Podívejte se, jak Lotus 3-Eleven stanovil rekord na Hockenheimu

Podívejte se, jak Lotus 3-Eleven stanovil rekord na Hockenheimu

Německý magazín Sport Auto už nějakou dobu zkouší různá sportovní auta na Hockenheimu a měří časy, které s nimi zajede. Takovými testy už prošla jména typu Ferrari 488 GTB, Porsche 911 GT3 RS nebo dokonce Porsche 918 Spyder. Žádný z těchto supersportů ale na okruhu nepředvedl to, co Lotus 3-Eleven.

Okruhová raketa Lotus 3-Eleven má 457 koní na 900 kg

Okruhová raketa Lotus 3-Eleven má 457 koní na 900 kg

Christian Gebhardt zajel s Lotusem 3-Eleven čas 1:06,2. Lotus tak o desetinu sekundy předstihl Porsche 918 Spyder a o rovnou sekundu aktuálně třetí Gumpert Apollo. Samotná automobilka tento čas komentuje jako velmi zajímavý vzhledem k tomu, že na autě byly standardní silniční pneumatiky a že se teplota pohybovala pod osmi stupni. Okruhovou jízdu s tímto Lotusem si můžete prohlédnout na přiloženém videu.

Lotus 3-Eleven je nejrychlejší stroj, jaký kdy Lotus vyrobil. Vůz váží pouze 900 kg, nicméně jeho šestiválcový motor disponuje parametry 343 kW (466 k) a 525 Nm. Sprint na 100 km/h zvládne za 3 s a maximálně jede až 290 km/h. Lotus ovšem nevyrobí více než 311 exemplářů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků