Polestar představil svůj první vůz. Švédské kořeny rozhodně nezapře

Značka Polestar se stala samostatnou a představila svůj první model. Polestar 1 je hybridní kupé s výkonem 600 koňských sil a dojezdem na elektřinu 150 km.

Kdysi sportovní větev automobilky Volvo a teď již samostatná značka Polestar předvedla svůj první model s jednoduchým označením Polestar 1. Design automobilu ale rozhodně nezapře švédské kořeny. 

I když Polestar má představovat samostatnou značku, napojení na Volvo bude fungovat i nadále. Již samotnou modulární platformu SPA sdílí novinka se švédským výrobcem automobilů. Od napojení na skupinu Volvo Car Group si také slibují maximální urychlení designových, vývojových nebo  výrobních procesů. 

421 koní: Nejvýkonnějším Volvem všech dob je XC60 v úpravě Polestaru

421 koní: Nejvýkonnějším Volvem všech dob je XC60 v úpravě Polestaru

Čtyřmístné hybridní kupé se dvěma dveřmi nabídne výkon 600 koňských sil. Řidiče určitě potěší i dojezd čistě na elektřinu. Se vzdáleností 150 kilometrů se Polestar 1 mezi konkurencí rozhodně nemá za co stydět. Zajímavostí je také karbonová karoserie, která se výrazným způsobem podepisuje pod nízkou hmotnost vozidla.

Paradoxem je, že vůbec první model od značky Polestar bude zároveň i posledním. Tedy alespoň co se týče hybridního ústrojí. Další modely již totiž mají být poháněné jen elektromotorem. Například již roce 2019 má na trh přijít model Polestar 2, který má být konkurencí Modelu 3 od Tesly. V dalších letech bychom se pak mohli dočkat také SUV modelu. 

V servisech Volva teď získáte "svého" technika. Při opravě můžete být s ním

V servisech Volva teď získáte "svého" technika. Při opravě můžete být s ním

Ještě si ale chvíli budeme muset počkat, než se novinka objeví na silnicích. Výroba by podle vyjádření společnosti měla začít v polovině roku 2019. Probíhat bude ve zcela nové továrně v čínském městě Čcheng-tu. Ta ale má byt dokončena až v polovině příštího roku. 

Více fotografií v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky