Pokud potřebujete auto jen na 10 dní v měsíci, můžete ho mít zdarma

Automobilka Citroën chce zájemcům o dlouhodobý pronájem modelu C1 umožnit jeho bezplatné využívání. Pokud se ovšem zapojí do programu sdílení vozu.

Naprosto převratný projekt připravuje značka Citroën. Od ledna začne ve Francii nabízet zájemcům dlouholetý pronájem vozu C1, který nemusí stát zákazníka ani euro, ba dokonce lze na vlastnictví auta vydělat.

Podmínkou je, aby zákazník byl ochoten nechat svůj vůz k dispozici platformě pro sdílení aut TravelCar.com. S touto nabídkou přichází Citroën jako vůbec první evropská automobilka.

V Kolíně byla zahájena výroba nových generací modelů Aygo, 108 a C1

V Kolíně byla zahájena výroba nových generací modelů Aygo, 108 a C1

Pokud zákazník souhlasí s tím, že auto poskytne ke sdílení na dvacet dní v měsíci, TravelCar mu vyplatí minimálně 149 eur, a to dokonce i tehdy, když si auto za celou dobu nikdo nepůjčí.

Právě 149 eur je jinak měsíční splátka během tříletého pronájmu tohoto vozu. Zákazník si ale nemůže vybírat mezi stupni výbavy, motorizacemi a podobně. Vždy dostane pětidveřový model C1 VTI s motorem o výkonu 68 koňských sil s manuální převodovkou, lakovaný základní barvou.   

Za každý ujetý kilometr v rámci pronájmu pak platforma zákazníkovi navíc vyplatí pět eurocentů, takže teoreticky může ten, komu stačí využívat auto jen deset dní v měsíci, na jeho vlastnictví hned od počátku vydělávat.

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Záležitost je výhodná zejména pro ty, kteří bydlí v centrech měst, u železničních nádraží nebo u letišť. Právě tam totiž bude možné auta pro sdílení odkládat a zase vyzvedávat.

Nabídka na poskytnutí vozu ke sdílení v rámci TravelCar se podle tiskové zprávy Citroënu bude od ledna vztahovat i na všechny ostatní modely značky. Ovšem nárok na kompenzaci nájemného v případě poskytnutí vozu na 20 dní v měsíci budou mít pouze vlastníci zmíněných "céjedniček".

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků