Pokud potřebujete auto jen na 10 dní v měsíci, můžete ho mít zdarma

Automobilka Citroën chce zájemcům o dlouhodobý pronájem modelu C1 umožnit jeho bezplatné využívání. Pokud se ovšem zapojí do programu sdílení vozu.

Naprosto převratný projekt připravuje značka Citroën. Od ledna začne ve Francii nabízet zájemcům dlouholetý pronájem vozu C1, který nemusí stát zákazníka ani euro, ba dokonce lze na vlastnictví auta vydělat.

Podmínkou je, aby zákazník byl ochoten nechat svůj vůz k dispozici platformě pro sdílení aut TravelCar.com. S touto nabídkou přichází Citroën jako vůbec první evropská automobilka.

Byznys | Hatchbacky | Peugeot | Toyota | Citroën

V Kolíně byla zahájena výroba nových generací modelů Aygo, 108 a C1

Pokud zákazník souhlasí s tím, že auto poskytne ke sdílení na dvacet dní v měsíci, TravelCar mu vyplatí minimálně 149 eur, a to dokonce i tehdy, když si auto za celou dobu nikdo nepůjčí.

Právě 149 eur je jinak měsíční splátka během tříletého pronájmu tohoto vozu. Zákazník si ale nemůže vybírat mezi stupni výbavy, motorizacemi a podobně. Vždy dostane pětidveřový model C1 VTI s motorem o výkonu 68 koňských sil s manuální převodovkou, lakovaný základní barvou.   

Za každý ujetý kilometr v rámci pronájmu pak platforma zákazníkovi navíc vyplatí pět eurocentů, takže teoreticky může ten, komu stačí využívat auto jen deset dní v měsíci, na jeho vlastnictví hned od počátku vydělávat.

Zajímavosti

Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

Záležitost je výhodná zejména pro ty, kteří bydlí v centrech měst, u železničních nádraží nebo u letišť. Právě tam totiž bude možné auta pro sdílení odkládat a zase vyzvedávat.

Nabídka na poskytnutí vozu ke sdílení v rámci TravelCar se podle tiskové zprávy Citroënu bude od ledna vztahovat i na všechny ostatní modely značky. Ovšem nárok na kompenzaci nájemného v případě poskytnutí vozu na 20 dní v měsíci budou mít pouze vlastníci zmíněných "céjedniček".

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků