Podle reklamy Hyundai mají sousedé přesedat. Do nového kombi i30

Již několik let používá české zastoupení značky Hyundai v televizních reklamách více či méně zjevné narážky na vozy, které vyrábí mladoboleslavská automobilka. Nyní například běží kampaň propagující kombi i30, která nechápavého souseda vybízí k přesednutí.

"I nechápavý soused přesedne. A když ne, tak jeho škoda". Tato věta zní v novém reklamním spotu, který v těchto dnech vysílají tuzemské televizní stanice. Nejde ovšem o upoutávku na novou sedací soupravu, nýbrž o záležitost, která má pozornost diváků přitáhnout k nové generaci modelu Hyundai i30 v karosářské variantě kombi.

To je navíc, podle tvrzení na oficiálních internetových stránkách značky, Nejlepší český kombík všech dob. Údajně to potvrzuje výzkum agentury Médea, která ovšem s Hyundai spolupracuje i v mnoha jiných záležitostech.

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai slovo škoda, případně zeměpisné označení Mladá Boleslav, používá při svých kampaních velmi často. Například již v únoru roku 2015 chtěl upoutat pozornost na svůj městský hatchback i20 formulací: "Váš soused z Boleslavi bude tááákhle malý.

Na samém počátku letošního roku pak tuzemské zastoupení korejské značky použilo i jinou metodu: "Atraktivní, sebejistý, bezpečný, prostorný, luxusně vybavený. Prostě nejlepší liftback všech dob..." Takto zněl hlas v reklamě na i30, tehdy ještě ale ve verzi liftback. Odborníci si toto označení, které bylo mimochodem v přímém rozporu s kategorizací vozu na oficiálních stránkách značky (hatchback) nedokážou vysvětlit jinak, než, že jde o narážku na nejprodávanější vůz s tímto typem karosérie. To je samozřejmě Škoda Octavia.

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Přímo o ní se mluvilo v loňském spotu propagujícím opět model i30. "Možná jste už poznali octavii, ale život a opravdová jízda začíná ve třicítce...," dozvěděli se diváci.

Hyundai v Česku stále usiluje o lepší pozici. Dělá to často tak, že se vymezuje vůči největšímu výrobci osobních aut v České republice. V roce 2013 proto nechal u pražského letiště v Ruzyni vyvěsit billboard, na němž stálo: "Vítejte v zemi Hyundai".

První fotky SUV Hyundai Kona. Korejští designéři se asi nepoučili...

První fotky SUV Hyundai Kona. Korejští designéři se asi nepoučili...

Tehdy i dnes přitom platilo, že vozů s logem Hyundai se v Česku prodávala jen zhruba třetina v porovnání s těmi s logem hlavy indiána - okřídleného šípu, Škoda Auto je navíc největší tuzemskou průmyslovou firmou a nejvýznamnějším exportérem.

Galerii snímků i30 kombi naleznete níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků