Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Plochý šestiválec o objemu 3,2 l uvedlo Porsche v nové verzi už tehdy ikonické devětsetjedenáctky. Porsche 911 3.2 Carrera mělo o dva decilitry vyšší zdvihový objem než předchozí boxer, kompresní poměr zvýšený z 9,8 na 10,3:1, nové sání i výfuk a zdvih zvetšený na 74,4 mm. Vrtáni zůstalo na hodnotě 95 mm. Porsche tehdy uvádělo, že motor 3.2 je z 80 procent nový.

Porsche 911: Sága rodu 3 (historie 1978 - 1986)

Porsche 911: Sága rodu 3 (historie 1978 - 1986)

Výkon 231 koní stačil tehdejší devětsetjedenáctce ke zrychlení na 100 km/h za 5,4 s a nejvyšší rychlosti 242 km/h. 

V tomto nedlouhém, ale fascinujícím videu uvidíte postupné odstrojení motoru a jeho demontáž na jednotlivé díly.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků