitu a bezpečně, než neustále kontrolovat, jestli nejdeš náhodou 55km/h.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 03. 2015 05:49

Tak se laskavě podívej, co píšeš, a to celkově.

"Jako pokutovat bezpečnostní pásy a rychlost je kravina, to né že ne."

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 03. 2015 05:59

A já jsem kde napsal, že "používání"? To chce lépe číst.
Samozřejmě, pokud se nezabiješ, tak náklady na léčení, případně invalidita, jsou prd a ať to zaplatí ti připoutaní.

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  18. 03. 2015 14:41

Vidíš, jak by se v tomto případě vyplatilo dodržet povolenou rychlost. Kdyby jste jeli 90 a ne 100 tak by jste se v klidu minuli a k nicemu by nedošlo.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  17. 03. 2015 21:29

0,02‰ není bezpečné? Tak jak je možné, že se všichni Španělé, Francouzi atd. ještě nepozabíjeli o stromy? Někteří střízlivý jsou nebezpečnější než ten co si dá po obědě pivo...

Odpovědět  |   | 
Kozlus  |  17. 03. 2015 21:58

Jeste mu uslo, ze do 0,2 je to neprukazny, protoze je to normalni hodnota v lidskym krevnim obehu :)

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  18. 03. 2015 14:30

Jestli mas v krvi permanentne 0.2 promile alkoholu a nechlastas, tak bys mel zajit k doktorovi(a mozna i zacit vybirat rakev). Michas tady nekolik veci dohromady a jeste k tomu blbe.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  18. 03. 2015 03:05

Dvě setiny z tisíciny (promile)??? Trochu ses do toho zamotal.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  18. 03. 2015 14:25

Ja mam pocit, ze jsi neco nepochopil ty. Jestli byl pod vlivem alkoholu, tak to znamena, ze mu namerili minimalne 0.25 promile. To znamena treba 0.4. V nasem zakone je to jenom prestupek. Jenze kdyz nekomu nameri THC nebo amfetaminy, tak uz se neresi mira vlivu, proste byl pod vlivem - a ted tvoje zkratka - je to nebezpecny fetak -> zastrelit. Pritom klidne muze byt v mnohem lepsim stavu, nez ten notor co ma rano 4 desetiny zbytkace.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  18. 03. 2015 07:54

Statistika nuda je, ale čísla jsou ještě zajímavější. 2800 dopravních policistů během týdne "usilovné" práce odhalilo necelých 8000 dopravních přestupků. Tedy každý jeden policista "odhalil" za celou dobu trvání "dopravní akce" necelé TŘI přestupky!!!!!!!!! A každý ten jeden odhalený přestupek ho stál téměř dva dny jistě usilovné práce!!!! Tedy buď tady po republice jezdí samí slušňáci a najít někoho kdo udělá nějaký dopravní přestupek dá strašnou, ale strašnou dřinu, nebo.... Nebo se potom divte, že z dopravní policie tady má každý akorát p...l

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 03. 2015 20:19

Kontrolovat použití pásů radarem to je machrovina. Policie umí, to je na nobelovku....

Odpovědět  |   | 
Kadislaw O. Pijany  |  17. 03. 2015 22:48

Uz se chysta dalsi akce. Tentokrate se Policie zameri na kontrolu dodrzovani bezpecne vzdalenosti za sebou jedoucich vozidel. Samotne mereni bude provadeno teplomerem.

Odpovědět  |   | 
Ficus  |  17. 03. 2015 22:54

Škoda že mě nechytli, pás zapomínám, a přes ves jezdím 55... Bych se jim hodil do statistik.

Odpovědět  |   | 
cert  |  18. 03. 2015 02:42

To je proste mantra policie (nielen v CR) vytvorit si zarobkovu cinnost z merania rychlosti.
Samozrejme bez ohladu na realny nebezpecnost pripadneho prekrocenia rychlosti.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  18. 03. 2015 07:40

Máme prostě super Policii. Místo toho, aby se zaměřili na špatně svítící auta, nedávání blinkrů při opuštění kruháče a nebezpečné předjíždění přes plnou, tak stojí někde za bukem a buzerují za projetí křižovatky 90kou místo 70kou, nebo teď tady ty pásy.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  18. 03. 2015 20:06

No a jak se dá zaměřit na nebezpečné předjíždění přes plnou, nebo nedávání blinkrů při výjezdu z kruháče? Jak bys tohle praktikoval? To mě fakt zajímá.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  18. 03. 2015 21:33

No ze zrovna ty se budes tak hloupe ptat...

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  18. 03. 2015 21:38

No a mě zrovna v tomhle případě zajímá jak bys to chtěl v praxi provádět. To jsem zvědavý a čekám co vymyslíš.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  18. 03. 2015 21:48

To předjíždění se kontroluje z vrtulníku :) na blinkry by teoreticky stačilo kontrolovat zapnutou kamerou v policejním (neoznačeném?) autě.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  18. 03. 2015 22:00

Bezva řešení. První že nakoupíme vrtulníky. Kolik že stojí letová hodina? A druhé, že na kruháku bude stále dokola kroužit neoznačené policejní auto. Dobrých nápadů není nikdy dost
A teď vážně. Bylo by samozřejmě hezké snažit se takovéhle věci nějak kontrolovat, aby se to řidiči naučili dělat, ale zrovna tohle jsou věci v praxi velice obtížně proveditelné, až nemožné, případně že náklady a komplikace daleko přesahují možné přínosy. Prostě se to nevyplatí a smysl by měla asi jen nějaká mediální výuková kampaň. Á propos, pročpak se stát a Policie vůbec, ale vůbec o nic takového nesnaží? Dřív byly aspoň minimální reklamní šoty od Besipu, před časem proběhla vlna Nemyslíš, zaplatíš (tohle zná asi každý, takže ono by to i docela fungovalo), ale jinak nic, vůbec nic. Proč?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  18. 03. 2015 23:36

No já zírám. Tak budeme vyhazovat peníze za nějaké debilní radary, kterýma se bude kontrolovat připoutání. Mimochodem, tím, že se nepřipoutám, druhého neohrožuji /jen sám sebe/. To je vážně hrozný zločin.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  19. 03. 2015 07:10

Hele neuhýbej. Já se tě ptal jak chceš v praxi řešit to hlídání plné čáry a blikání na kruháči.
(a asi jsi nepochopil, že radarem připoutání kontrolovat nejde )

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  19. 03. 2015 07:16

Člověče, to se ke kruháči postaví auto, do kterého se dá kamera, která snímá auta. O kus dál se postaví druhé auto, ve kterém bude další člověk ty hříšníky odchytávat.
Předjíždění plné čáry je podle tebe nekonktrolovatelné, a tak vlastně povolené ? Také se to dá řešit kamerou. Jo a představ si, že v Německu mají dokonce zařízení, které umí změřit i to, že nedodržuješ bezpečný rozestup mezi vozidly. To je překvapení, co ?
Doufám, že se aspoň shodneme na tom, že by se mohla Policie zaměřit než na debilní pásy na debily, kteří mají v binci světla nebo oslňují mlhovkama. Zrovna včera jsem pár takových pak potkal.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  19. 03. 2015 07:30

Ludek: přesně tak :)
Fantomas: netvrdim, že je to nejlepší a nejlevnější způsob kontroly, nicméně s tim vrtulníkem to tak párkrát proběhlo ;) a kdyby mi za plnou hrozilo pár let bez papírů...tak si to sakra rozmyslim, jestli to má cenu. Když ti daj pár tisícovek pokutu, vezmou pár bodíků, tak se jim na to můžu vy***t.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  19. 03. 2015 08:03

Letová hodina vrtulníku stojí v desítkách tisíc. Za den jsou to stovky tisíc, za měsíc miliony až desítky milionů. Za měsíc a za jediný vrtulník! Při třech už se můžeš dostat třeba i na sto milionů za měsíc. Vidíš ty částky? Kdo to bude platit?
Tohle za to prostě nestojí.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  19. 03. 2015 07:57

Kam chceš ke kruháči postavit auto a o kus dál další? Kruháče bývají v místech velkého provozu, kde se mezi auta ještě míchají chodci... tam nebývá ani místo pro zastávku MHD, natož pro tři auta (dvě policejní a jedno zastavené).
Podobně s tou plnou čárou. Bývá na místech, kde není dostatečný výhled. Kam tam chceš postavit auto s kamerou?
Tohle jsou prostě nepromyšlené výkřiky, které se v praxi skoro nedají realizovat.
A s mlhovkama podobně. Že pojede Policie zrovna právě za člověkem, který svítí mlhovkama je asi tak pravděpodobné, jako že potkáš UFO.
Některé věci prostě jdou a některé nejdou.

