Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Plochý šestiválec o objemu 3,2 l uvedlo Porsche v nové verzi už tehdy ikonické devětsetjedenáctky. Porsche 911 3.2 Carrera mělo o dva decilitry vyšší zdvihový objem než předchozí boxer, kompresní poměr zvýšený z 9,8 na 10,3:1, nové sání i výfuk a zdvih zvetšený na 74,4 mm. Vrtáni zůstalo na hodnotě 95 mm. Porsche tehdy uvádělo, že motor 3.2 je z 80 procent nový.

Retro | Porsche

Porsche 911: Sága rodu 3 (historie 1978 - 1986)

Výkon 231 koní stačil tehdejší devětsetjedenáctce ke zrychlení na 100 km/h za 5,4 s a nejvyšší rychlosti 242 km/h. 

V tomto nedlouhém, ale fascinujícím videu uvidíte postupné odstrojení motoru a jeho demontáž na jednotlivé díly.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků