Podívejte se, jak vypadá motor Audi TT po 135 000 km bez výměny oleje

Podívejte se, jak vypadá motor Audi TT po 135 000 km bez výměny oleje

Každý majitel vozu s klasickým spalovacím motorem ví, že olej se musí měnit. Někdo provádí výměny velmi často, například každých 10 000 km, jiný prodlužuje interval třeba na 30 000 km. Ale zpravidla každý rozumný člověk olej aspoň jednou za čas vymění.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Ne tak majitel Audi TT s šestiválcem 3,2 l, který olej v motoru nevyměnil ani jednou a na jednu olejovou náplň najel šokujících 135 000 km. Fascinující je jedna věc. Motor v Audi TT pořád běžel, aspoň se to tedy píše ve vláknu na fóru Reddit.com, kde se zpráva objevila.

Filtry pevných částic aneb DPF (3/4): 7 rad, jak předcházet problémům

Filtry pevných částic aneb DPF (3/4): 7 rad, jak předcházet problémům

Nicméně i tak bude motor potřebovat generální opravu, která bude stát tisíce. Tady vidíte, že výměna oleje by se rozhodně neměla podceňovat ani u velkoobjemových atmosférických motorů, natož u moderních downsizovaných přeplňovaných jednotek nebo namáhaných dieselů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků