Podívejte se na odhalení nové generace Hyundai i20

Podívejte se na odhalení nové generace Hyundai i20

Jak vypadalo odhalení nové Škody Fabia, to už jsme si ukázali. Teď tu máme další autosalonové video, na kterém si můžeme prohlédnout představení přímého konkurenta mladoboleslavského hatchbacku - modelu Hyundai i20 nové generace. 

VW Group Night na videu: Podívejte se na prezentaci Fabie a dalších novinek

VW Group Night na videu: Podívejte se na prezentaci Fabie a dalších novinek

Hyundai samozřejmě nešetří superlativy a zdůrazňuje, že jde o evropské auto postavené přímo pro potřeby evropských zákazníků. Srovnání s novou Fabií bude jistě tématem řady testů. Vy se mimochodem můžete těšit na první „autosalonové porovnání“ už velmi brzy.

Nový Hyundai i20 si brousí zuby na Fabii

Nový Hyundai i20 si brousí zuby na Fabii

Vše podstatné na téma nové generace Hyundai i20 bylo napsáno již dříve. Prodávat se na českém trhu začne korejská novinka krátce po skončení autosalonu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 185 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 156 433 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků