Policie dostala Audi A8 4.2 FSI pro boj s pašeráky. A hned si uřízla ostudu

mtb_  |  14. 03. 2019 13:09

dostalo k užívání Dálniční oddělení Pravy

Odpovědět  |   | 
Duder  |  14. 03. 2019 13:52

Upřímně jsem si myslel, že je to chyba. 2x. Než jsem si našel, že to existuje...

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  14. 03. 2019 14:59

Ja som sa tiež potom dovzdelal. Ale myslel som že autor použil copy.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 18:28

Pravy jsou obec cca 15km severozápadně od Pardubic, jejímž katastrem prochází D11 v kilometráži přibližně 74-78. A shodou okolností tam je oddělení dálniční policie, jedno ze dvou v Pardubickém kraji (to druhé je ve Vysokem Mýtě, kudy žádná dálnice nevede
A mimochodem, ten autorův blábol o lokti a prasklé pneu je dost trapný......

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 10:46

Proč trapný? Naprosto přesně vystiženo, může být, že ten policista za volantem audi běžně jezdí ve svém soukromém autě s lokýtkem na okně a dvěma prsty na volantu, ale když je za orgána, měl by si na podobné věci dát pozor. Podobný problém jsou ty kamery v zorném úhlu řidiče na čelním okně, věc policií běžně postihovaná, sami jsou asi bystrozrací. Čisté pokrytectví...

Odpovědět  |   | 
M  |  14. 03. 2019 13:14

Wow, 0-100 za 5,7s? To je teda hodne slaby na V8
Doba pokrocila - aktualni 750i xDrive 0-100 za 4s.

Odpovědět  |   | 
J  |  14. 03. 2019 13:21

Tak je to audi, co byste chtěl

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 18:30

OMG, utřít nepotřebuješ? To Audi není současná generace, ale minulá a ani zdaleka top verze (což jaksi 750 je...).

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 10:48

750i byla a je přesně tím autem, které proti A8 V8 stojí. Vrcholná verze 7er je 760i.

Odpovědět  |   | 
fabia 4ever  |  16. 03. 2019 07:04

Bmw je pro blbečky

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 15:07

Troubo, nezapomeň, že má neskutečnou výhodu modrého majáčku. S tím BMW bys v dnešním provozu neujel ani Octavii RS. Nedávno jsem si to s novou 750 rozdal se svým Stingerem a rodinou k tomu. On mi neměl šanci ujet ba ani poodjet (jel sám a byla neděle 9 hodin dopoledne na dálnici D5 - malý provoz), akorát jsem čuchal neskutečný zplodiny z jeho dvou dvoukoncovek. On 450 koní, já 370 a dva lidi k tomu. Nižší hmotnost auta je znát.

Odpovědět  |   | 
M3  |  14. 03. 2019 17:17

Jen jestli tady za troubu nejsi ty a jestli náhodou ten v 750i jenom prostě nejel a s nikým nezávodil, kdežto ty jsi s vyvalenými bulvami měl pocit jak jej drtíš. Na D5 s malým provozem, ti 750i zmizí během pár km.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 17:35

750iX max 250, Stinger max 270 (omezovač na 274 tacho.) přiblblíku, který si tady sám sobě dáváš plus. Běž se podívat přes barák, jestli ti neodnes kos Trabanta.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  14. 03. 2019 17:43

Dobrovolně se přiznat, že má Kiu a ještě to považovat za vyhodu, to už je slušný masochismus.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  14. 03. 2019 18:03

Jo doktore, my jsme vám říkali nedávejte internet na pokoje. A takhle to dopadá

Odpovědět  |   | 
R  |  14. 03. 2019 18:39

Ja teda osobne at nemam rad korejska auta tak proti Stingeru v benzinu 6V nic nemam, auto je fakt slusne

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 19:06

Doktore, už jste si vzal Plegomazin?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 19:44

Zcela nepochybně. Stinger na tom není s dynamikou moc oslnivě. 750i so ho k snídani. To není pohádka nějakého fanatika, to je proste fakt.
Jo a majiteli Stingera doporučuji se neztrapnovat. Dvoustovku za 18 sekund zvládnou v pohodě i SUV z Mnichova.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 19:48

Omluva malý displej telefonu. “Si ho dá”

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 22:16

Stealthe, těch 18 sekund jsi vzal kde???

V lednu na zimákách:
0-100 5.23 s
100-200 11.98 s
Součet 17.21 sekund 0-200 km/h.

Viz. video: https://www.youtube.com/watch...

Stinger má naměřeno v ideálních podmínkách 4.9 s 0-100 km/h. Berme v úvahu, že je leden, auto je venku komplet studený a má hlavně větší odpor vzduch kvůli jeho hustotě. Odečtěme tedy alespoň 0,2 desetiny 100-200 km/h - ideální podmínky (teplota, pneu).

Rázem jsme na 16.68 s 0-200, které mimochodem naměřil jeden člověk na youtube , ale pouze se zadokolkou.

Viděl jsem i video, kde 0-200 se Stingerem 3.3 AWD dal za 15.8 s bez úprav.

Tak se tady prosím neztrapňuj a neosočuj ostatní ze lži.


Odpovědět  |   | 
._._.  |  14. 03. 2019 23:47

Ty ... musíš mít ale velký péro

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 08:35

Kamaráde ty musíš mít ale smutný život. Každopádně s mým sedmimistným SUV bychom na tom byli stejne. Ja bych ti neujel a ty bys neměl šanci ujet mě.
Kromě toho jinde v diskuzi se odkazujes na Audi S5 nebi dokonce RS5. Na mokru RS4 nebo RS5 udělá stovku za 3,6s, takže bysis ani neškrtl.
SUV od BMW umí udělat 200 za 15 sekund, ja jsem se svým TDI SUV na 18 sekundách.

Pokud mas radost z toho dokazovat ostatním tu svou domnelou nadvládu nad ostatními v Kie, tak prosim, ja hledám radost trochu jinde.

Co chci ale rict, Kia uz nic výkonnějšího a rychlejšího nemá. BMW pak začíná s M a tam nemáš uz vůbec šanci.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 09:03

Copak došly argumenty, tak opět osobně??? Jestli jsi nepochopil z celé diskuze, tak jsem se snažil kolegovi ukázat, že BMW 750 iX není žádná raketa a v pohodě mu stačí auto z Korei za 1.4 mil. Kč i s rodinou. Ani Stinger z mého pohledu není žádná raketa. Osobně bych uvítal ve Stingeru o 200 koní více, ale to by zase nezvládal podvozek. Nedávno jsem měl dokonce na dálnici problém se Superbem II V6 bez fíků. Pravdou bylo, že jsem nepřepnul do režimu Sport. Nad 200 to vzdal. Ale byl jsem docela překvapen, asi měl nějaký chip.

Vzhledem k tomu, že se tady v diskuzích chlubíš, jak jsi jezdil kde s čím. Nemáš nějakou zkušenost s RACECHIPem (jedno v jakém autě)???

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 09:04

Ja se zeptam jinak. Opravdu mas pocit, ze 370 koní na 1890 kg hmotnosti je výhra? To auto se ti zdá rychlé, to je ten hlavní problém. Rozhodne bych se nepouštěl do souboje s něčím jako 750i, o pravých M modelech uz vůbec nemluvím.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 09:30

Neujede, tečka, reál na dálnici. Je to těžké pochopit? Asi to bude také tím, že mi docela slušně rozrážel vzduch. Stačí mít rychlou nohu a včas zareagovat na jeho zrychlení.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 09:52

V TP mám provozní hmotnost 1925 kg.
BMW raději uvádí pohotovostní hmotnost 2100 kg.
Takže u BMW připočti řidiče, nádrž benzínu a nějakou bagáž a najednou je rozdíl 300-400 kg v neprospěch BMW + větší odpor vzduchu a to je sakra znát.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 10:57

Zrychlení 0-250 km/h
750i - 26,5s
stinger 3,3 V6 - 32s
oboje měřil kanál AutoTopNL
http://www.youtube.com/watch...
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  15. 03. 2019 11:28

No to jen povrzuje, že pokud Stinger pojede ZA 750i, tak mu to BMW fakt neujede. Pokud právě podchytí počátek akcelerace BMW, má dost výkonu na to, aby se za ním udržel ve větrnném pytli. BMW bude mít mnohem vyšší odpor vzduchu a naopak Stingera bude za sebou táhnout. Pokud by jeli VEDLE sebe, tak 750i samozřejmě Stingeru v pohodě ujede.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 11:44

BMW 750i xdrive 2016, 0-250 za 30 sekund viz video:
https://www.youtube.com/watch...

Když říkám, že neujede tak neujede, a to ani bez xdrive. Navíc má omezovač o 20 km/h nižší než Stinger.


Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 12:23

Sorry, ale v tom odkazu vidím 0-250 za 26,5 s, nemluvě o tom, že je to long verze.
Jinak, já se s tebou nepřu, jestli 750i ujela v jedné reálné situaci stingeru nebo ne, je mi to jedno, jen ukazuju, že ve zrychlení je tam rozdíl ve prospěch 750i, tečka.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 13:00

Tak si to mnou odkazované video zastav na 0 a potom na 256 km/h a máš to rovných 30 sekund.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 16:56

Píšeme si tu celou dobu o 0-250.
Nějak si začínám myslet, jestli nejsi jeden z té policejní tlupy, mnohé by to vysvětlovalo...-))

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 19:23

Svatá prostoto, když máš na tacho 256-259 km/h, tak je to u BMW 250 km/h reálných. To ví i malé dítě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 03. 2019 07:51

Mně se na tom osobně líbí, jak diskutuješ s lidmi, kteří sedí za volanty desítek a stovek aut a děláš z nich malé děti... Označit Dinara, který jezdí většinou auty s 400k a více za malé dítě, to chce kus sebejistoty...

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 03. 2019 11:54

Odkdy se úroveň znalostí a intelektu měří počtem koní pod kapotou?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 03. 2019 06:29

Tak intelektu se nemůže měřit, znalostí uz asi jo. Přece jen člověk, který jezdí v desítkách různých aut asi pozná lépe, jak je to s dynamikou jednotlivých vozů.
Ale prestaňme se tady osočovat. Kdybys chtěl, velmi rád bych o Stingeru natočil blog/test na svuj kanál. Mrkni se na YouTube na Akcelerace Videoblogy. Od majitelů některých vozů mám natočeny testy:

https://youtu.be/CMEnjfdstmg...
https://youtu.be/NREJd1YF-Tg...

Pokud bys tedy chtěl mít na Stingera natočenou vzpomínku, tak mi napis na Facebook (Akcelerace Videoblogy).

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
...  |  18. 03. 2019 08:25

Díky za nabídku, ale nemám potřebu a zejména čas. Navíc si myslím, že objektivních CZ nebo SK videí o Stingeru je na Youtube více než dost.

Pokus se kontaktovat importéra Kia v Praze-Čestlicích, kde mají nebo měli úplně stejného Stingera jako novinářské auto.

Jinak velmi hezká videa, jen bych asi zkrátil stopáž (20-25 min. by mělo bohatě stačit). Chápu, že řídit a soustředit se na text je velmi obtížné a máš moji poklonu, ale zkus to rychleji. Tvé videopříspěvky jsou nesrovnatelně lepší, než například prezentace na komerčním Autosalonu na TV Prima.

Měj krásný den.

Odpovědět  |   | 
mirek  |  03. 04. 2019 02:46

2018-9 Jeep grand cherokeee V8 6,2l za 3,5s.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  14. 03. 2019 13:22

No to je teda opravdu minimálně megaproblém. Neměl by zase někdo někam odstoupit, abychom byli všichni šťastní a spokoíjení až do smrti ? Chtěl bych být novinářem.

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Skočdopole  |  14. 03. 2019 13:41

Vhodné auto k chytání zlodějů aut. Příště doporučuji RollsRoyce s řidičem. Proč nevzali S4, S6? Spíš to je policejní repre vůz a aby veřejnost neremcala, 2x se to sveze po dálnici, jestli nechytí nějakého zloděje.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 03. 2019 14:42

Viděl bych to tak, že policejní prezident zatoužil po novém kočáru a tento dal k dispozici Simírovi a spol., aby se neřeklo, že se zbytečně utrácí, ale takto pěkně recyklují stará auta

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  14. 03. 2019 14:51

A na čom jazdí policajný prezident?

Odpovědět  |   | 
king014  |  14. 03. 2019 15:14

je to tak, novej policejní prezident potřebuje novou káru, ta proprděná jde do nižších pater

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 03. 2019 15:57

volant držím zásadně jednou levou rukou v poloze půl šestý a pět minut.

Odpovědět  |   | 
Radil  |  15. 03. 2019 07:50

Nemá se náhodou správně držet levou rukou na druhé hodině, u toho ležet a koukat pod tou rukou na cestu? Pravá ruka samozřejmě mezi nohama (spolujezdkyně, nebo i svejma)

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  14. 03. 2019 16:04

Jsem nějak nepochopil, co je ta ostuda...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 03. 2019 16:19

já taky...

Odpovědět  |   | 
Kejbl  |  14. 03. 2019 17:19

Že dopravní benga řídí jako totální amatéři?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 03. 2019 16:23

aha kapitan Slovensky najvyssi za volantom, ehm Danko kam sa ten nedostane.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 03. 2019 16:26

Občas držím volant i kolenem takže pokud se nezávodí a jede se rovně tat 2prsty stačí.Pokud má audi runflat tak defekt skoro nepoznaj.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 03. 2019 17:09

Tak tohle je spíš ostuda autora článku. Je vidět že není moc zkušený řidič, maximálně se čas od času v něčem projede, kdyby trávil za volantem hodně času, tak by věděl, že držet volant v nějaké dokonalé poloze je reálná kravina.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 03. 2019 17:53

Obě ruce na volantu občas mají smysl třeba při prudkém brzdění nebo blbnutí někde v okolí či na okruhu.

Odpovědět  |   | 
mup  |  14. 03. 2019 18:09

To Audi má Lane Assist, v přehledném úseku dálnice s dobře vyznačenými pruhy není třeba více námahy na ovládání auta - to auto se drží v pruhu samo.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  14. 03. 2019 22:40

Já mám taky loket na okně a držím dvěma prsty při běžné jízdě. Je to v pohodě, agitka je fail. Vyčítat to polisum článkem je zbytečné. Polisu se nezastávám, Skrytý dohled považuji za hnusné jednání.

Chtělo by to připomenout těch pár nehod, kdy otáčením do protisměru nebo pronásledování způsobili smrt,která kvůli pár tisícovkam pokuty nebo zákazu řízení za to nestojí!

Odpovědět  |   | 
Audis  |  14. 03. 2019 22:42

Já mám taky loket na okně a držím dvěma prsty při běžné jízdě. Je to v pohodě, agitka je fail. Vyčítat to polisum článkem je zbytečné. Polisu se nezastávám, Skrytý dohled považuji za hnusné jednání.

Chtělo by to připomenout těch pár nehod, kdy otáčením do protisměru nebo pronásledování způsobili smrt,která kvůli pár tisícovkam pokuty nebo zákazu řízení za to nestojí!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 03. 2019 06:44

Měli by po vzoru němců zavést kamery na mostech na měření rychlosti-odstupu to je pak skryté měření.Jedna kamera na pruh.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  15. 03. 2019 07:01

Hlavně, že nemají nic v zorném poli řidiče

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 03. 2019 07:34

A kam ty kamery mají dát?na střechu..:)

Odpovědět  |   | 
pouch  |  25. 04. 2019 16:00

Mist je tam celkem dost. Ten drzak pod zpetnym zrcadlem je totalni prasecina.

Odpovědět  |   | 
Lada  |  16. 03. 2019 11:07

Až střelí airbag tak ten tablet spolujezdci rozbije hubu.

Odpovědět  |   | 
pouch  |  25. 04. 2019 16:00

Airbag spolujezdce jde vsude deaktivovat. Kup si auto, zjistis to sam

Odpovědět  |   | 
mirek  |  03. 04. 2019 02:41

A co je na drzeni volantu spatne? ze ma 2 prsty na volantu? Je to asi 3 roky co mi na dalnici praskla predni prava pneu a jel jsem kolem 120km/h. nic se nestalo ikdyz jsem drzev volant lehce jen levou rukou. Neni to o rychlopsti ale je to o tom jestli jedete do zatacky kdyz vam zrovna bouchne pneumatika. Ale do zatacky vetsina drzi volant pevneji na rovine si da pohodu teda kdyz nezavodi. Ale vidim mnoho ridicu co maji obe ruce na volantu a stejne neumi ovladat auto tak jak maji.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A