Policejní akce Kryštof: úspěch, nebo neúspěch?

LK  |  08. 10. 2003 13:54

Pominu v článku zmíněné nechutné lhaní o tom, jak akce končila v pátek a to, co následovalo, pouze "navazovalo".
Zajímavé je pro mně zjištění, že nejvíc se opravdu chlastá na Moravě, zvláště na té jižní (i když Praha se taky nemá za co stydět).

Odpovědět  |   | 
svb  |  08. 10. 2003 14:20

To nemusi byt spravny zaver, i kdyz to tak na prvni pohled vypada. Podivejte se do spodniho radku, kde je pocet provedenych kontrol. Spis je to tak, ze na JM byli policiste nejaktivnejsi. Relativne to totiz vypada tak, ze na JM pil 1 z kazdych 288 kontrolovanych ridicu, v Praze jeden z 243, takze naopak v Praze se chlasta vic, Vychodni Cechy s jednim opilcem na 311 kontrolovanych zaostavaji jen minimalne.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  08. 10. 2003 15:53

Znam plno lidi, kteri se napiji a klidne sednou za volant. Nechapu to a v zivote bych to neudelal.

Lidi proste neznaji pojem soudnost, odpovednost, smysl pro realitu.

Coz takhle se zamyslet nad tim a zkusit najit pricinu.

 

Odpovědět  |   | 
Jan Dolní  |  30. 10. 2004 16:32

Ty realito,

jestli nejsi schopnej dát si pivo a být soudnej, tak to fakt za volant nesedej, to máš docela rozum, ale prosim Tě, nesuď podle sebe další lidi. Oni totiž všichni nejsou jako Ty!!!

A už teď sem si víc než jistej, že znam lidi, se kterýma, kdyby vypili 10 piv, bych jel radši než s takovým uvědomělým panem řidičem jako si ty!!!

S pánem bohem

Odpovědět  |   | 
Jan Dolní  |  30. 10. 2004 16:32

Ty realito,

jestli nejsi schopnej dát si pivo a být soudnej, tak to fakt za volant nesedej, to máš docela rozum, ale prosim Tě, nesuď podle sebe další lidi. Oni totiž všichni nejsou jako Ty!!!

A už teď sem si víc než jistej, že znam lidi, se kterýma, kdyby vypili 10 piv, bych jel radši než s takovým uvědomělým panem řidičem jako si ty!!!

S pánem bohem

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 10. 2003 17:27

To je fakt, to jsem si neuvědomil, že těch kontrol bylo různé množství. To se divím tuplem, protože mám zkušenosti od známých z venkova, jak chlastají a pak řídí. Začíná to tím, že chlap odveze ženskou do kostela a on jde do hospody chlastat (a po mši jí odveze zpět), pokračuje to přes různé "návštěvy" známých spojených s obědem (a po něm logicky pivem/pivy) a panáčky a konče zábavama, ze kterejch jezdí nalitejch (netvrdím nutně ožralejch) obrovský množství. Když jsem se nad tím občas pozastavil, tak se mi smáli, že jsem Mirek Dušín. 100x jim můžu tvrdit, že chtějí-li se sami zabít, bránit jim v tom nebudu, ale žere mě, když kvůli tomu ohrožují životy ostatních (což možná zní jako fráze, ale je to fakt).
Bral jsem to tak, že v Praze máme MHD a tudíž jede-li někdo někam, kde ví, že se bude pít, tak jede MHD a auto nechá doma, zatímco na venkovech má smůlu a než aby se držel na uzdě, to těch 15km domů dojede "i s pěti kouskama". Když teď vidím, že v Praze je to úplně nejhorší, tak se opravdu divím, jak je to možné. Aspoň co znám ze svého pražského okolí, tak jede-li se na pařbu apod., tak buď MHD nebo autem s abstinentem

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  08. 10. 2003 23:45

Ne, ale na vesnici jezdi ozralove bocnimi silnicemi, kde policajti nehlidaji, takze holt capnou jenom tech par co je tak zkourenych, ze ani nevi kudy domu.

Odpovědět  |   | 
Jan Dolní  |  30. 10. 2004 16:40

Dušane,

tak teď si na to kápnul kámo

Odpovědět  |   | 
Petr David  |  08. 10. 2003 21:29

Docela by mě zajímalo, proč jsou uváděny staré kraje.

To už ani samo ministersvo vnitra neví, co samo zavedlo? To je skoro výsměch lidu českému.

 

PD

Odpovědět  |   | 
Polda  |  09. 10. 2003 09:27

Obrovské akce jsou na .....  Jediná fungující prevence je tvrdá a hlavně fungující represe.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 10. 2003 10:58

mozna by byl lek na neukaznene ridice: tomu kdo nedodrzuje predpisy by melo byt zvyseno povinne ruceni, co za kazdy prestupek zvysit povinne ruceni o 20 procent?

Odpovědět  |   | 
X  |  09. 10. 2003 23:15

1) 20% z pojištění je několik málo pokut
2) výsledkem bude zvýšená korupce "kasírujících" policistů

X.

P.S.: Docela by mě zajímalo, na kolik si přišli hlídkující policisté. Oficiálně vybrali 40 mKč. A minimálně tak 5 mKč do kapsy.

Odpovědět  |   | 
Jan Dolní  |  30. 10. 2004 16:47

Hmm, takže mladý týpcí v kárách by platili x-krát tolik co víkendoví řidiči (ala dědkové co jedou s babičkama na nákupy). A to jen kvůli tomu, že by prostě policajt klukovi tu Octavku třeba záviděl. A tomu dědkovi by řek. Jeďte pane, ale příště si dávejte pozor. Asi to tak je co?Ono totiž jak to tady všichni ti geniové mají hned vyřešený sou většinou pěkný hovadiny. Ostatně jako ta Tvá!!!!

Odpovědět  |   | 
Grosuv kámoš  |  09. 10. 2003 13:23

Nedivte se, když resort řídí železničář....  S ohledem na to jakej je to člověk se divím, že u něj na ministrerstvu není ještě větší korupce a bordel. On sám je horší než spousta jeho podřízenejch. A o té lži ohledně konce akce je škoda mluvit.

Odpovědět  |   | 
X  |  09. 10. 2003 23:09

Policajti nedokážou řídit ani svoje felicie, tak jak uhlídají rychá auta? Co dostanou? Oktávka RS (možná s chipem) by jim určitě stačila. A ani tolik nestála. Navíc na našich dálnicích se moc ujíždět nedá.

X.

Odpovědět  |   | 
Petr Šikl  |  09. 10. 2003 23:24

Uvidí co MVČR, popř. PČR nakoupí za vozy. Mě vždy zaráželo, že Policie měrila u silnice v Passatech a na stíhací jízdy používala hlavně Felicie. Asi Passaty šetří na horší časy, nebo kvůli spotřebě ? (i když Felda není zrovna moc úsporné vozidlo).

Odpovědět  |   | 
VIKTOR  |  10. 10. 2003 08:22

Souhlasim s nesmyslnosti takoveto akce. Tento tyden uz se zase nic nedeje, nekteri opet jezdi jako prasata, vcetne policie. Jeste behem trvani akce me ve St. dablicich v Praze 8 predjizdela sluzebni policejni care felda bez majacku tak, ze protijedouci musel hodne na brzdy, aby to dobre dopadlo. Problem je v tom, ze policajti jsou snad v prumeru jeste horsi jelimani nez standartni pirat silnic. Oni nechapou ze je to spatny, tak proc by davali pokutu, kdyz muzou prilepsit rodinnemu rozpoctu. Akcni kontroly, kde opravdu beze zbytku koncily stara auta jsou k nicemu. Chytli par chudaku bez technicaku, kteri asi byli natolik poctivy, ze si nenechali technickou udelat za par kacek nekde, kde to auto pro svoje svedomi radsi ani nevideli. Daleko ucinnejsi by bylo kontrolovat auta porad, a zavrit par komisaru z STK za obecne ohrozeni. Neexistuje STK kde by se neuplacelo. Uz na tom principu pro stary vraky fungujou i oficialni pripravy na `STK v mnoha malych servisech. Kdyz kontroluju vrak, kterej ma 14dni starou technickou, je prece jasny, ze to auto nezrezlo a neprestalo brzdit za par tydnu. No, asi jak komu. Sem zvedav , jestli pomuze, ze kvuli tomu jejich slendrianu padaj taky jejich hlavy. Smutny zakonceni akce v Tesine, kde mistni alkacska vatyrka / znama firma zabila 3 policisty, ma nevyrcenou pointu. Kolikrat se asi mistni od nej mistni policajti (vcetne tech trech mrtvejch) nechali uplatit, aby meli obe oci zavreny? Statisticky vzato vyhledem k jeho ridicsky karte s 31 vaznejma prestupkama zrejme mnohokrat. Kecy o nedostatku pravomoci jsou blabol. Kdy uz konecne i ty priblbly zkorumpovany benga pochopej, ze si uplatkama "serou i do vlastniho hnizda" ? Kolik je jeste potreba mrtvejch policajtu a jinech otcu a matek od rodin?

Akce Krystov nas rozhodne k cili nepriblizila. Taky bz me zajimalo, kde jindy ty akcni policajti jsou. Tejden byli vsude a zase je nikde neni videt.

Viktor

Odpovědět  |   | 
Marty  |  13. 10. 2003 10:17

Moje řeč.
Málokterý policajt si uvědomí, že pokud ze sebe nechá udělat úplatkářskou svini, vrátí se mu to časem jako bumerang. Souhlasím s tím, kvalifikovat uznání vraku pro provoz jako obecné ohrožení. Až bude sedět 10 komisařů STK, nebojte se, že si to ti ostatní nevezmou jako odstrašující případ. Jenže inteligenční kvocient našich vedoucích policistů bývá menší než jejich obvod přes biceps a proto na to jen těžko přijdou... Nepopírám, že se to v poslední době alespoň trošku mění, ale jde to pomalu a hlavně, špatným směrem.

Odpovědět  |   | 
LK  |  13. 10. 2003 11:18

Oni jsou policajti realisti. Úplatky jich berou tisíce, možná desítky tisíc a kolik z nich takový upláceč potom zabil stylem toho ožraly? Takové "riziko" se jim docela vyplatí...

Odpovědět  |   | 
Dan  |  19. 02. 2005 13:56

Jezdim na  veřejních komunykacích už od 10let na motorce a v autě od 13 let. až do 19 bez řidičského prukazu a ještě mě nezastavyly a to jezdim v prumněru 800km ze týden a když se mě pokusily zastavyt tak jsem se jenom zasmál jejich srandovnim Feliciijim a s moji VR6 jsem jim snadno ujel. Myslej si o sobě buhvý co jsou a jsou jenom pro srandu řidičum. Tedko v devatenacti jsem si řidičák udělal ,ale neudělal jsem si ho kuli českejm policajtum ale aby jsem mohl jezdit do zahraniči.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A