Z vlastní zkušenosti vím, že havarijní pojištění mají převážně pouze nová auta na úvěr či leasing ( kdysi jsem v prodeji dělal). Pak už na to lidi kašlou - jim se přece nemůže nic stát (omyl). Mnozí i když kupují za hotové. Ale bourají všichni bez rozdílu. Osobně mám pojištěna všechna auta dokud je mám. Ano pojistka jsou vyhozené peníze,ale jen dokud se nic nestane. Zrovna tak se to dá aplikovat i na vykradený, vyplavený, vyhořelý dům nebo byt. Nikoho nepřesvědčuji, je to jenom můj názor.
Na uver/leasing bez havarijka nedostanes ani kolobezku ;-) Pojisteni obvykle nesrovnatelne drazsi nemovitosti/domacnosti (s nesrovnatelne delsi zivotnosti a hodnotou) byva levnejsi nez pojisteni automobilu. U starsich/jetych vozu s citelne nizsi nez porizovaci cenou je havarijko (s ohledem na jeho vysi) casto otazka na zvazenou. A jak uz zminili jini, nektera rizika pokryva rozsirene povinne ruceni.
"Pojisteni obvykle nesrovnatelne drazsi nemovitosti/domacnosti (s nesrovnatelne delsi zivotnosti a hodnotou) byva levnejsi nez pojisteni automobilu."Jestli to nebude tim, ze auto nabouras s vetsi pravdepodobnosti, nez ze ti spadne barak.
Kolik bych měl tak platit na povinném ručení, pokud mám odježděné 5 let a chci pojistit octavii 1,6 benzín z roku 2008 ? Myslíte si, že pojistka 6845 Kč je hodně?
Peter: Celé pojišťovnictví je založeno na obchodu se strachem. Mezinárodní žid to vymyslel naprosto dokonale, ostatně jako všechno co doposud vymyslel, včetně bankovnictví. Ode mě ale v tomto směru neuvidí ani korunu. Taková klasická větička "co kdyby", vždy mi vyvolá úsměv na rtech. Já ale na kdyby nehraju. Je to riziko? Možná a možná taky ne. Je potřeba si umět vyhodnotit míru, ne každý to ale dokáže, chápu. Už jsem za ty roky ušetřil několik statisíců.
Vidis, mal by si vsetkymi desiatimi podporovat islam, pretoze jeho pravo saria zakazuje poziciavat peniaze na urok.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islamic_banking_and_... ...
Sveho casu nesmeli ani krestane, tudiz byznys logicky ovladli zide.
Dneska se strasi uprchlikem a ne zidem.
Souhlasím, já zase znám lidi, kteří ne že by si to nemohli dovolit, ale jak ty říkáš, špatně si to vyhodnotili a konkrétně u aut přišli o statisíce - syn zrušil otci ( který přece jezdí opatrně a parkuje zásadně v garáži) měsíc staré auto, kolega sejmul Tuaregem srnu(80 000) a platil hotově - já sice taky o týden dříve, ale předplatil jsem si opravu u pojišťovny, dalšímu kolegovi poničila dvě auta vichřice - platil sám, atd.
To je jedna stránka. To pojištění na tuarega urcite nebude pod 20t rocne, takze pokud mel to auto aleapon 4 roky, tak byl na nule. A kdyz odectu spoluúčast tak v plusu:-)
Pojisteni na zver a zivly muze byt soucasti POVka, stoji to jen par stovek navic. S pojistenim pro pripad zavinene havarie to ma malo spolecneho.
Ako priklad, ista velmi znama poistovna (asi najznamejsia) chcela za 5 rocnu pablbu skodovku (vybavenu o.i.mechanickym a elektronickym zabezpecenim) havarijne vypalne nieco okolo 300 eciek a PZP 140 eciek, co robi dokopy 440eciek. Co tak namiesto dalsieho plundrovania penazeniek motivovat zakaznikov inak? Beznehodovy rok, vernostny bonus apod. V konecnom dosledku by boli spokojne a ziskovejsie obe strany. Aha, pardon, toto sa na vysokej skole z powerpointu (rozumej management) nevyucuje. Excel a tlacitko SUM sa vyucuje na inej, rozumej vysokej ekonomickej. Pivot tabulka, graf, a nebodaj korelacia je potom na doktorat.Tak co sa divite? Vezmite si jednu nemenovanu automobilku u nas a staru cestu z dalsieho nemenovaneho mesta, odkial dochadzaju ludia na rannu, idu po okreske nakolko dalsie vypalne na dialnicu takisto platit nemienia. Medzi 04.00-05.00 stretnete naozaj zaujimavu zbierku plne obsadenych aut vsemozneho vzhladu. Chodte sa pozriet, vylezte z klimatizovanej sklenenej kocky v meste a potom hadam bude jasno.Inak povedane: ludia na to co? NEMAJU. Individualna doprava je nakladmi dohnana do takeho extreme, ze skratka tym ludoim neostava nic ine, ako to risknut. Skuste ich zdierat este viac. Niet z coho pani. Ako povedal Svejk ked nedostali na stanici gulas: neni z ceho tlacit, pane generalmajore!
Tak pro to stále omílané stáří vozového parku v ČR , hrozící emisní zony, nebo zákazy vjezdu spalováků, výrobu pouze drahých EV. Můžou u toho bazarového vozového parku na nějaké pokročilé asistenční systémy zapomenou ještě tak 5-10let možná víc.
Chybí informace o počtu pojištěných a nebo o celkové sumě vybrané na pojistném. Těžko tak můžeme soudit, jestli chudáci majitelé pojišťoven musí prodávat svoje jachty aby měli z čeho platit plnění a nebo jestli jim jen klesá zisk...
Celý ten humbuk se ovšem nevztahuje na osobní vozy, které těžko rozpárají Pendolíno a způsobí stamilionové škody. Také Zničená Ferrari Škodovkou se tady často nevidí.
Odpovím si sám. Loni to bylo 7.6 milionu vozidel, což je při té uvedené průměrné sumě rovných 21 miliard. Zbývá tedy 8,1miliard na provoz pojišťoven a jejich zisk. To je dobré. Jachty si ještě můžou nechat a nemusí ani kupovat kratší levnější na provoz :-Dhttp://www.ceskenoviny.cz/zpravy/vozidel-s-povinnym... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.