Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

249 komentářů

levna verze je ostuda
20. listopadu • 13:30

tu verzi s plechovymi koly a horsimi svetly by jim meli zakazat nabizet je to ostuda znacky i lidi co si to koupi..

LeonST
25. června • 21:18

Ubohá bída za nehorázné peníze. ☠ konkurence nabídne podstatně víc za stejné nebo jen trochu vyšší ceny.

B Škrábek
20. května • 10:25

Co tam chybí,motor což je dost podstatné ,dali tam ale dva stěračové motůrky,to je zbytečné.:-D

Zdeněk
26. února • 8:56

Je to plácnutí do vody. Všichni víme , že tříválec je nevyvážený motor který nic nevydrží . Tohle je auto " na jedno použití ". To si ale každý musí zvážit sám.

JAN
22. února • 13:22

Jo dobrý,už jsme se zasmáli,už to vážně není sranda,dejte už ten tříválec 1.0 TSI třeba na pohon stěračů,ale jako pohonou jednotku to opravdu ne.Jestli mě něco na té nejlevnější SCALE chybí?,jo a to dost zásadně, lidová cena.

Huron
7. února • 16:13

Shade je pro čecha drahá a trh maléj a na západ od hranic v tom jezdí akorád tak socky. No a ty poslední moderní kcháry to je hnus, schodovka se posrala ne, ta chcala a vision e to jsou fakt hodně hnusný pokus o něco...

Rostislav Malík
24. ledna • 9:54

Tak mě například chybí něco v základní výbavě, co Vám? To jako vážně chce škodovka tolik peněz za naprosto holé auto? Já bych to nechtěl ani za polovinu ceny, když vidím co je v základu, co vy?

LeonST
25. června • 21:18

Ano, přesně tak👍

Josef Brofsky
23. ledna • 7:08

V tom základu mi přijde o trochu míň hnusná, než v té dražší verzi ...

Filda
22. ledna • 20:17

Mě osobně u nejlevnější verze chybí motor Vám ne ? Myslíím si že na 1.0 coo má 3válec a 70KW nevydrží moc dlouho co si myslíte Vy ?

JAN
22. února • 13:35

Dát litrovej motor do tak velkého auta je úplná blbost,cpou ho tam jen proto,aby na tom víc vydělali.Samozřejmě že to dlouho nevydrží,ten motor dostává takovou čočku,že se po 100000km rozpadne.Ten mechanismus,a ještě ke všemu tříválec na to není stavěnej,jsou tam problémy s tlaky,zvlášť v nízkých otáčkách.Montoval bych tam v základu čtyřválec 1.5,ale v atmosférické verzi,takže by to mělo označení 1.5 MPI,a výrobní cena tohoto motoru by byla skoro stejná jako u přeplňovaného 1.0 TSI.

MIO10
22. ledna • 9:26

Neskutečné jak jsou tu dva tábory. Jedna hateři škody a pak slepí zastánci škodovky. Hateři ze Scaly dělají šrot a zastánci zase nejlepší auto na světě(někteří jen v segmentu). Ani jeden názor nesdílím. Škodovky jsou slušná auta, se slušnou spolehlivostí. Kopat do korejců je snadné, ale, že se z nuly dostaly v globálních prodejích za pár let do slušných čísel je nepopiratelné. A se Vám to líbí či ne , tak Škoda, Hyundai, KIA a Seat patří do podobného segmentu značek.Nejsou špičkové ani low-endy. Scala má nastavený ceník a v Česku bude vždy proti jiným drahá, jelikož je zaměřena do firem a těm ostatním ta vyšší cena nevadí. Akceptují ji, z části kvůli neznalosti a z části z důvodu vlastenectví a, že značku prostě znají.Ale dělat z ní prémiovku? To snad ne. Ten základ vypadá hrozně nehledě na výbavu. Vrcholná verze bude naopak velmi slušně vypadat.A podvozek z pola? Nevadí, kvalitní bude, ale podvozek z vyšší třídy je nepopiratelně lepší a vždy bude. Jen bych doporučil neposuzovat úšpěšnost modelu podle českých prodejů Ale spíše celoevropsky. I proto skončil Rapid i když se v Česku slušně prodával.Jen dodám, že ne vše je o vnitřním prostoru.Ne každý má 190cm.

Kamil Šafr
21. ledna • 16:12

Jestli nám u ní něco chybí? Co třeba nějaká ta výbava v základu, když už za to chtějí takovou raketu? Bože to se škodovka zase předvedla. Já bych to teda za tu cenu nechtěl, vy jo?

Lukáš
22. ledna • 11:43

Lépe bych to asi nenapsal. Pana Bureše úplně ignorujte, očividně se jedná o zatvrzelého "koncerňáka". Je obecně známo, že škodovka je prostě předražená a češi už to nechtějí kupovat, což dokazují i klesající prodeje ;)

Bureš.
22. ledna • 16:04

Prý klesající prodeje :-)):-)):-)) Jestli něco klesá, tak je to možná tvůj penis, ale prodeje Škodovky ani náhodou ;-)

Uhlíř
23. ledna • 15:10

10% poklesu zisku v celosvětovém měřítku není málo, stačí hledat, ale to vy nejspíš neumíte. A ta ztráta bude příští rok ještě větší, takže si začněte utahovat opasky ať máte na náhradní díly od Škody, protože někde zdražovat bude muset :-D

Bureš.
23. ledna • 16:39

Tak schválně, dej nám sem odkaz na ten tvůj "ověřený zdroj". Rád se na něj podívám :-))

pacho
21. ledna • 20:44

kamil, prosím Ťa len sa nenechaj nachytať burešom, a nič mu nepíš, lebo keď napíšeš, iné auto ako škoda, tak ta zasa sfúkne, že ten článok je o scale, a nie o iných autách.

Bureš.
22. ledna • 16:07

Jo, zmůžete se jen na výkřiky do tmy, že jsou tu mraky levnějších, přitom vybavenějších a kvalitnějších aut ve stejné kategorii. Doložit něco konkrétně ale neumíte B-]

Bureš.
21. ledna • 19:39

Tak se pochlub, co by jsi si za stejnou cenu pořídil? Rádi se necháme poučit od znalce :-))

Žere mi klakson
21. ledna • 7:28

Kdysi jsem nad konfigurátory strávil dlouhé večery, abych si sestavil ideální automobil. Měním auto každých 5 až 6 let, dnes beru hotovou konfiguraci s druhou nejslabší motorizací v nabídce, na úrovni 2/3 mezi základním modelem a vrcholovou výbavou dané motorizace + příplatek za metal. "A za příplatek ještě můžete mít paket..." "ne, takhle je to dobrý, díky." Nikdy jsem pak neřešil, co tam v té konfiguraci nemám.

Bureš.
21. ledna • 9:00

Konečně normální přístup k autu. Pro většinu z nás je to spotřební zboží, sloužící k přepravě z bodu A do bodu B. Samozřejmě se najde i pár zoufalců, kteří mají auto ke kompenzaci svých některých fyzických či psychických nedostatků:-)) :-D:-))

mpolan
21. ledna • 9:24

Inu, někteří mají auta, ty máš diskuse.

Bureš.
21. ledna • 10:48

Jistě, není nad místní borce, kteří dokáží zjistit majetkové poměry přes diskuzi. To, že tak ze sebe děláš ještě většího hlupáka, na to jsi ještě nepřišel?

mpolan
21. ledna • 11:15

Jak jsi do mého příspěvku dokázal zamotat majetkové poměry jest mi záhadou, ale jistě mi to ve své všeobjímající genitalitě vysvětlíš, že?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
21. ledna • 11:21

Ty už ani nevíš, co píšeš? ….. "Inu, někteří mají auta, ty máš diskuse"....... Když se budeš trochu snažit, tak v některé diskuzi jsem podrobně vypsal všechna auta, která jsem kdy vlastnil a která vlastním nyní.

mpolan
21. ledna • 18:28

Vím přesně, co píšu. Ale jak je vidět, budu muset speciálně pro tebe psát jazykem pro hloupé, protože složitější vazby jsou nad tvé síly.Ale až někdy jindy, ještě ti dám šanci se polepšit sám.

Žere mi klakson
21. ledna • 14:37

Ať už máš majetkové poměry jakékoliv, můžeš za částku ušetřenou na smysluplné konfiguraci (=jeden až dva stupně výš od úplně základní) utratit na benzin(naftu - a tím kilometry zábavy navíc.

bzzz
21. ledna • 15:37

Treba na D1 ;-)

Žere mi klakson
21. ledna • 17:34

Proč D1? Co je zábavného na jízdě po dálnici? Dálnici používají jen zoufalci.

Bureš.
21. ledna • 19:38

To jsou ale názorové perly :-))

Žere mi klakson
22. ledna • 19:26

"Dálnice jsou plné bezohledných řidičů, kteří se lepí na předek Vašeho auta", potvrdilo 9 z 10 pilotů služebních škodovek.

Bureš StB
20. ledna • 19:51

Ne nechybí mi tam nic, kromě normálního atmosférického motoru 1.6-2.0 :-D Možná bych nedělal zcela kolmou masku a linku nad zadními světly, kola jsou také mírně zapadlá. Ale jinak to jde. ;-)

Nyte
20. ledna • 23:32

Protože v nižší střední třídě se to atmosférami 1.6-2.0 vyloženě hemží, viď?

Rada
21. ledna • 6:39

Nehemží, ale 1,6 se sehnat dá (když tu potřebu někdo má). Třeba Corolla nebo Lancer mají základ 1,6 ltr. O tom, že by někdo dával do auta podobného Scale jako základ 2,0 litr, o tom tedy nevím.

Q
20. ledna • 16:10

Mně by v tom Ambitionu chyběl jen multifunkční kožený volant, zadní reproduktory a senzor světla a deště. Naopak překvapují ty přední LED světla. Zajímalo by mě, kolik stojí jako náhradní díl, až auto nebude mít záruku a havarijko. Otázkou je ta klimatizace, Škodovka píše manuální, ale předpokládám, že to má alespoň automaticky řízený výkon kompresoru.

Bureš.
20. ledna • 17:19

To nabízela už jedničková Fabia. U manuální klimatizace jsi nastavil teplotu a ta byla díky teplotnímu čidlu automaticky udržována. Ručně jsi měnil otáčky větráku.

JirkaX
20. ledna • 17:32

No jo, to byla ale poloautomatická. Později to Škoda přestala dodávat a byl už jenom manuál nebo Climatronic. VW má to co uvádíš pod názvem Climatic, snad se nepletu. Prostě manuál je manuál. Je ti zima přidáš a opačně.

Q
20. ledna • 18:03

Škodovka to pak taky nazývala Climatic. U jedničkové Fabie, která to měla snad možná jako první v koncernu, to v ceníku nazývali "Klimatizace s automatickou regulací". Automaticky to regulovalo teplotu v interiéru a výkon kompresoru. Proto mi přijde divné, že by po 20 letech přešli zpět na plně manuální klimatizaci. Podle mě tam alespoň ta regulace výkonu kompresoru bude.

JirkaX
20. ledna • 18:16

Pokud jsou u kolečka regulace teploty stupně C, je to Climatic. Pokud ne, manuál. A ne po 20 letech, ale už dávno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
20. ledna • 18:21

Je to úplně normální manuální klima, má jen barevné okruží kolem ovladače a žádné stupně.

JirkaX
20. ledna • 18:31

Ty žiješ? Tak co mi takhle odpovědět ohledně těch světel?

mpolan
20. ledna • 20:46

Nemůžu najít článek, kde jsem to četl. Potkávačky mají být LED, dálkové halogen. Samozřejmě, kdyby byly LED obě, bylo by to lepší, ale to je psané pro vyšší výbavu jako Bi-LED, proto mi to nedává smysl.

JirkaX
20. ledna • 21:09

Tak zaprvé mi tahle kombinace nepřipadá věrohodná, s každám přepnutím světel i když by svítily společně by se měnila barva osvětlení vozovky. A zadruhé nějak nevidím parabolu dálkovek.

Nyte
20. ledna • 23:30

Věrohodná nevěrohodná, je to dávno potvrzeno. Parabola dálkovek je na vnitřní straně.

mpolan
20. ledna • 22:20

http://www.auto.cz/skoda-scala-jizdni-dojmy-... ... Tady to bylo... přímo od zdroje při projížďce ještě před uvedením. Podle vzhledu tam spíš bude projektorové světlo, než parabola, ale z těch drobných fotek to nepoznám. Uvidíme naživo.

mpolan
20. ledna • 16:34

Vzhledem k tomu, že jsou to jen polo-LED (dálkové světlo je žárovka), tak by to nemusela být zase taková palba.

JirkaX
20. ledna • 16:58

To jsem nějak přehlédl, kde to uvádějí?

R
20. ledna • 16:03

Mel jsem pravdu, samy blitky....☹️

Petr
20. ledna • 15:53

Auto vypadá hezký,ale cena 369 tis je dost za litr motor v základu

Petr
20. ledna • 15:53

Auto vypadá hezký,ale cena 369 tis je dost za litr motor v základu

Rada
21. ledna • 6:33

Octavia s litrovým tříválcem stojí v liftbacku 437 900 Kč (a to nemá například ani LED hlavní světlomety), takže se asi nedalo čekat, že Scala bude od 299 990 Kč.Tím neříkám, že mi přijde levná, ale úplná drahota to podle mě také není. Treba Focus je v základu o 20 tis. dražší, motor také litr a ani ty LEDky jako hlavní světla nemá.

Jiri.Kuchta
20. ledna • 13:29

Pořád je to benzín/nafta. Chybí plyn.

Bureš.
20. ledna • 13:31

Máš to tam uvedeno, bude CNG.

Rada
21. ledna • 19:17

Jen aby to nedali s podobnými podmínkami jako u Octavie. Tam je CNG (zatím) jen v kombíku a s 1,5 TSI, takže vychází skoro na 600 tis. To abych najel několik set tisíc než se to začne vyplácet. A kdoví jestli se to vůbec někdy vyplatí. Spotřeba je podle ŠA v podstatě stejná jako u benzínu. A to je tam ještě asi 12 různých omezení a u některých mi přijde, že jsou tam jen pro jistotu, aby to nikdo nekoupil.

Rinspeed
20. ledna • 12:13

Za auto (natož škodovku) s tak idiotsky a odpudivě tvarovanými předními světlomety bych nedal ani tisícovku, natož 400 tisíc.Je to hnus na druhou zepředu, zoufalství z boku a nuda zezadu, tj, typická prostřelená slepice a další vergl od AZNP který je od začátku stvořený pro používání jako služební herka kterou nějaký chudák nafasuje a nebude mít možnost tu hrůzu odmítnout.Auto které si nikdo s mozkem v hlavě a alespoň základní mírou vkusu za své našetřené peníze nekoupí.400 tisíc za holátko a ještě k tomu takhle ohyzdné? Slovy klasika: "tož to, kurva, ani omylem!"

JirkaX
20. ledna • 13:04

Buď jsi blb a nebo provokatér. Jedno z toho je jistý.

...
20. ledna • 12:23

Čímpak asi tenhle člověk jezdí, že se nám nepochlubí?

Rinspeed
20. ledna • 13:01

Článek není o tom čím ten či onen z diskutujících jezdí ale o nové mrdce od automobilky o jejíž produkci Škoda mluvit. A naprosto nijak to nesouvisí s tím co jsem napsal, proboha živého.Ale když jsi tak hrozně zvědavý, tak jezdím2003 Renault Avantime 2.0 Turbo Privilege1996 Rover 620Ti1991 Chevrolet Lumina APV 3.1 V6

...
20. ledna • 13:09

Hmmm. :-D

Bureš.
20. ledna • 13:09

No počkej, ty jsi sběratel veteránů, to je pěkný. Jak to ale souvisí s nabídkou a prodejem nových a moderních vozů?

Rinspeed
20. ledna • 13:17

Nijak, pochopitelně. Tu souvislost hledáš (nepochopím proč) pouze Ty.Už podruhé píšu že jsem vyjádřil svůj názor na vzhled a cenu Scaly, nic víc, nic míň.Čím jezdí kdokoli z diskutujících s tím přece nijak nesouvisí a souviset by vůbec nemělo.Nebo snad chceš aby Škodovku komentovali jenom ti co jezdí Škodovkami?Nebo auto z roku 2019 mají (či snad dokonce můžou?) hodnotit jen majitelé fungl nových aut?Nebo JAK přesně jsi myslel ten svůj příspěvek?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
20. ledna • 13:25

To nám musíš vysvětlit ty …" který je od začátku stvořený pro používání jako služební herka kterou nějaký chudák nafasuje a nebude mít možnost tu hrůzu odmítnout"Proč nám vnucuješ svůj názor, že to co se nelíbí tobě, se nemůže líbit někomu jinému? Nebo ty jsi nějaký nadčlověk, který určuje co se může a co nemůže ostatní líbit? Proč děláš s jiných lidí, kteří mají jiný vkus chudáky? Normální by bylo vyjádřit svůj názor na auto. To, že jsi obratem začal urážet ty, kterým se auto líbí, je jen vizitka tvé ubohosti...

Rinspeed
20. ledna • 16:15

Tys mě, koukám, nepochopil a tak urážíš... :)Já nikomu nic nevnucuji a ať se líbí cokoli komukoli - někdo holky, jiný vdolky.KDE v té mé větě kterou cituješ vidíš že za chudáka označuji člověka kterému se Scala líbí?!?A mimochodem, KDE od mého prvního příspěvku kdokoli z vás oponentů napsal že se mu Scala líbí, nebo napsal čím jezdí?!? Já tím výrazem označil toho, kdo (například) tu Scalu ve firmě nafasuje jako služební auto a nedostane možnost volby, přičemž by si sám možná vybral něco jiného, v dané cenové relaci.Mám kamaráda který pracuje u stavební spol. a nafasoval tímto způsobem Koktávku 1.6 TDI se kterou ročně najede 50-60t. km. Je z toho auta nešťastný, nevyhovuje mu, nemá ho rád, ale vedení firmy rozhodlo jak rozhodlo. Chudák, protože jezdí něčím čím jezdit nechce, NE chudák, protože se mu líbí něco co mě ne.Už nevím jak polopatičtěji to napsat a vsadím se o cokoli že průměrně inteligentní dospělý člověk to z dané věty jasně chápe. Pokud někdo chápe, ale pak tu větu vztáhne na něco úplně jiného a udělá z ní urážku sebe a dalších, je to jen potvrzení toho že se chce hádat a s tím já nic nenadělám.

JirkaX
20. ledna • 16:40

Ale taky mohl vyfasovat Fabii v základu.

Bureš.
20. ledna • 17:17

Přidělil bych mu Dacia Dokker Van. Hned by se mu díky spokojenosti zvedla pracovní morálka o nejméně 50% :-P

Bureš.
20. ledna • 16:32

Tak proč ten "chudák" tak trpí a nejde raději pracovat tam, kde mu bude splněn jeho sen o tom správném služebním autě? :-))

mpolan
20. ledna • 16:36

Třeba proto, že ho náplň práce baví? Já bych taky neodešel jinam jen proto, že ve firmě máme jako služební auta Škodovky.

Bureš.
20. ledna • 17:13

Jestliže dotyčný v práci ročně najede 50-60t km, tak to chudák tráví většinu pracovní doby v onom pro něj tak odporném nenáviděném autě. To je už skoro masochismus, setrvávat v takovém zaměstnání. :-)):-)):-))

pacho
21. ledna • 10:35

je to tak strašne ťažké pochopiť, že v zamestnaní sa auto fasuje, a nie vyberá. Ja mám tiež Alharmru , ale domov by som si ju nekúpil. Určite by som zamestanie nemenil pre auto. Sú dôležitejšie kritéria pre zamestnanie, ako auto. To sa určite skôr budem so zamestnávatelom hádať o PC ako o auto, ktoré proste beriem ako nutné zlo.

Bureš.
22. ledna • 7:14

Až budeš v práci najíždět 60.000 km ročně, tak ti bude firemní PC u prdele a budeš řešit auto. To se ale těžko vysvětluje někomu, kdo sedí celý den u PC a do práce jezdí MHD...

pacho
22. ledna • 21:46

zasa jeden z Tvojích trápnych ničnehovoriacich výkrikov do tmi . Prosím Ťa daj mi dôkazy, že chodím do roboty MHD, keď to tak vehementne tvrdiš!.

mpolan
20. ledna • 18:29

Masochismus je práce s takovým nájezdem, a je jedno v jakém autě.

Bureš.
20. ledna • 12:57

No, pokud má už vůbec řidičák, tak možná firemní Fabii :-D:-D:-D:-D

mpolan
20. ledna • 12:21

Tak tohle byl vpravdě kvalitní názor.Definuj mi tedy, prosím, co si má člověk s vkusem a mozkem koupit v téhle třídě?A že by to bylo holátko? Holátka bývaly Rapidy, tady je výbava dost slušná na dnešní poměry. Nebo ti přijdou polo-LED světla, šestnáctipalce, čelní a pruhový asistent, tempomat, a další věci jako holátko? Tak to chci vidět, co za čtyři sta tisíc není holátko a má dvouzónovou klimu, adaptivní tempomat nebo vše v elektrice...

Honza
7. května • 10:58

Co třeba...? Civic 5D v Comfortu? Aha, 29 tis. přes 400 tisíc, tak nic, no... :-D

Bureš.
20. ledna • 12:59

Myslím, že tohle je ztráta času. Dotyčný ti nikdy žádný pádný a doložitelný argument s reálnou lepší nabídkou nedá.

Rinspeed
20. ledna • 13:04

Samozřejmě že nedám, proč bych to taky, proboha, dělal?!? Od toho aby "dávali lepší nabídku" jsou tu dealeři ostatních automobilek, to je překvapení, co?Přečti si pořádně co jsem napsal ve 12.57, máš-li čím zamysli se nad tím a možná pochopíš.

Bureš.
20. ledna • 13:10

Uvedu tě do reality, od poskytování slev jsou tu i dealeři Škodovky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rinspeed
20. ledna • 13:12

Děkuju, co já bych si bez Tebe počal, člověče!Díky moc!

Rinspeed
20. ledna • 12:57

Já jsem napsal svůj názor na dizajn a cenu toho hebla, nic víc, nic míň.Nemám žádný důvod (a hlavně chuť) něco někomu definovat a už vůbec ne "v dané třídě". Že s mým názorem nesouhlasíš je Tvá věc, mě je to celkem jedno.Holátkem myslím nejlevnější, základní model, to je přece jasné :)

mpolan
20. ledna • 15:17

Mno, pak zbývá říci ti jediné: "Zdechni, hloupé zvíře."

Bureš.
20. ledna • 12:18

Máš pravdu, proto Škodovka, která nestíhá vyrábět a prodá více jak 90% své produkce mimo ČR, žije jen díky prodeji služebních aut pomateným Čecháčkům :-D:-D:-D

pacho
20. ledna • 17:38

tak toto, je zasa jeden z tých tvojích úžasných dôkazov. V skutočnosti je to len ničnehovoriaci blábol. . To si fakt myslíš, že len škodovka nestíha vyrábať?? skús si zistiť, koľko sa čaká napr na Duster, alebo na P3008??. a potom tuna dávaj takéto dôkazy. Tiež si o tom skalopevne presvečený, že iná automobilka nevyváža viac ako 90% mimo !!! to sú fakt tie tvoje úžasne dôkazy??: Veď si zober, na SK sa minulý rok vyrobilo vyše milioná aut, čo myslíš, koľko sa ich na SK predalo 5%,? alebo menej, čiže podľa tvoje logiky sa na slovensku vyrábajú úžasne autá, lebo tiež nestíhaju a skoro všetky vyvezú von. čiže zasa len ten tvoj úžasny blábol bez faktov, a nič nehoriacimi číslami. a taká je ta Tvoj celá diskuzia , čiže len obyčajný manipulátor, nič viac nič menej, ale v tom si fakt dobrý, ale nechápem, k čomu je to dobre. .

Bureš.
20. ledna • 17:56

Co sem pleteš jiné automobilky? Jde o článek o Škoda Scala a její výbavě a ceně. Odpovídám pouze na výkřiky místních "odborníků", že ten předražený holobyt si stejně nikdo, kromě ubohých škodofilních čecháčků nekoupí. Stejně jako je to dle nich prý i u ostatních modelů Škoda. Škoda už dávno nežije z prodeje tupým škodofilním čecháčkům, protože více jak 90% své produkce prodá mimo ČR. Na Kodiaq a Karoq se běžně čeká více jak 1/2 roku. Takže kde je ta demagogie?

pacho
20. ledna • 21:55

ale panebože, veď sám žiadaš, nech každý píše dôkazy, a nech napíše, aké auto sa dá v cene scali kupíť, keď ti dám argumenty, tak ma zasa sfúkneš, že čo tupletiem iné autá, vieš ty vôbec čo chceš, či škoda, je pre teba posvätná krav, a nik sa je nesmie dotknúť.

Lucenzo
20. ledna • 11:16

Ja docela nechapu politiku automobilek ohledne nekterych veci u zakladnich vybav jako napriklad svihadla v zadu, jine predni svetlomety, jednozonova klima,jine radio ... jasne, necim to odlisit musi, ale vzdyt to tu automobilku musi stat strasne penize delat vyvoj na 5 druhu svetel, 4 druhy radia, 2 druhy klimatizace, svihadla dozadu .... proste udelam ty zakladni veci, co uz dneska stoji par haleru a dam to do vsech verzi. Led svetla, radio s lcd, elektricke okna i v zadu, dvojzona klima a je klid!! A zbytek vybavy podle stupne ambition, style atd ....Nemusim vyvyjet tisice typu soucastek kdyz to stoji vetsi miliony, nez jak udelat 2 nebo 1 typ a mit klid. A ty auta by aspon vypadala normalne i byla normalne vybavena tim co ma v zakladu uz davno byt !!!
Rozum mi to nebere ....

Q
20. ledna • 16:01

Automobilky nejvíce vydělávají na vyšší výbavách a příplatkových prvcích výbavy. Kdyby bylo všechno už v základu, nikdo by nepřiplácel a zisky by byly menší.

jhamil
20. ledna • 11:51

Taky mi to hlava nebere, stačí vybrat barvu. Bez příplatku pouze jedna, jinak 7600 třeba za bílou. Barva sa stala módní a najednou na ni napali doslova nesmyslnou cenu. Například u golfu chtějí 3200 za bílou a tady 7600. Prostě zkoušejí co snese trh. Snaží se rýžovat co to dá. Češi jsou vlastenci ti to dají. Já že sebe vola dělat nenechám.

Bureš.
20. ledna • 11:59

Myslíš ty Čechy vlastence, kteří žijí po celém světě? Protože nejméně 90% produkce prodá Škoda mimo ČR :-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
20. ledna • 13:27

on diskutuje o příplatcích, jak já jsem měl škodu, tak zdarma byla modrá a červená corrida- tu jsem měl, potom ji daly za příplatek. Jak jsem kupoval citroena, tak jsem barvu vybíral podle položky 0kč- bílá a hle ted je bílá už za příplatek. Každý nemá peníze na metlu, raději za to koupí třeba závěs, bezklíč, lepší rádio atd.

883ccm
20. ledna • 11:09

Ano, chybí - kvalitní motor!

mpolan
20. ledna • 11:44

Máš nějaký důkaz o nekvalitě nových TSI? Pochopil bych, kdybys brečel nad objemem nebo jízdním projevem, to opravdu není vyložená hitparáda, ale nekvalita?

Bureš.
20. ledna • 11:57

Samozřejmě že důkaz nemá, ale velké části místních "expertů" to stačí. Oni si myslí, že 100x napsaná lež se stane pravdou. ANO, bude líp :-D

pacho
20. ledna • 17:17

nič v zlom, ale si kokot. (prosím ťa neber to ako nadávku, ale len ako konštatovanie, lebo fakt nerád na niekoho útočím nadávkami)To, že nik nemá dôkaz, že 1,5, je zlá, ale taktiež, ty nemáš dôkaz, že ta 1,5 je dobrá. exaktne sa dá predpokladať, že tá 1,5, bude taktiež nepodarok, podľa predchádzajúcich skúsenosti. Ja osobne by som si tú ospevovanu 1,5, určite nekúpil,. aspoň nie teraz, možno po 5-tich rokoch ak prežije. TSI, neviem, ktorý je dobrý, veľká spotreba oleja, problémové retiazky...... (to, že výrobbca udá vysokú normovanú spotrebu oleja na 1000ks, to ešte neznamená, že je to OK). 1,2 a 1,4 TSi boli tak úžasne motory, že ich vw radšej stiahol z výroby bez náhrady. 1,8, tiež nie je žiaden zázrak. To isté su dizle, ja osobne by som 1,6TDi nekúpil, lebo jej nedôverujem. Sice bez dôkazov, ale objektívne popvedané, francúzske dízle, sú podstatne kultivovanejši e (skús sadnúť a vyskúšaj, alebo si prečítaj porovnávacie testy), lepšia spotreba to je fakt, a čo sa týka poruchvosti, tak francúzi majú tie motory už tak vychytané, že je ťažko vôbec o neakých poruchách hovoriť. (Len prosím ťa nezačni vyťahovať nekaé 10ročné problémy s francúzskymi dizlami, ako dôkaz). Ono čo tu stale plače, že chceš dôkazy, a porovnania, ale práve skála sa veľmi ťažko porovnáva, lebo podľa správnosti by sa mala porovnávať s p208, C3, H20, tak tam rozmermi a výbavou scala vyhráva na plnej čiare, čo sa týka ceny tak je to OUT. Zasa porovnávať scalu s s CEED H30, P 308,megan je tiež nie fer, lebo to sú autá už z nižšej strednej triedy, a to sú v na porovnie s octáviou. Aby som bol konkrétny a dal dôkazy. P308SW a Ostávia combi rozmerovo porovnatelné autá, dokonca 308 má o niečo väčší kufor. Motorický určite 308 lepšia, či benzín, alebo nafta. pevnosť karoserie a jazdné vlastnosti určite lepšie, pohodlie a plati má P o level vyššie ako octávia . Cenovo porovnatelné. Tak takéto auto so scalou ako porovnáš, aký dáš dôkaz???.

fanúšik
21. ledna • 7:56

Mám 1,2 TSI, spotreba oleja je na ryske nebadateľná, ešte ani raz som nemusel dolievať, ten motor má jedinú chybu - že sa už nevyrába, bol to 4-valec,myslím že by ho viacerí brali namiesto trojvalca. A v P308 a v Megane na zadných sedadlách nemáš kde dať nohy, v tomto ho Rapid aj Scala drvivo poráža. Má iné chyby ale nie tie ktoré tu ty uvádzaš.

jaro
20. ledna • 20:29

uf, toto sú naozaj dobré bláboly, robíš tu hanbu Slovákom, nazývaš iných tým čo nie si náhodou ty sám ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
20. ledna • 22:03

jasné, keď nie su argumenty tak sa vyťahuje národnostná otázka. Ináč na slovensku je kokot, uvedený aj v slovníku, a nie ako nadávka.: Môže vyjadrovať napr. psychický stav, alebo aj jednotku miery. Keď napíšeš, že na slovensku napadlo po kokot snehu, tak každý presne vie koľko ho napadlo :-) .

mpolan
20. ledna • 18:17

Panejo, fakt věříš tomu, co píšeš?Nová TSI dávno nemají rozvody hnané řetězem, jako tomu bylo u problémových 1,2 TSI. A že jsou bez náhrady není taky pravda, když máme 1.0 TSI a 1.5 TSI jako náhradu právě tebou zmíněných motorů.Rozměrově a výbavou je Scala samozřejmě taky nižší střední třída a jen hlupák bude pořád mlít něco o Polu a 208. Ty rozměry tu byly uvedeny už mnohokrát, tak už konečně přestaňte všichni lhát. Je to snadno dohledatelné a jen ze sebe zbytečně děláte ještě větší hlupce. To, že základní platforma je jiná ještě neznamená, že tam to auto nepatří. Kdybych chtěl být jo extra přísný, tak řeknu, že kvůli absenci víceprvku a 4x4 nepatří do nižší střední Renault, Peugeot, Toyota, Mazda či Hyundai s Kiou.Smiř se s tím, že Scala je hatchback od Octavie, i když na jiném základě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
20. ledna • 21:51

ja sa nemusím s ničim zmierovať, je jasné, že skála je polo nafúknuté na golfa. Čo sa týka motorov, ja som nepísal o náhradach, ale o pokračovaní, takže napísať že 1,2tsi jeho nástupca je 1,0TSi je troch z cesty, myslím nemusím vysvetlovať, že prečo. Tak isto aj 1,5 je nový motor, veď aj vw to tak prezentoval, a nie vývoj 1,2/1,4. To , že nahradili reťaz remeňom, to ešte neriešilo spotrebu oleja. A tá tvoja poznámka o viacprvku a 4x4, je presne taký istý trápny škodovácky fetiš, ako veľký kufor.

mpolan
20. ledna • 22:15

Chápu, dostal jsem tě na kolena jednoduchými argumenty a nedalo mi to ani moc práce. Něco o motorových řadách nebo o modularitě motorů jsi zjevně nikdy neslyšel, takže asi ani nepochopíš, proč nová TSI jsou nástupci těch starých. Tvá poznámka o "trapném fetiši" je asi na stejné úrovni jako tvé hloupé bazírování na označení platforem.Jsi blb, a ještě horší je, že se nestydíš to dávat veřejně na odiv.

666
20. ledna • 18:35

"Smiř se s tím, že Scala je hatchback od Octavie, i když na jiném základě. "Tak Scala je hlavně o tom, jak prodávat komponenty z Fabie za cenu blízkou Octavii. Samozřejmě to není takový ojeb, jako Rapid, kde se jednalo o prehistorické komponenty z OI a FI. Zde je alespoň moderní patforma A0.Pokud jim zákaznící sežrali Rapida, tak tohle jim sežerou taky....

Bureš.
20. ledna • 19:15

Jediný, kdo se s tím musí smířit jsi ty. Nám ostatním je tvoje konspirační teorie ukradená :-D:-D:-D

666
20. ledna • 19:21

Já vám nijak nebráním....jen kupujte....;-) Třeba když koupíte dva kusy, tak vám dají ještě další slevu...:-D

pacho
20. ledna • 17:24

ešte mi nedá musím doplniť čo sa týka prevodoviek. , už vo všeobecnosti sa prechádza na hydromeniče, lebo fakt tie dvojspojky a hlavne tie suchá su o ničom, a poruchovostť nekonečná, ako dôkaz : sadni si do octávie , a potom si sadni do Peugeoto 308, to budeš mať jasný dôkaz, že ten hdromenič je neporovnatelne lepší ako dvojspojka . Ešte jedna poznámočka, TTy sa sa všade oháaš, nech každý da dôkyzy, ale od Teba som žiaden dôkaz ešte nevidel. Tak skús mi prosim ťa dať dôkaz , že tá slávna dvojspojky od koncernu je lepšia ako hydromenič od aisin u. Tento dôkaz mi jednoducho nedáš lebo neexistuje, aisin, je lepší a menej poruchový.

Petr
20. ledna • 10:48

Nevypada zle, ale kde jsou silnější motory?!
Kde je jednaosmicka, nebo dvoulitr?
Auto s motorem do sekacky nebrat.
OT: spotřeba u 1,5 beru jako fake.
Toho bylo možná dosaženo v laboratoři. V reálném provozu odhaduju plus 1,5-2 litry.

Nyte
20. ledna • 12:29

Stejně se bude nejvíce prodávat 1.0 a 1.6 v dehtu, ale diskusní kovbojové mají jasno: jedině dvoulitr a 200 kW...

Q
20. ledna • 16:04

U koncernových aut téhle velikosti je teď největší poptávka po 1.5 TSI. Ale koncern ji nestíhá vyrábět, takže Rapid ze začátku dostane jen ten 1.0 benzín a 1.6 diesel.

mpolan
20. ledna • 10:55

Na co dvoulitr v tak malém autě? Patnáctistovka jezdí v reálu kolem šesti, pokud nejsi trubka s olověnýma nohama. Jenže pak i ten tvůj pohádkový dvoulitr jezdí za deset.

Bureš.
20. ledna • 11:20

To nevíš, že pár místních borců ma přece doma sekačky s motorem 100 a více kW :-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
20. ledna • 13:18

já jsem kdysi dovážel profi sekačky z německa a nejsilnější měla tuším 21koní, jen jednu lamborghini měla okolo 80kW, ale ta stála okolo 700tkč. Hodně se používali i setry, ty měly okolo 40koní. Na velikost auta scala stačí okolo 50kw.

Bureš.
20. ledna • 16:30

Tak možná ty 100 kW sekačky prodává Mountfield :-)) Pár místních borců o nich píše v každé diskuzi pod článek o Škodovce, tak přece musí existovat. To, že tříhrnky už dává do aut většina výrobců (kvůli emisním limitům), to jim zatím nedocvaklo :-))

mpolan
20. ledna • 15:15

50 kW? Děláš si prdel, že jo? 50 kW je málo na Clio a ty bys to chtěl do ještě většího auta? A pak naložíš rodinu, pár zavazadel a předjede tě i cyklista.

Bureš.
20. ledna • 10:53

Můžeš nám dát odkaz na tu sekačku, která má motor s výkonem 85 kW?

Mutant x
20. ledna • 10:44

Tohle za tyhle penize? S relativne dobrym motorem pres 500 000? To uz se vyplati trosku prihodit a muze byt otavia. Nebo mazda 3 s vybavou o jake si muze tohle nechat zdat.

spiderwolf
21. ledna • 22:22

Za ten relativne dobry motor povazujute tu emisne umorenou, zdechlou 1.5 TSi? :-)

petr r. (petrumr)
20. ledna • 10:56

mazdu a auta neevropská a ani nevyráběná v eu sem nepleť.

Joe Doe
20. ledna • 22:51

A to preco?

Bureš.
20. ledna • 10:49

Kterou nedostižnou výbavu Mazdy 3 za stejnou pořizovací cenu myslíš konkrétně?

Mutant x
20. ledna • 11:00

Tak treba Skyactive G 122 plus za 554t? Vybava vic nez slusna a s motorem. Kdyz bych tohle vsechno nahazel do scaly tak sem nekde u 600t. A za 650 uz je i octavka ve vybave Style. Takze za me je to uplne zbytecmy model. Ja osobne bych prihodil a kdybych chtel skodu, tak octavii.

Nyte
20. ledna • 12:24

V tom je právě to kouzlo. Do Scaly si nemusíš naházet nesmysly za 200 tisíc Kč, do Mazdy ano. Je to pomalu nejdražší auto v segmentu.

Mutant x
20. ledna • 12:29

No praveze do Mazdy taky ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nyte
20. ledna • 12:34

? Základ je šílených 520 tisíc za sice obsáhlou, ale děravou výbavu.

Mutant x
20. ledna • 12:44

No 1.6 diesla pod 500jo, ale 1,5benzin je dle tabulky za 524tisic. A na ten popud sem to prirovnal k Mazde 3 a i k Octavce.

Nyte
20. ledna • 14:30

1.5 benzín v nižších výbavách bude za pár měsíců a od 430 tisíc.

Bureš.
20. ledna • 12:55

Mě zajímá porovnání s parametrově a výbavou srovnatelnými auty. Argument, že si raději přihodím a koupím něco jiného je o ničem. Já s tím problém nemám, ale pro plno lidí může být přihození 100 litrů nepřekonatelný problém.

Mutant x
20. ledna • 13:01

To jo. Ja mluvil za sebe. A osbne bych si nejaky litrovy trivalec nekoupil, ikdyby byl za 150 000. A kdyz bych si to koupil s prijatelnym motorem coz 1,5litr je, tak sme cenove uplne ale uplne jinde. A za tuhle cenu uz se muzu rozhlizet i jinde. A v cenove relaci 500 a vic, je rozdil 30 tisic celkem zanedbatelny u koupi noveho auta.

Mutant x
20. ledna • 12:30

A v ty Scale, kdyz nebudes chtit mit tri valec, tak si ty nesmysly za 200 zaplatis taky.

Nyte
20. ledna • 12:35

Za nějakých 435 máš naftu a za 430 bude 1.5 benzín.

Bureš.
20. ledna • 11:10

Scala v nevyšší výbavě Style 1.5 110 kW stojí v ceníku 524.900 Kč. Kde je ta nižší cena za mnohem lepší výbavu?

Mutant x
20. ledna • 11:15

Ja o nizsi cene nerekl ani slovo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
20. ledna • 11:22

A co ty kecy o předraženém holobytu? Kde je tedy ten levný vybavený zázrak?

Mutant x
20. ledna • 11:29

Ja sem rekl, ze bych si radsi trosku prihodil. A ta vybava u te mazdy je nekde jinde. Ale nema cenu neco rikat nekomu, kdo to videt nechce. A i octavka za 524 bude lepsi nez tohle.

Bureš.
20. ledna • 11:42

Můžeš být konkrétní a vypsat nám tu bombastickou výbavu Mazdy navíc, kterou Scala nemá u cenově srovnatelných aut?

Bureš.
20. ledna • 12:03

České ceny startují na nijak nízké částce 520.900 korun za benzinový čtyřválec s 90 kW.... takže kde je to levnější vybavenější auto Mazda? :-D:-D:-D

Mutant x
20. ledna • 12:19

Zase sis z toho vybral jenom co se ti hodi. Ono atmosfericky dvoulitr bude lepsi volba nez turbem vysponovana 1,5ka. Vybava jednoznacne bohatsi. A k pomeru Scala, Octavia ses radsi nevyjadril vubec.

Nyte
20. ledna • 12:28

V čem je 2.0 atmo lepší než 1.5 T s výkonem o 20 kW vyšším?

martin
23. února • 1:08

ve všem

Rada
23. ledna • 18:52

Třeba v tom, že se v atmosféře neporouchá turbo nebo filtr pevných částic (ten údajně vydrží celou plánovanou životnost auta, tedy 300 tis. km, ale záruku, že to tak skutečně bude, vám samozřejmě nedají).

Bureš.
20. ledna • 13:16

To je jako paní Colombová. Všichni o ni mluví, ale nikdo ji nikdy neviděl :-))

mpolan
20. ledna • 12:14

Proč vytrvale lžeš, když původní pisatel nic o levnějším autě nepsal? Jsi ještě větší ubožák, než jsi dosud ukazoval?

Bureš.
20. ledna • 12:21

Jak můžu proboha porovnávat cenově odlišné auta??? To můžu rovnou napsat, že Scala je krám, protože takový Rolls Royce Phantom je přece mnohem lepší. Že je dražší? No a co, o to přece nejde :-D

Mutant x
20. ledna • 11:45

To je tak tezke se podivat na cenik?

mpolan
20. ledna • 10:10

Nechybí. Základ velmi slušný. Vlastně mi tam jen jedna drobnost přebývá, a to je chromované rámování masky. Na fotkách na mě zatím nepůsobí vůbec dobře, tak doufám, že naživo se to změní.

Álois
20. ledna • 10:02

To se to zase bude Burešovi masturbovat nad další škodovečkou, co mu bude stát věčně s poruchou v garáži.

Bureš.
20. ledna • 10:08

A už to tu máme zase, když nejsou pádné a doložitelné argumenty o autech, klesneme na osobní útoky....

mpolan
20. ledna • 10:10

Někdo si zkrátka nic jiného nezaslouží.

Bureš.
20. ledna • 10:13

Chápu, když nejsou pádné argumenty na věcnou diskuzi o autech, tak těm slabomyslným nic jiného nezbývá...

mpolan
20. ledna • 10:20

S někým věcně diskutovat nejde, ty jsi jedním z takových. Ale to ostatně tušíš sám, netřeba ti to příliš připomínat. Pro tebe je "věcný argument" jen to, co napíšeš ty sám, nic jiného uznat neumíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
20. ledna • 10:23

Věcná diskuze není argumenty typu "jsou zde mraky lepších a přitom levnějších aut". Dej odkaz na takový konkrétní model, jeho výbavu a ceníkovou cenu. Pak se můžeme bavit.

petr r. (petrumr)
20. ledna • 11:19

jak jsem psal, zkus tohle www.vybermiauto.cz/porovnavac

Bureš.
20. ledna • 11:26

Já chci zadat požadované parametry, výbavu a očekávám nabídku aut. Ne tuhle parodii na porovnávač. Web úplně na hovno.

petr r. (petrumr)
20. ledna • 11:30

ale jde to, potom si to rozklikneš a máš tam udaje kufru, místa i podélná vzadu/vepředu atd. Jestli jsi počítačově negramotný, tak asi to pro tebe nebude srozumitelný, ale asi jsi, nebot si myslet, že škodovka je nejlevnější, nejkvalitnější atd. se můžeme zeptat, jestli vůbec máš nárok na řidičský průkaz a občanku.

Bureš.
20. ledna • 11:39

Takže ještě jednou, kde v tom vyhledávači zadám požadované parametry (velikost, typ karoserie, výkon, palivo) + požadovanou výbavu a on mi nabídne auta, která to splňují? Odpovím ti i bez urážení. NENABÍDNE. Nabídne seznam aut s cenou OD. Přitom za tyto ceny OD není ve formuláři požadována výbava obsažena. Takže je to o vyhledávač ničem

petr r. (petrumr)
20. ledna • 13:07

otevři si to a máš tam hned srovná ní scala-rapid a konkurenti a když to rozklikneš, tak jsou tam konkurenti do 400tkč- vybermiauto.cz/podrobny-asistent/vysledek-vyhledavani/1

Bureš.
20. ledna • 13:15

Takže ještě jednou. Čti to raději pomalu. Když si zatrhneš požadovanou výbavu (např. automatická dvouzónová klimatizace), tak ti vyhledávač nabízí auta s cenovkami OD. Přitom za tu cenu OD nemáš ve výbavě požadované věci.

mpolan
20. ledna • 10:53

Vidíš, to je to, o čem mluvím. Ta lepší a levnější auta tu byla zmíněna mnohokrát, ale ty to zkrátka odmítáš vidět. Tak se nediv, že se k tobě lidi chovají, jak se chovají.Lepší a levnější... Mégane, 308, Astra, 2008, i30 fastback i kombi, Ceed… záleží jen na tom, co od auta chceš. Ceníky si jistě dohledáš sám, nebudu takového znalce vodit za ručičku.Ale je mi jasné, že to opět popřeš a neuznáš, protože tobě nejde o argument, tobě jde jen o to se hádat.

Bureš.
20. ledna • 11:01

Nemám čas ani chuť hrabat se v hromadě ceníků. Dej mi odkaz na konkrétní velikostně srovnatelné auto, které má LEPŠÍ VÝBAVU a SPOLEHLIVOST a přitom výrazně nižší cenu.

Álois
20. ledna • 15:55

Nemáš čas protože se musíš učit do školy?:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Bureš.
21. ledna • 11:48

Víš chlapečku, nemůžeš posuzovat pravidlem "podle sebe soudím tebe". Já opustil školu už před cca 30 lety :-D:-D::-D

spiderwolf
21. ledna • 22:20

No, je to videt... Absolvent ZŠ. ;-)

Bureš.
22. ledna • 7:09

Tobě asi počty moc dobře nejdou, že? Ona ti totiž nejde ani gramatika.

mpolan
20. ledna • 11:41

Nic jiného jsem od tebe ani nečekal, jsi prostě odpad. Nejvíc ještě tím, jak si přidáváš další a další podmínky, to je úplně nejubožejší. Prostě se jen potřebuješ hádat a napadat lidi, to ti zjevně dělá dobře.

Bureš.
20. ledna • 12:07

Takže když nedokážeš prokazatelně doložit konkrétní auto srovnatelné se Scalou, které má za nižší cenu a lepší výbavu, tak začneš oponenta urážet. Na víc nemáš?

mpolan
20. ledna • 12:13

Argumenty si schovávám pro lidi, kteří jim dovedou porozumět. Ty jsi opakovaně dokázal, že nejen, že nerozumíš, ale rozumět ani nechceš.

Bureš.
20. ledna • 12:50

Jen plané řeči, pádné argumenty jsi nikdy nepředložil.

mpolan
20. ledna • 15:13

Bohužel opět lžeš.

Bureš.
20. ledna • 17:36

Hmm, koho mi tohle připomíná? Už vím, kampáááň, úúúčelovka, léééž :-)):-)):-))

mpolan
20. ledna • 18:11

Ano, chováš se přesně takhle.

Bureš.
20. ledna • 18:32

No vidím, že diskuzi o autech vést neumíš. Když nemáš argumenty o autě, začneš útočit na osobu. Bohužel je vas tu takových víc....

mpolan
20. ledna • 20:44

Ne, opravdu nejsem ty.

Bureš.
20. ledna • 23:59

Nemusíš odpovídat na svůj příspěvek :-))

mpolan
21. ledna • 9:21

Tak proč to děláš?

Álois
20. ledna • 11:39

U škodovky a spolehlivost? to se ti to hlavě trochu motá.

petr r. (petrumr)
20. ledna • 11:26

no stou spolehlivostí je to aji na řidiči jak se k autu chová, ale jako spotřebitel nemohu říci, že škoda je spolehlivější jak druhá auta, ale k servisu se řadí škodovky jako dražší. Jestli měl někdo škodovku a potom něco jinýho, tak je velmi rád za ušetřené peníze za garančky.

Michal
20. ledna • 9:32

V roce 2000 máma kupovala seat ibiza 1.4 44kw za 300t.Výbava:centrální odemykání bez dalk.ovl.,tonovany okna,radio s 4repráky,kličky na ovl oken a bez airbagů,bez abs-esp,bez klimatizace,s posilovacem řízení.Pořád je v rodině.Takže tohle je láce co líp jede a míň žere.

hh
20. ledna • 9:42

ty jo, to byla dobra nabidka, moje fabie 2001 mela za stejnou cenu tonovany skla, posilovac a metlu (classic) :-D

Bureš.
20. ledna • 9:47

Když to porovnáte s průměrným platem tehdy a dnes, tak je Scala parádně vybavené auto za hubičku ;-)

Michal
20. ledna • 9:59

Přesně Bureš.Kdo na to nemá jde koupit Hyundai,Dacii.To auto je nové a tak tu ještě není verze Trumf.

Bureš.
20. ledna • 10:11

Měl by jsi navštívit očaře. Já tu totiž nikde nevidím nic o nákupu jiných značek. Ty jo???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
20. ledna • 21:53

Mpolan je ale debil.

Bureš.
21. ledna • 10:51

Když vidím ty jeho osobní útoky na ostatní diskutující s jiným názorem, tak mi nezbývá nic jiného, než s tvým názorem souhlasit.

mpolan
21. ledna • 11:16

Ty máš názor? A od kdy, prosím?

Bureš.
21. ledna • 11:45

S každým tvým dalším příspěvkem, ve kterém místo diskuze o autech útočíš na osobu oponenta, jen víc a víc dokazuješ svoji naprostou ubohost.

mpolan
20. ledna • 10:07

Kdo na to nemá, jde do bazaru nebo cpe prachy do starého vraku, aby ho udržel při životě, troubo. Co ty musíš mít za mindrák s neustálou potřebou otírat se o Hyundai nebo Dacii? Ale jestli rozdíl dvacet, třicet tisíc korun znamená, že člověk na něco nemá, pak máš přinejmenším velmi zajímavé vidění světa.

Michal
20. ledna • 9:46

No zapoměl jsem dodat že leasing byl ještě 70t navíc v té době.Jak fabka tak ibiza ca stejná výbava za ten ranec.

J49
20. ledna • 9:11

Mě chybí kvalitní a bezproblémový motor. To co se nabízí nekoupím.

Hyundai? YES!
2. února • 12:19

Tak to ale nesmíš koukat po škodovce.:-D:-P

Bureš.
20. ledna • 9:31

Někdo tě nutí???

Lepší dobrou ojetinu
20. ledna • 8:58

Kdyby bylo combi do 400.000 s litými koly tak bych uvažoval. Jinak bych sel radši do tříletého Superba za méně peněz

borixeus
21. ledna • 7:47

Tohle je de facto fábia (marketing Škodovky jen opět zařazuje do vyšší kategorie, než kam auto patří) s designem od Seatu, Superb je o 2 kategorie vyšší auto. Jiné rozměry, využití.. Tohle neberte jako rejpání, ale když já kupuju auto, tak nejdřív zvolím jaké asi má být (malé auto, nižší střední, střední třída) a pak hledám...

pacho
20. ledna • 10:54

ty asi veľmi ťažko pochopiš, že sú ľudia, čo jednoducho nekúpia, starú olietanú s preprdenými sedadlami šunku, ale radšej kúpia trebárz novú dáčiu. Fakt nechápem ľudí, keď je diskusia o novom aute, tak vždy sa nájde dement, že napíše," ja by som kúpil radšej starú plečku:", proste úplne od veci. Keď nemáš na nové auto, tak sa aspoň s tým nechváľ.

Mirek
20. ledna • 10:46

Tak si kup nějaké olítané služební služební auto, když chceš, co máme ve firmě, tak ty najedou minimálně 80 000 km ročně. A že se těch služebních prodává hromada. To máš potom velkou šanci, že kupuješ pěkně "zajetého" zajíce v pytli.

Bureš.
20. ledna • 9:36

Za 400.000 Kč bude mít Superb nalítáno tak 150.000 km....

Michal
20. ledna • 9:55

U nového auta má jistotu:nebylo bourané,kradené,není stočené z 300 na 150 takže prvních 100-150bys neměl mimo spotř materiálu dělat žádný servis.

petr r. (petrumr)
20. ledna • 8:32

včera jsme kecali hlavně o ceně a říkali jsme, že druzí musí taky zdražit. Jestli budou srovnávací testy s nějakým autem co je levnější o 100 až 200tkč levnější, tak scala bude mět problém, ale né hned, tak za tři roky a to se neví co bude. Ten základ měl začínat na 299tkč.

Nyte
20. ledna • 12:16

Můžeš mi prosím vypsat seznam kompaktů, které začínají na 299?

Hernandez
20. ledna • 10:17

Polo, Fiesta, ty stojí přes 400tis a Scala má začínat na 300tis? Nechceš si připustit realitu, že vozy velmi zdražují.

Rengea
20. ledna • 12:47

Polo za 400 000,- no tak to má pozlacené kliky.

Bureš.
20. ledna • 10:20

Všichni chtějí vyšší platy, ale zároveň nižší ceny výrobků. Trochu pomatené bolševické uvažování, nemyslíš?

Rada
20. ledna • 10:42

A lidé s kapitalistickým uvažováním chtějí nižší platy a dražší výrobky? :-DTo radši budu uvažovat bolševicky a za pár desetiletí se možná přiblížíme Německu, kde mají vysoké platy a nízké ceny (mzdy mají cca 3x vyšší a ceny třeba zrovna aut vyšší jen o několik procent).

petr r. (petrumr)
20. ledna • 10:52

správně, ale komunistům to nevysvětlíš. Třeba jak já jsem kupoval vždy auto, tak jsem se díval, kolik a jakou má výbavu v jiné zemi, třeba slovensko, rakousko a německo.Třeba jak jsem kupoval fábku II, tak jsem si obešel asi deset prodejců různých značek, někdy stejnýho aji třikrát a smlouval jsem. Tak scala od 300tkč a dost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
20. ledna • 11:42

Ty mluv něco o komunistech, sám se chováš jak zarytý komanč.

petr r. (petrumr)
20. ledna • 13:00

a ty si co, já jsem antikomunista a mám na to aji papíry, co jsi ty, kolik máš metálů a kolik jsi dostal lidí do pt? Sleduji tě už dlouho a sem do republiky nepatříš.:-/

mpolan
20. ledna • 15:12

Kam jsem koho dostal, ty ulhaná, kádrovácká špíno?

Bureš.
20. ledna • 18:00

Jo tak, ty už ani nevíš, jak jsi mě pár příspěvků zpátky kádroval a špicloval jak STB? …. "a ty si co, já jsem antikomunista a mám na to aji papíry, co jsi ty, kolik máš metálů a kolik jsi dostal lidí do pt? Sleduji tě už dlouho a sem do republiky nepatříš"

OD sáček
2. února • 9:33

Ale tak se mi tu nehádejte o politice... jsme u aut a ne u piva. Mimochodem, podle světových statistik jsou majitelé škodovek typičtí levičáčci. Pravice upřednostňuje převážně jihokorejské značky, asi proto, že Jižní Korea je tzv. asijská Amerika. Spojené státy jsou jejím největším spojencem. Takže si myslím, že pravicově orientovaní si raději kupují "americký" Hjondé, než německočeskou škodovku.

mpolan
20. ledna • 20:44

Ještě to tak umět správně zařadit a bude to OK, Bureši...

Bureš.
20. ledna • 13:06

A jéje, pán je prý antikomunista a přitom rád sleduje a kádruje. Ty moc demokrat nebudeš, co? Spíš převlečený bývalý komanč. Tak to nezapomeň nahlásit na uličním výboru.

Bureš.
20. ledna • 11:46

Jak se pozná zarytý komanč na diskuzi o autech? Jo, už vím, začne útočit na osobu jiného diskutéra. Kdo měl jiný názor, byl mánička, příživník a podobně. To je přesně ve stylu komančů.

Bureš.
20. ledna • 10:46

Tak se nejdříve podívej v Německu na ceny za služby a bydlení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dpcstb
28. dubna • 11:29

i tak maju vyrazne vyssie prijmy voci vydavkom ako napr na slovensku.

mpolan
20. ledna • 10:50

Absolutně nebo poměrově? Protože absolutně to jsou vysoká čísla, ale v poměru k platům jsme zase dražší.

Bureš.
20. ledna • 11:49

V Německu se průměrná mzda po zdanění pohybuje okolo 55 000 Kč (rok 2018). Náklady na bydlení tam v bytu 3+1 v centru města dosahují přibližně 38 000 Kč. V průměrné restauraci zaplatí Němci za večeři pro dva přibližně 1 100 Kč. Takže se škaredě pleteš...

Jaja
21. ledna • 7:46

Kde si ty čisla vzal já tam bydlím a nevim otom:-/

Rada
20. ledna • 13:08

https://www.novinky.cz/clanek/ceny-bytu-v-praze-... ... Po zohlednění výše mzdy jsou na tom v Německu lépe.Služby samozřejmě dražší jsou (nepsal jsem, že nejsou). Těžko může mít třeba instalatér, elektrikář nebo kadeřnice 3x vyšší výdělek a stejnou cenu za služby, které poskytuje.Ceny za spotřební zboží (např. za auto) jsou ale srovnatelné a pokud chce Němec ušetřit, tak si může auto koupit v ČR nebo si ho nechat dovézt.Reagoval jsem na to, že je bolševické myšlení chtít vyšší mzdu a levnější zboží. Podle mě je to úplně normální a přirozené myšlení. Němci také nemají 3x dražší spotřební zboží kvůli tomu, že mají 3x vyšší mzdy.

666
20. ledna • 13:22

"Služby samozřejmě dražší jsou (nepsal jsem, že nejsou). Těžko může mít třeba instalatér, elektrikář nebo kadeřnice 3x vyšší výdělek a stejnou cenu za služby, které poskytuje."Ono zjístíte, že v ČR a v Německu služby STEJNÉ kvality stojí stejně. Nutno je ovšem dodat, že služby v "kvalitě ČR" nebyly v Německu akceptovány. To se týká hlavně restauraterství... "Ceny za spotřební zboží (např. za auto) jsou ale srovnatelné a pokud chce Němec ušetřit, tak si může auto koupit v ČR nebo si ho nechat dovézt."Opět zjístíte, že cena je stejná. Rozdíl je dán nižsí výbavou...

Rada
20. ledna • 16:28

Kamarád prodává nová auta a jeden jeho pracovník se specializuje na vývoz nových aut do Německa, takže ceny asi nejsou stejné ani při stejné výbavě. Před časem mi říkal, že rozdíl u Rapida (motorizaci a výbavu si už nepamatuji) je cca 60 tis. Říkal, že na jiných modelech jsou rozdíly menší. Některá auta jsou tam možná i levnější, Škodovky jsou tam ale údajně dražší než u nás. Není to ale podstatný rozdíl I kdyby byl rozdíl těch 20%, tak je to nic, protože mzda v ČR je aktuálně 33,35% německé mzdy.

666
20. ledna • 18:00

"Před časem mi říkal, že rozdíl u Rapida (motorizaci a výbavu si už nepamatuji) je cca 60 tis.""Škodovky jsou tam ale údajně dražší než u nás. "Ano, to je, co jsem říkal. Rozdíl ve výbavě."Kamarád prodává nová auta a jeden jeho pracovník se specializuje na vývoz nových aut do Německa, takže ceny asi nejsou stejné ani při stejné výbavě"Myslím, že je to normální souboj volného trhu. Tady zase nabízejí v Drážďanech prodejce v českém jazyce.https://www.audi-zentrum-dresden.cz/...

Rada
20. ledna • 22:27

Kdyby byla cena u stejné výbavy stejná, tak by se jim ten export do Německa asi moc nevyplatil.Ale jak jsem psal, i kdyby to bylo o 20% víc, tak pořád je to v poměru k platu mnohem méně, než u nás. Až u nás bude 3x vyšší mzda, tak ať jsou klidně nová auta o 20% dražší než teď, s tím nemám problém.

666
20. ledna • 23:11

"Kdyby byla cena u stejné výbavy stejná, tak by se jim ten export do Německa asi moc nevyplatil."Otázka je, jestli v době jednotného trhu se jedná o export.S cenou se v ČR dá manipulovat různými způsoby. Třeba, že instalujete díly, které byly dříve ukradeny z jiných vozidel VW.https://www.lidovky.cz/domov/statni-zastupitelst... ...

Rada
23. ledna • 18:44

I když je to v rámci Schengenského prostoru, tak je to podle mě pořád export. Píšou to tak i ve zprávách, které jsem dohledal. Vtipné je, že se některé Škodovky díky tomuto exportu vrátí do země, kde sídlí její vlastník.To, že nějaký podvodník sníží cenu díky kradené navigaci, bych nebral jako významné. V celkovém počtu to podle mě nemá velký dopad.

Bureš.
23. ledna • 17:30

Lidovky vlastněné Babišem jako zdroj důvěryhodných informací? To si děláš predel, ne?

mpolan
20. ledna • 12:26

No vidíš... u nás je průměr před zdaněním 31500 (tj. po zdanění 23-24 tisíc), náklady na bydlení v centru města jsou zhruba 15-17 tisíc, a to ještě jen v malých městech. Kolik myslíš, že u nás zaplatíš v restauraci za dva lidi, stovku? Necháš pětikilo ani nevíš jak, a to se ani nerozšoupneš.Prosím, už s tím lhaním opravdu přestaň.

bzzz
20. ledna • 15:36

3/4 lidi na prumernou mzdu nedosahne (kouzlo u politiku oblibeneho aritmetickeho prumeru). Aktualne stoji metr ctverecni bytu v Praze prumerne kolem 100 tisic.

Bureš.
20. ledna • 17:33

Drtivá většina obyvatel Prahy si pořídila bydlení do svého vlastnictví levně po roce 1989. Nebo mě chceš přesvědčit, že třeba běžný 3+1 v Praze si nájemníci koupili za 10 mega? Např. na Chodově je běžná cena tak 3-4 mega. Navíc bych rád připomenul, že Praha není celá ČR. Stejně tak jako Berlín není celé Německo.

Rada
20. ledna • 22:18

Za 4 možná. Tzn. zhruba 120 průměrných pražských platů. To mě nepřijde málo.Za 3 možná taky, ale ve stavu, ve kterém normální člověk nemůže bydlet, takže po rekonstrukci je to za 4+.

Bureš.
20. ledna • 23:55

Podle části místních diskutérů je to cena za jejich 2 průměrná auta, takže za hubičku.

Bureš.
20. ledna • 12:47

Bydlení v centru města jsou zhruba 15-17 tisíc v malých městech? Tak to jsi hooooodně přestřelil. Dávám 1/2 z uvedené částky za hypotéku v zánovním RD 180m2 + 1000 m2 pozemek v okresním městě :-))

mpolan
20. ledna • 15:11

Mně se líbí, jak ukázkově manipuluješ. Ty dáš své konkrétní náklady a stavíš je proti tržnímu průměru v Německu. Víš, že třeba v Německu je skoro 80% lidí ve městech v nájemním bydlení, protože vlastní je tam pro ně příliš drahé?Jsi opravdu ubohý lhář.

Bureš.
20. ledna • 17:24

Zajímavý názor, takže tím chceš říct, že v Německu nebydlí lidé i mimo nájemní byty? Že tam nejsou menší města, obce, vesnice, kde lidí žijí ve svých rodinných domech? Že tedy většina Němců žije v nájmu v panelácích??

mpolan
20. ledna • 18:10

Ne, to tvrdíš ty, lháři.

Bureš.
20. ledna • 18:19

Se v tom hochu ztrácíš :-D:-D:-D

Pavel
20. ledna • 13:19

Dvoupokojový byt v Brně - Líšni cihla 15000. Paneláky do 60m2 běžně 12000. Cena za holý nájem bez energií a vody.

Rada
20. ledna • 13:18

Možná tak pokud jste dal polovinu ceny hotově. A nebo jde o nějaké umírající město na severu Čech nebo Moravy.

Bureš.
20. ledna • 13:33

Novostavba, Olomoucko ;-)

Bureš.
20. ledna • 12:49

A k tomu mám dvougaráž cca 50 m2 :-))

petr r. (petrumr)
20. ledna • 12:56

a ještě napiš, že plyn zdarma, elektřinu a vodu, za odpadky neplatíš a máš v garáži dvě škodovky naplyn a jezdíš uplně zdarma.:-D Víš vůbec co jsou náklady na bydlení, my třeba platíme i ten internet, televizi a rádio. Máš vůbec volební právo?

Bureš.
20. ledna • 13:03

Inkaso 5000 Kč. Náklady na auto vážně nejsou náklady na bydlení. Ani internet apod.

Nyte
20. ledna • 12:18

A u nás člověk s průměrným platem bydlí v 3+1 v centru Prahy a večeří po restauracích?

R
20. ledna • 8:29

Tu zase bude v komentarich nablito 😋:-D

Bureš.
20. ledna • 9:32

To bude. Už vidím ty kecy, jak jsou tu mraky mnohem lepších a přitom levnějších aut. Akorát se nikdy nedozvíš, která to jsou :-))

petr r. (petrumr)
20. ledna • 10:45

a není lepší si to najít sám, my jenom do kupujícího dámě červík a už je na nim jestli ho vytáhne. Někdo je líný jet koupit auto třeba 30km a řekne, že nebude jezdit do servisu tak daleko a tím pádem je tu škodovka, co má prodejnu v každým městě.

ACE
20. ledna • 9:37

Naopak, skoro vždycky jsou jmenována. Ale většinou je to stejně otázka osobních preferencí co za co stojí.

petr r. (petrumr)
20. ledna • 8:37

proč, třeba všichni si srovnávají auto na vybermiauto.cz , já jsem si tam taky porovnával auta a pak jsem to objížděl, ale už je to 4 roky a od té doby je větší nabídka modelů a větší rozptyl ceny.

Petr
26. ledna • 18:04

chybí mi tam jedna maličká a z hlediska výrobce zřejmě naprosto nepodstatná věc - solidní motor. Chápu, že eurohujerům asi z tříválců stojí brka, ale to prostě nikdy nebyl, není a nikdy ani nebude slušný motor. Nikdy! Ani když ho nadopujete třemi turby a samolepkou EU.

Radon
12. července • 15:01

a jinému zase chybí, že to není pickup do kterého dozadu narve míchačku :-)
Hele pochop, že větší půlce Evropy (kde se to auto bude prodávat) ten tříválec nevadí, zvláště když to kupují jako nové auto a po max 150.000 km to půjde z baráku. To prostě na tu 50 km cestu z nějaké vesnice do centra Bruselu stačí. Pro ty ostatní je tu Mazda nebo Lada ...
P.S. ty tříválce už se vyrábějí dlouho a pořád jsem neslyšel, že by se sypaly nějak častěji, než třeba ty 1,4MPi

Doporučujeme

Články odjinud