Podívejte se na pneumatiku, která se nikdy nesjede. Nebýt pavouků, možná by nevznikla

5 komentářů

Radon
10. března • 9:45

myslím, že v laboratoři to bude fungovat skvěle. I za 100 let.

Mike
8. března • 9:11

Genialni. Pokud to bude zrealizovatelne. Tak to zivotnimu prostredi hodne pomuze. Jen aby si to mohly dovolit vsichni a ne jen vlastníci supersportů.

Ne321
7. března • 20:19

Uz od doby mych vzdalenych detskych let jsem nejprve v papirovem socialistickem Svetu motoru a pak dalsich uz post socikovych tiskovinach a pak postupne i online mediich cetl o spouste konceptu jak vylepsit a nahradit vynalez pana Dunlopa naposledy zasadne vylepseny panem Michelinem a jeho nasledovniky. No a dodnes na svoje auto kupuji gumy co jsou vlastne k nerozeznaneni od Michelinek model 1946. Takze mozna jsem zbytecne pesimisticky, ale myslim ze ani z tohoto mraku prset nebude.

Lubo
7. března • 22:28

Asi tak, na druhou stranu je to skoda. Vem si, ze kdyz sjedes par mm vzorku, tak je cely vyrobek na odpis. Protektory jsou bohuzel velmi nekvalitni a drahe, takze od toho jako prvotne dobreho napadu se take upustilo. Je skoda, ze neumime vymyslet nic lepsiho. Ale myslim, ze vyrobci to tak chteji a pohlidaji si, aby jsi kvuli par mm vzorku zase koupil novy gumy. Pavouk mozna dobrej, ale pujde do supliku.

bzzz
8. března • 10:31

Skoda je, ze se masivne nerecykluje. Pavouk se muze klidne prosadit, pokud vymenu kapsli bude muset delat specializovany servis a vyrobcum se to tedy vyplati.Nicmene laboratorni podminky jsou jedna vec a realita uplne jiny svet. Co nerovnomerne sjeta pneu, souvisejici vyvazovani kol, bude k obnove dochazet kontinualne a na zatizene pneu?

Doporučujeme

Články odjinud