Polestar chce do světa elektromobility přenést nevšední dynamické pocity, které zažíváme u tradičních sportovních vozů. 

Polestar chce do světa elektromobility přenést nevšední dynamické pocity, které zažíváme u tradičních sportovních vozů. 

Díky platformě Polestar 5 vyvinuté interním oddělením ve Velké Británii, mohla automobilka povolit uzdu novým nápadům a vytvořit jedinečný kabriolet O2.

Díky platformě Polestar 5 vyvinuté interním oddělením ve Velké Británii, mohla automobilka povolit uzdu novým nápadům a vytvořit jedinečný kabriolet O2.

Karoserie vychází z konceptu Polestar Precept, ale zároveň si zachovává osobitou identitu a charakter.

Karoserie vychází z konceptu Polestar Precept, ale zároveň si zachovává osobitou identitu a charakter.

V tiskové správě Polestar nešetří ujištěním, že se jedná o automobil pro nadšené řidiče. 

V tiskové správě Polestar nešetří ujištěním, že se jedná o automobil pro nadšené řidiče. 

Skelet O2 je tvořen hliníkovou platformou s mimořádnou tuhostí díky technologii lepených spojů. 

Skelet O2 je tvořen hliníkovou platformou s mimořádnou tuhostí díky technologii lepených spojů. 

Precizní naladění podvozku pak zajišťuje okamžité reakce na povely řidiče a perfektní čitelnost při dynamické jízdě.

Precizní naladění podvozku pak zajišťuje okamžité reakce na povely řidiče a perfektní čitelnost při dynamické jízdě.

Jedná se o sportovní dvousedadlový vůz neotřelých tvarů, který je na snímcích vyobrazen jako kabriolet s pevnou prosklenou střechou, které ale může mít i podobu targa.

Jedná se o sportovní dvousedadlový vůz neotřelých tvarů, který je na snímcích vyobrazen jako kabriolet s pevnou prosklenou střechou, které ale může mít i podobu targa.

Základními stavebními prvky jsou krátké převisy a dlouhý rozvor, který umožnil konfiguraci interiéru 2+2.

Základními stavebními prvky jsou krátké převisy a dlouhý rozvor, který umožnil konfiguraci interiéru 2+2.

V tomto designovém směru chce Polestar pokračovat i u dalších modelů. 

V tomto designovém směru chce Polestar pokračovat i u dalších modelů. 

Zajímavostí je pokroková práce se vzduchem pomocí skrytých kanálků nebo lamel na paprscích litých kol.

Zajímavostí je pokroková práce se vzduchem pomocí skrytých kanálků nebo lamel na paprscích litých kol.

Stejně odpovědně přistupuje značka i k míře recyklovatelnosti. 

Stejně odpovědně přistupuje značka i k míře recyklovatelnosti. 

 V interiéru je hojně zastoupen termoplastický monomateriál, což znamená, že mnoho různých dílů je vyrobeno ze stejného základu.

 V interiéru je hojně zastoupen termoplastický monomateriál, což znamená, že mnoho různých dílů je vyrobeno ze stejného základu.

Například všechny měkké části kokpitu tvoří recyklovaný polyester. 

Například všechny měkké části kokpitu tvoří recyklovaný polyester. 

To znamená, že si výroba vystačí pouze s pěnou, lepidlem, 3D pletenými vlákny a laminátem.

To znamená, že si výroba vystačí pouze s pěnou, lepidlem, 3D pletenými vlákny a laminátem.

Díky tomu je následný proces recyklace jednodušší a zároveň mají komponenty nižší hmotnost.

Díky tomu je následný proces recyklace jednodušší a zároveň mají komponenty nižší hmotnost.

Stejně inženýři přistupovali také ke karoserii, jejíž konstrukce obsahuje různé druhy hliníku, které si své vlastnosti udrží i po recyklaci.  

Stejně inženýři přistupovali také ke karoserii, jejíž konstrukce obsahuje různé druhy hliníku, které si své vlastnosti udrží i po recyklaci.  

Abychom nekončili nudnými řečmi o odpovědnosti a udržování planety, Polestar integroval do vozu i dron, s nímž se stanete hrdinou ve svém vlastním filmu.

Abychom nekončili nudnými řečmi o odpovědnosti a udržování planety, Polestar integroval do vozu i dron, s nímž se stanete hrdinou ve svém vlastním filmu.

Autonomní dron, vyvinutý společností Aerofugia Hoco Flow, je uložen za zadními sedadly.

Autonomní dron, vyvinutý společností Aerofugia Hoco Flow, je uložen za zadními sedadly.

Speciální křídlo umístěné za zadními sedadly vytváří v tomto prostoru podtlak, který dronu umožňuje vzlétnou i za jízdy. 

Speciální křídlo umístěné za zadními sedadly vytváří v tomto prostoru podtlak, který dronu umožňuje vzlétnou i za jízdy. 

Dron sám sleduje vůz až do rychlosti 90 km/h. Snímací sekvence si volí řidič dle preferencí.

Dron sám sleduje vůz až do rychlosti 90 km/h. Snímací sekvence si volí řidič dle preferencí.

Po natáčení se dron vrátí automaticky zpět na své místo. 

Po natáčení se dron vrátí automaticky zpět na své místo. 

Díky platformě Polestar 5 vyvinuté interním oddělením ve Velké Británii, mohla automobilka povolit uzdu novým nápadům a vytvořit jedinečný kabriolet O2.
Karoserie vychází z konceptu Polestar Precept, ale zároveň si zachovává osobitou identitu a charakter.
V tiskové správě Polestar nešetří ujištěním, že se jedná o automobil pro nadšené řidiče. 
Skelet O2 je tvořen hliníkovou platformou s mimořádnou tuhostí díky technologii lepených spojů. 
21
Fotogalerie

Polestar ukázal nový kabriolet. Palubním dronem umí natáčet vlastní jízdní záběry

Není pochyb o tom, že Polestar disponuje značným potenciálem vyrábět špičkové elektromobily. Ty, kteří jsou stále na pochybách, nyní automobilka hodlá přesvědčit nejnovějším konceptem O2.

Polestar chce do světa elektromobility přenést nevšední dynamické pocity, které zažíváme u tradičních sportovních vozů. Díky platformě Polestar 5 vyvinuté interním oddělením ve Velké Británii, mohla automobilka povolit uzdu novým nápadům a vytvořit jedinečný kabriolet O2.

Jedná se o sportovní dvousedadlový vůz neotřelých tvarů, který je na snímcích vyobrazen jako kabriolet s pevnou prosklenou střechou, které ale může mít i podobu targa. V tiskové správě Polestar nešetří ujištěním, že se jedná o automobil pro nadšené řidiče. Skelet O2 je tvořen hliníkovou platformou s mimořádnou tuhostí díky technologii lepených spojů. Precizní naladění podvozku pak zajišťuje okamžité reakce na povely řidiče a perfektní čitelnost při dynamické jízdě.

Karoserie vychází z konceptu Polestar Precept, ale zároveň si zachovává osobitou identitu a charakter. Základními stavebními prvky jsou krátké převisy a dlouhý rozvor, který umožnil konfiguraci interiéru 2+2. V tomto designovém směru chce Polestar pokračovat i u dalších modelů. Zajímavostí je pokroková práce se vzduchem pomocí skrytých kanálků nebo lamel na paprscích litých kol.

Stejně odpovědně přistupuje značka i k míře recyklovatelnosti.  V interiéru je hojně zastoupen termoplastický monomateriál, což znamená, že mnoho různých dílů je vyrobeno ze stejného základu.  Například všechny měkké části kokpitu tvoří recyklovaný polyester. To znamená, že si výroba vystačí pouze s pěnou, lepidlem, 3D pletenými vlákny a laminátem. Díky tomu je následný proces recyklace jednodušší a zároveň mají komponenty nižší hmotnost. Stejně inženýři přistupovali také ke karoserii, jejíž konstrukce obsahuje různé druhy hliníku, které si své vlastnosti udrží i po recyklaci.  

Abychom nekončili nudnými řečmi o odpovědnosti a udržování planety, Polestar integroval do vozu i dron, s nímž se stanete hrdinou ve svém vlastním filmu. Autonomní dron, vyvinutý společností Aerofugia Hoco Flow, je uložen za zadními sedadly.  

Speciální křídlo umístěné za zadními sedadly vytváří v tomto prostoru podtlak, který dronu umožňuje vzlétnou i za jízdy. Dron sám sleduje vůz až do rychlosti 90 km/h. Snímací sekvence si volí řidič dle preferencí. Po natáčení se dron vrátí automaticky zpět na své místo. Hotové video si posádka prohlédne na 15palcové obrazovce, když je vůz zaparkovaný.

Doporučujeme

Články odjinud