Podívejte se, jak vypadá motor Audi TT po 135 000 km bez výměny oleje

Každý majitel vozu s klasickým spalovacím motorem ví, že olej se musí měnit. Někdo provádí výměny velmi často, například každých 10 000 km, jiný prodlužuje interval třeba na 30 000 km. Ale zpravidla každý rozumný člověk olej aspoň jednou za čas vymění.

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Ne tak majitel Audi TT s šestiválcem 3,2 l, který olej v motoru nevyměnil ani jednou a na jednu olejovou náplň najel šokujících 135 000 km. Fascinující je jedna věc. Motor v Audi TT pořád běžel, aspoň se to tedy píše ve vláknu na fóru Reddit.com, kde se zpráva objevila.

Filtry pevných částic aneb DPF (3/4): 7 rad, jak předcházet problémům

Filtry pevných částic aneb DPF (3/4): 7 rad, jak předcházet problémům

Nicméně i tak bude motor potřebovat generální opravu, která bude stát tisíce. Tady vidíte, že výměna oleje by se rozhodně neměla podceňovat ani u velkoobjemových atmosférických motorů, natož u moderních downsizovaných přeplňovaných jednotek nebo namáhaných dieselů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků