myslím, že v laboratoři to bude fungovat skvěle. I za 100 let.
Genialni. Pokud to bude zrealizovatelne. Tak to zivotnimu prostredi hodne pomuze. Jen aby si to mohly dovolit vsichni a ne jen vlastníci supersportů.
Uz od doby mych vzdalenych detskych let jsem nejprve v papirovem socialistickem Svetu motoru a pak dalsich uz post socikovych tiskovinach a pak postupne i online mediich cetl o spouste konceptu jak vylepsit a nahradit vynalez pana Dunlopa naposledy zasadne vylepseny panem Michelinem a jeho nasledovniky. No a dodnes na svoje auto kupuji gumy co jsou vlastne k nerozeznaneni od Michelinek model 1946. Takze mozna jsem zbytecne pesimisticky, ale myslim ze ani z tohoto mraku prset nebude.
Asi tak, na druhou stranu je to skoda. Vem si, ze kdyz sjedes par mm vzorku, tak je cely vyrobek na odpis. Protektory jsou bohuzel velmi nekvalitni a drahe, takze od toho jako prvotne dobreho napadu se take upustilo. Je skoda, ze neumime vymyslet nic lepsiho. Ale myslim, ze vyrobci to tak chteji a pohlidaji si, aby jsi kvuli par mm vzorku zase koupil novy gumy. Pavouk mozna dobrej, ale pujde do supliku.
Skoda je, ze se masivne nerecykluje. Pavouk se muze klidne prosadit, pokud vymenu kapsli bude muset delat specializovany servis a vyrobcum se to tedy vyplati.Nicmene laboratorni podminky jsou jedna vec a realita uplne jiny svet. Co nerovnomerne sjeta pneu, souvisejici vyvazovani kol, bude k obnove dochazet kontinualne a na zatizene pneu?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.