Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

V rámci propagace vozu Audi TT RS připravilo Audi netradiční video, které ukazuje, jak to při tvorbě auta vypadá přímo v samotné továrně.
Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

Video nabídne pohled do zákulisí továrny v maďarském městě Győr, která byla založena v roce 1993. Na konci roku 2015 zde pracovalo přes 11 tisíc zaměstnanců, továrna celkem vyprodukovala 160 tisíc vozů a více než dva miliony motorů. Minulý měsíc odstartovala výroba Audi TT RS a automobilka se v rámci propagace rozhodla ukázat, jak to na tomto místě vypadá přímo při samotné výrobě vozu.

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové TT RS se vyrábí ve variantách kupé a roadster. Pod kapotou zůstává řadový pětiválec s 2,5 litry a výkonem 400 koní. Z nuly na sto zrychlí tohle auto za 3,7 sekundy. Celý vůz je také lehčí - kupé váží 1440 kilogramů, hmotnost roadsteru se kvůli dodatečným výztuhám vyšplhala na 1530 kg. Do prodeje se nové Audi dostane už letos na podzim a jeho cena bude 66.400 eur (asi 1,8 milionu Kč), případně 69.200 eur (asi 1,87 milionu Kč) za roadster.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků