Pohon 4x4 pro Mercedes-Benz E 280 a 320 CDI

Od července nabízí Mercedes-Benz pohon 4x4 (4matic) v řadě E také pro naftové motory 280 CDI a 320 CDI (140 a 165 kW); až do nynějška byl pohon všech kol výsadou benzínů - E280, E350 a E500. Silnější nafťák se s pohonen 4matic rozjede na stovku za 7,4 s, dosáhne rychlost 244 km/h a spotřebuje 7,9-8,1 l nafty na sto km. Stejnou spotřebu má i 280 CDI, ovšem na stovku se dostane až za 8,2 s a rozjede se pouze na 234 km/h. Oba modely mají v základu filtr pevných částic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků