Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Podívejte se na postupnou demontáž boxeru 3,2 l z Porsche Carrera

Plochý šestiválec o objemu 3,2 l uvedlo Porsche v nové verzi už tehdy ikonické devětsetjedenáctky. Porsche 911 3.2 Carrera mělo o dva decilitry vyšší zdvihový objem než předchozí boxer, kompresní poměr zvýšený z 9,8 na 10,3:1, nové sání i výfuk a zdvih zvetšený na 74,4 mm. Vrtáni zůstalo na hodnotě 95 mm. Porsche tehdy uvádělo, že motor 3.2 je z 80 procent nový.

Porsche 911: Sága rodu 3 (historie 1978 - 1986)

Porsche 911: Sága rodu 3 (historie 1978 - 1986)

Výkon 231 koní stačil tehdejší devětsetjedenáctce ke zrychlení na 100 km/h za 5,4 s a nejvyšší rychlosti 242 km/h. 

V tomto nedlouhém, ale fascinujícím videu uvidíte postupné odstrojení motoru a jeho demontáž na jednotlivé díly.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků