Pokochejte se. Tohle jsou nové fotky Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Stuttgartská automobilka ukázala další fotky limitované edice vozu Porsche 911 Turbo S. Výkon překoná hranici 600 koňských sil.

Stuttgartský výrobce sportovních aut nabízí nejvýkonnější a nejvzácnější verze současné generace vozu Porsche 911 Turbo S. Porsche Exclusive Manufactur připravilo limitovanou pětisetkusovou sérii tohoto vozu s upraveným motorem. 

Oproti standardní verzi poskytne výkon vyšší o 27 koňských sil. Vymazlená verze kupé tak bude mít celkový výkon 607 koní. Z nuly na sto zrychlí za 2,9 sekundy a maximálně z něj dostanete 330 km/h. 

Porsche organizuje hromadnou opravu svých modelů v USA

Porsche organizuje hromadnou opravu svých modelů v USA

Nejprve ukázala automobilka vůz jen ve verzi Golden Yellow Metallic. Teď kromě povedené zlaté předvedla také bílou a šedou. Kromě zajímavých barevných odstínů zaujme také řada dílů z uhlíkového kompozitu. 

V interiéru najdete sportovní sedačky ve zlato-černé kombinaci kůže, nití a karbonu. K vozu si můžete dokoupit také titanové hodinky od Porsche Design nebo speciální pětidílnou sadu kožených zavazadel.

Zdroj: Youtube

Více fotografií najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků