Policie dostala Audi A8 4.2 FSI pro boj s pašeráky. A hned si uřízla ostudu

62 komentářů

mirek
3. dubna • 2:41

A co je na drzeni volantu spatne? ze ma 2 prsty na volantu? Je to asi 3 roky co mi na dalnici praskla predni prava pneu a jel jsem kolem 120km/h. nic se nestalo ikdyz jsem drzev volant lehce jen levou rukou. Neni to o rychlopsti ale je to o tom jestli jedete do zatacky kdyz vam zrovna bouchne pneumatika. Ale do zatacky vetsina drzi volant pevneji na rovine si da pohodu teda kdyz nezavodi. Ale vidim mnoho ridicu co maji obe ruce na volantu a stejne neumi ovladat auto tak jak maji.

Lada
16. března • 11:07

Až střelí airbag tak ten tablet spolujezdci rozbije hubu.

pouch
25. dubna • 16:00

Airbag spolujezdce jde vsude deaktivovat. Kup si auto, zjistis to sam :-D

Jarda
15. března • 7:01

Hlavně, že nemají nic v zorném poli řidiče

Michal
15. března • 7:34

A kam ty kamery mají dát?na střechu..:)

pouch
25. dubna • 16:00

Mist je tam celkem dost. Ten drzak pod zpetnym zrcadlem je totalni prasecina.

Audis
14. března • 22:42

Já mám taky loket na okně a držím dvěma prsty při běžné jízdě. Je to v pohodě, agitka je fail. Vyčítat to polisum článkem je zbytečné. Polisu se nezastávám, Skrytý dohled považuji za hnusné jednání. Chtělo by to připomenout těch pár nehod, kdy otáčením do protisměru nebo pronásledování způsobili smrt,která kvůli pár tisícovkam pokuty nebo zákazu řízení za to nestojí!

Michal
15. března • 6:44

Měli by po vzoru němců zavést kamery na mostech na měření rychlosti-odstupu to je pak skryté měření.Jedna kamera na pruh.

Audis
14. března • 22:40

Já mám taky loket na okně a držím dvěma prsty při běžné jízdě. Je to v pohodě, agitka je fail. Vyčítat to polisum článkem je zbytečné. Polisu se nezastávám, Skrytý dohled považuji za hnusné jednání. Chtělo by to připomenout těch pár nehod, kdy otáčením do protisměru nebo pronásledování způsobili smrt,která kvůli pár tisícovkam pokuty nebo zákazu řízení za to nestojí!

mup
14. března • 18:09

To Audi má Lane Assist, v přehledném úseku dálnice s dobře vyznačenými pruhy není třeba více námahy na ovládání auta - to auto se drží v pruhu samo.

ACE
14. března • 17:09

Tak tohle je spíš ostuda autora článku. Je vidět že není moc zkušený řidič, maximálně se čas od času v něčem projede, kdyby trávil za volantem hodně času, tak by věděl, že držet volant v nějaké dokonalé poloze je reálná kravina.

Michal
14. března • 17:53

Obě ruce na volantu občas mají smysl třeba při prudkém brzdění nebo blbnutí někde v okolí či na okruhu.

Michal
14. března • 16:26

Občas držím volant i kolenem takže pokud se nezávodí a jede se rovně tat 2prsty stačí.Pokud má audi runflat tak defekt skoro nepoznaj.

kolkyno
14. března • 16:23

aha kapitan Slovensky najvyssi za volantom, ehm Danko kam sa ten nedostane. :-P

Futurista
14. března • 16:04

Jsem nějak nepochopil, co je ta ostuda...

Kejbl
14. března • 17:19

Že dopravní benga řídí jako totální amatéři?

petr r. (petrumr)
14. března • 16:19

já taky...

E15
14. března • 15:57

volant držím zásadně jednou levou rukou v poloze půl šestý a pět minut. :-D

Radil
15. března • 7:50

Nemá se náhodou správně držet levou rukou na druhé hodině, u toho ležet a koukat pod tou rukou na cestu? Pravá ruka samozřejmě mezi nohama (spolujezdkyně, nebo i svejma) :-D:-D

Kryšpín Skočdopole
14. března • 13:41

Vhodné auto k chytání zlodějů aut. Příště doporučuji RollsRoyce s řidičem. Proč nevzali S4, S6? Spíš to je policejní repre vůz a aby veřejnost neremcala, 2x se to sveze po dálnici, jestli nechytí nějakého zloděje.

Marek71
14. března • 14:42

Viděl bych to tak, že policejní prezident zatoužil po novém kočáru a tento dal k dispozici Simírovi a spol., aby se neřeklo, že se zbytečně utrácí, ale takto pěkně recyklují stará auta :-)

king014
14. března • 15:14

je to tak, novej policejní prezident potřebuje novou káru, ta proprděná jde do nižších pater

mtb_
14. března • 14:51

A na čom jazdí policajný prezident?

neodborník
14. března • 13:22

No to je teda opravdu minimálně megaproblém. Neměl by zase někdo někam odstoupit, abychom byli všichni šťastní a spokoíjení až do smrti ? Chtěl bych být novinářem.

M
14. března • 13:14

Wow, 0-100 za 5,7s? To je teda hodne slaby na V8:-D
Doba pokrocila - aktualni 750i xDrive 0-100 za 4s.

mirek
3. dubna • 2:46

2018-9 Jeep grand cherokeee V8 6,2l za 3,5s.

...
14. března • 15:07

Troubo, nezapomeň, že má neskutečnou výhodu modrého majáčku. S tím BMW bys v dnešním provozu neujel ani Octavii RS. Nedávno jsem si to s novou 750 rozdal se svým Stingerem a rodinou k tomu. On mi neměl šanci ujet ba ani poodjet (jel sám a byla neděle 9 hodin dopoledne na dálnici D5 - malý provoz), akorát jsem čuchal neskutečný zplodiny z jeho dvou dvoukoncovek. On 450 koní, já 370 a dva lidi k tomu. Nižší hmotnost auta je znát.

M3
14. března • 17:17

Jen jestli tady za troubu nejsi ty a jestli náhodou ten v 750i jenom prostě nejel a s nikým nezávodil, kdežto ty jsi s vyvalenými bulvami měl pocit jak jej drtíš. Na D5 s malým provozem, ti 750i zmizí během pár km.

stealth01
14. března • 19:44

Zcela nepochybně. Stinger na tom není s dynamikou moc oslnivě. 750i so ho k snídani. To není pohádka nějakého fanatika, to je proste fakt.
Jo a majiteli Stingera doporučuji se neztrapnovat. Dvoustovku za 18 sekund zvládnou v pohodě i SUV z Mnichova.

...
14. března • 22:16

Stealthe, těch 18 sekund jsi vzal kde???V lednu na zimákách:
0-100 5.23 s
100-200 11.98 s
Součet 17.21 sekund 0-200 km/h.Viz. video: https://www.youtube.com/watch... Stinger má naměřeno v ideálních podmínkách 4.9 s 0-100 km/h. Berme v úvahu, že je leden, auto je venku komplet studený a má hlavně větší odpor vzduch kvůli jeho hustotě. Odečtěme tedy alespoň 0,2 desetiny 100-200 km/h - ideální podmínky (teplota, pneu).Rázem jsme na 16.68 s 0-200, které mimochodem naměřil jeden člověk na youtube , ale pouze se zadokolkou.Viděl jsem i video, kde 0-200 se Stingerem 3.3 AWD dal za 15.8 s bez úprav.Tak se tady prosím neztrapňuj a neosočuj ostatní ze lži.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
15. března • 9:04

Ja se zeptam jinak. Opravdu mas pocit, ze 370 koní na 1890 kg hmotnosti je výhra? To auto se ti zdá rychlé, to je ten hlavní problém. Rozhodne bych se nepouštěl do souboje s něčím jako 750i, o pravých M modelech uz vůbec nemluvím.

...
15. března • 9:52

V TP mám provozní hmotnost 1925 kg.
BMW raději uvádí pohotovostní hmotnost 2100 kg.
Takže u BMW připočti řidiče, nádrž benzínu a nějakou bagáž a najednou je rozdíl 300-400 kg v neprospěch BMW + větší odpor vzduchu a to je sakra znát.

Dinar
15. března • 10:57

Zrychlení 0-250 km/h
750i - 26,5s
stinger 3,3 V6 - 32s
oboje měřil kanál AutoTopNL
http://www.youtube.com/watch...
http://www.youtube.com/watch...

...
15. března • 11:44

BMW 750i xdrive 2016, 0-250 za 30 sekund viz video:
https://www.youtube.com/watch... Když říkám, že neujede tak neujede, a to ani bez xdrive. Navíc má omezovač o 20 km/h nižší než Stinger.

Dinar
15. března • 12:23

Sorry, ale v tom odkazu vidím 0-250 za 26,5 s, nemluvě o tom, že je to long verze.
Jinak, já se s tebou nepřu, jestli 750i ujela v jedné reálné situaci stingeru nebo ne, je mi to jedno, jen ukazuju, že ve zrychlení je tam rozdíl ve prospěch 750i, tečka.

...
15. března • 13:00

Tak si to mnou odkazované video zastav na 0 a potom na 256 km/h a máš to rovných 30 sekund.

Dinar
15. března • 16:56

Píšeme si tu celou dobu o 0-250.
Nějak si začínám myslet, jestli nejsi jeden z té policejní tlupy, mnohé by to vysvětlovalo...-))

...
15. března • 19:23

Svatá prostoto, když máš na tacho 256-259 km/h, tak je to u BMW 250 km/h reálných. To ví i malé dítě.

stealth01
16. března • 7:51

Mně se na tom osobně líbí, jak diskutuješ s lidmi, kteří sedí za volanty desítek a stovek aut a děláš z nich malé děti... Označit Dinara, který jezdí většinou auty s 400k a více za malé dítě, to chce kus sebejistoty... :-D

...
17. března • 11:54

Odkdy se úroveň znalostí a intelektu měří počtem koní pod kapotou?

stealth01
18. března • 6:29

Tak intelektu se nemůže měřit, znalostí uz asi jo. Přece jen člověk, který jezdí v desítkách různých aut asi pozná lépe, jak je to s dynamikou jednotlivých vozů.
Ale prestaňme se tady osočovat. Kdybys chtěl, velmi rád bych o Stingeru natočil blog/test na svuj kanál. Mrkni se na YouTube na Akcelerace Videoblogy. Od majitelů některých vozů mám natočeny testy:https://youtu.be/CMEnjfdstmg...
https://youtu.be/NREJd1YF-Tg... Pokud bys tedy chtěl mít na Stingera natočenou vzpomínku, tak mi napis na Facebook (Akcelerace Videoblogy).

...
18. března • 8:25

Díky za nabídku, ale nemám potřebu a zejména čas. Navíc si myslím, že objektivních CZ nebo SK videí o Stingeru je na Youtube více než dost.Pokus se kontaktovat importéra Kia v Praze-Čestlicích, kde mají nebo měli úplně stejného Stingera jako novinářské auto. Jinak velmi hezká videa, jen bych asi zkrátil stopáž (20-25 min. by mělo bohatě stačit). Chápu, že řídit a soustředit se na text je velmi obtížné a máš moji poklonu, ale zkus to rychleji. Tvé videopříspěvky jsou nesrovnatelně lepší, než například prezentace na komerčním Autosalonu na TV Prima.Měj krásný den.

Lukáš
15. března • 11:28

No to jen povrzuje, že pokud Stinger pojede ZA 750i, tak mu to BMW fakt neujede. Pokud právě podchytí počátek akcelerace BMW, má dost výkonu na to, aby se za ním udržel ve větrnném pytli. BMW bude mít mnohem vyšší odpor vzduchu a naopak Stingera bude za sebou táhnout. Pokud by jeli VEDLE sebe, tak 750i samozřejmě Stingeru v pohodě ujede.

...
15. března • 9:30

Neujede, tečka, reál na dálnici. Je to těžké pochopit? Asi to bude také tím, že mi docela slušně rozrážel vzduch. Stačí mít rychlou nohu a včas zareagovat na jeho zrychlení.

stealth01
15. března • 8:35

Kamaráde ty musíš mít ale smutný život. Každopádně s mým sedmimistným SUV bychom na tom byli stejne. Ja bych ti neujel a ty bys neměl šanci ujet mě.
Kromě toho jinde v diskuzi se odkazujes na Audi S5 nebi dokonce RS5. Na mokru RS4 nebo RS5 udělá stovku za 3,6s, takže bysis ani neškrtl.
SUV od BMW umí udělat 200 za 15 sekund, ja jsem se svým TDI SUV na 18 sekundách. Pokud mas radost z toho dokazovat ostatním tu svou domnelou nadvládu nad ostatními v Kie, tak prosim, ja hledám radost trochu jinde. Co chci ale rict, Kia uz nic výkonnějšího a rychlejšího nemá. BMW pak začíná s M a tam nemáš uz vůbec šanci.

...
15. března • 9:03

Copak došly argumenty, tak opět osobně??? Jestli jsi nepochopil z celé diskuze, tak jsem se snažil kolegovi ukázat, že BMW 750 iX není žádná raketa a v pohodě mu stačí auto z Korei za 1.4 mil. Kč i s rodinou. Ani Stinger z mého pohledu není žádná raketa. Osobně bych uvítal ve Stingeru o 200 koní více, ale to by zase nezvládal podvozek. Nedávno jsem měl dokonce na dálnici problém se Superbem II V6 bez fíků. Pravdou bylo, že jsem nepřepnul do režimu Sport. Nad 200 to vzdal. Ale byl jsem docela překvapen, asi měl nějaký chip.Vzhledem k tomu, že se tady v diskuzích chlubíš, jak jsi jezdil kde s čím. Nemáš nějakou zkušenost s RACECHIPem (jedno v jakém autě)???

._._.
14. března • 23:47

Ty ... musíš mít ale velký péro

stealth01
14. března • 19:48

Omluva malý displej telefonu. “Si ho dá”

...
14. března • 17:35

750iX max 250, Stinger max 270 (omezovač na 274 tacho.) přiblblíku, který si tady sám sobě dáváš plus. Běž se podívat přes barák, jestli ti neodnes kos Trabanta.

MUDr. Chocholoušek
14. března • 17:43

Dobrovolně se přiznat, že má Kiu a ještě to považovat za vyhodu, to už je slušný masochismus.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
14. března • 19:06

Doktore, už jste si vzal Plegomazin? :-D:-D:-D

R
14. března • 18:39

Ja teda osobne at nemam rad korejska auta tak proti Stingeru v benzinu 6V nic nemam, auto je fakt slusne B-]

Karel.
14. března • 18:03

Jo doktore, my jsme vám říkali nedávejte internet na pokoje. A takhle to dopadá

J
14. března • 13:21

Tak je to audi, co byste chtěl :-D

...
14. března • 18:30

OMG, utřít nepotřebuješ? To Audi není současná generace, ale minulá a ani zdaleka top verze (což jaksi 750 je...).

Dinar
15. března • 10:48

750i byla a je přesně tím autem, které proti A8 V8 stojí. Vrcholná verze 7er je 760i.

fabia 4ever
16. března • 7:04

Bmw je pro blbečky

mtb_
14. března • 13:09

dostalo k užívání Dálniční oddělení Pravy

Duder
14. března • 13:52

Upřímně jsem si myslel, že je to chyba. 2x. Než jsem si našel, že to existuje...

mtb_
14. března • 14:59

Ja som sa tiež potom dovzdelal. Ale myslel som že autor použil copy.

...
14. března • 18:28

Pravy jsou obec cca 15km severozápadně od Pardubic, jejímž katastrem prochází D11 v kilometráži přibližně 74-78. A shodou okolností tam je oddělení dálniční policie, jedno ze dvou v Pardubickém kraji (to druhé je ve Vysokem Mýtě, kudy žádná dálnice nevede :-D:-D
A mimochodem, ten autorův blábol o lokti a prasklé pneu je dost trapný......

Dinar
15. března • 10:46

Proč trapný? Naprosto přesně vystiženo, může být, že ten policista za volantem audi běžně jezdí ve svém soukromém autě s lokýtkem na okně a dvěma prsty na volantu, ale když je za orgána, měl by si na podobné věci dát pozor. Podobný problém jsou ty kamery v zorném úhlu řidiče na čelním okně, věc policií běžně postihovaná, sami jsou asi bystrozrací. Čisté pokrytectví...B-]

Doporučujeme

Články odjinud