Podívejte se, jak se krotí Ford GT40 na zmoklém okruhu v Goodwoodu

Podívejte se, jak se krotí Ford GT40 na zmoklém okruhu v Goodwoodu

Tohle video neobsahuje žádné nové informace, převratné sdělení nebo spektakulární scénu. Vlastně neobsahuje nic jiného než ruce, které vedou auto po deštěm zmáčené trati na Goodwood Revival (neplést s letním Goodwood Festival of Speed, na kterém měla premiéru Škoda Octavia RS.)

Majitelem těch rukou je závodník IndyCar Kenny Brack a předmětným autem je závodní Ford GT40 z Le Mans. Monstrum bez moderních elektronických berliček protáčí kola i na rovinkách, při každém šlápnutí na plyn v zatáčce utíkají zadní kola do strany a Brack má doslova plné ruce práce. Ale jde mu to od ruky...

Vzácný prototyp Ford GT40 jde do aukce, čeká se až 3 mil. Eur

Vzácný prototyp Ford GT40 jde do aukce, čeká se až 3 mil. Eur

Pokud vás video naprosto nefascinuje, napadají nás jen dvě možná vysvětlení: a) jmenujete se Michael Schumacher a říkáte si, proč Brack jede tak opatrně b) nikdy jste nezkoušeli jet rychle se silným starým autem na mokrém asfaltu.  

Majitelem tohoto GT40 je Adrian Newey, konstruktér týmu Red Bull Racing F1, a záznam vznikl při kvalifikaci na Whitsun Trophy. Na video upozornil americký blog Jalopnik.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků