| Hyundai i30 kombi

| Hyundai i30 kombi

 | Hyundai i30 kombi

| Hyundai i30 kombi

 | Hyundai i30 kombi

| Hyundai i30 kombi

 | Hyundai i30 kombi
 | Hyundai i30 kombi
12
Fotogalerie

Podle reklamy Hyundai mají sousedé přesedat. Do nového kombi i30

Již několik let používá české zastoupení značky Hyundai v televizních reklamách více či méně zjevné narážky na vozy, které vyrábí mladoboleslavská automobilka. Nyní například běží kampaň propagující kombi i30, která nechápavého souseda vybízí k přesednutí.

"I nechápavý soused přesedne. A když ne, tak jeho škoda". Tato věta zní v novém reklamním spotu, který v těchto dnech vysílají tuzemské televizní stanice. Nejde ovšem o upoutávku na novou sedací soupravu, nýbrž o záležitost, která má pozornost diváků přitáhnout k nové generaci modelu Hyundai i30 v karosářské variantě kombi.

To je navíc, podle tvrzení na oficiálních internetových stránkách značky, Nejlepší český kombík všech dob. Údajně to potvrzuje výzkum agentury Médea, která ovšem s Hyundai spolupracuje i v mnoha jiných záležitostech.

Hyundai slovo škoda, případně zeměpisné označení Mladá Boleslav, používá při svých kampaních velmi často. Například již v únoru roku 2015 chtěl upoutat pozornost na svůj městský hatchback i20 formulací: "Váš soused z Boleslavi bude tááákhle malý.

Na samém počátku letošního roku pak tuzemské zastoupení korejské značky použilo i jinou metodu: "Atraktivní, sebejistý, bezpečný, prostorný, luxusně vybavený. Prostě nejlepší liftback všech dob..." Takto zněl hlas v reklamě na i30, tehdy ještě ale ve verzi liftback. Odborníci si toto označení, které bylo mimochodem v přímém rozporu s kategorizací vozu na oficiálních stránkách značky (hatchback) nedokážou vysvětlit jinak, než, že jde o narážku na nejprodávanější vůz s tímto typem karosérie. To je samozřejmě Škoda Octavia.

Přímo o ní se mluvilo v loňském spotu propagujícím opět model i30. "Možná jste už poznali octavii, ale život a opravdová jízda začíná ve třicítce...," dozvěděli se diváci.

Hyundai v Česku stále usiluje o lepší pozici. Dělá to často tak, že se vymezuje vůči největšímu výrobci osobních aut v České republice. V roce 2013 proto nechal u pražského letiště v Ruzyni vyvěsit billboard, na němž stálo: "Vítejte v zemi Hyundai".

Tehdy i dnes přitom platilo, že vozů s logem Hyundai se v Česku prodávala jen zhruba třetina v porovnání s těmi s logem hlavy indiána - okřídleného šípu, Škoda Auto je navíc největší tuzemskou průmyslovou firmou a nejvýznamnějším exportérem.

Galerii snímků i30 kombi naleznete níže:

2017-22-02-09-58-20-928-500-12-i30-wagon-1_01.jpg2017-22-02-09-58-22-928-500-12-i30-wagon-3.jpg2017-22-02-09-58-24-928-500-12-i30-wagon-2.jpg

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

Doporučujeme

Články odjinud