Policie ČR si převzala nové Toyoty Land Cruiser. Off-roady budou sloužit u hranic

převaděčí a pašeráci mají smolíka.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  27. 05. 2020 18:59

Odpovědět  |   | 
Tomasz  |  27. 05. 2020 20:37

Převaděči a pašeráci budou v době Schengenu v ČR určitě chodit přes zelenou hranici

Odpovědět  |   | 

tomášku a ted o té kočičce, že není u nás převaděč a pašerák. Kde bydlíš v praze?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  28. 05. 2020 13:46

Nicméně na asfaltu nebo na polňačce ujedeš Lanďákovi 150 skoro ve všem. Nemá to akceleraci a v zatáčce škoda mluvit. V rašeliništi by se zase hodilo spíše brčko slámy (viz Adéla ještě nevečeřela).

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  29. 05. 2020 07:46

Si odborník 🥴..... To auto majú skoro všetci teroristi - bojovníci, lebo je k ničemu ?!?!?!?!?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  29. 05. 2020 07:58

Mám LC 200 V8, kvůli dynamickým vlastnostem jsem si nekoupil LC 150, který byl o dost levnější. Teroristi nemají Lanďáky, ale Hiluxy. Pouštní cesty vedou poměrně rovně, tam se moc zatáčet nemusí (alespoň když jsem v poušti byl, moc zatáček tam není). Když máš na korbě kulomet, nepotřebuješ zrychlení z 0-100, rychlost projektilu to hravě překoná.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  29. 05. 2020 10:07

No nevím, moc mě váš příspěvek nepřesvědčil. Obě auta znám řekněme velice dobře, tak mohu potvrdit, že J15 netahá špatně. Možná po druhém face s novým menším motorem, ale klasika 3.0 umí kick-down nebo pružné zrychlení slušně. Výhoda J20 je v diametrálně odlišné stabilitě, vyšších rychlostech a reakcemi celkově tak nějak nenuceně nad věcí. Ale J20 nevybízí k rychlé jízdě. Které se mimochodem J15 dost vzpírá a proti J12 mi přijde i uskákanější, i když lépe ovladatelná. Pokud vám šlo pouze o dynamiku, divím se, že jste nešel do Range Rover Sport nebo Cayenne a tak. Výhodou TLC je schopnost celoživotní práce ve středně těžkých podmínkách, ne dynamické parametry.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  29. 05. 2020 11:14

Dobrý den, pod všechno, co píšete, bych se klidně podepsal, ale nic z toho není v rozporu s mými reakcemi na jiné příspěvky (pokud tedy reagujete na můj názor). Chtěl jsem pohodlný křižník na cesty Evropou, který nepotřebuje řetězy na sníh a nemá problém ani s mrazem, ani s horkem. Dynamika LC 200 mně stačí (LC 150 nikoliv), RRS je dost poruchový (i když hezčí, než Toyota) a Cayenne bych viděl hlavně jako auto pro sebeprezentaci, což je mně bytostně cizí - i když je to jinak skvělé auto - navíc ve svém věku fakt nepotřebuji jezdit dvoustovkou. Hlavním problémem u LC 200 v Evropě vidím malý počet těchto vozů a z toho vyplývající problémy s dovozem náhradních dílů.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  27. 05. 2020 20:24

No konečně mají chlupatý pořádný auta. To to trvalo.

Odpovědět  |   | 
Tomasz  |  27. 05. 2020 20:41

Poláci taky fasovali Lanďáky 150, nějak se s tím teď roztrhl pytel. Přijde mi to o něco lepší než Diskošky, co teď fasovala ochranná služba vojenská policie.

Odpovědět  |   | 

co fasujou vojáci, tak se vyrábí u nás.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 05. 2020 22:46

Stejne tsk mohli mit Hilux ci Amarok...

Odpovědět  |   | 
a  |  27. 05. 2020 23:43

To jsou pickupy a ty policie asi nepotřebuje. Navíc LC je kratší a má lepší průchodnost terénem.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  28. 05. 2020 13:09

Coz je u auta, ktere se maximalne podiva na polni cestu naprosto zasadni parametr pro rozhodovani o koupi.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  27. 05. 2020 23:12

Hnujdaje se neosvědčily, že?

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  28. 05. 2020 01:11

Kndajská SUV byla sice asi za 200tis Kč za kus, ale jak známo, tak Kundaj je i zadarmo drahý.

Odpovědět  |   | 
Miroslávek  |  28. 05. 2020 01:16

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  28. 05. 2020 08:00

Jj, srovnávat SUV proti Landcruiseru mohou jen jen jednodušší jedinci. Co takhle srovnání Rav 4 versus Landcruiser, co bude asi bytelnější a lepší v terénu?

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  28. 05. 2020 08:33

No, jenže tohle při výběrovém řízení na vozy pro misi v Maďarsku nerozlišovali. Průchodnost terénem byla dána asi světlou výškou a jakýmkoliv pohonem 4x4. Takže vyhrálo na cenu IX35, které se v blátě okamžitě zahrabalo a na rychlo bez výběrového vzali Land Cruisery. Od té doby zřejmě již rozeznávají rozdíly mezi off road a suv.

Odpovědět  |   | 
Masher  |  28. 05. 2020 10:49

SUV nemusí být zase až takový problém. Třeba Grand Vitara nebo Ravka je něco jiného. Pajero IV už má taky k SUV blízko tak co. Jenže Hovnajka je zaprvé rychlokvaška pro jednoduší. Ale hlavně z konstrukce je nad slunce jasné, že v lehkém/lehčím terénu by byl daleko lepší kdejaký Duster 4x4 atd. Stačí se podívat i na jízdní videa, jak ta auta v lehčím terénu jezdí. Větší průjezdnost než Hovnají má pomalu i Audi A4. Přesto A4 jako terréní vůz samozřejmě nevybírali. S tím je to stejný. Připadá mi to, jak by výběrko dělala nějaká sekretářka. Protože ani případná "malá domů" by nedokázala rozmělnit a zakrýt tak velký fail. Otáka je, jak je to s nákupem jiných věcí, kterým už my jako autaři nerozumíme. Třeba US vrtulníky, kde byl pan StB ihned za odměnu pozván do Bílého domu jako poděkování za obchod. Takže je US vrtulník dobrý včetně servisu nebo ne? Tady už jde totiž o více pěnez než za pár aut. Nebo výběrko na rozšíření Temelína, Gripeny a tak. Člověk může jen věřit. No, alespoň se nyní poučili, že kulisy z Potěmkinovy vesnice jsou opravdu kulisy a ne stavby na bydlení. Horší je, že to platíme my všichni z daní. Doufám, že ty LC150 budou mít alespoň slušně obuté na AT. Protože tovární Dunlop není mimo asfalt moc ončo. Aspoň teď budou mít chlapi fajná auta.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  28. 05. 2020 13:12

Tak u tech vrtulniku ten vyber co se tyce zeme nebyl az tak narocny, uvedomime-li si ze nikdo jiny nez Americane bojove vrtulniky fakticky nedela a jedina protinabidka byly italske civilni vrtulniky natrene na zeleno.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  28. 05. 2020 12:28

No to si hochu pleteš se škodovkou. Tu, ani zadarmo, natož treba za mega. Jezdit s ní někam dál a děsit se, že se rozpadne buď převodovka, motor nebo shoří řídící jednotka motoru. Tak jak to vídáme u silnic...Tak ta je drahá i zadarmo. Navíc je díky sluzebákům rozšířená jak škůdci, a proto se jí taky tak říká - škůdka - škodivka, protože tím škodí pestrosti vozového parku v ČR a zavádí tím u nás totální nudu - tzv. silniční totalitu. A jen proto mi už nikdy nesmí do baráku.
Hanbou bych se propad, mít v garáži takový odpad.🤮

Odpovědět  |   | 
lol  |  28. 05. 2020 14:10

Souhlas. Škoda je odpad, ale Hyundai se tváří že ok, ale ve firmě jsme měli ty jejich ix35 nové a po 100 tisících šlo všechno do kopru Vnitřní materiály katastrofa a polorozpadlá, motory měly pořád problémy. Ale chápu do Penny dobrý.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  28. 05. 2020 17:21

Ty seš nějaký Vošického potrat, nebo proč to tu plkáš?

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  30. 05. 2020 17:47

Jestli ty jsi něčí potrat nevím, ale já určitě ne a nějakého chlapa už vůbec. Jsi jen jedním z fanatických koncernových ubožáků, který je jak vidět z Hyundaie frustrovaný do bezvědomí, proto takhle bliješ... hlavně dej pozor ať se těmi zvratky nezadusíš.

Odpovědět  |   | 
Abre  |  29. 05. 2020 19:19

Krasny auta, ale dokud nebude vule palit na hranicich ostrejma jak za bolsana, je to jen na predvadeci jizdy pro verejnost. A kdyby vule byla, stacil UAZ Hunter za zlomek ceny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A