Podvodem k vítězství: Volvo se svým 240 Turbo sprostě překroutilo pravidla ETCC

eMKejx  |  28. 09. 2019 08:51

Kazdy minimalne raz podvadzal v motorsporte.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  30. 09. 2019 11:21

JA NE

Odpovědět  |   | 
Tony  |  28. 09. 2019 10:16

Já ne

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  28. 09. 2019 19:39

.. Volvo for Life !

Odpovědět  |   | 
Lubomír Mlčák  |  29. 09. 2019 10:40

Pamatuju tu dobu velmi dobře, sledoval jsem všechno kolem Volva protože jsem jim fandil. To co tady píšete je zmanipulovaný blábol a věci se odehrály trošku jinak! O žádný podvod ze strany Volva nešlo. Švédi - konkrétně SAAB byl první kdo začal prodávat svůj sériový benzínový turbo. Pochopitelně Volvo přišlo hned potom a protože výkony motoru byly slibné, vyzkoušeli svou 240 turbo v závodech. No a tam kde do té doby dominovalo BMW nebo Rover se svými 3,5 litry najednou přijel švédský taxík kterému se nejdřív všichni smáli. Ještě si pamatuji články ve Světě motorů kde ten českej pisálek do nebe chválil sportovní podvozek u BMW /rychlejší než motor/. A teď tam na startu stálo Volvo s tuhou !!! zadní nápravou! Jenže v mnoha závodech pak Volvo prokázalo, že je rychlejší nejen na rovinkách, ale je i mnohem jistější a rychlejší v zatáčkách pánové! A nebýt toho, že pak Walkinshaw /kterej byl vzteky bez sebe/ a s BMW vvyšťourali, že má Volvo i s trubkama k palivové nádrži o 0,5 litru víc k dispozici než udávají řády, bůhví jak by to tehdy s celou sportovní slávou u BMW dopadlo! A tak se Švédi sbalili a odešli. Když je nemohli porazit na dráze tak úžasná Volva zlikvidovali "od stolu". A vy můžete psát svý blbosti dál.

Odpovědět  |   | 
expat  |  29. 09. 2019 11:03

Švédové byli vždy podrazáci. Třicetiletá válka...Švédové poničili a vykradli téměř celou Evropu. U nás kompletně vykradli mimo jiné i Karlštejn. Za druhé světové války nechali svět krvácet, čile obchodovali s Hitlerem a za peníze a zlato, které Hitler ukradl zavražděným Židům si po válce vybudovali sociální stát. Teď je hryže svědomí a proto horlivě pomáhají uprchlíkům. Fuj!

Odpovědět  |   | 
expat  |  29. 09. 2019 12:49

...kua, co ty mínusky? Co za haj-zle se může těch zlodějů a vych-cánků zastávat? Fuj!

Odpovědět  |   | 
expat  |  29. 09. 2019 13:18

.....kua, další haj-zl....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 09. 2019 19:54

Cisarske/katolicke vojska se behem 30ilete valky nechovaly o nic lepe. Postupem casu byl bezny scenar, ze stejne mesto opakovane vyloupilo katolici i protestante. Praha mela smulu, ze se prvni roky valcilo predevsim v 'Cechach' a 'Rakousku', protoze zde vypuklo protiHabrsburske povstani. Navic ze vsech bojist, byly ceske zeme mezi nejmene postizenymi. Bez sirit demagogii jinam, trole

Odpovědět  |   | 
pavel  |  29. 09. 2019 21:29

blbečku blbej. Klasickej českej idiot

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 09. 2019 11:48

A proc? Jedine Svedi nechteji vracet to, co nakradli. Navic tahli Evropou pro avoje poteseni, mistni sarvatky se jich netykaly.

Odpovědět  |   | 
Jenda  |  30. 09. 2019 13:40

Co sem taháš politiku a navíc ještě blbě? A když už teda tak např. Japonsko, Finsko, Itálie a další země byly oficiálně s Hitlerem, ale za druhou sv. válku může jen Německo. O tom jak se chovaly všechny armády světa během jakékoliv války se nemá ani cenu bavit, vzpomen si na Rusaky když to tu v ´45 “osvobozovali”

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  03. 10. 2019 10:48

No vykradenej je ten Karlštejn dodnes a dole za parkovačku kasírujou 200,-/den.
Měli to tenkrát vypálit a stánkaři by šli prodávat panenkymarie jinam....

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 09. 2019 18:38

Holt, Lancia mala vo vedeni FISA lepsie konexie - od podvodov s pneumatikami, homologaciou, poctom aut.... preslo jej to vsetko.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  30. 09. 2019 13:54

V 80 - 90 letech stavělo Volvo sériové čtyřválce 2 - 3 l bez přeplňování. Tyto motory byly tak dynamické (a ikonické) a s tak velkou výdrží, že se nemusely stydět za značku Volvo.

Odpovědět  |   | 
Tojejedno  |  30. 09. 2019 21:03

.. motory od Volva boli vždy stavané na spoľahlivosť, resp.kvalitu. výnimkou boli spojenia s daf a prebrate motorizácie.
So švédskej konštrukčnej kancelárie ide naozaj o poklady od čias 50.r 20.stor.

Dôležité je, pomalí zahriať po štarte, interval oleja a rozvody, inak vydržia skoro večne.
Volvo for Life !

Odpovědět  |   | 
Petr Šváb  |  01. 10. 2019 21:01

A jak se asi homologovala Š130RS(?),úplně to stejný,ale byla to paráda.To však pochopí málokdo.......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 38 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A