Pokochejte se. Tohle jsou nové fotky Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Stuttgartská automobilka ukázala další fotky limitované edice vozu Porsche 911 Turbo S. Výkon překoná hranici 600 koňských sil.

Stuttgartský výrobce sportovních aut nabízí nejvýkonnější a nejvzácnější verze současné generace vozu Porsche 911 Turbo S. Porsche Exclusive Manufactur připravilo limitovanou pětisetkusovou sérii tohoto vozu s upraveným motorem. 

Oproti standardní verzi poskytne výkon vyšší o 27 koňských sil. Vymazlená verze kupé tak bude mít celkový výkon 607 koní. Z nuly na sto zrychlí za 2,9 sekundy a maximálně z něj dostanete 330 km/h. 

Porsche organizuje hromadnou opravu svých modelů v USA

Porsche organizuje hromadnou opravu svých modelů v USA

Nejprve ukázala automobilka vůz jen ve verzi Golden Yellow Metallic. Teď kromě povedené zlaté předvedla také bílou a šedou. Kromě zajímavých barevných odstínů zaujme také řada dílů z uhlíkového kompozitu. 

V interiéru najdete sportovní sedačky ve zlato-černé kombinaci kůže, nití a karbonu. K vozu si můžete dokoupit také titanové hodinky od Porsche Design nebo speciální pětidílnou sadu kožených zavazadel.

Zdroj: Youtube

Více fotografií najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků