Samanthea N (Samanthea Nováková)
25. června • 15:19

Mercedes to má podobně a je to bezproblémové, normální řidič se před jízdou seznámí s ovládáním a při častém ježdění je to stejně přirozené jako stěrače vpravo.

Bobanowicz
2. července • 11:18

Holt jsem zjevně nenormální řidič, protože v mém SUV Jeep je hned několik páček, velký otočný knoflík s několka menšími knoflíky uvnitř jejichž význam jen matně tuším.
Vím, že to má souvislost se uzamknutím diferenciálů, aktivací převodovky do extrémního pomala a podobnými záležitostmi, které přicházejí ke slovu v těžším terénu... a už pár let si občas říkám, že bych měl nějaký ten den věnovat tomu, že si to teoreticky nastuduji a pak si zajedu někam na offroadový polygon, kde to vyzkouším v praxi, no ale jak se reálně zdá, dříve se toho auta zbavím než bych se skutečně odhodlal to udělat. Naštěstí je možnost naprosto všechno mít nastavené v automatickém modu a to kupodivu funguje docela obstojně.

petr r. (petrumr)
23. června • 15:05

vzpomínka na Ikarus nebo Unimog?

jhamil
23. června • 10:24

Ano je to o zvyku. Ovšem někomu to vyhovovat bude a jinému ne. Viz Tesla bez páček blinkrů nebo automatické stěrače. Ségra jela Kodiaqem přítele (poslední model) a neuměla si zapnout stěrače.

Marek Lalke
27. června • 22:26

Normalni je nechavat sterace na automat.

Bobanowicz
2. července • 11:31

Správně, moje řeč.
Normální je nechávat na automat úplně všechno co je možné do modu "automat" přepnout.
To ovšem funguje pouze do té doby, než mi manželka po zaparkování světla přepne z "auto" na "off" a já jsem zvyklej, že všechno je na automat.
To si pak v noci jedu po městě s vypnutýma světlama, nic mi nepřipadá podezřelého, protože silnice jsou pěkně osvětlené a navíc já jsem roztržitej, takže si nevšimnu, že na palubce nesvítí kontrolka světel....
Následně si mě všimnou policajti, zastaví mě a sdělí mi, že jedu se zhasnutýma světlama. Já se tomuto jejich sdělení upřímně divím, což v nich vzbudí podezření, že jsem nejspíš nalitej nebo sfetovanej. Tak se mnou udělají testy na alkohol a drogy, všechno vyjde negativně, tak teď se pro změnu zase diví policajti proč "stone cold sober" chlápek jede v noci bez světel.
Když jim upřímně sdělím, že je to kombinace mojí roztržitosti a zvyku mít všechno přepnuté v modu "auto", tak na to pokejvají hlavou a odmění mě pokutou pětikilem. :)

Jan Taraba
23. června • 12:27

Normální je se před vyjetím seznámit se základní obsluhou auta.

Pindulin
23. června • 21:34

Sakra kdo to jako reálně dělá? Něco jinýho je, když máš kompletně překopaný ovládání a proti tomu běžnej služebák od škodovky, kde nečekáš nějakou past.

Samanthea N (Samanthea Nováková)
25. června • 15:15

Dělá to každý zodpovědný řidič.

Jan Taraba
23. června • 6:34

Je to vylepsena verze toho, co má VW id., tam to funguje výborně, predpokladam, ze tady to bude podobné.
Mě osobně na nových audi mrzí jiná věc, system Google neumí v navigaci zobrazovat nadmorskou výšku, na což jsme byli u Audi 20 let zvyklí.

Dřevo Levně
23. června • 14:19

Nemáš nadmořskou vejšku v jedný z variant přístrojovky kterou si volíš? Já jo.

Jan Taraba
23. června • 15:50

U SQ6 ani u id.buzz bohužel ne.

Jan Macoun
22. června • 12:48

Oltcit :-)

Eduard Kocvara
22. června • 12:14

Prevodovka rizena elektronicky nepotrebuje zadnou packu. Tohle je dalsi zbytecny chaos. Pro prevodovku staci i tri tlacitka, nebo valecek na volantu.

Karel Dvořák
23. června • 8:21

americká auta měla ty tlačítka hluboko ve 20.století. V okamžiku, kdy není nutná vazba pro mechanické blokování převodovky, tak se ten volič může dát třeba na strop... radši klasické 2 páčky...

Moi Monami
22. června • 9:54

A to všechno jen proto, že na pravou páčku nastěhovali 3 funkce..to nepochopím...osobně bych radši uvítal netradiční řešení řazení (když už to musí měnit), které používám málo a obvykle je na to docela čas...než si zvykat na běžné funkce na levé páčce... na Tesle jsem si na to zvyknul, ale v krizovce na dálnici ocáknutý kamionem jsem stejně automaticky šáhl po pravé páčce...

Marek71
24. června • 19:04

Když mě na dálnici ocákne kamion, tak to automatika zaregistruje a reaguje rychleji než bych reagoval já. Ale to chce mít auto s dobře fungujicimi automatickým stěrači, co Tesla není. Pak chápu, že v těchto krizových situacích člověk hledá páčku stěrače.

Jan Taraba
23. června • 12:29

Je to naopak velmi pohodlné. Na jednorázové setření skla a na jednorázové setření s ostřikovačem stačí jeden prst levé ruky na jednom a tomtéž tlačítku na čele páčky.

kolkyno
21. června • 19:21

a ludia nadavali na renault

Karel Dvořák
23. června • 8:27

tak to ovládání rádia bylo na hlavu :D MF volant toto vyřeší bez problému.

overlord
21. června • 19:27

renault má páčky v pohodě

Jiří Kříž (Vezujof)
21. června • 13:04

Mě to připadá při shlédnutí celkem zbytečně složité!

Karel Dvořák
23. června • 8:27

nebát tam i ta funkce stěračů, je to ok... ale ta páka jen pro volič převodovky je (luxus)

Doporučujeme

Články odjinud