Poláci vybrali Auto roku 2021. Zvítězila Kia Sorento, porazila Octavii i Taycan

52 komentářů

Ne321
26. ledna • 12:45

Nijak mne to neprekvapuje. Stare Sorento bylo osklive zejmena uvnitr, ale zaroven dost dobre udelane a vymyslene a jako auto nikoliv na krasu, ale pro uzitek fungovalo docela dobre. Nove Sorento udelalo asi nejvetsi mezigeneracni skok jaky jsem u auta videl, nove Sorento je uplne nekde jinde co se tyce designu i kvality interieru a Korejci timhle udelali skok o dvacet let dopredu. Neveril jsem svym ocim, kdyz prislo na trh, tohle je uplne novy level korejske produkce.

.
26. ledna • 21:30

To musel být materiál,takové halušky ,to není jen tak.
Dávej si bacha ,nic se nemá přehánět.
Pak přijdou růžoví sloni ,psi velcí jako baráky a myši velikosti psa.
No a nakonec přesně to,co jsi napsal o Sorrentu.
Konečná vystupovat - psychiatrický ústav.

LOL
26. ledna • 5:46

Osobně bych v pořadí navzájem přehodil jen ID3 a Octu a pak by to bylo podle mého soudu dokonalé. Sorento je hodně dobré a korejčíci moc dobře vědí proč zvedli cenu.

.
26. ledna • 8:50

Tve soudy jsou opravdu k popukání.
Tvá snaha reagovat provokativně je směšná. LoL - hodně smíchu.
Raději už se nevyjadřuj.

LOL
26. ledna • 10:23

Zato tvé blijance tapetují každou diskusi odshora až dolů.
Nemám nic proti tomu si čas od času zašpásovat, ale to co tady předvádíš je už na ban od redakce.

.
26. ledna • 10:37

Takze vsechno od shora az dolu pisu jen ja. Super uvaha
Zajdi si k psychologovi ,kamarade,ty opravdu potrebujes pomoc

petr r. (petrumr)
25. ledna • 19:46

poláci jsou nejlepší tuneři toyot, nikdo kromě nich se nedostal do pořítače priusu aby to dokázal předělat na lpg.

.
25. ledna • 19:51

A taky dokazou slozit auto ze 3 bouracek a prodat to jako zanovni predvadeci ze salonu.
Jsou to borci.
O tom zadna
Akorat zivotnost jejich prace a vubec cehokoliv z polska je temer rovna cinske provenienci

.
25. ledna • 22:28

Po revoluci začínali z výrazně horší pozice než my a po třiceti letech mají téměř totožné hdp na hlavu.

.
25. ledna • 23:15

Lháři .
Polsko 15k$ na hlavu
Česko 23k$ na hlavu
Rok 2018
Takže opět a zase jen mlácení prázdné slámy.
Že Tě to baví opaku chytrého

Jeff
25. ledna • 17:23

Tak to bychom měli Polsku vyhlásit válku, ne? Co si to ti novináři dovolili, že nenechali vyhrát Škodovku..:-D

Jan Mička
25. ledna • 17:32 • šéfredaktor AutoRevue.cz

U nás nevyhrála dva roky - Scalu předloni představili pozdě a Kamiq byl loni třetí. Trojkové BMW už přesluhuje, o Autě roku 2021 v ČR ale zatím žádné zprávy.

.
25. ledna • 17:38

Z povinnosti vyhraje ID3 i Evropu
Nemaji jinou moznost. Uplati to . Jinak VW nemuze,

variant
25. ledna • 18:07

O co, ze ne.

Jan Mička
25. ledna • 17:49 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Tam bych to přál Yarisu. Povedené, dobře jezdící auto, které funguje od chvíle, co oficiálně vyjelo na silnice.

JK
25. ledna • 18:23

Souhlas s tím Yarisem. Navíc je to po strašlivě dlouhé době Toyota, na kterou se člověk i vydrží koukat, takže bych se nebál "vyslat signál - ano, takto by to šlo".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
25. ledna • 19:27

Náhled na nový design Toyoty.
https://carbuzz.com/news/new-details-about-to...

.
25. ledna • 18:47

Desing neni to,v cem Toyota vynika,na tom se shodnem asi vsichni.
Ale,je tady aspekt posilujici Toyoty v Evrope. Z Ameriky Toyota VW doslova vypraskala,ikdyz VW notne pomohlo svym clever emission control system podvodem.
Zvysovani prodeju kazdym rokem v Evrope.
Navic rozsiruje fabriky, privazi dalsi a dalsi modely,ktere tu nebyly anebo se vraceji po dlouhych letech zpet do nabidky.
Jak sami priznavate ,tak i desing se zacina darit . A tohle vsechno je spatne pro VW.
To udela uplne vsechno,aby se mluvilo jen a jen o VW.
Nepripusti jakoukoliv moznost,aby Toyota vyhrala letos anebo pristi rok jakoukoliv dulezitou anketu.
Tohle se proste nestane.

JK
25. ledna • 19:11

Když se může stát evropským autem roku malosériová Alpina, tak nevidím důvod, proč by v česku nemohl být Yaris. A pokud si VW "tu anketu koupí", no tak ať si ji koupí. Já si od koncernu nikdy nic nekoupím, protože nemá ani hezká ani zábavná auta, ale nic zlého mu nepřeji, protože na německém autoprůmyslu stojí ekonomicky pořádnej kus Evropy, včetně nás. Hlavně doufám, že si tuhle korelaci uvědomují všichni ti zelení komunisti, kteří by nejraději řidiče upalovali, jakožto bezvěrce.

.
25. ledna • 19:21

Jenze cele VW odjistilo bombu v momente,kdy vsadilo vsechno na jednu kartu ,na kompletni elektrifikaci.
A bomba tika a tika a vybuch je velice blizko. Takovehle znasilneni jim proste nevyjde a zarve na to spousta firem - obrovskych kolosu.

.
25. ledna • 17:05

Polsko - o jeho moralce a tudiz ferovosti pri urcovani viteze se da uspesne pochybovat.
Polak proda za penize i vlastni matku,nezavaha pred nicim,jen byznys. Nebudu jmenovat vsechny nechutnosti,ktere polaci v poslednich letech udelali s jidlem, knezi znasilnovali atd.
Takze pani novinari a porota dostali nazrat a zvolili uz predem urceneho viteze.
Takze asi tak .

k22
27. ledna • 10:07

Vysokou morálku máme pouze my, Češi a milovnící Škodovek, tak to postě JE.
;-)

.
27. ledna • 10:12

Nejde o moralku,cesi jsou poseroutkove a maji problem si uhajit svuj nazor. Nechaji si narvat do hlavy ,co je pro ne nejlepsi

Stary pes
26. ledna • 19:29

Ak ta znasilnil polsky knaz v Kia Sorento, chapem tvoj hnev...

.
26. ledna • 19:45

Ty mezi lidi nepatris, vrat se k ovcim a nedelej jim ostudu. ovce si to nesaslouzi

p.
25. ledna • 20:39

A i přesto všechno, jsou lepší a schopnější národ než Češi.

.
25. ledna • 22:13

Od roku 1795 až do roku 1918 neexistovalo žádné Polsko.
Válčili mezi sebou , nikdo nedržel slovo, vraždili se navzájem až je okolni státy a mocnosti pohltily a byl klid bez těch bezcharakterních a bezecných kreatur.
Bohužel roku 1918 se stalo neštěstí a Polsko se dostalo zpátky na mapu Evropy.
A od té doby jen škodí .

...
27. ledna • 9:27

Jasně, zatímco Česko existovalo stejně jako to Polsko, my ovšem pod Rakousko-Uherskem . A mlátila se po hubě celá Evropa imrvére, tak nebulte!

.
27. ledna • 9:49

Ale no tak.
Neco si nastuduj a pak se prezentuj s necim validnim a ne takove plky.
Je ostuda,ze vubec neco takoveho jsi schopen zverejnit

JK
25. ledna • 21:45

Nějaký kontext. Tohle je moc obecné. Nějaké relevantní srovnání.

variant
25. ledna • 18:05

Zametme si pred vlastnim prahem... asi tak.

Umrd
25. ledna • 18:13

dokładnie taki głupi polski

.
25. ledna • 23:50

Pol­sko 15k$ na hla­vu Čes­ko 23k$ na hla­vu Rok 2018
Nějak to nevypadá na vítězství pšonků

Jan Mička
25. ledna • 17:18 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Vindicto, tečko, Propinquusi a TM v jedné osobě, jsi si tím jist?

...
27. ledna • 9:23

Dobrý den, pane Míčko, opravdu by nešlo ty nenávistné komentáře mazat? Dyť je to poslední dobou děs- viz tato diskuze, o autech nic, jen žlučovité výlevy páru jedinců.

.
27. ledna • 23:24

Jen přečtěte o Polskem chlebu plném skla pro český trh

.
27. ledna • 9:53

Zadna nenavist,jen pravda .
Vse je pravda a zadne smyslenky.
Uvedte jedinou nepravdu,ktrera zde byla recena-napsana
A s autem roku to ma spolecneho hodne - nelze to brat za ferove hlasovani z duvodu , ktere zde byly napsany, proste neni to verohodny narod . Pokrytci ,kteri si nevidi do huby.

__
25. ledna • 18:54

Jen se divím, že se zde najdou takoví, kteří na tohle dají mínus. Vlastně nedivím, když je tady často povolené to, za co se jinde dostane ban a dotyčný si již tam ani neškrtne. Nedivím se, že má tento názor, pro něj jsou všichni, kdo s ním nesouhlasí, například komunisti (vybral jsem slušnější verzi jeho urážky).
Kdo se skrývá pod těmito nicky je tady snad každému jasné.
Měl jsem několik let polského spolupracovníka a byl velice slušný a ochotny pomoct. Vystudoval dvě vysoké školy technického směru, takže žádný blb. Občas si s ním stále píšu.

.
25. ledna • 19:17

Takze asi takhle
Nacisti byli veskrze nadprumerne inteligentni a vzdelani lide a snad uz nemusim pokracovat.
Slusny a ochotny bude kazdy ,kdo neco potrebuje a ma prospech z cloveka,ke kteremu se tak chova.
Historie dala za pravdu,ze polak nema cest ani hrdost - pouze v pripade jeho osobni prospesnosti dokaze zajit az za hranice mozneho - opet historie dolozi.
Jejich rozlezavost a usurpatorstvi po celem svete je vice nez vyhlasena.
Prodej uhynulych krav s nemocema do cizich statu jakozto prvotridni hovezi byla jen kapicka toho,co dokazou pri honbe za penezi. Neznaji limity.
Takze se trochu sklidnim ty ......

__
25. ledna • 19:37

Promiň, že jsem vykoukl z kontejneru a dovolil si napsat vlastní zkušenost s bývalým spolupracovníkem. Netvrdím, že všichni jsou stejní, ale také netvrdím, že všichni jsou takoví, jak píšeš ty.
Kdyby někdo nezávislý měl podle místních diskuzí posoudit, jací jsou Češi, tak nechci znát raději to hodnocení, když by přihlédl k tvým vyblitkům, sprostotě, urážkám a popírání názorů druhých, které tady předvádíš.
Já socka se jdu vyzvracet za svůj kabriolet (můj kabriolet = kontejner se čtyřmi koly, bez motoru, převodovky a dalších vymožeností techniky, ale má sklápěcí střechu). To víš, dle tebe se na nic jiného přece nemám možnost dopracovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
-
25. ledna • 19:54

Tečka se předvedla perfektně jako Troll, hodila provokativní "háček" a ty jsi zabral. Předpokládám ale, že už dál reagovat nebudeš, což vyplývá z obsahu tvého příspěvku. Dal jsi mu najevo, že tě jeho urážky nevadí, a proto dá pokoj a bude hledat jinou oběť. Předpokládám, že tě ale ještě zkusí vyprovokovat nějakým příspěvkem s absurdním obsahem. Když ne teď, tak někdy příště. Trollové jsou neúnavní a nezničitelní. Měj se fajn, přeji ti hezký večer.

-
25. ledna • 19:55

:-)) Ještě jsem nedopsal, a tečka už "boduje" a snaží se provokovat.

.
25. ledna • 19:47

Jsi proste ......,nemas uroven
Vice pozornosti by jsi snad ziskal na jinem webu,tady jsi k nicemu.
Koment k tematu clanku jako obvykle zadny,jen trapne provokovani a mlaceni prazdne slamy. A cesi jako ty opravdu nemaji dobrou reputaci, takovi bezpaterni slizouni.
Radeji budu chlapem s nazorem a budu svuj nazor hajit nez poseroutka a podrztaska jako ty.
A ted muzes spustit ty svoje minusy az do nekonecna .

__
25. ledna • 20:53

Můžu vykouknout z kontejneru? Asi ano, určitě bys s tím souhlasil. Nevíš náhodou, kde se dají sehnat čisté noviny? Ty moje jsou od posledně, co mi tam nějaký hajzl vysypal odpadky špinavé, vždyť jsem ti to psal. Nevíš? Nevíš, no co mám s tebou dělat, hlavně, že jsi chlap, teď nevím... přeoperovaný? No to se stává. Jak jsi se jmenoval jako třetí pohlaví? Hlavně stůj za svým názorem, vždyť to znáš a máš zkušenosti ".... zpátky ni krok." Já to tak jednoduché nemám, socky moc peněz nemají a než ten svůj kabriolet dotlačím k sociálce pro dávky, to je sakra fuška. Ale mám jeden zlepšovák, možná to potom lépe pojede, sehnal jsem samolepku koníka od Ferrari, nalepím ho na bok kabrioletu a není boha, aby po tomto tuningu neměl alespoň 300 kobyl. Jo, jo, mínusy jsou v zimě sviňa, rád bych ti je přenechal, ale nevím jak se teplota přenechává. To by jeden i to Rudé právo v kontejneru zapálil, aby se zahřál. Tašku ti tedy nepodržím, nevím, kde bydlíš, jinak není problém, dej vědět kde, ale pokud je to z ruky, dám echo kámošům bezdomovcům ve tvé blízkosti, rádi za pár drobných vypomůžou. To musí být strašný život, být vadný na ruce a potřebovat, aby ti někdo podržel tašku. Jdu si schrupnout do kabrioletu, tak neruš.

-
25. ledna • 19:04

Ukazuje se už delší dobu v diskusích zde na Autorevue, že se stalo živnou půdou pro typické Trolly.
Zvláštní kategorií je petr.r (petrumr), kdy některé jeho provokace a reakce mají takovou podobu, že není úplně jednoduché určit, jestli obsah a forma jeho příspěvků jsou součástí Trollování nebo se jedná o projev mentálně retardovaného člověka, což by vysvětlovalo jeho produkování příspěvků prapodivného obsahu s různě zamotanými a propletenými, často nelogickými a nesmyslnými informacemi. Protože je petrumr identifikovatelný a je možné prohlédnout si více jak 1700 různých fotek a nějaké informace i jinde (viz odkazy) a poznat ho.
https://petrumr.rajce.idnes.cz/... ...
https://www.motorkari.cz/tema/... ...
Je potom možné odpovídajícím způsobem reagovat. Komu se líbí a vyhovuje mu a má si s ním o čem popovídat (diskutovat), má možnost a nikdo by je neměl rušit. Asi by bylo nejlepší, aby si petrumr vytvořil vlastní web stránky s řízeným přístupem, kam by měli přístup jeho oblíbenci a sympatizanti. Určitě by to přispělo ke klidu ve zdejších diskusích. Protože je ale petrumr nejspíš Troll, tak to on neudělá a bude nadále trollovat.Další skupinou jsou ostatní Trollové, které nelze jednoduše určit, protože mění nicky a hlavně provokují urážkami v různých podobách tak, aby se někdo chytnul na háček a umožnil jim zábavu. Jednoduché řešení je ignorovat je, jenže oni metamorfují a mění strategii, takže se nakonec opět spustí jejich divadlo pseudodiskuse podle jejich režie. Účinné řešení je odchod z diskusí a věnování se něčemu jinému, což už řada lidí udělala…
Pokud se na to podíváme z jiné strany a zaměříme se na podstatu diskuse, která bude obsahovat jenom trollování, tak to má výhodu v tom, že jsou možné nekonečné „diskuse“ doprovázené častými vstupy a výstupy trollů které jsou spojené s početným „klikáním“ ukazujícím četnost návštěv webu. A zde bude asi podstata problému. Pokud se člověk podívá na četnost diskusí k jednotlivým článkům Autorevue, tak se jedná většinou o pár kliknutí. Něco jiného jsou ale články s vděčnými tématy pro Trolly spojené většinou se značkou Hyundai, Škoda, nebo VW případně i BMW. Pokud by se omezilo trollování přísným řízením diskusí, tak by Trollové zmizeli a tím by došlo k výraznému snížení počtu klikání – „reakcí“ na články, jenže to není zájmem provozovatele webu Autorevue.
Logicky vzato, každý normální člověk si najde odborné objektivní informace jinde a nepotřebuje k tomu Autorevue. Stačí třeba jen časopis Svět motorů, nebo televizní Autorevue, kde se toho člověk dozví podstatně více, než zde v diskusích ne tomto webu. Jsou samozřejmě i jiné možnosti.
Čili zdejší diskuse vyhovuje všem. Provozovateli webu, Trollům a též i jiným lidem, kteří si ověřují, jak trollové konají, a nejde jim vůbec o auta a články na tomto webu, takže je asi všechno v pořádku.Doplňuji hezkou a srozumitelnou definici:
Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník on-line diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.
Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním.
Odkaz: https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2178160-co-spojuje-i... ...
Je tam mimo jiné napsáno:
Australští psychologové se nyní pokusili popsat, co vlastně změní normálního dospělého uživatele internetu v trolla. V on-line dotazníku zjišťovali postoje lidí vůči různým formám internetové šikany a pak analyzovali ty uživatele, jejichž odpovědi profilu trolla nejlépe odpovídaly.
Mezi větami, na něž musely osoby v dotazníku reagovat, bylo například „I když si ostatní myslí, že moje komentáře jsou útočné, pro mě jsou zábavné“. Vědci pak hledali v reakcích typické znaky sociálních vlastností, jako jsou psychopatie nebo sadismus, a také dva druhy empatie – afektivní a kognitivní. Rozdíl v nich je zásadní: pokud máte vysokou míru kognitivní empatie, jste schopní porozumět emocím ostatních, pokud máte vysokou afektivní empatii, pak je také cítíte a umíte na ně vhodně reagovat.Jak se chová Troll
Lidé, kteří v dotazníku projevovali nejvíce chování internetových trollů, měli výjimečně vysoká skóre v dvou vlastnostech – psychopatii a kognitivní empatii. Ve výsledku to znamená, že velmi dobře rozumí tomu, co jejich činy na internetu způsobí a jakou emocionální odezvu to v obětech trollingu vyvolá. A současně je jim to jedno, respektive, na utrpení ostatních jim nezáleží, naopak v něm nacházejí radost a uspokojení. A zřejmě právě to z nich dělá na internetu takové zdatné manipulátory.
„Výsledky naznačují, že trollové s vysokou mírou psychopatického chování umí uplatňovat strategii, která využije citové zranitelnosti ostatních – umí předvídat, co jim nejlépe ublíží,“ uvádí vědci. A protože je psychopatie často asociována s impulzivitou a honbou za vzrušením, může být pro trolly vytváření chaosu tou hlavní motivací jejich konání.“
Současně psychologové popsali, že trollové mají vysokou míru sadismu, tedy ochoty ubližovat ostatním, a že jsou výrazně častěji mužského pohlaví. Tato práce vyšla v odborném časopise Personality and Individual Differences. Nijak ale neanalyzuje, jak proti trollům bojovat, ani jaké jsou nejlepší nástroje v tom, jak je ignorovat. Může se však stát podkladem pro další výzkum, který by mohl chování trollů na sociálních sítích eliminovat.

petr r. (petrumr)
25. ledna • 19:59

ano, jsem viditelný a požádám kriminálku, jestli náhodou tady někdo není ten zloděj co krade ty auta a jak je v práci, tak čeká jestli to nemá nějakou vyhledávací elektroniku a bác, přijde petrumr, zavolá na kriminálku, že tam je kradený auto a on má po kšeftu. Ty si myslíš, že dostanu BAN jak jsem osočil bazarníka, že prodává fiaty bez červenýho klíče a tím vyhledávání kradených aut přestanu?,to je stejný jak z motorkama, našel jsem asi 8 kradených motorek a dostal za to BAN. Tuším, že už jsi blízko a budeš hvězda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
26. ledna • 6:34

petr r. pouze potvrdil obsah toho dlouhého textu...

petr r. (petrumr)
25. ledna • 16:15

tá toyota je jasná, v polsku velice oblíbená a když se podíváme na ceník kia kde hybrid je levnější jak normální sorento, tak o tym budeme diskutovat.

...
27. ledna • 9:31

Loni jsme cestovali Polskem, byl jsem překvapen, jak je tam Toyota oblíbená a to i vyšší třídy- Camry, Land Cruisery, spoustu RAV, H-CR, Hiluxů, Coroll, Yarisů. Nevím, jak vypadají jejich registrační statistiky, ale řekl bych že Toyota se u nich umisťuje na přední příčky.

.
27. ledna • 10:08

Pokud uz si muzou dovolit auto,tak sakra premysleji,za co ty penize utrati a to nejen v polsku. Lide chteji aby auto slouzilo jim a ne aby pracovali na auto a jeho opravy. Toyota ma v Evrope stale se zvysujici prodeje .no a ty luxusni Toyoty v polsku pochazeji prevazne z jinych statu - legalizovana zlodejina. Nikdo nedokaze legalizovat kradene auto lepe,nez polaci.

.
25. ledna • 17:57

jedeš letos na Rhodos..?

Doporučujeme

Články odjinud