Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Plochý šestiválec o objemu 3,2 l uvedlo Porsche v nové verzi už tehdy ikonické devětsetjedenáctky. Porsche 911 3.2 Carrera mělo o dva decilitry vyšší zdvihový objem než předchozí boxer, kompresní poměr zvýšený z 9,8 na 10,3:1, nové sání i výfuk a zdvih zvetšený na 74,4 mm. Vrtáni zůstalo na hodnotě 95 mm. Porsche tehdy uvádělo, že motor 3.2 je z 80 procent nový.

Porsche 911: Sága rodu 3 (historie 1978 - 1986)

Porsche 911: Sága rodu 3 (historie 1978 - 1986)

Výkon 231 koní stačil tehdejší devětsetjedenáctce ke zrychlení na 100 km/h za 5,4 s a nejvyšší rychlosti 242 km/h. 

V tomto nedlouhém, ale fascinujícím videu uvidíte postupné odstrojení motoru a jeho demontáž na jednotlivé díly.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky