Pojízdná rakev je na prodej. Její motor má sto koňských sil

Splnit se vám můžou někdy i opravdu bláznivá přání. Například si můžete zajezdit v rakvi. Unikátní kousek je teď na prodej.

Rakev jako roadster. Ano i to je možné. Na internetu se objevil opravdu netradiční inzerát. K mání je teď automobil coby rakev postavený na upravené platformě Volkswagenu Karmann Ghia z roku 1970. 

Tomuto modelu se už ale tento netradiční kousek vůbec nepodobá. Může za to povrchové dřevo z dubu červeného opracované do tvaru skutečné rakve. Dokonalá ruční práce. Nechybí dokonce ani madla po stranách nebo řadící páka s lebkou. 

Retro v koncentrované podobě: Na sraz socialistických aut přijel i LUAZ

Retro v koncentrované podobě: Na sraz socialistických aut přijel i LUAZ

Vozidlo se může pochlubit čtyřválcovým motorem o výkonu 100 koňských sil a pořádnými čtyřmi výfuky. Zaujmou také dvě nastavitelná tónovaná skla nebo zajímavě řešený odkládací prostor vpředu. 

Možná vás překvapí, že toto vozidlo vyhovuje silničním předpisům. Pokud tedy chcete vyzkoušet, jaké je to jezdit v rakvi, musíte si připravit v přepočtu přibližně 282 000 českých korun. 

Více fotografií najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků