Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

V rámci propagace vozu Audi TT RS připravilo Audi netradiční video, které ukazuje, jak to při tvorbě auta vypadá přímo v samotné továrně.
Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

Video nabídne pohled do zákulisí továrny v maďarském městě Győr, která byla založena v roce 1993. Na konci roku 2015 zde pracovalo přes 11 tisíc zaměstnanců, továrna celkem vyprodukovala 160 tisíc vozů a více než dva miliony motorů. Minulý měsíc odstartovala výroba Audi TT RS a automobilka se v rámci propagace rozhodla ukázat, jak to na tomto místě vypadá přímo při samotné výrobě vozu.

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové TT RS se vyrábí ve variantách kupé a roadster. Pod kapotou zůstává řadový pětiválec s 2,5 litry a výkonem 400 koní. Z nuly na sto zrychlí tohle auto za 3,7 sekundy. Celý vůz je také lehčí - kupé váží 1440 kilogramů, hmotnost roadsteru se kvůli dodatečným výztuhám vyšplhala na 1530 kg. Do prodeje se nové Audi dostane už letos na podzim a jeho cena bude 66.400 eur (asi 1,8 milionu Kč), případně 69.200 eur (asi 1,87 milionu Kč) za roadster.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků