Podle reklamy Hyundai mají sousedé přesedat. Do nového kombi i30

Již několik let používá české zastoupení značky Hyundai v televizních reklamách více či méně zjevné narážky na vozy, které vyrábí mladoboleslavská automobilka. Nyní například běží kampaň propagující kombi i30, která nechápavého souseda vybízí k přesednutí.

"I nechápavý soused přesedne. A když ne, tak jeho škoda". Tato věta zní v novém reklamním spotu, který v těchto dnech vysílají tuzemské televizní stanice. Nejde ovšem o upoutávku na novou sedací soupravu, nýbrž o záležitost, která má pozornost diváků přitáhnout k nové generaci modelu Hyundai i30 v karosářské variantě kombi.

To je navíc, podle tvrzení na oficiálních internetových stránkách značky, Nejlepší český kombík všech dob. Údajně to potvrzuje výzkum agentury Médea, která ovšem s Hyundai spolupracuje i v mnoha jiných záležitostech.

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai slovo škoda, případně zeměpisné označení Mladá Boleslav, používá při svých kampaních velmi často. Například již v únoru roku 2015 chtěl upoutat pozornost na svůj městský hatchback i20 formulací: "Váš soused z Boleslavi bude tááákhle malý.

Na samém počátku letošního roku pak tuzemské zastoupení korejské značky použilo i jinou metodu: "Atraktivní, sebejistý, bezpečný, prostorný, luxusně vybavený. Prostě nejlepší liftback všech dob..." Takto zněl hlas v reklamě na i30, tehdy ještě ale ve verzi liftback. Odborníci si toto označení, které bylo mimochodem v přímém rozporu s kategorizací vozu na oficiálních stránkách značky (hatchback) nedokážou vysvětlit jinak, než, že jde o narážku na nejprodávanější vůz s tímto typem karosérie. To je samozřejmě Škoda Octavia.

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Třetí generace Hyundaie i30: kompakt z Nošovic vypadá jako Infiniti

Přímo o ní se mluvilo v loňském spotu propagujícím opět model i30. "Možná jste už poznali octavii, ale život a opravdová jízda začíná ve třicítce...," dozvěděli se diváci.

Hyundai v Česku stále usiluje o lepší pozici. Dělá to často tak, že se vymezuje vůči největšímu výrobci osobních aut v České republice. V roce 2013 proto nechal u pražského letiště v Ruzyni vyvěsit billboard, na němž stálo: "Vítejte v zemi Hyundai".

První fotky SUV Hyundai Kona. Korejští designéři se asi nepoučili...

První fotky SUV Hyundai Kona. Korejští designéři se asi nepoučili...

Tehdy i dnes přitom platilo, že vozů s logem Hyundai se v Česku prodávala jen zhruba třetina v porovnání s těmi s logem hlavy indiána - okřídleného šípu, Škoda Auto je navíc největší tuzemskou průmyslovou firmou a nejvýznamnějším exportérem.

Galerii snímků i30 kombi naleznete níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků