Podívejte se na galerii dívek mezi ženevskými auty. Opět jich ale ubylo

Autosalon už nejsou to, co dříve. Některé značky už své stánky na ploše ženevského výstaviště vůbec nemají, jiné omezily třeba počet modelek.

Jeep, Fiat a Alfa Romeo. Vlastně jen tyto tři italské značky zůstaly během prvního tiskového dne věrné tradici, že u každého vystaveného vozu stojí alespoň jedna hosteska. Úplně pravda to ale není, občas jim společnost dělá i nějaký ten mladík.

Lodě, koně i květiny. Plakáty všech ženevských autosalonů od roku 1924

Lodě, koně i květiny. Plakáty všech ženevských autosalonů od roku 1924

Většina významných světových automobilek sice také mladé slečny na své stánky přivezla, ovšem je jich méně než dříve. Navíc, některé z nich poměrně jednoznačně dávají novinářům najevo, že tu nejsou jako fotografické objekty, nýbrž zdroje informací. Většina novinářů již ale předem veškeré informace o vystavených novinkách předem obdržela e-mailem, takže takovou nabídku odmítá.

Naštěstí jsou na autosalonu kromě automobilových značek přítomni také výrobci různých dílů či příslušenství. A ti se nadále velmi často snaží upoutat pozornost na svůj stánek i pomocí dívčí krásy. 

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků