Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

V rámci propagace vozu Audi TT RS připravilo Audi netradiční video, které ukazuje, jak to při tvorbě auta vypadá přímo v samotné továrně.
Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

Video nabídne pohled do zákulisí továrny v maďarském městě Győr, která byla založena v roce 1993. Na konci roku 2015 zde pracovalo přes 11 tisíc zaměstnanců, továrna celkem vyprodukovala 160 tisíc vozů a více než dva miliony motorů. Minulý měsíc odstartovala výroba Audi TT RS a automobilka se v rámci propagace rozhodla ukázat, jak to na tomto místě vypadá přímo při samotné výrobě vozu.

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové TT RS se vyrábí ve variantách kupé a roadster. Pod kapotou zůstává řadový pětiválec s 2,5 litry a výkonem 400 koní. Z nuly na sto zrychlí tohle auto za 3,7 sekundy. Celý vůz je také lehčí - kupé váží 1440 kilogramů, hmotnost roadsteru se kvůli dodatečným výztuhám vyšplhala na 1530 kg. Do prodeje se nové Audi dostane už letos na podzim a jeho cena bude 66.400 eur (asi 1,8 milionu Kč), případně 69.200 eur (asi 1,87 milionu Kč) za roadster.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků