Policie dostala Audi A8 4.2 FSI pro boj s pašeráky. A hned si uřízla ostudu

mtb_  |  14. 03. 2019 13:09

dostalo k užívání Dálniční oddělení Pravy

Odpovědět  |   | 
Duder  |  14. 03. 2019 13:52

Upřímně jsem si myslel, že je to chyba. 2x. Než jsem si našel, že to existuje...

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  14. 03. 2019 14:59

Ja som sa tiež potom dovzdelal. Ale myslel som že autor použil copy.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 18:28

Pravy jsou obec cca 15km severozápadně od Pardubic, jejímž katastrem prochází D11 v kilometráži přibližně 74-78. A shodou okolností tam je oddělení dálniční policie, jedno ze dvou v Pardubickém kraji (to druhé je ve Vysokem Mýtě, kudy žádná dálnice nevede
A mimochodem, ten autorův blábol o lokti a prasklé pneu je dost trapný......

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 10:46

Proč trapný? Naprosto přesně vystiženo, může být, že ten policista za volantem audi běžně jezdí ve svém soukromém autě s lokýtkem na okně a dvěma prsty na volantu, ale když je za orgána, měl by si na podobné věci dát pozor. Podobný problém jsou ty kamery v zorném úhlu řidiče na čelním okně, věc policií běžně postihovaná, sami jsou asi bystrozrací. Čisté pokrytectví...

Odpovědět  |   | 
M  |  14. 03. 2019 13:14

Wow, 0-100 za 5,7s? To je teda hodne slaby na V8
Doba pokrocila - aktualni 750i xDrive 0-100 za 4s.

Odpovědět  |   | 
J  |  14. 03. 2019 13:21

Tak je to audi, co byste chtěl

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 18:30

OMG, utřít nepotřebuješ? To Audi není současná generace, ale minulá a ani zdaleka top verze (což jaksi 750 je...).

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 10:48

750i byla a je přesně tím autem, které proti A8 V8 stojí. Vrcholná verze 7er je 760i.

Odpovědět  |   | 
fabia 4ever  |  16. 03. 2019 07:04

Bmw je pro blbečky

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 15:07

Troubo, nezapomeň, že má neskutečnou výhodu modrého majáčku. S tím BMW bys v dnešním provozu neujel ani Octavii RS. Nedávno jsem si to s novou 750 rozdal se svým Stingerem a rodinou k tomu. On mi neměl šanci ujet ba ani poodjet (jel sám a byla neděle 9 hodin dopoledne na dálnici D5 - malý provoz), akorát jsem čuchal neskutečný zplodiny z jeho dvou dvoukoncovek. On 450 koní, já 370 a dva lidi k tomu. Nižší hmotnost auta je znát.

Odpovědět  |   | 
M3  |  14. 03. 2019 17:17

Jen jestli tady za troubu nejsi ty a jestli náhodou ten v 750i jenom prostě nejel a s nikým nezávodil, kdežto ty jsi s vyvalenými bulvami měl pocit jak jej drtíš. Na D5 s malým provozem, ti 750i zmizí během pár km.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 17:35

750iX max 250, Stinger max 270 (omezovač na 274 tacho.) přiblblíku, který si tady sám sobě dáváš plus. Běž se podívat přes barák, jestli ti neodnes kos Trabanta.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  14. 03. 2019 17:43

Dobrovolně se přiznat, že má Kiu a ještě to považovat za vyhodu, to už je slušný masochismus.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  14. 03. 2019 18:03

Jo doktore, my jsme vám říkali nedávejte internet na pokoje. A takhle to dopadá

Odpovědět  |   | 
R  |  14. 03. 2019 18:39

Ja teda osobne at nemam rad korejska auta tak proti Stingeru v benzinu 6V nic nemam, auto je fakt slusne

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 19:06

Doktore, už jste si vzal Plegomazin?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 19:44

Zcela nepochybně. Stinger na tom není s dynamikou moc oslnivě. 750i so ho k snídani. To není pohádka nějakého fanatika, to je proste fakt.
Jo a majiteli Stingera doporučuji se neztrapnovat. Dvoustovku za 18 sekund zvládnou v pohodě i SUV z Mnichova.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 19:48

Omluva malý displej telefonu. “Si ho dá”

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 22:16

Stealthe, těch 18 sekund jsi vzal kde???

V lednu na zimákách:
0-100 5.23 s
100-200 11.98 s
Součet 17.21 sekund 0-200 km/h.

Viz. video: https://www.youtube.com/watch...

Stinger má naměřeno v ideálních podmínkách 4.9 s 0-100 km/h. Berme v úvahu, že je leden, auto je venku komplet studený a má hlavně větší odpor vzduch kvůli jeho hustotě. Odečtěme tedy alespoň 0,2 desetiny 100-200 km/h - ideální podmínky (teplota, pneu).

Rázem jsme na 16.68 s 0-200, které mimochodem naměřil jeden člověk na youtube , ale pouze se zadokolkou.

Viděl jsem i video, kde 0-200 se Stingerem 3.3 AWD dal za 15.8 s bez úprav.

Tak se tady prosím neztrapňuj a neosočuj ostatní ze lži.


Odpovědět  |   | 
._._.  |  14. 03. 2019 23:47

Ty ... musíš mít ale velký péro

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 08:35

Kamaráde ty musíš mít ale smutný život. Každopádně s mým sedmimistným SUV bychom na tom byli stejne. Ja bych ti neujel a ty bys neměl šanci ujet mě.
Kromě toho jinde v diskuzi se odkazujes na Audi S5 nebi dokonce RS5. Na mokru RS4 nebo RS5 udělá stovku za 3,6s, takže bysis ani neškrtl.
SUV od BMW umí udělat 200 za 15 sekund, ja jsem se svým TDI SUV na 18 sekundách.

Pokud mas radost z toho dokazovat ostatním tu svou domnelou nadvládu nad ostatními v Kie, tak prosim, ja hledám radost trochu jinde.

Co chci ale rict, Kia uz nic výkonnějšího a rychlejšího nemá. BMW pak začíná s M a tam nemáš uz vůbec šanci.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 09:03

Copak došly argumenty, tak opět osobně??? Jestli jsi nepochopil z celé diskuze, tak jsem se snažil kolegovi ukázat, že BMW 750 iX není žádná raketa a v pohodě mu stačí auto z Korei za 1.4 mil. Kč i s rodinou. Ani Stinger z mého pohledu není žádná raketa. Osobně bych uvítal ve Stingeru o 200 koní více, ale to by zase nezvládal podvozek. Nedávno jsem měl dokonce na dálnici problém se Superbem II V6 bez fíků. Pravdou bylo, že jsem nepřepnul do režimu Sport. Nad 200 to vzdal. Ale byl jsem docela překvapen, asi měl nějaký chip.

Vzhledem k tomu, že se tady v diskuzích chlubíš, jak jsi jezdil kde s čím. Nemáš nějakou zkušenost s RACECHIPem (jedno v jakém autě)???

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 09:04

Ja se zeptam jinak. Opravdu mas pocit, ze 370 koní na 1890 kg hmotnosti je výhra? To auto se ti zdá rychlé, to je ten hlavní problém. Rozhodne bych se nepouštěl do souboje s něčím jako 750i, o pravých M modelech uz vůbec nemluvím.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 09:30

Neujede, tečka, reál na dálnici. Je to těžké pochopit? Asi to bude také tím, že mi docela slušně rozrážel vzduch. Stačí mít rychlou nohu a včas zareagovat na jeho zrychlení.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 09:52

V TP mám provozní hmotnost 1925 kg.
BMW raději uvádí pohotovostní hmotnost 2100 kg.
Takže u BMW připočti řidiče, nádrž benzínu a nějakou bagáž a najednou je rozdíl 300-400 kg v neprospěch BMW + větší odpor vzduchu a to je sakra znát.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 10:57

Zrychlení 0-250 km/h
750i - 26,5s
stinger 3,3 V6 - 32s
oboje měřil kanál AutoTopNL
http://www.youtube.com/watch...
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  15. 03. 2019 11:28

No to jen povrzuje, že pokud Stinger pojede ZA 750i, tak mu to BMW fakt neujede. Pokud právě podchytí počátek akcelerace BMW, má dost výkonu na to, aby se za ním udržel ve větrnném pytli. BMW bude mít mnohem vyšší odpor vzduchu a naopak Stingera bude za sebou táhnout. Pokud by jeli VEDLE sebe, tak 750i samozřejmě Stingeru v pohodě ujede.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 11:44

BMW 750i xdrive 2016, 0-250 za 30 sekund viz video:
https://www.youtube.com/watch...

Když říkám, že neujede tak neujede, a to ani bez xdrive. Navíc má omezovač o 20 km/h nižší než Stinger.


Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 12:23

Sorry, ale v tom odkazu vidím 0-250 za 26,5 s, nemluvě o tom, že je to long verze.
Jinak, já se s tebou nepřu, jestli 750i ujela v jedné reálné situaci stingeru nebo ne, je mi to jedno, jen ukazuju, že ve zrychlení je tam rozdíl ve prospěch 750i, tečka.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 13:00

Tak si to mnou odkazované video zastav na 0 a potom na 256 km/h a máš to rovných 30 sekund.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  15. 03. 2019 16:56

Píšeme si tu celou dobu o 0-250.
Nějak si začínám myslet, jestli nejsi jeden z té policejní tlupy, mnohé by to vysvětlovalo...-))

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 19:23

Svatá prostoto, když máš na tacho 256-259 km/h, tak je to u BMW 250 km/h reálných. To ví i malé dítě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 03. 2019 07:51

Mně se na tom osobně líbí, jak diskutuješ s lidmi, kteří sedí za volanty desítek a stovek aut a děláš z nich malé děti... Označit Dinara, který jezdí většinou auty s 400k a více za malé dítě, to chce kus sebejistoty...

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 03. 2019 11:54

Odkdy se úroveň znalostí a intelektu měří počtem koní pod kapotou?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 03. 2019 06:29

Tak intelektu se nemůže měřit, znalostí uz asi jo. Přece jen člověk, který jezdí v desítkách různých aut asi pozná lépe, jak je to s dynamikou jednotlivých vozů.
Ale prestaňme se tady osočovat. Kdybys chtěl, velmi rád bych o Stingeru natočil blog/test na svuj kanál. Mrkni se na YouTube na Akcelerace Videoblogy. Od majitelů některých vozů mám natočeny testy:

https://youtu.be/CMEnjfdstmg...
https://youtu.be/NREJd1YF-Tg...

Pokud bys tedy chtěl mít na Stingera natočenou vzpomínku, tak mi napis na Facebook (Akcelerace Videoblogy).

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
...  |  18. 03. 2019 08:25

Díky za nabídku, ale nemám potřebu a zejména čas. Navíc si myslím, že objektivních CZ nebo SK videí o Stingeru je na Youtube více než dost.

Pokus se kontaktovat importéra Kia v Praze-Čestlicích, kde mají nebo měli úplně stejného Stingera jako novinářské auto.

Jinak velmi hezká videa, jen bych asi zkrátil stopáž (20-25 min. by mělo bohatě stačit). Chápu, že řídit a soustředit se na text je velmi obtížné a máš moji poklonu, ale zkus to rychleji. Tvé videopříspěvky jsou nesrovnatelně lepší, než například prezentace na komerčním Autosalonu na TV Prima.

Měj krásný den.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  14. 03. 2019 13:22

No to je teda opravdu minimálně megaproblém. Neměl by zase někdo někam odstoupit, abychom byli všichni šťastní a spokoíjení až do smrti ? Chtěl bych být novinářem.

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Skočdopole  |  14. 03. 2019 13:41

Vhodné auto k chytání zlodějů aut. Příště doporučuji RollsRoyce s řidičem. Proč nevzali S4, S6? Spíš to je policejní repre vůz a aby veřejnost neremcala, 2x se to sveze po dálnici, jestli nechytí nějakého zloděje.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 03. 2019 14:42

Viděl bych to tak, že policejní prezident zatoužil po novém kočáru a tento dal k dispozici Simírovi a spol., aby se neřeklo, že se zbytečně utrácí, ale takto pěkně recyklují stará auta

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  14. 03. 2019 14:51

A na čom jazdí policajný prezident?

Odpovědět  |   | 
king014  |  14. 03. 2019 15:14

je to tak, novej policejní prezident potřebuje novou káru, ta proprděná jde do nižších pater

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 03. 2019 15:57

volant držím zásadně jednou levou rukou v poloze půl šestý a pět minut.

Odpovědět  |   | 
Radil  |  15. 03. 2019 07:50

Nemá se náhodou správně držet levou rukou na druhé hodině, u toho ležet a koukat pod tou rukou na cestu? Pravá ruka samozřejmě mezi nohama (spolujezdkyně, nebo i svejma)

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  14. 03. 2019 16:04

Jsem nějak nepochopil, co je ta ostuda...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 03. 2019 16:19

já taky...

Odpovědět  |   | 
Kejbl  |  14. 03. 2019 17:19

Že dopravní benga řídí jako totální amatéři?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 03. 2019 16:23

aha kapitan Slovensky najvyssi za volantom, ehm Danko kam sa ten nedostane.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 03. 2019 16:26

Občas držím volant i kolenem takže pokud se nezávodí a jede se rovně tat 2prsty stačí.Pokud má audi runflat tak defekt skoro nepoznaj.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 03. 2019 17:09

Tak tohle je spíš ostuda autora článku. Je vidět že není moc zkušený řidič, maximálně se čas od času v něčem projede, kdyby trávil za volantem hodně času, tak by věděl, že držet volant v nějaké dokonalé poloze je reálná kravina.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 03. 2019 17:53

Obě ruce na volantu občas mají smysl třeba při prudkém brzdění nebo blbnutí někde v okolí či na okruhu.

Odpovědět  |   | 
mup  |  14. 03. 2019 18:09

To Audi má Lane Assist, v přehledném úseku dálnice s dobře vyznačenými pruhy není třeba více námahy na ovládání auta - to auto se drží v pruhu samo.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  14. 03. 2019 22:40

Já mám taky loket na okně a držím dvěma prsty při běžné jízdě. Je to v pohodě, agitka je fail. Vyčítat to polisum článkem je zbytečné. Polisu se nezastávám, Skrytý dohled považuji za hnusné jednání.

Chtělo by to připomenout těch pár nehod, kdy otáčením do protisměru nebo pronásledování způsobili smrt,která kvůli pár tisícovkam pokuty nebo zákazu řízení za to nestojí!

Odpovědět  |   | 
Audis  |  14. 03. 2019 22:42

Já mám taky loket na okně a držím dvěma prsty při běžné jízdě. Je to v pohodě, agitka je fail. Vyčítat to polisum článkem je zbytečné. Polisu se nezastávám, Skrytý dohled považuji za hnusné jednání.

Chtělo by to připomenout těch pár nehod, kdy otáčením do protisměru nebo pronásledování způsobili smrt,která kvůli pár tisícovkam pokuty nebo zákazu řízení za to nestojí!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 03. 2019 06:44

Měli by po vzoru němců zavést kamery na mostech na měření rychlosti-odstupu to je pak skryté měření.Jedna kamera na pruh.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  15. 03. 2019 07:01

Hlavně, že nemají nic v zorném poli řidiče

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 03. 2019 07:34

A kam ty kamery mají dát?na střechu..:)

Odpovědět  |   | 
Lada  |  16. 03. 2019 11:07

Až střelí airbag tak ten tablet spolujezdci rozbije hubu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A