Se vstupem Volkswagenu T-Roc na český trh zaplatily mediální prostor reklamy se sebevědomým beránkem jménem Bam. Že nepůjde o reálné zvíře, muselo být každému jasné, otázkou ale je, jak se jej podařilo přivést k „životu“.
Hlavní hrdina reklamní kampaně na nový Volkswagen T-Roc ožil díky počítačové animaci a v hmotné podobě vzniknul pouze jako maketa ovládaná člověkem. Podívejte se na přiložené video, kde jsou všechna počítačová kouzla od základu vysvětlena. Ve videu pod textem pak uvidíte finální sestřih, který momentálně běží v televizích.
Slogan Volkswagenu T-Roc zní „Zdravě sebevědomý“, což vůz opravdu je. Jak jsem nedávno uváděl v redakčním testu prozatím nejdražší nabízené verze, kombinuje prvky malých vozů s platformou pro nižší střední a střední třídu vozů s příčně uloženými motory. Zatímco v základu vůz pořídíte za 452.900 korun, plně vybavená verze se hravě přehoupne přes 900 tisíc.