Mercedes to má podobně a je to bezproblémové, normální řidič se před jízdou seznámí s ovládáním a při častém ježdění je to stejně přirozené jako stěrače vpravo.
Holt jsem zjevně nenormální řidič, protože v mém SUV Jeep je hned několik páček, velký otočný knoflík s několka menšími knoflíky uvnitř jejichž význam jen matně tuším. Vím, že to má souvislost se uzamknutím diferenciálů, aktivací převodovky do extrémního pomala a podobnými záležitostmi, které přicházejí ke slovu v těžším terénu... a už pár let si občas říkám, že bych měl nějaký ten den věnovat tomu, že si to teoreticky nastuduji a pak si zajedu někam na offroadový polygon, kde to vyzkouším v praxi, no ale jak se reálně zdá, dříve se toho auta zbavím než bych se skutečně odhodlal to udělat. Naštěstí je možnost naprosto všechno mít nastavené v automatickém modu a to kupodivu funguje docela obstojně.
vzpomínka na Ikarus nebo Unimog?
Ano je to o zvyku. Ovšem někomu to vyhovovat bude a jinému ne. Viz Tesla bez páček blinkrů nebo automatické stěrače. Ségra jela Kodiaqem přítele (poslední model) a neuměla si zapnout stěrače.
Normalni je nechavat sterace na automat.
Správně, moje řeč.Normální je nechávat na automat úplně všechno co je možné do modu "automat" přepnout.To ovšem funguje pouze do té doby, než mi manželka po zaparkování světla přepne z "auto" na "off" a já jsem zvyklej, že všechno je na automat. To si pak v noci jedu po městě s vypnutýma světlama, nic mi nepřipadá podezřelého, protože silnice jsou pěkně osvětlené a navíc já jsem roztržitej, takže si nevšimnu, že na palubce nesvítí kontrolka světel....Následně si mě všimnou policajti, zastaví mě a sdělí mi, že jedu se zhasnutýma světlama. Já se tomuto jejich sdělení upřímně divím, což v nich vzbudí podezření, že jsem nejspíš nalitej nebo sfetovanej. Tak se mnou udělají testy na alkohol a drogy, všechno vyjde negativně, tak teď se pro změnu zase diví policajti proč "stone cold sober" chlápek jede v noci bez světel. Když jim upřímně sdělím, že je to kombinace mojí roztržitosti a zvyku mít všechno přepnuté v modu "auto", tak na to pokejvají hlavou a odmění mě pokutou pětikilem. :)
Normální je se před vyjetím seznámit se základní obsluhou auta.
Sakra kdo to jako reálně dělá? Něco jinýho je, když máš kompletně překopaný ovládání a proti tomu běžnej služebák od škodovky, kde nečekáš nějakou past.
Dělá to každý zodpovědný řidič.
Je to vylepsena verze toho, co má VW id., tam to funguje výborně, predpokladam, ze tady to bude podobné.Mě osobně na nových audi mrzí jiná věc, system Google neumí v navigaci zobrazovat nadmorskou výšku, na což jsme byli u Audi 20 let zvyklí.
Nemáš nadmořskou vejšku v jedný z variant přístrojovky kterou si volíš? Já jo.
U SQ6 ani u id.buzz bohužel ne.
Oltcit :-)
Prevodovka rizena elektronicky nepotrebuje zadnou packu. Tohle je dalsi zbytecny chaos. Pro prevodovku staci i tri tlacitka, nebo valecek na volantu.
americká auta měla ty tlačítka hluboko ve 20.století. V okamžiku, kdy není nutná vazba pro mechanické blokování převodovky, tak se ten volič může dát třeba na strop... radši klasické 2 páčky...
A to všechno jen proto, že na pravou páčku nastěhovali 3 funkce..to nepochopím...osobně bych radši uvítal netradiční řešení řazení (když už to musí měnit), které používám málo a obvykle je na to docela čas...než si zvykat na běžné funkce na levé páčce... na Tesle jsem si na to zvyknul, ale v krizovce na dálnici ocáknutý kamionem jsem stejně automaticky šáhl po pravé páčce...
Když mě na dálnici ocákne kamion, tak to automatika zaregistruje a reaguje rychleji než bych reagoval já. Ale to chce mít auto s dobře fungujicimi automatickým stěrači, co Tesla není. Pak chápu, že v těchto krizových situacích člověk hledá páčku stěrače.
Je to naopak velmi pohodlné. Na jednorázové setření skla a na jednorázové setření s ostřikovačem stačí jeden prst levé ruky na jednom a tomtéž tlačítku na čele páčky.
a ludia nadavali na renault
tak to ovládání rádia bylo na hlavu :D MF volant toto vyřeší bez problému.
renault má páčky v pohodě
Mě to připadá při shlédnutí celkem zbytečně složité!
nebát tam i ta funkce stěračů, je to ok... ale ta páka jen pro volič převodovky je (luxus)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.