Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

21 komentářů

Sulda
22. října • 10:37

I tehdy jiz nevedeli delat auta ve skodovceB-]

Lotte
22. října • 12:09

Dělají je 125 let a zřejmě je dělají velmi dobré, protože má miliony spokojených zákazníků ....

mirec
27. října • 17:03

a peugeot existuje 210 let

Vóša
22. října • 13:59

Díky za info, jdu tedy shánět milion klecových lůžek.

Miras13
21. října • 22:10

Ty jsi ale jelito takovou blbost napsat. Na to jsi přišel sám???

Vóša
21. října • 22:07

Teď už aby zahynula i značka a bude klid...

Aleš
22. října • 10:31

stačí když ty a bude klid

Vóša
22. října • 11:35

Každý Škodomilský dobytek patří do klecového lůžka nebo ještě lépe na prvný sloup..

Lotte
22. října • 12:08

Co to tady plácáš ty hlupáku za h...a???? Jaký škodomilský dobytek? Naprosto nepochopitelné urážky domácí značky a jejich zákazníků, je tohle normální?

Kundaj & Hovnaj
22. října • 18:12

Podle nás je to zcela v normě!

Patrik Groncki
22. října • 11:52

Až po tobě ty rudá svině 😉

Vóša
22. října • 13:56

Tohle oslovení je pro mne kompliment !

Pepan
22. října • 9:55

Kritizujou ,, odborníci " pro který je vrchol techniky Moskvič.

Kundaj & Hovnaj
21. října • 23:05

Pravdu díš!

Eurohujer
21. října • 19:43

O mrtvejch jen dobre, ale pan Kalma byl namachrovanej jouda, kterej nezvladl rizeni, ono v ty dobe se totiz dalo na eF znackas jezdit neomeznou rychlosti, pro testy, on nebyl zkusenej ridic a rozmaznul se, od te doby se na eF znackach nemuze prekracovat rychlost, to je asi vse.

Pepan
22. října • 9:52

Víš vůbec jak zahynul?

jozka
22. října • 9:57

Jo, smazil ve tme hrube pres povolenou rychlost a podjel zdechlej kamion nastorc silnici. Kdyby jel normalne, tak by to dal.

Pepan
22. října • 20:19

Když pojedeš 90 a ve tmě se ti najednou objeví neosvětlená překážka přes silnici, tak to nemáš šanci zastavit. A v těch místech co se to stalo, na té rovince, nikdo v noci rychlost nedodržoval. Nehraj si na moudrýho.

JirkaK
24. října • 12:18

Řidič smí jet nanejvýš takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
Rychlost jízdy smí být jen taková, aby bylo vždy a za všech okolností možné zastavit vozidlo na dohlednou vzdálenost.Z toho plyne nutnost odpovídajícího snížení rychlosti jízdy za snížené viditelnosti, kdy je dohledná vzdálenost dána dosvitem světlometů vozidla. Je nezbytné brát v úvahu podstatné zkrácení této vzdálenosti při přepnutí z dálkových na tlumená světla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
24. října • 17:18

jirkaK
Jediný relevantní příspěvek k diskusi o té nešťastné havárii.

jozka
22. října • 21:49

Kdyz pojedu 90-100 ve tme na dalkovy, tak zastavim, vyzkouseno, dekuju za optani. Samozrejme pokud to smazim 160, protoze se mi nemuze nic stat, jelikoz jezdim na eFku, tak to je pak jina.

Doporučujeme

Články odjinud