Odpovědět  |   | 
No_EU  |  18. 03. 2015 11:10

Milá diskuze,
nevím zda si někdo z vás vůbec uvědomuje, jakým způsobem jsme v této Rep. buzerováni. Jako cvičené ovce posloucháme všechny ty jejich tupé omezení a zákony, které vymyslí. Pásy? A povinně?... Je to, to samé, jako když si koupíte dům a někdo vám dle zákonů ČR nakáže, že musíte doma chodit v papučích, protože podlahy jsou příliš kluzké a v obyčejných ponožkách můžete uklouznout a nedejbože si rozbít hlavu. Budete tento zákon respektovat? Já myslím, že ne.
Vůbec nechci poukazovat na bezpečnost pásů. Každý kdo má selský rozum přijde na to, že ne vždy jsou výhra. Je lepší vyletět předním oknem a probudit se živý v nemocnici a nebo zůstat omotaný kolem stromu v rozdrceném autě? Jinak řečeno stejně tak jako vám můžou život zachránit, vám ho můžou i vzít.
Ale nebojte autonomní vozy jsou tu za pár, takže nikdo nebudete muset brečet nad 30-tkou v obci aby se náhodou něco někomu nestalo. Je to přece pro dobro nás všech.
Viva la comunista EU

Odpovědět  |   | 
cert  |  18. 03. 2015 11:20

Prezit prave vdaka nezapnutym pasom je hodne nerealna predstava, realna asi tak ze zajtra vyhram v Sportke 1. cenu.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  18. 03. 2015 11:57

cert nikdy nespí. Raději si vsaď.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 03. 2015 15:44

Tak se dívám, že ty už máš dost.
Už jsi někdy zkoušel vyletět v dnešních autech předním oknem? To si asi spíše zlomíš vaz, než jen tak proletíš oknem, které je přilepené a má vrstvené sklo s folii. A pokud se ti to podaří, tak pozdravuj ten strom, do kterého jsi narazil, jak píšeš.
Nevím jak ty, ale já jsem dlouho nebyl žádnou policii buzerován, ani si nepamatuji, že bych viděl je někde stát a kontrolovat. Naopak jsem nedávno jel do Liptovského Mikuláše a na Slovensku jsem viděl během této cesty čtyři hlídky, které kontrolovaly auta a měřily rychlost.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  18. 03. 2015 20:08

A co navrhuješ? Zrušit zákony? Anarchii? Ať si každý dělá co chce?

Odpovědět  |   | 
your.god  |  19. 03. 2015 04:45

Jsi policajt a bojíš se o svůj mrzký peníz získaný buzerací poctivých řidičů? Jaký je rozdíl jestli v autě ladím rádio nebo telefonuji? Čím a koho ohrožuji svým nepřipoutáním? Kdy mi zakážete kouřit v mém vlastním autě? Víš vůbec něco o anarchii? Tahle neustálá POLICEJNÍ BUZERACE JE TOTALITA JAK VYŠITÁ !!! Když se ničeho nedopustím, policajt mě nemá co stavět! A už vůbec ne "preventivně".

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  19. 03. 2015 07:19

A nejlepší je, když tě policajt zastaví, když něco uděláš, ale nemá na to důkaz. To pak vypadá úplně jako blbec.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  25. 03. 2015 03:34

Jak vidíš, s těmito mamlasy je marná debata. Ať se zabijou. Jenže oni se spíš těžce zraní s celoživotními následky a my všichni na ně budeme soustavně platit.To jim ovšem nedochází.

Odpovědět  |   | 
...  |  25. 03. 2015 10:41

No, to ovsem neznamena, ze spatne by bylo, ze se nekdo dobrovolne rozhodne jezdit bez pasu (ja tak mimochodem jezdil mnoho let, nektera ma auta pasy ani nemela), ale znamena to, ze je system nastaven tak, ze mame my vsichni platit na nezodpovedne. To je potreba zmenit, ne stihat ty, co ohrozuji jen sami sebe.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A