Polestar 2 přijíždí v dostupnějších verzích. Má jeden elektromotor, ujede až 540 km

Nižší cenovka, ale také větší dojezd. Polestar 2 teď míří na širší publikum zákazníků.

Polestar se pustil do rozšíření nabídky svého elektrického modelu 2 a uvádí dvě nové levnější varianty. Doplňuje tak původní specifikaci se dvěma elektromotory (300 kW/408 k), baterií o kapacitě 78 kWh a dojezdem mezi 450 až 480 km (v Německu od 51.000 eur/asi 1,33 milionu korun). Na nižší cenu sází švédská značka novými specifikacemi s jedním elektromotorem pohánějícím přední kola.

O úroveň níže je tak nově umístěn Polestar 2 s jedním motorem vpředu o výkonu 170 kW (231 koní) a baterií o kapacitě 78 kWh. V této specifikaci mají zákazníci čekat dojezd mezi 515 až 540 km. Cena pak klesá na německém trhu na 48.500 eur (asi 1,26 milionu korun).

Elektromobily Volvo budou dodávány jen s celoročními plášti. Je to dobrý nápad?

Elektromobily Volvo budou dodávány jen s celoročními plášti. Je to dobrý nápad?

Úplný základ modelové řady Polestar 2 zastává verze s jedním motorem vpředu, avšak o nižším výkonu 165 kW (224 koní), a s menší baterií o kapacitě 64 kWh. Zde je udáván dojezd mezi 420 až 440 km. V Německu bude tato verze začínat na ceně 45.500 eur (asi 1,18 milionu korun).

Polestar nakonec rozšiřuje i nabídku volitelných paketů Plus a Pilot, které byly standardem u zaváděcí verze modelu. Plus za 4500 eur (asi 117.000 Kč) zajistí třeba velkou panoramatickou střechu, prémiové audio Harman Kardon, veganské čalounění WeaveTech, vyhřívání předních i zadních sedaček, volantu a lišt stěračů nebo nové tepelné čerpadlo.

Volvo XC60 prošlo modernizací. I SUV přechází na infotainment od Googlu

Volvo XC60 prošlo modernizací. I SUV přechází na infotainment od Googlu

Paket Pilot za 3500 eur (asi 91.000 Kč) hledí především na bezpečnost s Pixel LED světlomety, adaptivním tempomatem, kamerovým systémem s rozsahem 360 stupňů, parkovacími senzory kolem celého vozu, hlídáním mrtvého úhlu s automatickou podporou řízení, sledováním únavy řidiče nebo hlídáním provozu v křižovatce s krizovým brzděním.

Dosavadní paket Performance za 6000 eur (asi 156.000 Kč) obsahující nastavitelné tlumiče Öhlins, brzdy Brembo, kovaná 20palcová kola a zlaté doplňky na karoserii a v interiéru nakonec zůstává výhradou pro nejsilnější verzi Polestaru 2 se dvěma elektromotory.

Volvo

Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.

V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.

Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M3 Competition: Nekouše, ale stejně ho budete šťourat klackem

BMW M3 Competition

Šestiválec, dvě turba, pohon zadních kol a rozměry a hmotnost dvacet let staré M5. Nové BMW M3 Competition je tady a brousí si zuby na to nejlepší, co se dnes dá koupit.

včera | Vladimír Kadera
TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků