Policie ČR si převzala nové Toyoty Land Cruiser. Off-roady budou sloužit u hranic

27 komentářů

Abre
29. května • 19:19

Krasny auta, ale dokud nebude vule palit na hranicich ostrejma jak za bolsana, je to jen na predvadeci jizdy pro verejnost. A kdyby vule byla, stacil UAZ Hunter za zlomek ceny.

Burešek
27. května • 23:12

Hnujdaje se neosvědčily, že? :-D:-D:-D:-D:-D

koncernový antipíčus
28. května • 1:11

Kndajská SUV byla sice asi za 200tis Kč za kus, ale jak známo, tak Kundaj je i zadarmo drahý.

Tekmot
28. května • 12:28

No to si hochu pleteš se škodovkou. Tu, ani zadarmo, natož treba za mega. Jezdit s ní někam dál a děsit se, že se rozpadne buď převodovka, motor nebo shoří řídící jednotka motoru. Tak jak to vídáme u silnic...Tak ta je drahá i zadarmo. Navíc je díky sluzebákům rozšířená jak škůdci, a proto se jí taky tak říká - škůdka - škodivka, protože tím škodí pestrosti vozového parku v ČR a zavádí tím u nás totální nudu - tzv. silniční totalitu. A jen proto mi už nikdy nesmí do baráku.
Hanbou bych se propad, mít v garáži takový odpad.🤮

koncernový antipíčus
28. května • 17:21

Ty seš nějaký Vošického potrat, nebo proč to tu plkáš?

Tekmot
30. května • 17:47

Jestli ty jsi něčí potrat nevím, ale já určitě ne a nějakého chlapa už vůbec. Jsi jen jedním z fanatických koncernových ubožáků, který je jak vidět z Hyundaie frustrovaný do bezvědomí, proto takhle bliješ... hlavně dej pozor ať se těmi zvratky nezadusíš.

lol
28. května • 14:10

Souhlas. Škoda je odpad, ale Hyundai se tváří že ok, ale ve firmě jsme měli ty jejich ix35 nové a po 100 tisících šlo všechno do kopru :-D Vnitřní materiály katastrofa a polorozpadlá, motory měly pořád problémy. Ale chápu do Penny dobrý.

Miroslávek
28. května • 1:16

:-D :-D :-D

Medvěd
28. května • 8:00

Jj, srovnávat SUV proti Landcruiseru mohou jen jen jednodušší jedinci. Co takhle srovnání Rav 4 versus Landcruiser, co bude asi bytelnější a lepší v terénu?

T-Rex
28. května • 8:33

No, jenže tohle při výběrovém řízení na vozy pro misi v Maďarsku nerozlišovali. Průchodnost terénem byla dána asi světlou výškou a jakýmkoliv pohonem 4x4. Takže vyhrálo na cenu IX35, které se v blátě okamžitě zahrabalo a na rychlo bez výběrového vzali Land Cruisery. Od té doby zřejmě již rozeznávají rozdíly mezi off road a suv.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Masher
28. května • 10:49

SUV nemusí být zase až takový problém. Třeba Grand Vitara nebo Ravka je něco jiného. Pajero IV už má taky k SUV blízko tak co. Jenže Hovnajka je zaprvé rychlokvaška pro jednoduší. Ale hlavně z konstrukce je nad slunce jasné, že v lehkém/lehčím terénu by byl daleko lepší kdejaký Duster 4x4 atd. Stačí se podívat i na jízdní videa, jak ta auta v lehčím terénu jezdí. Větší průjezdnost než Hovnají má pomalu i Audi A4. Přesto A4 jako terréní vůz samozřejmě nevybírali. S tím je to stejný. Připadá mi to, jak by výběrko dělala nějaká sekretářka. Protože ani případná "malá domů" by nedokázala rozmělnit a zakrýt tak velký fail. Otáka je, jak je to s nákupem jiných věcí, kterým už my jako autaři nerozumíme. Třeba US vrtulníky, kde byl pan StB ihned za odměnu pozván do Bílého domu jako poděkování za obchod. Takže je US vrtulník dobrý včetně servisu nebo ne? Tady už jde totiž o více pěnez než za pár aut. Nebo výběrko na rozšíření Temelína, Gripeny a tak. Člověk může jen věřit. No, alespoň se nyní poučili, že kulisy z Potěmkinovy vesnice jsou opravdu kulisy a ne stavby na bydlení. Horší je, že to platíme my všichni z daní. Doufám, že ty LC150 budou mít alespoň slušně obuté na AT. Protože tovární Dunlop není mimo asfalt moc ončo. Aspoň teď budou mít chlapi fajná auta.

Ne321
28. května • 13:12

Tak u tech vrtulniku ten vyber co se tyce zeme nebyl az tak narocny, uvedomime-li si ze nikdo jiny nez Americane bojove vrtulniky fakticky nedela a jedina protinabidka byly italske civilni vrtulniky natrene na zeleno. :-D

Hrd
27. května • 20:24

No konečně mají chlupatý pořádný auta. To to trvalo. :-P

Mirek
27. května • 22:46

Stejne tsk mohli mit Hilux ci Amarok...

a
27. května • 23:43

To jsou pickupy a ty policie asi nepotřebuje. Navíc LC je kratší a má lepší průchodnost terénem.

Ne321
28. května • 13:09

Coz je u auta, ktere se maximalne podiva na polni cestu naprosto zasadni parametr pro rozhodovani o koupi. :-D

Tomasz
27. května • 20:41

Poláci taky fasovali Lanďáky 150, nějak se s tím teď roztrhl pytel. Přijde mi to o něco lepší než Diskošky, co teď fasovala ochranná služba vojenská policie.

petr r. (petrumr)
28. května • 16:31

co fasujou vojáci, tak se vyrábí u nás.

petr r. (petrumr)
27. května • 18:39

převaděčí a pašeráci mají smolíka.

Honza
28. května • 13:46

Nicméně na asfaltu nebo na polňačce ujedeš Lanďákovi 150 skoro ve všem. Nemá to akceleraci a v zatáčce škoda mluvit. V rašeliništi by se zase hodilo spíše brčko slámy (viz Adéla ještě nevečeřela). :-D

Jozef
29. května • 7:46

Si odborník 🥴..... To auto majú skoro všetci teroristi - bojovníci, lebo je k ničemu ?!?!?!?!?

Honza
29. května • 7:58

Mám LC 200 V8, kvůli dynamickým vlastnostem jsem si nekoupil LC 150, který byl o dost levnější. Teroristi nemají Lanďáky, ale Hiluxy. Pouštní cesty vedou poměrně rovně, tam se moc zatáčet nemusí (alespoň když jsem v poušti byl, moc zatáček tam není). Když máš na korbě kulomet, nepotřebuješ zrychlení z 0-100, rychlost projektilu to hravě překoná.

Rokyta ex Acz
29. května • 10:07

No nevím, moc mě váš příspěvek nepřesvědčil. Obě auta znám řekněme velice dobře, tak mohu potvrdit, že J15 netahá špatně. Možná po druhém face s novým menším motorem, ale klasika 3.0 umí kick-down nebo pružné zrychlení slušně. Výhoda J20 je v diametrálně odlišné stabilitě, vyšších rychlostech a reakcemi celkově tak nějak nenuceně nad věcí. Ale J20 nevybízí k rychlé jízdě. Které se mimochodem J15 dost vzpírá a proti J12 mi přijde i uskákanější, i když lépe ovladatelná. Pokud vám šlo pouze o dynamiku, divím se, že jste nešel do Range Rover Sport nebo Cayenne a tak. Výhodou TLC je schopnost celoživotní práce ve středně těžkých podmínkách, ne dynamické parametry.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
29. května • 11:14

Dobrý den, pod všechno, co píšete, bych se klidně podepsal, ale nic z toho není v rozporu s mými reakcemi na jiné příspěvky (pokud tedy reagujete na můj názor). Chtěl jsem pohodlný křižník na cesty Evropou, který nepotřebuje řetězy na sníh a nemá problém ani s mrazem, ani s horkem. Dynamika LC 200 mně stačí (LC 150 nikoliv), RRS je dost poruchový (i když hezčí, než Toyota) a Cayenne bych viděl hlavně jako auto pro sebeprezentaci, což je mně bytostně cizí - i když je to jinak skvělé auto - navíc ve svém věku fakt nepotřebuji jezdit dvoustovkou. Hlavním problémem u LC 200 v Evropě vidím malý počet těchto vozů a z toho vyplývající problémy s dovozem náhradních dílů.

Tomasz
27. května • 20:37

Převaděči a pašeráci budou v době Schengenu v ČR určitě chodit přes zelenou hranici :-D

petr r. (petrumr)
28. května • 16:30

tomášku a ted o té kočičce, že není u nás převaděč a pašerák.:-D:-D:-D Kde bydlíš v praze?

petr r. je blb
27. května • 18:59

:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud