Podle magazínu Forbes je nejlépe placeným jezdcem Schumacher

Tři piloti formule 1 se objevili v tradičním žebříčku nejlépe placených sportovců, Michael Schumacher je mezi nimi nejlepší.

Žebříček vydal magazín Forbes, jenž se dlouhodobě zabývá monitorováním příjmů nejbohatších lidí v různých oblastech. Z pohledu formule 1 je zajímavý seznam 50 nejlépe placených sportovců. Forbes uvedl odhad příjmů za uplynulých 12 měsíců (do konce května 2011).

Nejlépe placeným sportovcem je znovu golfista Tiger Woods s ročními příjmy ve výši 75 miliónů amerických dolarů. Prvního představitele motorsportu najdeme na 9. místě, je jím Michael Schumacher s 34 milióny dolarů.

V padesátce nejlépe placených sportovců se umístili ještě dva piloti formule 1, a to Fernando Alonso a Lewis Hamilton. Španěl ze stáje Ferrari skončil celkově 11. s 32 milióny a Brit z McLarenu 15. s 30 milióny dolarů.

Další zástupci závodů na čtyřech kolech pocházejí z amerických sérií, v žebříčku se objevili Dale Earnhardt Jr. (17. místo, 28,5 miliónu), Jeff Gordon (26./24,9 mil.) a Jimmie Johnson (31./24 mil.).

Ze závodníků na dvou kolech se mezi 50 nejlépe placených sportovců dostal tradičně jen Valentino Rossi, s ročním příjmem 31 miliónů dolarů mu patří 13. místo.

Klepněte pro větší obrázek
Vysmátý Michael Schumacher.

Více na F1Sport
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků