Pokud potřebujete auto jen na 10 dní v měsíci, můžete ho mít zdarma

Automobilka Citroën chce zájemcům o dlouhodobý pronájem modelu C1 umožnit jeho bezplatné využívání. Pokud se ovšem zapojí do programu sdílení vozu.

Naprosto převratný projekt připravuje značka Citroën. Od ledna začne ve Francii nabízet zájemcům dlouholetý pronájem vozu C1, který nemusí stát zákazníka ani euro, ba dokonce lze na vlastnictví auta vydělat.

Podmínkou je, aby zákazník byl ochoten nechat svůj vůz k dispozici platformě pro sdílení aut TravelCar.com. S touto nabídkou přichází Citroën jako vůbec první evropská automobilka.

V Kolíně byla zahájena výroba nových generací modelů Aygo, 108 a C1

V Kolíně byla zahájena výroba nových generací modelů Aygo, 108 a C1

Pokud zákazník souhlasí s tím, že auto poskytne ke sdílení na dvacet dní v měsíci, TravelCar mu vyplatí minimálně 149 eur, a to dokonce i tehdy, když si auto za celou dobu nikdo nepůjčí.

Právě 149 eur je jinak měsíční splátka během tříletého pronájmu tohoto vozu. Zákazník si ale nemůže vybírat mezi stupni výbavy, motorizacemi a podobně. Vždy dostane pětidveřový model C1 VTI s motorem o výkonu 68 koňských sil s manuální převodovkou, lakovaný základní barvou.   

Za každý ujetý kilometr v rámci pronájmu pak platforma zákazníkovi navíc vyplatí pět eurocentů, takže teoreticky může ten, komu stačí využívat auto jen deset dní v měsíci, na jeho vlastnictví hned od počátku vydělávat.

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Záležitost je výhodná zejména pro ty, kteří bydlí v centrech měst, u železničních nádraží nebo u letišť. Právě tam totiž bude možné auta pro sdílení odkládat a zase vyzvedávat.

Nabídka na poskytnutí vozu ke sdílení v rámci TravelCar se podle tiskové zprávy Citroënu bude od ledna vztahovat i na všechny ostatní modely značky. Ovšem nárok na kompenzaci nájemného v případě poskytnutí vozu na 20 dní v měsíci budou mít pouze vlastníci zmíněných "céjedniček".

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků