Polestar láká na svůj druhý model. Půjde o elektromobil za cenu Tesly Model 3

Polestar nám poskytuje první upoutávku na jeho druhý samostatný model. O novém elektromobilu už přitom víme i hrstku informací.

Zatímco se švédský Polestar pod křídly Volva chystá uvést do produkce své hybridní kupé s jednoduchým označením 1, pro letošní rok značka připravuje odhalení svého druhého modelu, pochopitelně s číslovkou 2. Nyní tak zveřejňuje první fotografii vozu a oficiálně potvrzuje, že půjde o čtyřdveřový elektromobil.

Přesněji se má jednat o vůz s karoserií „fastback“. Lze tedy očekávat razantněji se svažující linii střechy vzadu. Tedy styl karoserie, který ostatní automobilky nazývají jako „čtyřdveřové kupé“. Z upoutávky je také zřejmé, že si model ponechá čistý a elegantní design již představený u Polestaru 1.

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Polestar 2 nevyužije hybridní techniku, ale místo toho přijede s čistě elektrickým ústrojím. Výrobce již nyní potvrzuje výkon zhruba 294 kW (400 koní) a bateriový modul zajišťující dojezd na jedno nabití okolo 483 kilometrů. Více podrobnějších informací o použitých elektromotorech či akumulátorech si však Polestar zatím nechává pro sebe.

Dále značka potvrzuje v modelu Polestar 2 světovou premiéru digitálního hlasového asistenta od Googlu, poprvé určeného přímo pro vozidla. A také již známe přibližnou cenovou hladinu nového elektromobilu. Očekávat máme podobnou částku, kterou nyní dáte za základní Teslu Model 3, tedy asi kolem 1 milionu korun.

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Polestar chce nakonec svůj elektromobil nabízet i formou předplatného, respektive „pronájmu“. Klasické zakoupení a vlastnění vozu bude ale zájemcům poskytovat rovněž. Kompletního odhalení Polestaru 2 se máme dočkat už v nadcházejících týdnech.

Galerie doplněna o Polestar 1.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků