Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

V rámci propagace vozu Audi TT RS připravilo Audi netradiční video, které ukazuje, jak to při tvorbě auta vypadá přímo v samotné továrně.
Pohled do zákulisí: Jak vypadá výroba nového Audi TT RS?

Video nabídne pohled do zákulisí továrny v maďarském městě Győr, která byla založena v roce 1993. Na konci roku 2015 zde pracovalo přes 11 tisíc zaměstnanců, továrna celkem vyprodukovala 160 tisíc vozů a více než dva miliony motorů. Minulý měsíc odstartovala výroba Audi TT RS a automobilka se v rámci propagace rozhodla ukázat, jak to na tomto místě vypadá přímo při samotné výrobě vozu.

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Nové TT RS se vyrábí ve variantách kupé a roadster. Pod kapotou zůstává řadový pětiválec s 2,5 litry a výkonem 400 koní. Z nuly na sto zrychlí tohle auto za 3,7 sekundy. Celý vůz je také lehčí - kupé váží 1440 kilogramů, hmotnost roadsteru se kvůli dodatečným výztuhám vyšplhala na 1530 kg. Do prodeje se nové Audi dostane už letos na podzim a jeho cena bude 66.400 eur (asi 1,8 milionu Kč), případně 69.200 eur (asi 1,87 milionu Kč) za roadster.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků