Podívejte se na galerii dívek mezi ženevskými auty. Opět jich ale ubylo

GR8  |  08. 03. 2018 08:36

Uz jsem si toho vsimnul minuly rok ve Frankfurtu. V podstate jsme se shodli na tom ze oproti minulym rokum pocet krasnych kocek u aut vyrazne klesl. Genderova vyrovnanost je dnes az neuveritelne prehnana. Chapu ale ze damy se chteji take podivat kdyz navstivi podobnou akci. Grid girls take konci....pripada mi ze dnesni spolecnost musi byt za kazdou cenu korektni a to ke vsemu a ke vsem = i ke spatnym vecem i ke spatnym lidem. Myslim ze to neni nejlepsi cesta.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 03. 2018 09:06

Proc korektni spolecnost nebojuje proti zenam, ktere svymi prednostmi vedome miri/utoci na muzske slabiny, aby ziskaly vyhodu proti ostatnim (nejen zenam). Pekne krivky - ve vhodnem prostoru - proste patri k sobe a je prece uplne jedno, jestli se jedna o automobil, slecnu, antickou/renesancni sochu nebo designovou zidli. Aktualni kotektnost je mnohem vice strach potazmo slabost.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 03. 2018 09:28

Slovo automobil je muzskeho rodu. Zakazane. Musite pouzit ttermin AUTO aby to bolo spravne a korektne.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 03. 2018 11:34

AUTO prece evokuje das Auto, tzn faso/nato/merkel, ne?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 03. 2018 17:36

faso/nato/merkel Sam by som to lepsie nenapisal. Vidis, ked sa Ti chce, aj pravdu napises.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 03. 2018 15:41

Aby tvoj pokus o vtip fungoval, musel by nezavisly od jazyka.

Napr. vo francuzstine su najpouzivanejsie slova pre auto, voiture a automobile, zenskeho rodu. V anglictine je car atd. stredneho rodu, v rustine je автомобиль rodu muzskeho, ale машина je rodu zenskeho.

Takze sorry...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 03. 2018 17:35

Zatial pisem po slovensky, netusim co sem miesas.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  08. 03. 2018 09:12

A nafoťte nám taky modelky od BMW... Ve Frankfurtu to byly samé Gertrudy a Fritzové v hrozných kostýmech

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  08. 03. 2018 12:09

Osobne bych se do budoucna přimlouvá za nahrazeni zivych modelek maketami pohanenymi stlacenym zemnim plynem.Bude to rozhodne ekologictejsi!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 03. 2018 13:15

Ja bych pouzil prevratnou kombinaci benzinu, cng a elektromotorku, aby si Americane a Japonci konecne uvedomili, kde je jejich misto

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  08. 03. 2018 13:40

Vy se smejete,ale prave zmineny genialni pohon vymysleny inzenyri v Ml.Boleslavi predstavuje sku

Odpovědět  |   | 
bob  |  08. 03. 2018 13:02

Naleštěná bída...

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  08. 03. 2018 13:41

tecnou budoucnost automobilismu!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 03. 2018 15:32

Nikdy som nechapal, preco musia byt pri autach hostesky.

Ale ze to bude chybat novinarom, a ze budu mat potrebu riesit svoje hormonalne potreby na verejnosti... wow. Holt, spravodajstvo z autosalonu zodpoveda prioritam miestnej uderky.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  08. 03. 2018 15:57

Tak to já chápal vždycky. Holt jsem stará škola a myslím, že krásné holky a auta k sobě pasují. I když by to byla pouze dekorace k vystaveným vozům, je to super. Ale chápu, že v dnešní době to na spoustu hošánků asi nefunguje, protože to nechápou. Tak honem šup do kadeřnictví, ať máš zas na hlavě něco módního

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 03. 2018 17:38

Konecnie niekto s gulami. Ako to tak citam, mam pocit ze sa tu zisla banda maxi korektnych hermafroditov.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 03. 2018 09:32

Nemusia tam byť, nie je to nutnosť, samozrejme. Ale je dobré keď tam sú, patrí to k tým autám a rád sa pozriem na autá aj na hostesky. Na rovinu, drtivú večšinu návštevníkov tvoria muži a sú radi aj za tia hostesky.

Desím sa doby, keď vystavovatelia v rámci rovnosti postavia k autám aj našampónovaných mladíkov, ktorí budú ale priťahovať skor 4% menšinu ako ženy

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 03. 2018 17:40

Pekne baby k peknym autam samozrejme patria. Za peknou babou sa rad otocim, pretoze sa mi jednoducho paci. No a ak je k tomu aj pekne auto, potom je esteticky vnem este lepsi, skratka chlapska radost. Ale to je zrejme dnes nenormalne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, pro je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A