Policie bude nakonec jezdit v SUV Tucson. Chtěla ale hatchbacky, sedany či kombi

82 komentářů

hgjhgjh
25. dubna • 0:27

Tyvole tady je zase odborníků, tak se přiďám :-D No já nevím, ale já jsem rád, že ty auta koupili pod cenou. Lepší než aby to bylo naopak a někomu šla 30% provize do kapsy. A Tucson není rozhodně špatný auto, naopak! A v policejních barvách mu to bude slušet :).

owner
14. dubna • 23:33

Každá reklama něco stojí. Marže bude asi nula nula nic,možná ještě něco doplatili ze svého.

PoliceCollector
13. dubna • 21:41

Docela se divím že Škodovka nenabídla za nějakou dobrou cenu policejní Superby (nemyslím "tajné dálniční" ty co už PČR má) nebo Kodiaq...

krakenax
13. dubna • 22:57

Proč by to u nás dělali? Oni reklamu nepotřebují. Za hranicema by se s takovou nabídkou přetrhli jen aby jí vyhráli.

FRČ
15. dubna • 6:26

No právě že škodovka tu reklamu potřebuje jako sůl, hlavně v zahraničí, aby si zvýšila tamní malé povědomí a prodejnost. Je třeba si uvědomit, jaké obrovské množství zahraničních turistů z celého světa k nám ročně přijede a posuzuje, co všechno u nás vidí. Samozřejmě si všimnou, že Policie ČR používá vozidla značky Hyundai (vyhrála výběrovku) a řeknou si, tak to jsou super auta, když vydrží sloužit v tak náročných podmínkách policie. Po jejich návratu z dovolené se zmíní všem svým známým a hned má značka Hyundai zaděláno na další prodejní trhák. A to jsme jen u turistů. Policie různých států světa samozřejmě také hned zjistí v čem její kolegové z ČR jezdí a při jejich výběrovkách mají hned jasno. Další úspěch značky, z kterého těží i naše ekonomika, protože se zrovna třeba Tucson vyrábí mj. i u nás. Škodovka by se měla hlavně v ČR snažit o úspěšný prodej právě policii, protože není horší reklamy, než když původem domácí značka nemá ani doma co nabídnout. :-O:-P;-)

Axel Toronto (xax41)
13. dubna • 18:50

To auto nijak osklive neni, na polni ceste urcite pouzitelnejsi nez Octavia, na vystupovani a nastupovani daleko pohodlnejsi, o trosicku lepsi rozhled, servisni naklady se tak moc nelisi a ze by byla Skodovka nejaky etalon spolehlivosti, to v zadnem pripade. Za tu cenu to nema konkurenci a jestli se chtela Skoda predvest, tak jim mela ta auta nabidnout zadarmo kdyz uz maji porad plnou drzku slintu jak horentne jim rostou prodeje. Hyundai si udelal reklamu takhle, Skoda si misto toho radsi plati kazdy den sto nesmyslnych clanku o tom, jak jsou svetla nove Octavie uzasna
A ze jich Policie vzala vic nez chtela? Kdyz jsi jdete koupit ctyri mineralky a zjistite ze sestikusove baleni stoji stejne, tak jich vezmete taky sest.
Co se Image tyce, tak Skoda rozhodne nepatri nekam vys, a co se celeho koncernu tyce, tak neni otazka jestli je je Hyundai v produkci predstihne, ale kdy je predstihne.

Mirek
13. dubna • 21:11

Tvoje úvaha má menší chybu. Stále se v tomto státě omílá, jak chybí peníze na kdeco. Pokud půjdu do obchodu a koupím více něčeho, než jsem původně chtěl, kvůli ceně, tak jsou to moje peníze a já je vydělal, ale ten státní aušus je nevydělal, ten rozhazuje naše peníze. A pokud mu pochybí, tak všichni ví, jak je stát z nás sedře. Například ta koruna spotřební daně na pohonné hmoty navíc, kterou Kalousek zavedl na jeden rok. Kolik že to je již let?

Axel Toronto (xax41)
14. dubna • 7:50

Radši bych to dal na ta policejní auta než na Pičí hnízdo a podobné nesmysly.

Mirek
14. dubna • 15:29

To máš, bohužel, pravdu.

mpolan
13. dubna • 21:32

Tvá úvaha má jednu velmi podstatnou chybu z neznalosti státního financování. Když dostaneš přidělené peníze na konkrétní akci, a stojí to méně, pak zbytek vrátíš do státního rozpočtu a nemůžeš je už použít na nic jiného. Spadnou do černé díry, nejčastěji na úplně zbytečné útraty na konci roku při "porcování medvěda". To radši ať policie koupí více aut, než takové rozhazování.
Tak či tak, stát ty peníze neušetří a naopak je vyhodí mnohem méně efektivně.

Mirek
14. dubna • 15:27

Ale to já všechno vím, proto jsem napsal, že je to státní aušus, ne policejní, neboť ten systém nikoho nemotivuje nakládat hospodárně s penězi. Ve svém důsledku se koupí zbytečná auta, nebo to skončí v jiné černé díře státu. Případně se stane zázrak a peníze se použijí na něco, co má smysl. Již jen výběrové řízení na něco, kde se předem stanovuje, kolik se "musí" utratit je pitomost. To nemá s řádným hospodařením nic společného.

mpolan
14. dubna • 17:38

Ale to se nestanovuje při výběrovém řízení, ale třeba i tři roky před ním, při plánování výdajů rezortu na X let. Každá státní složka plánuje dlouhodobě, střednědobě i krátkodobě a tyhle výdaje se blokují už ve středním horizontu.
Navíc pořízení více kusů může znamenat, že budeš mít rezervu do budoucna, stejně bys ta auta musel pořídit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
14. dubna • 18:40

Ale to já vím. Pokud jsem ta auta nepotřeboval, tak si dělám zásoby něčeho, co zastarává, například naše armáda a L159. Měli možnost, tak nakoupili, a potom řešili, co s nimi. Tohle je přesně ta pokřivená logika státu, co používáš. Žádná soukromá firma nebude takhle hloupě vyhazovat peníze. Když něco chci koupit, potřebuji to, a chci to vysoutěžit, tak to udělám, ale z jakého důvpdů kupuji něco, co v ten moment nepotřebujim a navíc, když ušetřím? Snad jen z důvodu, že to můžu udělat, a to je ta státní logika a hospodaření.
I soukromá firma česem obnovuje, co nakoupila, ale přece nebude kupovat techniku dopředu, když zastarává a leží v ni ladem peníze.

mpolan
14. dubna • 22:25

Problém L-159 byl úplně jiný a jen ještě více odkopáváš, jak tomu nerozumíš.
Ale zjevně je zbytečné plýtvat na tebe argumenty, ty sis prostě potřeboval ulevit a kopnout.
Tahle auta ladem ležet nebudou, spíš naopak. Pomohou doplnit chybějící stavy, ne pouze nahradit zastaralé.

Mirek
15. dubna • 15:58

Všichni tady ví, že jsi se státním rozhazováním spojený. No povídej mi jak armáda, v době kdy neměla jasně stanovenou koncepci, si jen tak objednala hromadu letadel a my všichni to zaplatili. Nejlepší argument pro druhé je napsta, že tomu nerozumí, ale rozumí tomu jen ti, kteří umí ty peníze rozhazovat. Jen tak mimochodem jedno letadlo stálo cca 0,75 miliardy Kč a kolik dostali dnes za jejich prodej ty superhospodáři?

šofér
13. dubna • 14:43

A pokud škodofkářům nepraskne žilka, tak i ŘSD jezdí v Tusconech... a novinář je kokot, protože v Maďarku byly ix35, ne Tuscony!
jsem rád, že erár taky pošle pár prachů jinde, než do Boleslavi, daně platí i ti ve Slezsku!Jo, a podle nejmenovaných zdrojů z Policie jsou policajti z poslední várky Škodovek dost rozčarovaní, polovina nejezdí pro poruchy. A to poruchy zásadní- motor+ DSG převodovky, nezávislé topení, elektronika. Říkají, že s nimi Škodovka vyjebala, že jim tam nacpala nějaký aušus!

Jarda
13. dubna • 18:40

Není to Tuscon, ale Tucson. Ty ani nevíš, jak se ta křapka jmenuje. Jediný, s kým kdo někdo vyjebal, jsou ti, kteří hnoje obhajují, byli to jejich rodiče, porodili je bez mozku:-D

Axel Toronto (xax41)
13. dubna • 19:59

Ty delas jak kdyby ta diskuze byla Hyundai vs Mercedes, ale je to Hyundai vs Skoda. Navic u toho Hyundai nekonci nabidka u taxiku s dvoulitrovym ctyrvalcem.

Peter
13. dubna • 19:43

Debil, za více slov to nestojí.

Kuk Vykuk
12. dubna • 22:46

Výborně Policajti v autech pro maminy a kadeřnice s plastovejma kruhama, to bude budit respekt :-D

Peter
13. dubna • 11:34

Ta tvoje takové má?? Nebo kam na to chodíš?? Případně, závidíš těm maminám, že jezdí v lepším autě, než si můžeš dovolit ty??

Kuk Vykuk
13. dubna • 19:52

Lol tak SUV je jako lepší auto, jó? No v tom případě zavidím strašně moc :-D:-D:-D
Kdo nemá SUV, je hotovej.
A co ty, slintáš taky nad Škodofkou Kožak v socka úpravě s rakovinometem? ;-)

Peter
13. dubna • 21:14

Klidek, poslední Škoda doma byla v r. 1991 120L. Kodiak nee a diesel taky nee. Od 1991 pouze auta ze země vycházejícího slunce 😎.

Mirek
12. dubna • 22:07

Mne spíše zarazila věta "Jelikož policie zaplatí nakonec za auta méně, než předpokládala, objedná si jich nakonec více." To zní jako, mohli jsme ušetřit, neboť nám požadovaná auta prodali levněji, a ušetřené peníze jsme mohli použít na něco jiného, co potřebujeme, ale proč, z cizího krev neteče, a proto jsme zbylé peníze rozházeli za další auta, která jsme ještě před chvíli nepotřebovali.
To se to rozhazuje, když se to nemusí vydělat, stačí lidi oholit daněmi.

krakenax
13. dubna • 22:52

Není třeba možné že potřebují např. 1000 vozidel ale mají jen na 600 tak jich koupí míň. A když je cena nakonec nižší tak jich můžou vzít víc. Je to vlastně dost běžné a chce to občas myslet.

Marek
12. dubna • 21:14

Každá "tajná" Octavie 4 je s tímto motorem... U nás na severu jich jezdí hned nekolik

Antiautomat
12. dubna • 19:49

...ach tu sa teda stretol vykvet inteligencie...Ak by im dali Fabie Junior v jednolitri, z pohladu akcieschopnosti v normalnej dennej sluzbe sa nic nemeni, jedine tak znacka na dekli.

bubulak
12. dubna • 14:33

Jo, jednomu to prodají včetně zvláštní výbavy za 494 a běžnýmu plebsu za 790 (ceníková cena toho 1.6 T-GDI 4x4 AT). Je dobré takhle pěkne demaskovat, za co ta auta skutečně stojí.

mpolan
12. dubna • 17:27

Ten plebs ti nedává jistotu, že po dobu záruky bude jezdit výhradně k autorizovaným servisům, což tihle budou (a budou muset). A tu část smlouvy, která zahrnuje servisní náklady a další podmínky, už radši nezveřejnili.

Jarda
12. dubna • 18:46

Ty brďo :-O
Už i hnůjdejácký honibrk mpolan přiznává, že o servisních nákladech na jeho oblíbené křapky je lépe pomlčet.

mpolan
13. dubna • 8:04

Koukám, jak málo primitivům stačí, aby člověka někam zařadili. Jeden či dva příspěvky v diskusi... :-D :-D

Peter
12. dubna • 20:35

Než zase něco vybleješ, zkus si nejprve zjistit cenu v servisu u jednotlivých značek. Nedávno to bylo​ na netu. Ono to není nikde 300/h včetně DPH. Kromě vesnické garáže. A ND z vrakoviště také neshání.

Smrdík
12. dubna • 15:13

V tomhle pripade slo o dumpingovou cenu verim ze i pod vyrobni naklady. Je to jedna ze strategii. U nas na to nehsme zvykli a le teeba za velkou louzi bezny nástroj.

Lojza
12. dubna • 23:56

pod vyrobni nakaldy to urcite nebude.

Niemand
13. dubna • 6:51

Ak berieš čiste výrobne náklady, bez vývoja a kŕmenia kravaťákov, tak by to mohlo byť niekde okolo výrobných nákladov. Ale tu šlo v prvom rade o reklamu a za reklamu sa proste platí

Lojza
14. dubna • 14:17

jasan ciste vyrobni nakaldy beru, neberu v potaz mzdy, vovoj apod. Superb stoji asi 100 000Kc pro predstavu cista vyroba v nejlevnejsi vybave.

FRČ
12. dubna • 23:16

Je třeba si uvědomit, že pro tak obrovskou globální značku jakou Hyundai představuje, a při její roční osmimilionové produkci je nějakých 800 - 1000 aut prodaných (i kdyby) pod výrobní cenou, což je jen cca 1 promile, absolutně zanedbatelná ,,ztráta''. Je to velmi pěkný reklamní tah. Myslím, že v tomto hlavní roli hraje mateřská společnost v Jižní Korei, ne české zastoupení H, to jen zprostředkuje kontrakt.

FRČ
12. dubna • 23:49

Chybička se vloudila, je to jen cca 0,1 promile.

w3f()&*23hj+9w|"
12. dubna • 13:44

"Přitom běžný zákazník musí za základní verzi tohoto vozu zaplatit nejméně 539 990 Kč."Vtip je prave v tom, ze nemusi.

puk123
14. dubna • 8:02

Je to možnost, jak podpořit PČR.

Jirka
12. dubna • 13:19

Jako by nestačilo kolik těch asijskejch křápů potkávám do teď!

Peter
12. dubna • 20:27

Tak seď doma, zatáhni závěs a budeš mít klid.😂

Jarda
12. dubna • 13:16

...se slevou 60-72 procent...
a) Tak proto ta banda samolibých debilů ve vedení hnůjdej jde po rozumných prodejcích, co se na ně vykašlali. Potřebuje zaplatit další marketingovou zvrhlost.
b) No alespoň víme, jakou skutečnou cenu ty šunty mají. Slevy do bezvědomí dává kdejaký zoufalec, ale pod náklady se obvykle nechodí.

Niemand
13. dubna • 6:48

Toto je reklama a nie kseft. A reklama nie je zadarmo. Cena bola nastavená, tak aby boli najlacnejší.

Kodym
12. dubna • 13:07

Korejská rachotina se chce srovnávat se škodovkou. Kšuntdai.

jura
12. dubna • 13:53

Tak jak se jmenuješ - Kodym nebo Kšuntdai...?

Ferry
12. dubna • 19:44

Kokotym... ;-)

k22
12. dubna • 12:41

Dobře vybrali! Ochcávka vypadá ve Tusconu jako hračka, policejní auto by mělo vzbuzovat respekt a nebýt pro smích...:-)
A Tuscon je také hatchback..BTW, škodovka zase nabízí ve svém fleetovém programu Oktávky a Supy za směšné ceny, možná by ji měl Hyundai žalovat.

Tomáš Kolínek
12. dubna • 11:37

Mají to gumy zadarmo tak co by chtěli. Můžou být vůbec rádi že něco dostali a ne si ještě vymýšlet co by chtěli.

mpolan
12. dubna • 11:16

Nechápu údiv redaktora nad SUV. Kdyby se podíval do techničáku, věřím tomu, že v typu karoserie najde kombi. SUV je totiž marketingová kategorie, nikoli technická.
A z jiného soudku: když i30 může být liftback, proč by Tucson nebyl kombi? ;-)

Axel Toronto (xax41)
13. dubna • 18:53

S tebou musim mimoradne ve vsem souhlasit.

mpolan
13. dubna • 21:29

Revoluce! :-D

jingili
12. dubna • 10:43

Je dobře, že budou mít poldové tyhle auta. Ono totiž strávit hlídkovou směnu vylejzáním a nasedáním, je o dost náročnější, než vystupováním a nastupováním. Na službu je SUV vhodnější. Na honění pachatele v nízkým autě je to ale bohužel právě naopak.

qwertz
12. dubna • 11:27

Tak dneska se každé druhé pako snaží ujet přes pole. Tam by SUV mohla být výhoda.

Optimista
12. dubna • 10:37

No hlavně že ty naše daně uspořili, najednou potřebují těch aut více než plánovali no jo no rozhazovačný erar :-O

fff
12. dubna • 10:11

To jim nestačí fabie? Na kontrolu žároviček či lékárniček a jinou buzeraci to bohatě stačí stejně jako přesun z bodu A do budu B. Když to zvládne spousta českých rodin v tomto voze či voze stejné třídy nevím, proč by to nezvládli dvacetiletí namachrovaní kloučci od PČR

Aladin
12. dubna • 10:30

Vzpomínáš na 90.léta, když policisté měli přesluhující Felicie, Formany? Každé osmnáctileté pako místo toho, aby zastavilo policejní hlídce, duplo ve vylítaném Mondeu na plyn a bylo pryč.

qwertz
12. dubna • 9:39

Skoro to vypadá, že to hujdaj dodává pod výrobními náklady. A to je dobře. Pokud zcela splnili zadání a vyhráli s odpovídající nabídkou, jen ať klidně dotují státní rozpočet. :-D

Ota
13. dubna • 14:44

omyl, pokud se zjisti, ze sli pod vyrobni naklady, budou mit dost velky problemy.Ono je soucasti verejnych zakazek i stat o tom, ze se nesmi jit pod vyrobni naklady.

mpolan
13. dubna • 16:40

Skutečně? A kde, prosím?
Už v tom dělám přes deset let a ještě jsem se s podobnou statí nikde nesetkal...

Driver
12. dubna • 9:51

Otázka je co budou žrát prodejci Scháde a jejich pouliční opraváři potkaných ventilů jako jsi ty. :)

qwertz
12. dubna • 9:56

TSI s problematickými rozvody se nevyrábí už tolik let, že jen naprostý zoufalec s tím argumentuje v každé diskuzi. O tom, že identický problém měla většina ostatních automobilek PSA počínaje v BMW konče ani nemluvě.Vzhledem k prodejům mohou být prodejci a servisy v klidu. Alespoň na sebe vzájemně s automobilkou napodávají žaloby a neobviňují se z vydírání, jako váš korejský sen. U škodovky jsou všichni evidentně spokojeni (automobilka, distribuce, zákazníci)

king014
12. dubna • 9:35

Nejsem motoristický novinář ale řekl bych že na misích byly kraksny IX35. Už se těším až budou tyhle vysoké kozy sundávat ze stromů

jendabenda
12. dubna • 14:28

Jo a ty kraksny jim na maďarskosrbské hranici neprojely ani běžnou polní cestu.

Aladin
12. dubna • 9:32

No, jsem zvědav, jak s nimi budou spokojeni z dlouhodobého hlediska. Tuscony jsou velmi komfortní vozy. O takových vozech se policistům možná ani nesnilo. Ale na stíhačku na okreskách možná nebudou úplně vhodné. Tam měli zvolit něco klasicky nízkého a silného. Třeba Octu 1.8. Nicméně je dobře, že se snaží krom Škody, alespoň jedno další zastoupení automobilky na plno konkurovat ve výběrových řízeních.

nornik
12. dubna • 9:36

Jo a tu stihacku ted davali v octe 1.6 jak? Tohle jsou motohlidky ... diky tomu se na Vysocine podivaji mimo stanici i v zime. Bude se jim lepe nastupovat a vystupovat, etc. ... SUVko je dobra volba misto combi.

qwertz
12. dubna • 9:51

Policie má spoustu O3 1.8TSI 132kW 4x4 DSG. O tom se hujdaji může jenom zdát.1.6 atmo nabízel hujdaj v i30 a to je na stíhačku opravu nesmysl.

Ferry
12. dubna • 19:34

Spoustu... Aha. Víš o tom kulový. Je jich pár, většina těch 1,8 TSI má 118kW a jsou to dvojkový Oktávky.

sokar
12. dubna • 9:32

Policie bude mít Tucson protože : TEĎ TU VLÁDNU JÁ .....:-D

jendabenda
12. dubna • 14:25

Jojo, Jára Cimrman a Ministerstvo vnitra, hvězdy slepých uliček.

essential
12. dubna • 9:06

fuuuj, Hov.naj :-D to je jak vytažené koze z pr*ele nebo z ústavu :-D :-D :-D

Milhaus
12. dubna • 10:30

Furt se mi to líbí víc než vobluda oktáfka s tím faceliftem.

jendabenda
12. dubna • 14:22

Humorné. Ministerstvo vnitra v podstatě dalo najevo, že vůbec nezáleží, o čem bylo zadání veřejné zakázky, když někdo nabídne něco úplně jiného, je to v pohodě, hlavně že je to levné a slušně podmáznuté. Takže vlastně zákon o veřejné zakázce platí, ale jen pro někoho, pro vnitro ne.Druhým vtipem je, že když se neosvědčily rovněž prapodivně zakoupené ix35, jde se znovu do toho samého, jen s faceliftem a novým názvem.Třetím vtipem je, jak s tímhle budou někoho stíhat, s čímž oktáfky 1,8 v zásadě nemají žádný problém.Čtvrtým vtipem je uspořádání interiéru. Už vidím, jak do toho budou nasedat s kompletním příslušenstvím na opasku a kolikrát za i tak dost krátkou životnost hjondé budou měnit sedadla.A pátým vtipem, kolik zaplatí na servisu, protože tam umí H-faktor velmi slušně zatopit pod kotlem.A ta hlavní zábava teprve přijde, až jednou nastoupí na vnitro nová tvář, která to s dodržováním zákonů bude myslet vážně. Pak toto ukázkové porušení zákona o veřejné zakázce možná nejen začnou vyšetřovat, ale dokonce to vyšetřování i dokončí a dovedou až k soudu, a to se fakt pobavíme. Do té doby se budou bavit akorát fetky v ojetých lagunách, když tomuhle budou i s kokteljem v žíle hravě ujíždět.

Skoda je vyhra...
14. dubna • 0:09

Pulka Skodovek v nasem firemnim fleatu po opravach,odchazi cerpadla,problemy shora zespoda uz u zcela novych aut,mizerne prevodovky i motory,zpracovani osizene kde se da. Uvnitr cerna vybydlena budka,priplatecky by vydaly na 3 stranky A4.A servis? Dokud plati leasingovka sidi se to kde se da,pretahuji se intervaly servis po 2 letech nebo 20-30tis km. A to jsou sluzebaky honeny jak furt po meste nebo d1. Jdede tam pak sam za sebe.... ofiko na strankach serviska 6600 na fakture 16000 za par litru oleje a filtry! Timto zdravim Auto Jarov a vetsinu Skodovackych servisu v Cechach.Zlodejina na lidech na 3x. Hlavne ze se Nemci napakuji a Cesi jak stado kupuji.A nejlepe koupi kvalitni proverene ty "pravidelne servisovane" ohrkane firemni fleetovky co se rozpadaji po 100.00tis a jsou vytlucene z ceskych cest.Skoda? Nikdy vice.....poznal jsem za 17 let x znacek a koncern je jen pozlacene ho*no. Nechutny podvod dieselgate tomu jen nasadil korunu. Hlavne nam to tady podepiste ze jsme to upravili a nebudete se s nama soudit. Mne se nikdo ani neomluvil! Smradi nevychovani.Fandim ostatnim znackam. A ze Korejska znacka porazi Skodu....to je velka hanba ale i vizitka nenazraneho koncernu. U PCR mam par kamaradu verte,ze Skodovky tam rozhodne nebyly proto,ze by si je sami vybrali kvuli kvalite.Byt ja na jejich miste a dat mi vybavene auto nebo vybydlenou skodovku,koupim to taky. Kdo rika ze ne,lze sobe i ostatnim.

T3
13. dubna • 12:44

Ale prd. Životnost policejních aut je žalostná, ať jsou to škodovky nebo hjondaje. Jak je to dlouho, co měli v Praze málo aut, protože jich skoro půlka byla v servisu? Ty ix35 se v terénu neosvědčily, protože do terénu nebyly nikdy určeny. Byly nakoupeny ještě před tím, než se vůbec nějaká mise začala chystat. Kdyby tenkrát ix35 ještě nebyly, tak se pošlou oktávky. A ty by se teprve osvědčily :-DAno, oktávky 1.8 jsou silnější, nicméně většina policejních oktávek je 1.6. Na "stíhání" se zase kupují jiná auta, a zatím jsou to všechno koncerny, takže klid.To s tím interiérem je kravina. Ten servis by mohl být relevantní, ale i u škodovek je to průser. Ta auta jsou u policie už po dvou letech v tragickém stavu.

Ferry
12. dubna • 19:41

1. Evidentně o tom víš prd, tak tady ehoň triko. Moc čteš bulvár.
2. Jestli tohle je facelift, pak ty jsi facelift svého otce.
3. Ty Octávky jsou většinou dvojkový a maj 118 kW, a ve spojení se zvýšeným podvozkem a 15ti palcovými koly sešířkou 195 opravdu jiná auta stíhat nejde. Na suchu těžko, na mokru raději vůbec.
4. A jak nasedají teď do oktávek? Můžeš mi napsat nějakej rozdíl?
5. Kupodivu ten servis škodovej je tak drahej, že by ses divil. Zkus si pohledat, za jakých podmínek vyhrála škodovka výběrka. Jako jediná nenabídla servis, takže ty opravy vyjdou na neskutečný peníze. A že se ty 1,8 neskutečně serou, žerou i trávu kolem cesty, o tom je zbytečný psát...

Lukas-e30
12. dubna • 16:03

A tuscon neni hatchback?
Ma to 5dveri, ma to zakulacenou prdel, jen to ma zvedlej podvozek....Prukopnik SUV byl Golf Country

puk123
14. dubna • 7:49

Samozřejmě, že je. Možná je to i kombík. Mezi kombíkem a hatchbackem není jasná hranice.

mpolan
12. dubna • 17:25

Skutečné průkopníky SUV hledej v USA, třeba u Jeepu Grand Wagoneer... Nebo v Británii u Range Roveru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puk123
14. dubna • 7:46

Vyšší podvozek měla auta odjakživa, než je většina výrobců osobáků snížila. Přežily třeba v zemi, kde zítra znamená již včera u Moskvičů. Podobně i v jiných zemích se špatnou kvalitou silnic. Vynalezeno bylo jen označení SUV.

mpolan
12. dubna • 15:10

Přečti si, co píšu níže a pak se přijď omluvit, že jsi napsal totální kravinu.

Peter
12. dubna • 9:17

Z ustavu si ty.

Doporučujeme

Články odjinud