Podívejte se na ruční montáž V8 z Challengeru Demon. Je to nádhera

V bezvadně zpracovaném videu se můžete podívat, jak se dohromady ručně skládá srdce obávaného Challengeru Demon.

Není pochyb o tom, že strojovna siláckého Dodge Challengeru SRT Demon patří v dnešní automobilové produkci mezi nejúžasnější techniku, kterou si jakožto normální smrtelník můžete pořídit. A YouTube kanál automobilové pojišťovny Hagerty nyní přichází s parádním „timelapse“ videem, které vám ukáže stavbu tohoto díla od holého bloku až po řvoucí předvedení jeho schopností.

Mluvíme samozřejmě o kompresorem přeplňovaném vidlicovém osmiválci Hemi, který s objemem 6,2 litru vyprodukuje při použití stooktanového benzinu výkon až 626 kW (851 koní) a točivý moment 1044 N.m. Se zpracováním videa stavby motoru si pak někdo pořádně vyhrál, jelikož ukazuje snad každý důležitý komponent motoru a jeho umístění na své místo. Navíc s řadou „cool“ efektů.

Hybridní Dodge Challenger potvrzen. Nemějte ale strach, jenom to pomůže

Hybridní Dodge Challenger potvrzen. Nemějte ale strach, jenom to pomůže

To vše zkouknete za pět minut, které by mnoho z nás nazvalo technickou nirvánou. Nakonec přitom nechybí názorná ukázka síly V8, kňourání kompresoru a nějaké to pálení pneumatik...

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků