Policie bude na dálnicích snižovat bezpečnost s Volkswagenem Passat R36

Stupidní myšlenku nebezpečného nahánění řidičů v běžném provozu neoznačenými vozy hodlá česká policie naplnit skrze Volkswagen Passat R36. Alespoň tak hovoří zatím neoficiální informace z policejního presidia.

Do výběrového řízení se mělo přihlásit šest firem, které policii nabídly vozy Audi A4 3,2 FSI Quattro, BMW 330xi, Škoda Superb 3,6 FSI 4x4, Volkswagen Passat R36 a Volvo S80 V8 AWD. Vítězem se podle všeho stal předposlední jmenovaný vůz, který v šestnácti provedeních dodá zlínská firma Samohýl Auto za cenu 18,7 milionu Kč. Jeden Passat R36 tedy přijde na 1 168 750 Kč.

Nejsilnější Passat všech dob disponuje benzínovým šestiválcem o objemu 3,6 litru a výkonu 300 koní (220 kW) při 6600 otáčkách. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 5,6 sekundy nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Výkon motoru přenáší sériově dodávaná dvojspojková převodovka DSG na všechna čtyři kola pomocí systému Haldex.

Tip: Představení Volkswagenu Passat R36.

Tip2: Absurdita nahánění „silničních pirátů” v praxi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Policisté budou mít brzy dilema: montovat žárovku v pěti, nebo se „jít projet”?
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 40 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků