Pojízdné a nemaskované Bugatti 16C Galibier zachyceno ve Francii

Při prvním pohledu na studiové snímky Galibieru představeného letos v Ženevě jsme si jeho sériovou výrobu zprvu nedokázali představit, ale jak se zdá, Volkswagen to s ním myslí opravdu vážě. Podrobně jsme vám tento model představili na tomto místě, nyní se na serveru Autogespot objevily špionážní snímky zachycující prototyp při jízdních zkouškách v Molsheimu.

Dosavadní informace předpokládají, že by se sedan Bugatti 16C Galibier mohl stát následnickým modelem sučasného Veyronu a s cenou přes 1 milion eur se na trhu objevit v roce 2013. Na rozdíl od supersportovního Veyronu by se však mělo jednat o extrémně výkonný sedan, tedy moderní adaptaci slavného typu Royale ze třicátých let. O jeho pohon se údajně stará osmilitrový šestnáctiválcový motor s výkonem až 1 000 koní (735 kW) kombinovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou a trvalým pohonem všech kol. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 16C Galibier při testech  Foto: Autogespot

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků