Pohled do útrob Bentley Bentayga bere dech, má 50 kilogramů kabelů

15 komentářů

Kuk Vykuk
14. července • 4:48

Vepředu to má králíkárnu nebo tam chovaj kuny? :-D

Kuk Vykuk
14. července • 4:41

Světlomety dělaj na Moravě a budíky v Bulharsku :-D

Antiautomat
14. července • 8:20

...made in everywhere...:-)
Na tom aute je znackovy snad len ten napis na dekli.

Filip
13. července • 13:13

Sto milonů řádků kódu :-D to je zase marketingový žvást

Vana666
13. července • 14:40

to je sto megabajtů ?

Marian
13. července • 0:25

Mna to skor desi a nie fascinuje. Aj preto si cim dalej vazim svoj 12 rocny voz... ci menej elektroniky, tym menej problemov.

Jméno
13. července • 6:31

Přesně tak. Jakási statistika Mercedesu už před léty lidstvu vyjevila, jak docela velké (číslo si nepamatuji) procento poruch je způsobeno poruchami v elektronice. Kamarád by řekl: nesmyslné auto :-)

Ficus
12. července • 21:30

A pak že se to nepojebe.....:-D

Antiautomat
12. července • 20:15

...takze ked sa pokazi chladnicka, motor ide do nudzoveho rezimu...

Radek
12. července • 22:41

V takovém autě nebude chladnička od Sencoru,takže bych byl v klidu.

dpcstb
19. října • 0:19

cakat od niecoho drahehou automaticky kvalitu je naivny pohlad. co nieje vidiet je kludne osidene aj v drahom vyrobku

Antiautomat
13. července • 13:42

...narazam na tu veticku kde je napisane ako je vsetko uzasne prepojene. No a aby sme sa nedivili, ked ta chladnicka bude vyrobena v tej istej cinskej tovarni, len na konci linky dostane tu spravnu nalepku. To iste ako aj ostatok toho auta, pozliepaneho zo vsetkeho mozneho made in bohvie kde.
Nakoniec sa nalepi emblem a urci sa cena.

mpolan
13. července • 12:38

No, abychom se nedivili...

Lupo
13. července • 8:03

Bentley bohuzel spada povesti mezi nejporuchovejsi, nasledne opravy taky nebudou zrovna nejlevnejsi a bohuzel v beznem servisu koncernu ti to neopravej, nesmejale hodne stesti, vlastnit nejaky exkluzivni auto by si mel nekdy zkusit kazdy fanousek motorizmu :)

Provo
12. července • 18:31

Vzhledem k tomu, že má dvanáctiválec, tak jí lze těch 90 řídících jednotek a sto milionů řádek řídícího kódu odpustit, horší je, když má auto litrový tříválec a podobný elektronický balast, to pak člověk neví jestli je to ještě auto nebo už jenom pojízdná reprobedna.

Doporučujeme

Články odjinud