Podívejte se, o kolik je Formule 1 rychlejší než opravdu rychlá auta

Podívejte se, o kolik je Formule 1 rychlejší než opravdu rychlá auta

Formule 1 není nazývána královnou motoristického sportu pro nic za nic. Nevyniká maximálními dosahovanými rychlostmi a dokonce ani zrychlením, ale z hlediska časů na kolo hraje svoji vlastní ligu. Problém je, že to není moc vidět – na televizní obrazovce a dokonce naživo formule nevypadají tak rychlé, jak doopravdy jsou. 

V australském Melbourne proto postavili monopost Red Bull F1 proti závodnímu vozu tamního šampionátu V8 Supercar a silničnímu Mercedesu C 63 AMG kupé

Podobnou podívanou jsme viděli už několikrát, kdysi dávno dokonce i na brněnském okruhu. To jí ale neubírá na atraktivitě. Výsledek samozřejmě tušíte a průběh zde popisovat nebudeme, uvidíte ho ve videu. Pokud chcete vidět až samotný závod, posuňte video na 5:33.

Nuda? Dobrá, v tom případě se ještě podívejte na videosestřih dramatických okamžiků z dávné i nedávné minulosti F1. Ten vás už určitě nudit nebude:

Tohle video o F1 stojí za vidění, i když vás F1 vůbec nezajímá

Tohle video o F1 stojí za vidění, i když vás F1 vůbec nezajímá

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků