Video | Technika | Zajímavosti | Audi | SUV
Následující video ukazuje zákulisí mexického výrobního závodu ve městě San José Chiapa. Ten dokáže vyprodukovat až 150 tisíc automobilů ročně a samozřejmostí jsou ty nejmodernější techniky inženýrství, nespočet robotů a zkušených techniků, kteří budou stát za vnikem nové generace Audi Q5.
O většinu výroby se starají stroje, které jsou postaveny na platformě. Ty používají především hliník, kompozitní materiály a vysokopevnostní ocel. Mnoho stupňů výroby je v tomto mexickém závodě plně automatizováno, včetně prací svářecích či lakovacích.
Výroba vozů německé automobilky se pochopitelně neobejde bez lidí. Celé Audi México aktuálně zaměstnává 1.500 pracovníků, kteří před zahájením své práce musejí projít důkladným školením. To je na míru uzpůsobené činnostem, které budou posléze vykonávat.
Součástí komplexu je i dodavatelský park, který je postaven hned vedle samotné továrny. Ten nabídl další tisícovku pracovních míst a ještě před startem výroby navázal spolupráci se sedmi tamními společnostmi. Jak tedy výroba středné velkého SUV vypadá a co všechno jej čeká, než se dostane ke svým majitelům?
Audi Q5 je střední SUV od německého výrobce. V základním provedení se vyrábí s motorem 2,0 TDI s výkonem 110 kW a pohonem předních kol, ostatní verze mají pohon všech čtyř kol quattro a sedmistupňovou automatickou převodovku S tronic. Audi Q5 se vyrábí v Mexiku.
Ceny a výbava • Facelift 2020 • Hybridní Audi Q5 • Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro
Témata článku: Video, Technika, Zajímavosti, Audi, SUV, Audi Q5, Vysokopevnostní ocel, Kompozitní materiál, Následující video, José Chiapa, San Jose, Vzduchový podvozek, San José, Pohled, Školení, Auta SUV na Heureka.cz