Podívejte se, jak vypadaly reportáže z autosalonů v roce 1962

Podívejte se, jak vypadaly reportáže z autosalonů v roce 1962

V době internetu reálný význam autosalonů poněkud upadá. Automobilky vypouštějí informace o chystaných premiérách dlouhé týdny předem, takže během samotné výstavy často zcela chybí moment překvapení. V minulosti to ale bývalo jinak.

Měsíčníky sice už tehdy dostávaly informace s předstihem pod podmínkou dodržení embarga, ale samotný autosalon byl skutečnou zpravodajskou událostí, nikoliv pouhým zhmotněním předem známých obrázků a dat.

Atmosféru jednoho z historických autosalonů zachycuje tento snímek z archívu společnosti British Pathé, který byl nedávno zveřejněn na YouTube.  Více než šestiminutová reportáž z roku 1962 představuje významné premiéry londýnského autosalonu, jako byl například Ford Cortina. Nechybějí ani celebrity, jejichž jména většina z nás asi mnoho neřeknou. A pochopitelně další doprovodné atributy, které známe i dnes – „rozřezanými“ auty počínaje a půvabnými hosteskami konče. 

Když vás auta nezajímají, aneb nejhezčí modelky ženevského výstaviště

Když vás auta nezajímají, aneb nejhezčí modelky ženevského výstaviště

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků