Podvodem k vítězství: Volvo se svým 240 Turbo sprostě překroutilo pravidla ETCC

eMKejx  |  28. 09. 2019 08:51

Kazdy minimalne raz podvadzal v motorsporte.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  30. 09. 2019 11:21

JA NE

Odpovědět  |   | 
Tony  |  28. 09. 2019 10:16

Já ne

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  28. 09. 2019 19:39

.. Volvo for Life !

Odpovědět  |   | 
Lubomír Mlčák  |  29. 09. 2019 10:40

Pamatuju tu dobu velmi dobře, sledoval jsem všechno kolem Volva protože jsem jim fandil. To co tady píšete je zmanipulovaný blábol a věci se odehrály trošku jinak! O žádný podvod ze strany Volva nešlo. Švédi - konkrétně SAAB byl první kdo začal prodávat svůj sériový benzínový turbo. Pochopitelně Volvo přišlo hned potom a protože výkony motoru byly slibné, vyzkoušeli svou 240 turbo v závodech. No a tam kde do té doby dominovalo BMW nebo Rover se svými 3,5 litry najednou přijel švédský taxík kterému se nejdřív všichni smáli. Ještě si pamatuji články ve Světě motorů kde ten českej pisálek do nebe chválil sportovní podvozek u BMW /rychlejší než motor/. A teď tam na startu stálo Volvo s tuhou !!! zadní nápravou! Jenže v mnoha závodech pak Volvo prokázalo, že je rychlejší nejen na rovinkách, ale je i mnohem jistější a rychlejší v zatáčkách pánové! A nebýt toho, že pak Walkinshaw /kterej byl vzteky bez sebe/ a s BMW vvyšťourali, že má Volvo i s trubkama k palivové nádrži o 0,5 litru víc k dispozici než udávají řády, bůhví jak by to tehdy s celou sportovní slávou u BMW dopadlo! A tak se Švédi sbalili a odešli. Když je nemohli porazit na dráze tak úžasná Volva zlikvidovali "od stolu". A vy můžete psát svý blbosti dál.

Odpovědět  |   | 
expat  |  29. 09. 2019 11:03

Švédové byli vždy podrazáci. Třicetiletá válka...Švédové poničili a vykradli téměř celou Evropu. U nás kompletně vykradli mimo jiné i Karlštejn. Za druhé světové války nechali svět krvácet, čile obchodovali s Hitlerem a za peníze a zlato, které Hitler ukradl zavražděným Židům si po válce vybudovali sociální stát. Teď je hryže svědomí a proto horlivě pomáhají uprchlíkům. Fuj!

Odpovědět  |   | 
expat  |  29. 09. 2019 12:49

...kua, co ty mínusky? Co za haj-zle se může těch zlodějů a vych-cánků zastávat? Fuj!

Odpovědět  |   | 
expat  |  29. 09. 2019 13:18

.....kua, další haj-zl....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 09. 2019 19:54

Cisarske/katolicke vojska se behem 30ilete valky nechovaly o nic lepe. Postupem casu byl bezny scenar, ze stejne mesto opakovane vyloupilo katolici i protestante. Praha mela smulu, ze se prvni roky valcilo predevsim v 'Cechach' a 'Rakousku', protoze zde vypuklo protiHabrsburske povstani. Navic ze vsech bojist, byly ceske zeme mezi nejmene postizenymi. Bez sirit demagogii jinam, trole

Odpovědět  |   | 
pavel  |  29. 09. 2019 21:29

blbečku blbej. Klasickej českej idiot

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 09. 2019 11:48

A proc? Jedine Svedi nechteji vracet to, co nakradli. Navic tahli Evropou pro avoje poteseni, mistni sarvatky se jich netykaly.

Odpovědět  |   | 
Jenda  |  30. 09. 2019 13:40

Co sem taháš politiku a navíc ještě blbě? A když už teda tak např. Japonsko, Finsko, Itálie a další země byly oficiálně s Hitlerem, ale za druhou sv. válku může jen Německo. O tom jak se chovaly všechny armády světa během jakékoliv války se nemá ani cenu bavit, vzpomen si na Rusaky když to tu v ´45 “osvobozovali”

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  03. 10. 2019 10:48

No vykradenej je ten Karlštejn dodnes a dole za parkovačku kasírujou 200,-/den.
Měli to tenkrát vypálit a stánkaři by šli prodávat panenkymarie jinam....

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 09. 2019 18:38

Holt, Lancia mala vo vedeni FISA lepsie konexie - od podvodov s pneumatikami, homologaciou, poctom aut.... preslo jej to vsetko.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 09. 2019 13:54

V 80 - 90 letech stavělo Volvo sériové čtyřválce 2 - 3 l bez přeplňování. Tyto motory byly tak dynamické (a ikonické) a s tak velkou výdrží, že se nemusely stydět za značku Volvo.

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  30. 09. 2019 21:03

.. motory od Volva boli vždy stavané na spoľahlivosť, resp.kvalitu. výnimkou boli spojenia s daf a prebrate motorizácie.
So švédskej konštrukčnej kancelárie ide naozaj o poklady od čias 50.r 20.stor.

Dôležité je, pomalí zahriať po štarte, interval oleja a rozvody, inak vydržia skoro večne.
Volvo for Life !

Odpovědět  |   | 
Petr Šváb  |  01. 10. 2019 21:01

A jak se asi homologovala Š130RS(?),úplně to stejný,ale byla to paráda.To však pochopí málokdo.......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A