Polestar láká na svůj druhý model. Půjde o elektromobil za cenu Tesly Model 3

Polestar nám poskytuje první upoutávku na jeho druhý samostatný model. O novém elektromobilu už přitom víme i hrstku informací.

Zatímco se švédský Polestar pod křídly Volva chystá uvést do produkce své hybridní kupé s jednoduchým označením 1, pro letošní rok značka připravuje odhalení svého druhého modelu, pochopitelně s číslovkou 2. Nyní tak zveřejňuje první fotografii vozu a oficiálně potvrzuje, že půjde o čtyřdveřový elektromobil.

Přesněji se má jednat o vůz s karoserií „fastback“. Lze tedy očekávat razantněji se svažující linii střechy vzadu. Tedy styl karoserie, který ostatní automobilky nazývají jako „čtyřdveřové kupé“. Z upoutávky je také zřejmé, že si model ponechá čistý a elegantní design již představený u Polestaru 1.

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Polestar 2 nevyužije hybridní techniku, ale místo toho přijede s čistě elektrickým ústrojím. Výrobce již nyní potvrzuje výkon zhruba 294 kW (400 koní) a bateriový modul zajišťující dojezd na jedno nabití okolo 483 kilometrů. Více podrobnějších informací o použitých elektromotorech či akumulátorech si však Polestar zatím nechává pro sebe.

Dále značka potvrzuje v modelu Polestar 2 světovou premiéru digitálního hlasového asistenta od Googlu, poprvé určeného přímo pro vozidla. A také již známe přibližnou cenovou hladinu nového elektromobilu. Očekávat máme podobnou částku, kterou nyní dáte za základní Teslu Model 3, tedy asi kolem 1 milionu korun.

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Polestar chce nakonec svůj elektromobil nabízet i formou předplatného, respektive „pronájmu“. Klasické zakoupení a vlastnění vozu bude ale zájemcům poskytovat rovněž. Kompletního odhalení Polestaru 2 se máme dočkat už v nadcházejících týdnech.

Galerie doplněna o Polestar 1.

Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Peugeot 5008 1.6 Pure Tech (minitest)

Sedm samostatných sedadel, obrovský kufr, vynikající variabilita a žádný pohon všech kol. Podle Francouzů SUV, podle nás benzínový minivan umně maskovaný za crossover.

dnes | Miro Mihálik
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků