Podívejte se, jak vypadá motor Audi TT po 135 000 km bez výměny oleje

Každý majitel vozu s klasickým spalovacím motorem ví, že olej se musí měnit. Někdo provádí výměny velmi často, například každých 10 000 km, jiný prodlužuje interval třeba na 30 000 km. Ale zpravidla každý rozumný člověk olej aspoň jednou za čas vymění.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Ne tak majitel Audi TT s šestiválcem 3,2 l, který olej v motoru nevyměnil ani jednou a na jednu olejovou náplň najel šokujících 135 000 km. Fascinující je jedna věc. Motor v Audi TT pořád běžel, aspoň se to tedy píše ve vláknu na fóru Reddit.com, kde se zpráva objevila.

Filtry pevných částic aneb DPF (3/4): 7 rad, jak předcházet problémům

Filtry pevných částic aneb DPF (3/4): 7 rad, jak předcházet problémům

Nicméně i tak bude motor potřebovat generální opravu, která bude stát tisíce. Tady vidíte, že výměna oleje by se rozhodně neměla podceňovat ani u velkoobjemových atmosférických motorů, natož u moderních downsizovaných přeplňovaných jednotek nebo namáhaných dieselů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků