....no a teraz tam dajte 3-litrovy v6 a:-bude to menej zrat-bude sa to menej sr.at-pojazdi to ovela lepsie
- nebude to splňovat EURO "XXX" normy- nebude to free-cool-in- Volvo není Saab, neumí si jít zatvrzele vlastní cestou (chudák Saab ale u toho spadl ze srázu).
Nejdřív dají do XC90 čtyřválec, pak patřičně zaplatí v autosalonu aby to zpropagovali a zdůvodnili až to do očí bije a pak budou zase polestárovat.Proč se asi v autosalonu divák nedozvěděl reálnou spotřebu XC90 T8 ? Pří 400k se to prý neřeší. No zajímavý je, že u jiných výkonných aut to vždycky řeknou.Proč tady není článek jako jinde o tom, že VOLVO chce konkurovat se čtyřválcem a baterkama ostrým RS,M a AMG modelům s 6+ válci ?
Napřed kecy, že zákazník Volva nepotřebuje výkon, ale především bezpečí a najednou se tasí Polestarem. Volvo u mně spadlo svým přístupem pěkně dolů. A to nedávno měli pětiválcový dvoulitr v naftě, který by se hodil do každého osobáku. U Volva teď fungují tak, že displej a marketing mají zamaskovat podvod na zákazníka.
Nebyl to náhodou 2,2 nebo 2,4L motor ? Teď nevím přesně ale měli jsme a stačilo. Po 50K km nový motor a po 220K km K.O. úplně.VOLVO sází na design. Motorově je v prdeli.Včera mi na parkovišti říkal majitel XC90 D4, že je klidnej řidič a moc to nehoní a spotřebu má 9-10L . To máme s 300koňovým GL taky.:-D
Tak to nevím, kde sis vylízal tu spotřebu ty sráčiB-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.