Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

V rámci propagace vozu Audi TT RS připravilo Audi netradiční video, které ukazuje, jak to při tvorbě auta vypadá přímo v samotné továrně.
Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

Video nabídne pohled do zákulisí továrny v maďarském městě Győr, která byla založena v roce 1993. Na konci roku 2015 zde pracovalo přes 11 tisíc zaměstnanců, továrna celkem vyprodukovala 160 tisíc vozů a více než dva miliony motorů. Minulý měsíc odstartovala výroba Audi TT RS a automobilka se v rámci propagace rozhodla ukázat, jak to na tomto místě vypadá přímo při samotné výrobě vozu.

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové TT RS se vyrábí ve variantách kupé a roadster. Pod kapotou zůstává řadový pětiválec s 2,5 litry a výkonem 400 koní. Z nuly na sto zrychlí tohle auto za 3,7 sekundy. Celý vůz je také lehčí - kupé váží 1440 kilogramů, hmotnost roadsteru se kvůli dodatečným výztuhám vyšplhala na 1530 kg. Do prodeje se nové Audi dostane už letos na podzim a jeho cena bude 66.400 eur (asi 1,8 milionu Kč), případně 69.200 eur (asi 1,87 milionu Kč) za roadster.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků